Stella
-
Uruk-Hai
- Karvakuono
Re: Stella
Ei tuo musta niin uskomatonta oo. Samanlaisia kokemuksia Stilnocteista. Yks yö n. kk sitten en saanut unta, ja otin yhen stilkkarin ihan nukahtamistarkoituksessa. Menin sitten kymmenen minsan päästä juomaan keittiöön ja huomasin noi samat langat käsissä. Siitä innostuneena päätin valvoa ja otin 1,5 lisää (enempää ei ollu onneks). Parkettilattia näytti aaltoilevan ja oli aivan vinksin vonksin. Mulla on seinillä paljon lippuja ja julisteita ja niiden vääntyilyä jumittelin aika kauan. Seuraavaksi menin parvekkeelle ihailemaan maisemia. Vastapäisen talon katolla pomppi pikkutonttuja(savupiippuja) ja jättiläiskilpikonnia. Ikkunoista näkyi jänniä maisemia. Värit olivat kirkkaita kuin vaikka sienissä, ja oli hilpeä olo. Tuolit tanssivat ja kävelivät ja tekivät outoja liikkeitä, samoin pehmolelut. Materiaalit näyttivät oudoilta, mm. senät limaisilta ja sälekaihtimet puulta. Tuossa vain muutamia esimerkkejä, 'trippi' kesti yhdestä n. viiteen, jolloin päätin mennä tipahtamaan.
Toi vaikutus yllätti mut täysin, sain stilkkoja joskus reseptillä aika kauan, usein oon ottanu. Myös viihdekäytössä, mutta ennen vaikutukset on ollu vaan lähinnä bentsomaisia. Enimmillään oon ottanu 13, eikä oo muisti ikinä lähteny, ei oo näköjään tolekaan noihin kasvanu.
Vois jopa sanoo et yks parhaimmista 'tripeistä' (itse sanoisin tripiksi, sanokaa miksi haluatte) ikinä, on kuitenkin kokemusta: LSD, LSA, DXM, sienet, yopo, datura..
Tsolpideemi <3!
Toi vaikutus yllätti mut täysin, sain stilkkoja joskus reseptillä aika kauan, usein oon ottanu. Myös viihdekäytössä, mutta ennen vaikutukset on ollu vaan lähinnä bentsomaisia. Enimmillään oon ottanu 13, eikä oo muisti ikinä lähteny, ei oo näköjään tolekaan noihin kasvanu.
Vois jopa sanoo et yks parhaimmista 'tripeistä' (itse sanoisin tripiksi, sanokaa miksi haluatte) ikinä, on kuitenkin kokemusta: LSD, LSA, DXM, sienet, yopo, datura..
Tsolpideemi <3!
Other planes lie beyond the reach of normal sense and common roads, but they are no less real than what we see or touch or feel..
-
Maor
- Kameleontti
Jaa, no minulla nämä toimivat ainoastaan siihen tarkoituksen mukaiseen käyttöön.
-:- We're All Mad Here -:-
-
jonza
- Psykonautti
Yks tuttu joskus sanoi että sillä oli ekana päivänä toiminut 10mg nenään, toisena vasta 30mg, ja et useamman päivänkään päästä ei enää ollut toi 30mg toiminut mitenkään muuten kun vähän pistänyt pihalle. Ilmeisesti ainakin tohon nimenomaiseen vaikutukseen kehittyy tolea todella nopeasti.Maor wrote:Jaa, no minulla nämä toimivat ainoastaan siihen tarkoituksen mukaiseen käyttöön.
Itelläni ne toimii kanssa ihan hyvin 10mg, ja joskus jopa 5mg annoksella oraalisesti unilääkkeenä. Itseasiassa ainoa unilääke mikä on ikinä tehonnut. Tenox piristi niin että en voinut nukkua. Imovanesta kroppa nukahti mut pää ei, ja Atarax väsytti mut esti silti nukahtamisen aika tehokkaasti.
-
Mirrorland33
- Psykonautti
ite ainakin muistan, että juuri ennen nukahtamista tulevat hypnagogiset kuvat ja äänet tuli paljon normaalia elävämpinä ja voimakkaampina. niitä ihmetellessä nukahtikin sitten mukavasti. tosin toista kuuria en ole hakenut ikävien vieroitusoireiden takia.jonza wrote:tsolpideemi vie muistin niin helposti, että on aika epätodennäköistä että muistaisi aamulla jotain pikku halluja mitä on just ennen nukahtamista tullut. Englanninkielisestä sivuvaikutuslistasta olen lukenut että aiheuttaa "Sleep walking and even sleep driving). Toleranssi noihin sivuvaikutuksiin ilmeisesti kasvaa nopeammin kuin siihen unettavaan vaikutukseen. Paljon tylympää tavaraa kuin mitä luullaan.
lihaskoordinaation noi myös vie aika totaalisesti, yhden napin jälkeen horjahtelin kuin umpikännissä.
-
Usoda
- LD50
Tuon toleranssin nopean nousun olen itsekin huomannut. Viihdekäyttöön omalla kohdallani maksimissaan kerran viikossa tuntuisi olevan se sopiva annostus.
Itselläni suuret tsolpideemiannokset myös vaikuttavat joskus seuraavan yön unensaantiin (hankaloittaen sitä).
Itselläni suuret tsolpideemiannokset myös vaikuttavat joskus seuraavan yön unensaantiin (hankaloittaen sitä).
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
MaryDoe
- Psykonautti
Ajattelimpa kertoa nyt toisen stoorin tähän samaan, nimittäin tuossa viime lauantaina päätettiin ottaa stelloja alkoholin kanssa, minä ja pari kaveria. Join siinä ihan mukavasti olutta, pienempikin humala olisi varmasti riittänyt, mutta asiaan.
Murskasin yhen pillerin pöydälle ja vetäisin ne nenään, tämän jälkeen minulla ei itse asiassa olekaan yhtään kunnon muistikuvaa koko illasta!
Aamulla pikkuveljeni kertoi kuitenkin meille, että mitä kaikkea sitä tuli sekoiltua. Nämä eivät varmasti tule oikeassa aikajärjestyksessä, mutta no jaa...
Sen verran muistan, että aloin nähdä kaiken kahtena. Olin höpissut veljelleni, joka istui koneella, että "Kaksi "Henriä" pelaa tietokoneella..." Sitten halusin kuunnella Shponglea ja käpertyä peiton sisään. Jossain välissä luulin olevani jossain hemmetin kahvilassa. Sitten minä ja toinen kavereistani makasimme sohvalla ja luulimme, että koko talo on täynnä bilettäviä ihmisiä ja hoimme vaan että "Ketä täällä on?" Kaikki kolme kuvittelivat jossain vaiheessa kämpän ihmisiä täyteen. Kaverini makasi sohvalla ja luuli olevansa sukellusveneessä. (Varmaan aika helvetin siistiä
) Jossain välissä toinen kavereistani tuli eteeni ja höpisi jotain ihan sekoa, olin että "mitäh?" Sitten hän vain yhtäkkiä halasi minua todella kovaa. Sama tyyppi myös näki harhoja, että meillä muilla on paljon silmiä ja että muistutimme niitä Shponglen levyn kannessa olevia naamoja, mutta silmien päällä oli vain kulmakarvat.
Parin tunnin kuluttua lääkkeen ottamisesta join vielä mukillisen unikkoteetä ja menin ihan veltoksi, makasin vain sohvalla ja kaverini yritti herättää minua. En ymmärtänyt hänen puhettaan kunnolla, ja jos välillä ymmärsinkin niin vastaaminen oli todella hankalaa, sopersin vain jotain epäselvää.
Aamulla oli tokkurainen olo, mutta kyllä se siitä kahvilla lähti.
Murskasin yhen pillerin pöydälle ja vetäisin ne nenään, tämän jälkeen minulla ei itse asiassa olekaan yhtään kunnon muistikuvaa koko illasta!
Sen verran muistan, että aloin nähdä kaiken kahtena. Olin höpissut veljelleni, joka istui koneella, että "Kaksi "Henriä" pelaa tietokoneella..." Sitten halusin kuunnella Shponglea ja käpertyä peiton sisään. Jossain välissä luulin olevani jossain hemmetin kahvilassa. Sitten minä ja toinen kavereistani makasimme sohvalla ja luulimme, että koko talo on täynnä bilettäviä ihmisiä ja hoimme vaan että "Ketä täällä on?" Kaikki kolme kuvittelivat jossain vaiheessa kämpän ihmisiä täyteen. Kaverini makasi sohvalla ja luuli olevansa sukellusveneessä. (Varmaan aika helvetin siistiä
Parin tunnin kuluttua lääkkeen ottamisesta join vielä mukillisen unikkoteetä ja menin ihan veltoksi, makasin vain sohvalla ja kaverini yritti herättää minua. En ymmärtänyt hänen puhettaan kunnolla, ja jos välillä ymmärsinkin niin vastaaminen oli todella hankalaa, sopersin vain jotain epäselvää.
Aamulla oli tokkurainen olo, mutta kyllä se siitä kahvilla lähti.
-
Yrinfrand
Itse vedin ihan vahingossa tripit myös unilääkkeellä (Somnor). Valvottuani myöhään edellisenä yönä ajattelin että voisinpas nukkua ekonomian tunnit. Noh, viisaana(;P) otin yhden faijani unilääkkeen ja käärin sen paperinpalaan ja laitoin taskuuni. Aamulla ennen ekonomian tunteja vedin sen sitten naamaani enkä saanut edes unta. Rupesin näkemään kaiken kahtena ja rakentelin "koppia" seinästä tulevista eri kokoisista palasista. Luulin olevani siinä vain 5min mutta todellisuudessa olinkin tuijotellut yhtä tiettyä pistettä seinässä 30+ min hyvin keskittyneesti, ihan kuin tutkisin jotain monimutkaista maalausta. Kaverini kertoi yrittäneensä aloittaa keskusteluja montakin kertaa ja koitti vetää hiuksista ja opettajakin kuulemma käski minua keskittymään paremmin. En siis muista mitään tuosta. "Rakentelujeni" jälkeen yritin kirjoittaa piirtoheittimelta vihkooni muistiinpanoja mutta ei tullut mitään. Tekstit vain pyörivät ympyrää ja jotkut olivat isompia kuin toiset. Jälkeenpäin se oli itseasiassa pelottavaa kun ei olettanut muuta kuin väsymystä ;P
-
Usoda
- LD50
Oiskohan toleranssin puutetta kun mulla tästä aina lähtee taju sekä muisti tehokkaasti yli 30mg dosella.
Tosin... Tähän aineeseen myös kasvaa toleranssi tietyllä tavalla aivan järkyttävää vauhtia (esim. en enää 10mg annoksista saa ollenkaan minkäännäköisiä deliriantti/psykedeelisiä efektejä)
Tosin... Tähän aineeseen myös kasvaa toleranssi tietyllä tavalla aivan järkyttävää vauhtia (esim. en enää 10mg annoksista saa ollenkaan minkäännäköisiä deliriantti/psykedeelisiä efektejä)
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Piikki
- Tuppisuu
Holia ja stelloja niin kyllä niitä saa useamman popsia että alkaa mennä sekavaksi..
Kerran jäin yksikseni stella känni houreissa kämpille ja olin onnistunut tekemään hienoja liitoksia sähköjohtoihin, myös lukittanut kaverin sim kortin luullen sitä kovasti omakseni..
mutta ei mitenkään kovin ihmeellistä tavaraa mun mielestä.
Kerran jäin yksikseni stella känni houreissa kämpille ja olin onnistunut tekemään hienoja liitoksia sähköjohtoihin, myös lukittanut kaverin sim kortin luullen sitä kovasti omakseni..
mutta ei mitenkään kovin ihmeellistä tavaraa mun mielestä.
-
mauseri
- LD50
kylläpä ihmiset ovat erillaisia..parhaimmillaan oon vetänyt hihaan 100mg stilkkaria ja olo oli aika vahva/humalan kaltainen olo n.15min.mutta en jaksa ymmärtää miten noista halluja näkee???
olen syönyt,nuuskannut ja rännittänyt eikä koskaan ole ollut halluista puhettakaan..kateeksi käy teitä..
olen syönyt,nuuskannut ja rännittänyt eikä koskaan ole ollut halluista puhettakaan..kateeksi käy teitä..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
MaZa1
- Karvakuono
joo itekki ottanu noit viinan kans ja sit on tullu aika sekava olo..
suljin silmät niin näytti et olisin jossain lumisilla vuorilla ja jostain sain päähäni et muija olis jättämäs mut ja kyselin siltä vaan et miks sää jätät mut ja älä jätä mua
suljin silmät niin näytti et olisin jossain lumisilla vuorilla ja jostain sain päähäni et muija olis jättämäs mut ja kyselin siltä vaan et miks sää jätät mut ja älä jätä mua
-
D.E.S
- Kameleontti
Itse muuten huomannut stillnocteista, että omalla kohdallani ne aiheuttaa painajaisia, pahoja sellaisia... En tiedä mistä johtuu, mutta kolmesta kerrasta joina olen stilkkareita syönyt, kahtena tuloksena ollut järkyttäviä painajaisia, enkä näe ikinä painajaisia, joten voinee pistää tuon stilojen piikkiin.
Muilla samanlaisia kokemuksia?
Muilla samanlaisia kokemuksia?
"Taste
-
MaryDoe
- Psykonautti
En minä ainakaan ole painajaisia nähny, ekalla kerralla kun lääkettä otin, näin kyllä jatkuvana putkena lyhyiä, muutaman sekunnin unia, joista osa oli vähän pelottavia. Mieleen jäi erityisesti nainen, joka työsi lastenvaunuja, sitten siellä vaunuissa oli irtisahattu miehen pää.
Sitten toinen oli, että ihmiset ajelivat autojen sijasta portaikoilla! Jos joku on pelannut vaikka Sims 2 niin tajuaa, että millaisilla tarkkaan, semmoisilla irtonaisilla korkeilla portailla vaan huristeltiin teitä pitkin. 
-
Nocturna
- Tuppisuu
No toi kuulostaa aika omituiselta että edes on muistanut juuri mitään mitä on tapahtunut.
Mulla on 2 pakettia Somnoria ja yksi paketti Stellaa. Molemmilla samat vaikutukset (aivan sama lääke, ei muita vaikuttavia aineita kuin zolpideemi).
Olen muutamia kertoja ottanut noita ihan huvin vuoksi 10-30mg, pelkkään nukahtamiseen käytän 5mg. 30mg kokeilusta en muistanut kuin pätkiä sieltä täältä. Jotkut tapahtumat muistuvat mieleen kun joku muistuttaa mitä tapahtui.
Miesystäväni kertoi että olin mm. hihittänyt että ulkona joku siivoaa meidän parveketta kun ikkunasta heijastui valoköynnöksen valo. Samalla olin ilmeisesti näkevinäni jotain hassuja leijuvia juttuja ympärilläni joita yritin ottaa kiinni. Muistan nämä tapahtumat jossain määrin eikä niihin mitään varsinaisia hallusinaatioita liittynyt. Hanakala selittää millaista se oli.. Olin myös kysellyt useaan otteeseen että ketä muita huoneessa on ja olin epäluuloisesti pälyillyt ympärilleni. En mä oikeasti nähnyt ketään. Asiat eivät oikeasti näytä erilaisilta mutta tuttu ympäristö ja ihmiset tuntuu silti jotenkin vieraalta.
Samaisella kerralla kuulemma friikkasin huolella kun valoköynnös heijasti tietystä kulmasta valoa sen kasvoille. Uikutin vain että "en tiedä kuka olet mutta et sinä ainakaan X ole".
5-15mg käyttökerroista olen muistanut enemmän ja silloinkin olen lähinnä vain pihalla kaikesta. Jo 5 mg:sta saattaa teksti hyppiä ruudulla ja tietokoneruudulla on 5 eri ulottuvuutta. Irkkaaminen on vaikeaa
Paska nukahtamislääke kun ei saa kunnon unta joten tulee silloin tällöin otettua kun on tylsää.
Mulla on 2 pakettia Somnoria ja yksi paketti Stellaa. Molemmilla samat vaikutukset (aivan sama lääke, ei muita vaikuttavia aineita kuin zolpideemi).
Olen muutamia kertoja ottanut noita ihan huvin vuoksi 10-30mg, pelkkään nukahtamiseen käytän 5mg. 30mg kokeilusta en muistanut kuin pätkiä sieltä täältä. Jotkut tapahtumat muistuvat mieleen kun joku muistuttaa mitä tapahtui.
Miesystäväni kertoi että olin mm. hihittänyt että ulkona joku siivoaa meidän parveketta kun ikkunasta heijastui valoköynnöksen valo. Samalla olin ilmeisesti näkevinäni jotain hassuja leijuvia juttuja ympärilläni joita yritin ottaa kiinni. Muistan nämä tapahtumat jossain määrin eikä niihin mitään varsinaisia hallusinaatioita liittynyt. Hanakala selittää millaista se oli.. Olin myös kysellyt useaan otteeseen että ketä muita huoneessa on ja olin epäluuloisesti pälyillyt ympärilleni. En mä oikeasti nähnyt ketään. Asiat eivät oikeasti näytä erilaisilta mutta tuttu ympäristö ja ihmiset tuntuu silti jotenkin vieraalta.
Samaisella kerralla kuulemma friikkasin huolella kun valoköynnös heijasti tietystä kulmasta valoa sen kasvoille. Uikutin vain että "en tiedä kuka olet mutta et sinä ainakaan X ole".
5-15mg käyttökerroista olen muistanut enemmän ja silloinkin olen lähinnä vain pihalla kaikesta. Jo 5 mg:sta saattaa teksti hyppiä ruudulla ja tietokoneruudulla on 5 eri ulottuvuutta. Irkkaaminen on vaikeaa
Paska nukahtamislääke kun ei saa kunnon unta joten tulee silloin tällöin otettua kun on tylsää.
-
Usoda
- LD50
Huomasin että jos samana päivänä on ottanut bentsoja niin stelloista ei tunnu saavan mitään (deliriantinomaisia vaikutuksia) sinä iltana irti.
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Fungus
- Psykonautti
Joo, no, olen kyllä saanut halluja (tai miksi niitä haluaa kutsua) stelloista, luullut olevani jossain ihme metsässä tai tietokoneen sisässä, nähnyt olemattomia ihmisiä, huomannut pintojen hengittelyä ja kupristelua ja kirjoitellut sekavia koneella. Näin siis kahdesta 10 mg stellasta.
¤¤¤We are not human beings having a spiritual experience, we are spiritual beings having a human experience¤¤¤
-
Lännen nopein
- Apteekki
Ei voi ku olla kateellinen
. Tänäänkin näitä neljä popsinu join viä oluen kyytipojaksi, kyllä ihan hyvä ja mukava olo tuli, mut visuaaleja tuskin näistä ikinä tulen saamaan.
. Eipä pahemmin väsyttänytkään ja nyt kun alkaa jo vaikutus hiipuun, niin on taas ihan yhtä pirtee ku ennen popsimista. Mut ihan hyviä jyviä kaikenkaikkiaan.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
MaryDoe
- Psykonautti
Noh, eipä sitä voi kertoakkaan jos on tapahtunut muutakin, eihän sitä voi muistaa!Nocturna wrote:No toi kuulostaa aika omituiselta että edes on muistanut juuri mitään mitä on tapahtunut.
Viimeksi kävi taas kummia, viinapaukku ja pari stellaa saivat aikaan sen, että hindupatsaani kloonautui kahdeksi ja toinen alkoi supatella toisen korviin jotain, sitten ne tuijottivat minua ja hymyilivät pirullisesti. Sitten seinään ilmestyi jääluola josta tuli lisää patsaita! Sitten olin kuulema nähnyt lattiassa portaat, jotka olivat kadonneet kun yritin kävellä niitä. Niin ja kaverilleni olin sanonut mesessä jotain että "Tää meseikkuna iski mulle silmää." Sanoi että mun jutut oli aika sekoja ja välillä olin taas kuulostanut ihan normaalilta.
-
ganjafacist
- Tuppisuu
Eilisiltana vetelin 10mg levyn näitä huiviin vitutuksissani ja ihan kiva letkee olo pukkasi. Seinät ja seinävaatteet vähän kupruili, mut ei mitää helvetin erikoista. Parhaita olivat tällaiset "höyry"aallot joita kulki ees taas ja ne ilmestyivät valon ja hämärän rajamailta. Tänään pienemmällä dosella sain seinät elämään vähä ja sitte tipuin ja aloin nähdä mukavia seikkailu-unia. Heräsinki sitte 00:30 ja vetelin lisää, kun ei jaksais olla, mut nyt ei kyl irtoo ku pirusti haukotusta.
Huomenna savua saatava.
Huomenna savua saatava.
-
ganjafacist
- Tuppisuu
Uuh mama, täytyy kyllä sanoo että letkeesti potkii ainaki komboina nää. Rupesin toista päivää maisteleen putkeen noita "herkullissia"- nukahduslääkkeitä. Eli torstaina tais olla ekat 10x10mg ja iha perkeleen letkeetä ja tommosta ^ ^ toimintaa sillo, mut nyt mennää, jo neljättä päivää ja yllättävän turmiollista tuo rupeaa olemaan, kun noita 100mg päivään kiskoo + jotain randomia.
Eli torstaina aattelin vaan aikaisemman viikon kuosituksen jälkee piti tohtorilta saada jotain millä nukutaan ilmiömäisiä yöunia tai sitte vain sekoitetaan päätä, nii että saadaan aikaa kulumaan. Stelloja 30x10x10mg aika vähältä se tuntui
Mut niinku tuolla jo ylempänä kirjottelin, miltei tripin omaiseen tilaan nämä substanssit minut veivät
Perjantaina oli vain tarkoitus yrittää kestää ja ottaa 1 illalla nukkumista varten. Mut eihän se silleen sitte mennykkää, ku jostain kumman syystä se tuntu nii huumeilulta, niin kohta oli puoli laattaa murusteltu ja vedetty nokkaan ja ennenaamuyötä purkki taas huutaa tyhjyyttään ja mies sekoilee jotain ihme säädöksiä hampun kasvatuskaappiin. Vitun jännää mitenkä nukahtamislääkkeellä + jollain parilla savulla, panacodilla tai tramalilla pääsee noinkin huumaatuneen tilaan. Olo on myös todella sekavaa eikä aamulla muistetut tapahtumat tunnu ollenkaan mahdollisilta.
Laskut näitten kans näyttää olevan vähän jopa (darraa+morkkista) pahemmat, makselin laskuja pitkin tätäpäivää ganjalla, mutta koko aikaa ei edes kannabis riittänyt ja pitihän ne viimeiset stellat vielä ottaa mullistamaan tilannetta.
Huomenna "cold turkey" saas nähnä miten käy.
Olisi se pitänyt jonkun pojalle sanoa, että kun vetää nokkaansa, mahaansa ja keuhkoonsa yli 1.viikon erimuotoisia epäilyttäviä substansseja. Niin ei se seuraava viikko tule olemaan yhtään sen helpompi. Vai olisiko se pitänyt tajuta ITSE?
Eli torstaina aattelin vaan aikaisemman viikon kuosituksen jälkee piti tohtorilta saada jotain millä nukutaan ilmiömäisiä yöunia tai sitte vain sekoitetaan päätä, nii että saadaan aikaa kulumaan. Stelloja 30x10x10mg aika vähältä se tuntui
Perjantaina oli vain tarkoitus yrittää kestää ja ottaa 1 illalla nukkumista varten. Mut eihän se silleen sitte mennykkää, ku jostain kumman syystä se tuntu nii huumeilulta, niin kohta oli puoli laattaa murusteltu ja vedetty nokkaan ja ennenaamuyötä purkki taas huutaa tyhjyyttään ja mies sekoilee jotain ihme säädöksiä hampun kasvatuskaappiin. Vitun jännää mitenkä nukahtamislääkkeellä + jollain parilla savulla, panacodilla tai tramalilla pääsee noinkin huumaatuneen tilaan. Olo on myös todella sekavaa eikä aamulla muistetut tapahtumat tunnu ollenkaan mahdollisilta.
Laskut näitten kans näyttää olevan vähän jopa (darraa+morkkista) pahemmat, makselin laskuja pitkin tätäpäivää ganjalla, mutta koko aikaa ei edes kannabis riittänyt ja pitihän ne viimeiset stellat vielä ottaa mullistamaan tilannetta.
Huomenna "cold turkey" saas nähnä miten käy.
Olisi se pitänyt jonkun pojalle sanoa, että kun vetää nokkaansa, mahaansa ja keuhkoonsa yli 1.viikon erimuotoisia epäilyttäviä substansseja. Niin ei se seuraava viikko tule olemaan yhtään sen helpompi. Vai olisiko se pitänyt tajuta ITSE?
-
RiotStarter
- Apteekki
No on kyllä aika paksua juttua.Ei voi ymmärtää.Sekavaks kyllä tulee ku syö levykaupalla mut ei kai ny mitää halluja..Pirilaskuissa tosin pistävät vintin todella pimeäksi.Mut selvinpäin noita ja halluja..Olen kateellinen. 
2000-luvun sakilainen.
-
legato
Kyllä niistä halluja tulee ekoilla kerroilla, ainakin mulla näin. Hauskaa oli silloin kun kaikki vaan aaltoili, ja luuli että demoneita hyökkää ynnä muuta vastaavaa. Nykyään lähinnä kännisen häröilyolotilan saa päälle mutta tole näihin nousee todella nopeasti.RiotStarter wrote:No on kyllä aika paksua juttua.Ei voi ymmärtää.Sekavaks kyllä tulee ku syö levykaupalla mut ei kai ny mitää halluja..Pirilaskuissa tosin pistävät vintin todella pimeäksi.Mut selvinpäin noita ja halluja..Olen kateellinen.
Pidä muutaman kuukauden tauko, ota 1x10mg, potkii jotenkin. Seuraavana iltana 2x10mg (jos malttaa ottaa vain sen), toimii vielä jotenkin, mutta sitten tuo määrä ei sano enää oikein mitään ja joutuu vetään lätkällisen. Ei kovin reilua
Kauankohan noi tolet pysyy ylhäällä about.. niin alas tuskin pääsee enää koskaan että halluja näkisi
-
surly
- Lepakko
Esineet alkaa liikkumaan, kaikki näyttää erilaiselta, täydellinen disorientaatio ja hukka itsensä johonkin ihan toiseen maailmaan.
Toisaalta varovaisuus menee kokokonaan ja tekee vaitta mitä tyhmempiä asioita sitä ajattelmetta, muuten kyllä täydellisiä pillereitä nää Stellat.
Toisaalta varovaisuus menee kokokonaan ja tekee vaitta mitä tyhmempiä asioita sitä ajattelmetta, muuten kyllä täydellisiä pillereitä nää Stellat.
Hah, totta, jotenkin vaan menee melkein koko paketti kun ottaa sen 10mg alkuun. Ja totta kanssa että pitää pitää taukoja niiden välillä tai ne vaikutukset vaimenee huomattavasti.lSeuraavana iltana 2x10mg (jos malttaa ottaa vain sen),
Times are tough, huh, bud?
-
tRip
- Moderator
Tsolpideemi tosiaan ""saa"" aikaan oikeita hallusinaatioita..tRip wrote:Itse en sanoisi, että tsolpideemista halluja tulee..
Enemmänkin se on sellaista delirium-hourailua, jossa on ihan viihteellistä matkata mukana.
.. harmala luo niihin ulottuvuutta.
Mutta jostain syystä kommunikointi hallusinaatioidensa kanssa tuntui mahdottomalta, sillä menetin täysin puhekykyni niiden kanssa.
Välillä havahduin siihen kuinka jännää kaikki onkaan..
Kynttilän muodostama energia tuotti mitä kummallisimpia otuksia ja vätyksiä.. Yksi niistä poltti tupakkaa, melkein haistoin sen..
assosiaation kuitenkin katkaisi jokin hämäräperäinen voima.
Babukasvini sentään jaksoi vilkutella ja hymyillä minulle koko yön iloisesti.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
miymau
- Lepakko
Mulla on lääkärin määrääminä hillitön määrä nukahtamiseen noita stelloja. Tullu kans kerran vahingos "trippailtua" noilla, kun otin unilääkkeen ja huomasinki että telkkarista tulee hyvä ohjelma. Ohjelmasta en muista mitään, paitsi että lopputekstien aikaan mun ympärillä oli paljon ihmisiä ja ne leijutti mua. Sitten menin suihkuun ja siellä suihkun lattialla istuin ja nukahtelin ja siellä oli paljon ufoja. Sitten kai menin nukkumaan.
Usein kans ku oon ottanu pillerit ja luen sängyssä vielä ja oottelen väsymystä, jossain vaiheessa huomaan että peitosta tuntuu muotoutuvan jotain kavereita jotka siinä jotain puhuu mut ku niihin siirtää katseen onki ihan taas "selvä". Ajatus kans juoksee pitkin linnunrataa. Myös monta kertaa viikossa herään aamulla siihen että valot on vielä päällä ja kirja sängyssä, oon vaa simahtanu. Toleranssi noihin todellakin näyttää kasvavan melko nopeasti (tai no nopeasti, kk jo tota laatua syöny), eilen yks 10mg stella ja yks 30mg mirtatsapiini (joka sekin ennen väsytti mut iha kiitettävästi) ei väsyttäny mua yhtään edes tunnin päästä. Joten otin toisen stellan ja tulihan se uni, ja aamulla taas valot päällä
En stelloja vois kovin viihteellisiks sanoa, siinä meinaa niin koko ajan nukahdella, ja muisti itteltäni ainaki menee totaalisesti. Useamman kerran oon jo huomannu tupakantumpin kukkaruukussa mun yöpöydällä, oon polttanu sängyssä. Ei kiva. Muuten en sisällä todellakaa polta.
Usein kans ku oon ottanu pillerit ja luen sängyssä vielä ja oottelen väsymystä, jossain vaiheessa huomaan että peitosta tuntuu muotoutuvan jotain kavereita jotka siinä jotain puhuu mut ku niihin siirtää katseen onki ihan taas "selvä". Ajatus kans juoksee pitkin linnunrataa. Myös monta kertaa viikossa herään aamulla siihen että valot on vielä päällä ja kirja sängyssä, oon vaa simahtanu. Toleranssi noihin todellakin näyttää kasvavan melko nopeasti (tai no nopeasti, kk jo tota laatua syöny), eilen yks 10mg stella ja yks 30mg mirtatsapiini (joka sekin ennen väsytti mut iha kiitettävästi) ei väsyttäny mua yhtään edes tunnin päästä. Joten otin toisen stellan ja tulihan se uni, ja aamulla taas valot päällä
En stelloja vois kovin viihteellisiks sanoa, siinä meinaa niin koko ajan nukahdella, ja muisti itteltäni ainaki menee totaalisesti. Useamman kerran oon jo huomannu tupakantumpin kukkaruukussa mun yöpöydällä, oon polttanu sängyssä. Ei kiva. Muuten en sisällä todellakaa polta.
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
-
m
- Lepakko
Itselläni on tapana rännittää zopiklonit, pari pilleriä kerralla filtterin läpi suoneen, olo on hauska, mutta kestää vain muutaman minuutin. Sitte lisää..

-
jxx
- Psykonautti
Kohta lähtee stelloja räpylään.
If ya wanna live life on your own terms you gotta be willing to crash and burn.
-
NapalmSatan
- Lepakko