Subutex & Xanor

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
damienthorn
Tuppisuu

Subutex & Xanor

Post by damienthorn »

Onko kokemuksii...mun omakohtaiset kokemukset on positiiviset kyl vaan bupre kolisee kunnol niinkuin joskus alkuaikoina kun muutaman millin Xanorii nappasee..mut mitä mieltä muut?
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Tätä ei sitten sovi ottaa turhan vakavasti, mutta luultavasti olen samaa mieltä kuin lääkärisi.
AD_HD @ synirc
avara
Tuppisuu

Post by avara »

Joo ihan lepposat olothan noilla saa.. just 1mg bubree ja 4mg Xanoria vaikuttamassa olotilaan.. 8)
damienthorn
Tuppisuu

Post by damienthorn »

Huomen koittaa minulla se makoikun ihanuus 2mutterii 2 telist ja sit 2mg bupree..ja bongin imuu kruunaa...aaah olen odottanut tätä hetkee pitkään!
HUUHAA
Apteekki

Post by HUUHAA »

alpratsolaami + bupre ei tietääkseni ole kovin terveellistä, suurilla annoksilla jopa kuolettava yhdistelmä. *kohtuuden rajoissa :) * aina itekki yhistelly noita....

vaan bupre+piri+xanor+savu yhistelmällä tuli yksi elämäni parhaimmista olotiloista, fentanyyli tai ekstaasikaan ei ollut mitään siihen verrattuna... en nyt kuitenkaan yllytä/suosittele kokeilemaan. :?
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
alypaa
Psykonautti

Post by alypaa »

Subua käytän helvetin harvoin. Meinaa aina lentää laatta siitä ja siihen xanorit(kuten myös muutkin bentsot,mutta erityisesti xanor) jeesaavat ihan kivasti.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

HUUHAA wrote:alpratsolaami + bupre ei tietääkseni ole kovin terveellistä, suurilla annoksilla jopa kuolettava yhdistelmä. *kohtuuden rajoissa :) * aina itekki yhistelly noita....
Siitähän on kysekkin subutex kuolemissa, kun käytetään alkoholia ja/tai bentsoja ja buprenorfiinia
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
m
Lepakko

Post by m »

Itse olen usein ottanut n.1mg subua+pari kolme xanoria ja loppuillan juonut kaljaa.
Se on niin paljon toleransseista kiinni kuinka paljon tuota komboa voi ottaa. Kerran joudun sairaalaan ku otin liikaa, sen jälkeen ollu vähän varovaisempi.. Mutta minulle tuo kombo on kyllä ehoton ykkönen :roll:
avara
Tuppisuu

Post by avara »

...
Last edited by avara on Fri 30 Jun 2006, 02:07, edited 1 time in total.
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

avara wrote:kaveri kuoli juuri =( bubre+bentsot+alkoholi ='(
Eip jum.. Otan osaa, jos tosiaan... mitenkäs siinä näin...?