Unilääkkeet tarpeeseen.
-
Drawsku
- Psykonautti
Unilääkkeet tarpeeseen.
Noniin, eli kysyisin teiltä vähän enemmän näistä tietäviltä, että mikä unilääke auttaa oikeasti unensaannista parhaiten suhteessa sen haittavaikutuksiin? Tarkoitus ei ole siis kuositella niillä, vaan saada nimenomaan sitä unta. Kuten näätte, tämäkin viesti on kirjoitettu vähän yli 3 ja huomenna pitäisi olla 7.15 pystyssä eikä unesta ole tietoakaan.
Selasin noita tohtori.fi:n unilääkkeitä enkä oikein osannu valita, kun jotkut niistä saattoivat aiheuttaa pahoinvointia, jotkut riippuvuutta etc..
Selasin noita tohtori.fi:n unilääkkeitä enkä oikein osannu valita, kun jotkut niistä saattoivat aiheuttaa pahoinvointia, jotkut riippuvuutta etc..
-
Usoda
- LD50
Re: Unilääkkeet tarpeeseen.
Itselläni unensaantiin toiminut hyvin 10mg Stilnoct.
Heti ottamisen jälkeen vaan maate ja yhtäkkiä nukahtaa.
Haittavaikutuksia tuosta en ole huomannut paljoa muuta kun sen että seuraavana yönä saattaa olla vaikeampi saada unta ilman lääkettä.
Heti ottamisen jälkeen vaan maate ja yhtäkkiä nukahtaa.
Haittavaikutuksia tuosta en ole huomannut paljoa muuta kun sen että seuraavana yönä saattaa olla vaikeampi saada unta ilman lääkettä.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Noisemaker
- Tuppisuu
Itelleni määrättiin joskus aikoinaan Melatonin - merkkisiä (1mg), toimi mulla ainakin ihan hyvin, vaikka lievimmästä päästä ovatkin. Tai, no.. Lekuri määräsi ottaa 1-2 tabua, mutta mun ainakin piti ottaa väh. 4 että tehosi
. Eikä ollut minkäännäkösiä sivuvaikutuksia.
Vaikuttavana aineena tosiaan melatoniini, siitä enemmän: http://fi.wikipedia.org/wiki/Melatoniini
(Muistaakseni täällä on topiccikin melatoniinista.)
Vaikuttavana aineena tosiaan melatoniini, siitä enemmän: http://fi.wikipedia.org/wiki/Melatoniini
(Muistaakseni täällä on topiccikin melatoniinista.)
-
sublime
- Rotta
Vaikea sanoa, mikä olis paras unilääke juuri Sinulle, koska tämmöset ovat kuitenkin melko yksilöllisiä. Joillakin toimii a, joillakin b tai c, joillakin kaikki edellämainitut tai ei niistä mikään, ja niin edelleen. Toki jotkut vahvemmat lääkkeet tipauttavat luultavammin henkilön kuin henkilön, mutta niitä ei sitten kovin helposti määrätäkään.
Unettomuutta on monenlaista - jotkut eivät ahdistukseltaan saa rauhotuttua tarpeeksi, joillakin vaan on liian vilkas ajatuksenjuoksu ja toiset taas ovat masentuneita, mikä yleensä ilmenee unessapysymisen vaikeutena. Keskustele lääkärisi kanssa ongelmastasi, sen laadusta ja sen mahdollisista syistä, niin yhdessä varmasti löydätte toimivan ratkaisun
Jos ei ensimmäisellä kerralla osu nappiin, niin sitten vaan lääkettä vaihtamaan.
Eikä kannata säikähtää, vaikka haittavaikutusten lista näyttäisi ikävältä, koska todennäköisesti et kuitenkaan niistä tule saamaan kuin murrososan oikean lääkkeen löytyessä, ja se murrososakin yleensä helpottuu lääkkeen vakiintuessa.
(Tulipa ihme ympäripyöree mainospuhe tästä, toivottavasti nyt jotain apua edes
)
Unettomuutta on monenlaista - jotkut eivät ahdistukseltaan saa rauhotuttua tarpeeksi, joillakin vaan on liian vilkas ajatuksenjuoksu ja toiset taas ovat masentuneita, mikä yleensä ilmenee unessapysymisen vaikeutena. Keskustele lääkärisi kanssa ongelmastasi, sen laadusta ja sen mahdollisista syistä, niin yhdessä varmasti löydätte toimivan ratkaisun
Eikä kannata säikähtää, vaikka haittavaikutusten lista näyttäisi ikävältä, koska todennäköisesti et kuitenkaan niistä tule saamaan kuin murrososan oikean lääkkeen löytyessä, ja se murrososakin yleensä helpottuu lääkkeen vakiintuessa.
(Tulipa ihme ympäripyöree mainospuhe tästä, toivottavasti nyt jotain apua edes
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
tRip
- Moderator
Eikös tuota nimenomaan kannattaisi neuvotella lääkärin kanssa..?
Imovane on ymmärtääksein suht. vähän koukuttava nukahtamislääke, mutta aamulla seuraava päivänä suussa voi maistua melko kammottavalle.
Opamox on hyvä yleisbentso, jonka senkin riippuvuuspotentiaali on sieltä miedoimmasta päästä.
Kannattaa muistaa, että bentsoihin voi syntyä todella vittumainen riippuvuus, jota itse välttäisin niitä viimeiseen asti..
Kokeile vaikka melatoniinia, tryptofaania ja valeriaanaa yhdessä kamomillateen kanssa.
Imovane on ymmärtääksein suht. vähän koukuttava nukahtamislääke, mutta aamulla seuraava päivänä suussa voi maistua melko kammottavalle.
Opamox on hyvä yleisbentso, jonka senkin riippuvuuspotentiaali on sieltä miedoimmasta päästä.
Kannattaa muistaa, että bentsoihin voi syntyä todella vittumainen riippuvuus, jota itse välttäisin niitä viimeiseen asti..
Kokeile vaikka melatoniinia, tryptofaania ja valeriaanaa yhdessä kamomillateen kanssa.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
frapathea
Riippuu vähän että millainen unensaantivaikeus on kyseessä. Ite alan panikoida ja ahdistua iltasin ihan hulluna enkä siksi saa unta että bentsonhakuretkelle kelannu lähteä ku pitäs saada nukutuks. Ollu sama ongelma jo pari vuotta mutta on kuitattu sillä että juo valerianateetä kun ei sulle voi antaa lääkkeitä tähän vaivaan ku sit et sais unta ilman niitä. Ootas, miksköhän mä niit pyysin? Koska en vitut muutenkaa saa unta.tRip wrote:Kokeile vaikka melatoniinia, tryptofaania ja valeriaanaa yhdessä kamomillateen kanssa.
Sddsfd.
-
lanttu
- Apteekki
suosittelen testaamaan juuri näitä luontais tuotteita kuten esim. Damiana tee pistää jopa minutkin nukkumaan vaikka unilääkkeitä on dormicum 2x 7,5mg ja insomin että en herää öisin plus syön xanoria 1mg 3x päivässä eli aivan bentso koukussa! Yllätyin tosi positiivisesti tosta damiana teestä koska aiemmin vaan polttanut damianaa eikä ollu tietoakaa tai käynyt mielessä keittää teetä yksi t-lusikka tee palloon ja siitä teet niin jopas uni tulee ainakin mulle vaikutukset tietysti henk.koht ja plussaa hyvän makuista ;-) jos suosittelisin jtn apteekista saatavaa tavaraa niin noi stilkkarit on varmaa sieltä parhaimmasta päästä jos uneen pääsemine on vaikeaa tabletti naamaa ja peitto korville niin uni tulee mutta kaikki keskushermostoon positiivisesti vaikuttavat eli jtn hyvää oloo/rentoutusta tuovat aiheuttavat riippuvuutta esim stilkkareissa juuri tämä että niitä sitten tuppaa ottaa joka ilta :?
wtf
-
tRip
- Moderator
Unettomuus sekoittaa pään ja saa tekemään kummallisia ja tyhmiä asioita ja tekoja..
Taas sitä ollaan matkalla kohti bentsokoukkua.. perkele
Bentsot lähtee käsistä niin käsittämättömän salakavalasti.. perkele.
Taas sitä ollaan matkalla kohti bentsokoukkua.. perkele
Bentsot lähtee käsistä niin käsittämättömän salakavalasti.. perkele.
Keep it unreal.
-
Jeshu
- OD
Mirtatsapiini tuotenimellä Remeron on semmoinen jota monet ovat kehuneet hyväksi ja toimivaksi unilääkkeeksi, ja itsenikin 15mg mirtatsapiinia on joskus pudottanut varsin tehokkaasti. Kyseessä siis muistaakseni SNRI mielialalääke, jota voi tuolla tavalla käyttää tainnutukseenkin. Ihan hyvä vaihtoehto noiden suhteellisen koukuttavien bentsojen rinnalle.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
miymau
- Lepakko
Itelläni on jotain zolpidemei 10mg, saan unta joo mutten mitenkää kauheen hyvin kuitenkaa :S Mut kunnolla unta saan ku sirdaludin nokitan!!
Mut aamulla saattaa sit olla viel pää kipee. Ja jos ei heti sirkun vaikuttaessa mee nukkumaan nii näyttää siltä että ois aineissa.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
growy
- Kameleontti
Mirtatsapiini auttoi itsellä joskus,kunnes lopetin sen syömisen. Siirryin luontaistuotteisiin jotka todellakin auttoivat/auttavat ainakin omala kohdalla. Söin Relaxor Forteja sekä Valerian-tabletteja.
Mutta vaikea se on muiden sanoa,mikä parhaiten auttaa.
Ite oon nukkunut vaikka millä kun uni ei ole tullut Stillnoct on hyvä vaihtoehto,kuin myös Kannabis.
Mutta vaikea se on muiden sanoa,mikä parhaiten auttaa.
Ite oon nukkunut vaikka millä kun uni ei ole tullut Stillnoct on hyvä vaihtoehto,kuin myös Kannabis.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
frapathea
Melatoniini todettu toimivaksi. Olin nukkunut 07-18, sitten jälkeen klo 22 otin 2mg circadinia ja n. klo 23 nukahdin ja nukuin kymmenen tuntia.eli ainakin unirytmin korjaamiseen soveltuu...
-
RoboPoski
- Lepakko
Mulla on puolikas imovane(3,75mg ja tasan) toiminu hyvin jos kyseessä nukahtamisvaikeus. Jos ei 100mg seroquelia lasketa, siitä jo tipahtaa. Viimeksi lääkäri suositteli mirtatsapiinia, vai mikä tuon remeronin vaikuttava nyt olikaan. Paras lääke on kuitenkin mulle ollu kärpässieni poltettuna.
Niitä harvoja kertoja kun oon heränny levänneenä.
-
Thoxium
Tää on toimiva, eikä ole sitä vaaraa et olis jo syöny kaikki napit sillon kun tarvis niitä, kun ei näillä oo viihdearvoakaan. Kyllähän xanoreissakin hyvin uni tulee ainakin mulle, mut se johtuu varmaan jostain muusta.jesuiitta wrote:Mirtatsapiini tuotenimellä Remeron on semmoinen jota monet ovat kehuneet hyväksi ja toimivaksi unilääkkeeksi, ja itsenikin 15mg mirtatsapiinia on joskus pudottanut varsin tehokkaasti. Kyseessä siis muistaakseni SNRI mielialalääke, jota voi tuolla tavalla käyttää tainnutukseenkin. Ihan hyvä vaihtoehto noiden suhteellisen koukuttavien bentsojen rinnalle.
-
Swoosh
- Karvakuono
Itsellä hyvin vähän kokemusta "oikeista" unilääkkeistä paitsi tsolpideemistä, joka ei itseäni ainakaan alkanut nukuttaa (en kyllä yrittänytkään nukkua) mutta niinkuin joku jo mainitsi niin sirdaludi nokitettuna pistää väsyttämään aika pahasti.
-
Tofupekoni
- Kameleontti
Mulle tais riittää 40 mg tenox + 20 mg diapapam nukahutti eilen noin kello puoli kymmenestä kello 5.20:teen asti. Enkä ees huomannu mitään. Eka mä katoin Pink Floydin Pompein keikaa ja sit yht'äkkikä mä käännän pääni ja siinä on leffan alku valikko ja nyt ku hortoilin koneelleni asti, niin kello olikin hypänny 11h!
Jännä fiilis oli muuten eilenkin, kun ekä kaverin luona tuhdit savut, pullo punkkua, pari kaljaa :arrow:
sitte keikalle, pari bisee, 25cl pullo viskii, muutamat savut, oli vitun hyvä keikka, :arrow:
ja sitte jatkoille, joissa rouskittiin kaverin kanssa hirveet määrät pillereitä, lähinnä yllä mainuttuja, mut paljon muitakin ja viina virtasi ja 6 HBWR:ää jonka jälkeen päätettiin keittää huoskat
:
Oli aika sairas kuosi päällänsä...
Mä otin, ei kaveri jaksanu enää. Lähin sitte himaan jatkaa trippailuu ja aamulla nukkummaan. Olin hereillä tasan noi kaks tuntii ja sit takasin nukkumaan, ehkä kahvi herättää sit kunnolla... Ettei nukahtais duunissä johonkin noloon paikkaan.
Jännä fiilis oli muuten eilenkin, kun ekä kaverin luona tuhdit savut, pullo punkkua, pari kaljaa :arrow:
sitte keikalle, pari bisee, 25cl pullo viskii, muutamat savut, oli vitun hyvä keikka, :arrow:
ja sitte jatkoille, joissa rouskittiin kaverin kanssa hirveet määrät pillereitä, lähinnä yllä mainuttuja, mut paljon muitakin ja viina virtasi ja 6 HBWR:ää jonka jälkeen päätettiin keittää huoskat
Oli aika sairas kuosi päällänsä...
Mä otin, ei kaveri jaksanu enää. Lähin sitte himaan jatkaa trippailuu ja aamulla nukkummaan. Olin hereillä tasan noi kaks tuntii ja sit takasin nukkumaan, ehkä kahvi herättää sit kunnolla... Ettei nukahtais duunissä johonkin noloon paikkaan.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
-
Thoxium
Seroquel tai kannabis ovat mielestäni parahaat, nukkuu 9h ja herätessä virkeä olo. Yksilöllistä tietenkin, mut tähän asti kaikista mikä toimineet edes hyvin. Stella & Imovane nyt eivät nukuta ollenkaan, vaik sattuski nukahtaa ni herää vähän ajan päästä jossain tiloissa ja sit syö kaikki loput napit ja kaikki huumeet mitä kaapista llöytyy eikä nuku muutamaan päivään. Imovanest jää viel niin paska maku suuhun, et hyi vittu. Alkoholista tulee krapula. Mirtazapiini nukuttaa liikaa. Tenox ja Diapam ihan hyviä tilapäiseen käyttöön.
-
lonecell
Milläs annoksella otat ketiapiinia? Olen popsinut 50mg:tä toisinaan, nukahtaa kyllä mutta aamuyöstä alkaa sama heräily kuin ihan ilman lääkkeitäkin.Thoxium wrote:Seroquel tai kannabis ovat mielestäni parahaat, nukkuu 9h ja herätessä virkeä olo.
Mirtatsapiini oli kyllä hienoa nukkumisen kannalta, sai hyvin unta ja unet olivat kuin jossain öljymaalauksessa seikkailua. Ei vaan tehonnut masennukseen niin piti vaihtaa lääkettä.
-
Thoxium
Hmm, en muista enää annostuksia tarkalleen, mut olikohan just 50mg, tai sit 10mg. Oliskohan jos on syönyt jonkun aikaa, niin alkaa heräily?lonecell wrote:Milläs annoksella otat ketiapiinia? Olen popsinut 50mg:tä toisinaan, nukahtaa kyllä mutta aamuyöstä alkaa sama heräily kuin ihan ilman lääkkeitäkin.Thoxium wrote:Seroquel tai kannabis ovat mielestäni parahaat, nukkuu 9h ja herätessä virkeä olo.
Mirtatsapiini oli kyllä hienoa nukkumisen kannalta, sai hyvin unta ja unet olivat kuin jossain öljymaalauksessa seikkailua. Ei vaan tehonnut masennukseen niin piti vaihtaa lääkettä.
Joo mirtazapiinist tulee kyl hienot unet, nukkuu vaan vähintään sit sen 12h ja loppupäivän on puoliunessa. En tiedä tosta masennukseen käytöstä. Ite söin muutaman viikon päivittäin, niin alkoi kyl tasottumaan olo tavallaan mut samal meni vaan enemmän ylä ja aalamäkeä. Mut parempaa kuin citalopram.
-
mauseri
- LD50
sain yllärinä muutaman listan mirtsoi ja kyllä niillä nukahtaa hyvin. ei oo ees pöhnää aamulla. taidan pyytää lekurilta respan.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
lonecell
Pienin tabletti on 25mg. Kyllä tuo väsytysvaikutus varmaan joo häviää ajan myötä, pitää nyt katsella jonkin aikaa ihan kokonaan ilman.Thoxium wrote:Hmm, en muista enää annostuksia tarkalleen, mut olikohan just 50mg, tai sit 10mg. Oliskohan jos on syönyt jonkun aikaa, niin alkaa heräily?
-
Huiko
- LD50
Mulla lopettaa vaikutukset näköjään aina parin paketin jälkeen.
(
Lyhensin eli sensuroin itse kun oli turhaa valitusta tuo tekstini.
Lyhensin eli sensuroin itse kun oli turhaa valitusta tuo tekstini.
Last edited by Huiko on Sun 04 Apr 2010, 01:51, edited 2 times in total.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
dredi
- LD50
Itse vedän 2mg melatoniinia iltaisin. Oon lopettanu kaikki muut unilääkkeet kun melatoniinilla nukkuu tosi hyvin, se on täysin luonnonmukainen aine (elimistön luontainen unihormooni, 5-metoksi-n-asetyylitryptamiini) joten ikäviä sivuvaikutuksiakaan ei tule toisin kun kaikista vitun bentsoista, lobotomialääkkeistä ja serotoniinisysteemien sotkijoista.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Huiko
- LD50
ekalla kerralla kyselin noista melatooneista,mutten saanu.
Ehkä nyt seuraavaksi saisin?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
-
lonecell
Kyllä melatoniinia nyt aika helposti pitäisi saada. Itse lopetin sen syönnin kun huomasin, että kun luulin ottaneeni 1.5mg (puolikkaat löytyi sit aamulla pöydältä), se tehosi yhtä hyvin kuin oikeasti otettu mikään annos 0.75mg:n ja 3mg:n väliltä, mitä koitin. Kuulemma annoksen koolla ja ottoajankohdalla on hirvittävästi merkitystä, en mä ainakaan jaksa niiden kanssa kikkailla kun pitäisi nukuttuakin saada.Huiko wrote:ekalla kerralla kyselin noista melatooneista,mutten saanu.
Nyt on tsaleplonia kun ei oo enää muuta kuin nukahtamisvaikeutta, toimii, mutta en oo ihan varma että indusoiko se painajaisia
-
antti1987
- Tuppisuu
Mulla nukkumiseen ketipinor 100mg, tolvon 10mg, dormix 25mg ja melatoniini 2×5mg. Nukahan kyllä hyvin mut heräilen 1.5 tunnin välein koko yön. Lääkäri haluis määrätä vahvoja masennus lääkkeitä mut en halua niitä koska heikentää elvansen tehoa paljon. Olisiko mitään ideoita mitä lääkkeitä vois kokeilla et sais nukuttua edes muutaman tunnin putkeen. Niin ja mitää bentsoja ja vastaavia en saa koska korvaushoidossa.
Ideoita kehiin vaan
Ideoita kehiin vaan
StimulanttiAntti