Eli annos siis 7kpl (kaheksan ellen olis ryssiny kahta lavuaariin, toisen sain pelastettua purkamalla hajulukon.) hbwr, jotka oli tarkoitus ottaa perjantaina ilotulituksiin, mutta kyytini päätti feidaa, joten siemenet säästyivät tälle päivälle. Kello on nyt 17:29 ja siemenet on nautittu jugurtin kera, ja savut poltettu. Juuri parhaimmillaan hörpin olutta, joita olen varannut matkalle kaksi (2) kappaletta.
17:44 Ensimmäiset nauseat havaittu. Pieni pisto välil alavatsas ja pieni nausea. Kokeilin myös voiko immurilla vetää savut bongiin. Tuloksena et kyl.
18:30 Kävinmakoilemas hetken sängyllä, koska nausea iski. Viivyinki siel näköjää 35min, noh ei se mitää. Paha olo helpotti ja pysty nouseen. Seinä lainehti hieman kun jumittelin sitä. Pupillit pienenee ja suurenee hieman katsoessa, hassua
Hehe, aloin katsomaan shrekiä uudelleen
Ja tästä alkoikin sitten varsinainen trippi. Jumitettunani shrekiä noin 45min, laitoin sen pauselle, ja ajattelin syödä.Se ei tuntunut hyvältä iedalta, joten ajauduin laittamaan shponglen soimaan, ja siirryin sängylleni makaamaan. Visuaaleja ilmeni seinässä, ja koskettelinkin sitä hieman myhäillen, tuntui hyvältä. Kävin takaisin sängylle makaamaan ja ajattelin vain keskittyä ajatuksiini. Kuuntelin musiikkia ja kroppani valtasi euforia.Makaaminen tuntui todella hyvältä, ja kehossani tuntui euforisia "sykähdyksiä",Niskassa, jaloissa, käsissä, selässä, joka puolella. Jossain vaiheessa euforia yltyi niin voimakkaaksi että koko kehoni kouristui kaarelle, huhhuh.
Tässä vaiheessa hbwr alkoi todella kolisemaan, vaikken sitä täysin edes tiedostanut. Makasin silmät kiinni, ja hetken aikaa tuntui, kun olisin matkustanut hohtavassa, kiiltävässä arkuntapaisessa laatikossa, joka kiisi ympäriinsä jotakin, universumia kenties? Sillä kohtasin matkallani suuria, hohtavia valoja. Vihreitä ja punaisia. Avasin silmäni hetkeksi, ja katselin taas hetken seinää, en jaksanut kauaa, silmät kiinni oli mielenkiintoisempaa. Tuntui kuin jokin olisi noussut hieman minusta ulos, ja tuntui kuin se olisi räjähtänyt miljooniksi peilinsirpaleiksi. Sain vision itsestäni, jossa hylkään kaiken mitä minulla nyt on, ja lähden Luostariin meditoimaan, syömään psykedeelejä, ja harrastamaan taistelulajeja, joista opin valtavan itsekurin.Kaikki tuntui niin kovin todelliselta, ja päädyinkin ratkaisuun että niin on pakko tehdä, vakuutuin satavarmaksi siitä, että se olisi oikea päätös.
Havahduin sängyltä, ja soitin kaverilleni että hän voi nyt tulla käymään, kun olin aikaisemmin sanonut että ei voi vielä, kun mehustin niin paljon sängyllä. Halusin purkaa kokemani hänelle sanoilla, mutta hän ei varmaankaan tajunnut sanaakaan. Hirveä selitys eri asioista,olin aivan järjettömissä kikseissä. Adrenaliini virtasi kehossa niin kovaa että käteni, ja koko kroppani tärisi.Oli uskomattoman hyvä olo.
Söin hieman, ja kaverini läsnäolo alkoi ahdistamaan, Tuntui ettei hän ajattele tilaani ollenkaan, vaan mölyää kovaan ääneen jotain, perussettiä, mistä en ymmärtänyt mitään, en saanu suutani vaan auki että olisin maininnut asiasta. .Ahdistus nousi todella nopeasti, ja ajattelin rauhoittua, se ei onnistunut.En tiennyt sanonko ystävälleni että lähde, vai että jääkö hän, koska en halunnut kuitenkaan olla yksin jos ahdistus pahenee. Sopersin jotain että"lähe ulos tupakalle", siellä satoi todella paljon. Kävelin välittömästi kämpästä ulos, ja pimeä portaikko oli jotenkin sairas, se myllersi ja kiemursi todella paljon. Pääsin ulos, ja hetken seisottuani lähdin oksentamaan. Kaikki oli yhtä visuaalia, värinää ja sumua. Oksensin polvillani maassa, ja kävelin hetken ja jäin kyykkyyn maahan ja panikoin nämä KAIKKI niin perinteiset jutut kliseisimmillään. Vaikka niistä kuinka on lukenut, ne tuntuivat silti yllättävän minut täysin, järkevä ajattelu ei toiminut. Olin hetken hullu. Panikoin, että olen seonnut, ja että en palaa ennalleen, ajattelin, että miten voin mennä huomenna kouluun, koska tää vaikuttaa varmasti helvetisti mun huomisee tilaa.
Lähdin takaisin kämpälle, ja menin sänkyyn makaamaan, olo tuntui fyysisesti paljon paremmalta kun olin oksentanut, mutta ahdistus oli melkoinen.Käskin kaveriani laittamaan jotakin rauhoittavaa musiikkia, mutta hän ei savuissaa keksinyt mitään, eikä muutenkaan auttanut oloani yhtään. Soitin toiselle ystävälle, joka toi myös toisen kaverini että tulee seuraksi, ja tuo rauhoittavan. Ajatus siitä rauhoitti heti, ja kun he astuivat ovesta sisäään, ahdistus helposttti huomattavasti, ja otin rivatrilin. Normaalia keskustelua kämpässä, ja olo alkoi olemaan taas hyvin euforinen, kykenin jopa osallistumaan keskusteluun, ja olo tuntui täydelliseltä. Ei huolen häivääkään, ja tuntui että olen täysin valmis menemään huomenna kouluun, jes. Loppuilta menikin mukavan euforisesti jumitellen ja hieman kommunikoiden. Kävimme vielä rautatiesillalla kävelemässä ja puhumassa, jätesäkit yllä, hauskaa
YHTEENVETO: Annoksen teho, joka oli siis seitsemän (7) siementä yllätti minut kokonaan. Vaikutus oli HElVETISTI vahvempi kuin odotin, vahvin psykedeelinen kokemus jota olen kokenut. Ilta oli mainio, ja tuo flippaussessio tuntui vain kuuluvan siihen trippiin, ja toisaalta, nautin siitä jälkeenpäin. Olen suorastaan innoissani kokemuksesta. Kokemus palautti minulle tuon hieman kadonneen kunnioituksen psykedeelejä kohtaan, antoi sellaisen "hey, dont fuck with us" näpäyksen.Kiitos siitä LSA. Kokemusta rikkaamapana alan vasta ymmärtää mitä psykedeelit oikeasti ovat. Paljon on vielä koettavaa, suurempia juttuja, mutta kokemusta rikkaampana. Nyt tiedän edes vähän mistä on kyse.
Tulipas vähä pitkä, mut kiva jos jaksoitte lukea!