Tämä ei mikään ihmeellinen trippi stoori ole, mutta kirjoitanpahan kuitenkin kun oli niin mukava kokemus tuosta salviasta.
Lataan pieneen pallobongiini sopivan annoksen (piti melko silmämääräisesti annostella ilman fiktiä) salvia 5x extractia ja kävelen läheiseen puistoon sitä polttamaan. Istuudun tukevasti nurmikolle istumaan ja otan oikein tukevan hitin. Sain kaiken ensimmäisellä hitillä keuhkoihini. savua pidätellessäni tunnen, kuinka salvia jo tulee jostain tuolta takavasemmalta ja sanon sitterilleni, että nyt mennään. Persoonani vaihtuu ja irtaudun itsestäni seuraavaan olomuotoon. En oikeen tiedä missä olomuodossa trippailin, sillä en ainakaan ihminen ollut. Tuntuu kuin olisin tavallaan jossain tunnelissa jokin esine. Persoonanvaihdokset alkavat nopeutua ja siitä tuleekin hyvin jännä kokemus. Olen tavallaan "minä"-sanan eri perusmuoto ja pidän kiinni aina toisesta muodosta, eli aluksi olen "minä", sen jälkeen "minä" pitää kiinni "meistä" ja "meistä" pitää kiinni "heistä" jne. En tiedä osaanko kyllä selostaa tuota aivan parhaalla tavalla. Koko tripin aikana yritin puhua jotain, mutta se ei häirinnyt trippiä, sillä en tavallaan puhunut itsenäni, vaan joku persoonistani yritti saada jotain sanotuksi, kunnes persoonanvaihdoksen aikana menetti puheenvuoronsa. Matka kesti melkein tasan sen 10 minuuttia, jonka jälkeen minun oli pakko sanoa ääneen kaikki mitä minulle tapahtui, että varmasti muistan kaiken myöhemmin.
Kokemus oli todella lempeä ja miellyttävä. Olisin luullut, että moiset persoonan vaihdokset tekisivät oloni hyvin ahdistuneeksi, mutta ennemin tajusin siitä kuinka vahva oma persoonani on. Ennen kaikkea...hauskaa oli.
Mukava salvia
-
Luotijuna
- Psykonautti
Mukava salvia
Insanity creeping]
-
kissankorva
- Apteekki
Re: Mukava salvia
Kyllä! Hienoa, tälläiseksi olen juuri itse kuvitellut salvian, hieman pelottavaksi ehkä.. Tarkoituspa olisi itsekkin tilata tätä matskua lähiaikoina. Pääseepä sitten sen neitsyyden viemään , ja kokemaan sen kiehtovan kovan pärinän.
-
Awttu
- Lepakko
mukavaa että oli miellyttävä trippiLuotijuna wrote:Tämä ei mikään ihmeellinen trippi stoori ole, mutta kirjoitanpahan kuitenkin kun oli niin mukava kokemus tuosta salviasta.
Lataan pieneen pallobongiini sopivan annoksen (piti melko silmämääräisesti annostella ilman fiktiä) salvia 5x extractia ja kävelen läheiseen puistoon sitä polttamaan. Istuudun tukevasti nurmikolle istumaan ja otan oikein tukevan hitin. Sain kaiken ensimmäisellä hitillä keuhkoihini. savua pidätellessäni tunnen, kuinka salvia jo tulee jostain tuolta takavasemmalta ja sanon sitterilleni, että nyt mennään. Persoonani vaihtuu ja irtaudun itsestäni seuraavaan olomuotoon. En oikeen tiedä missä olomuodossa trippailin, sillä en ainakaan ihminen ollut. Tuntuu kuin olisin tavallaan jossain tunnelissa jokin esine. Persoonanvaihdokset alkavat nopeutua ja siitä tuleekin hyvin jännä kokemus. Olen tavallaan "minä"-sanan eri perusmuoto ja pidän kiinni aina toisesta muodosta, eli aluksi olen "minä", sen jälkeen "minä" pitää kiinni "meistä" ja "meistä" pitää kiinni "heistä" jne. En tiedä osaanko kyllä selostaa tuota aivan parhaalla tavalla. Koko tripin aikana yritin puhua jotain, mutta se ei häirinnyt trippiä, sillä en tavallaan puhunut itsenäni, vaan joku persoonistani yritti saada jotain sanotuksi, kunnes persoonanvaihdoksen aikana menetti puheenvuoronsa. Matka kesti melkein tasan sen 10 minuuttia, jonka jälkeen minun oli pakko sanoa ääneen kaikki mitä minulle tapahtui, että varmasti muistan kaiken myöhemmin.
Kokemus oli todella lempeä ja miellyttävä. Olisin luullut, että moiset persoonan vaihdokset tekisivät oloni hyvin ahdistuneeksi, mutta ennemin tajusin siitä kuinka vahva oma persoonani on. Ennen kaikkea...hauskaa oli.
yrtit pitävät minusta.
-
Asidyyli
- LD50
Luotijuna wrote:En oikeen tiedä missä olomuodossa trippailin, sillä en ainakaan ihminen ollut. Tuntuu kuin olisin tavallaan jossain tunnelissa jokin esine. Persoonanvaihdokset alkavat nopeutua ja siitä tuleekin hyvin jännä kokemus.
-
h.s.t.
Äsken poltin salviaa ja täytyy sanoa että sain uuden määritelmän sanalle outo.
Mulla kasvo salvia, mut olin vissiin liian laiska sitä kastelemaan ja se kuoli. Aiemmin olin ottanu siitä kuivuneita lehtiä talteen ja polttanu, mut nyt vasta kunnolla sanoivat jotain vaikka luulen, että kyseessä oli silti mieto kokemus.
No, menin vessaan polttamaan, yksin kun olin kotona. Aattelin et jos bongi putoo tai kaatuu tjms. ni ei haittaa niin paljoo.
Sytytin bongin, siis pesällisen salvian lehteä. Ekat hatsit, kuulostelin. Tokat, ja kolmannet jäi vähä puoliväliin ku huomasin olossa muutosta. Yhtäkkiä teki mieli, ja kuin itestään otin vielä loput savut keuhkoon bongista, ja sit meni olo sanoinkuvaamattomaks. Jotenki rupesin sen bongin kans sählää, yritin laittaa sitä lavuaarin päälle ja sit toisaalta yritin kurotella kohti vessan ovea, tietämättä miks niin tein. No, yritin niinku et kumpi ois parempi, laittaa bongi lavuaarin päälle, tai sit kurottautua kohti ovea, avaamaan sitä tai jotain. mut kummastaki tuli koko ajan olo et menee vaan jotenki huonompaan suuntaan. Tosin en tienny et mikä menee ja mihin. Jotenki tajusin itteni ja sen et olin polttanu salviaa, mut jotenki en tajunnu mitään. Vessaan kuulin tv:n ääniä(kun olin saanu bongin nostettua lavuaarin päälle ja oven avattua, eli päädyin tekee molemmat), ja jotenki luulin et ne siel puhu mun salvian poltos, tai jotain muhun liittyvää. Kävelin keittiöön ja tuntu niinku ois kadottanu sen logiikan mikä tekee aistimuksista ja ajatuksista järjellisiä. Mieto varmaan oli vaikutus, mutta silti vahva. Jotenki olin ihan pöllähtäny, pudonnu täysin kärryiltä. Se vähän pelottikin, mut helposti sai jotenki ajatukset vietyä siihen, et olin polttanu salviaa, et se olo johtu siitä. Mut samalla ei oikein tajunnu, et mikä johtu mistä..?
Onneks ei vaikutus kestä kauaa, ja noin viiden minuutin päästä polttamisesta oli jo saavuttanu olon, joka oli jo niin sanotusti järkeenkäypää.
Tuli tuokin kokeiltua, mut en oikein innostunu. Liian outoa, ehkä.
Mulla kasvo salvia, mut olin vissiin liian laiska sitä kastelemaan ja se kuoli. Aiemmin olin ottanu siitä kuivuneita lehtiä talteen ja polttanu, mut nyt vasta kunnolla sanoivat jotain vaikka luulen, että kyseessä oli silti mieto kokemus.
No, menin vessaan polttamaan, yksin kun olin kotona. Aattelin et jos bongi putoo tai kaatuu tjms. ni ei haittaa niin paljoo.
Sytytin bongin, siis pesällisen salvian lehteä. Ekat hatsit, kuulostelin. Tokat, ja kolmannet jäi vähä puoliväliin ku huomasin olossa muutosta. Yhtäkkiä teki mieli, ja kuin itestään otin vielä loput savut keuhkoon bongista, ja sit meni olo sanoinkuvaamattomaks. Jotenki rupesin sen bongin kans sählää, yritin laittaa sitä lavuaarin päälle ja sit toisaalta yritin kurotella kohti vessan ovea, tietämättä miks niin tein. No, yritin niinku et kumpi ois parempi, laittaa bongi lavuaarin päälle, tai sit kurottautua kohti ovea, avaamaan sitä tai jotain. mut kummastaki tuli koko ajan olo et menee vaan jotenki huonompaan suuntaan. Tosin en tienny et mikä menee ja mihin. Jotenki tajusin itteni ja sen et olin polttanu salviaa, mut jotenki en tajunnu mitään. Vessaan kuulin tv:n ääniä(kun olin saanu bongin nostettua lavuaarin päälle ja oven avattua, eli päädyin tekee molemmat), ja jotenki luulin et ne siel puhu mun salvian poltos, tai jotain muhun liittyvää. Kävelin keittiöön ja tuntu niinku ois kadottanu sen logiikan mikä tekee aistimuksista ja ajatuksista järjellisiä. Mieto varmaan oli vaikutus, mutta silti vahva. Jotenki olin ihan pöllähtäny, pudonnu täysin kärryiltä. Se vähän pelottikin, mut helposti sai jotenki ajatukset vietyä siihen, et olin polttanu salviaa, et se olo johtu siitä. Mut samalla ei oikein tajunnu, et mikä johtu mistä..?
Onneks ei vaikutus kestä kauaa, ja noin viiden minuutin päästä polttamisesta oli jo saavuttanu olon, joka oli jo niin sanotusti järkeenkäypää.
Tuli tuokin kokeiltua, mut en oikein innostunu. Liian outoa, ehkä.
-
spasm
- OD
Meikällä hämmästyttävän samankaltaisia kokemuksia salviasta
: En siis ole ainoa..
Täsmälleen näin..h.s.t. wrote:tuntu niinku ois kadottanu sen logiikan mikä tekee aistimuksista ja ajatuksista järjellisiä. Mieto varmaan oli vaikutus, mutta silti vahva. Jotenki olin ihan pöllähtäny, pudonnu täysin kärryiltä. Se vähän pelottikin, mut helposti sai jotenki ajatukset vietyä siihen, et olin polttanu salviaa, et se olo johtu siitä. Mut samalla ei oikein tajunnu, et mikä johtu mistä..?
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
tRip
- Moderator
Kun pääsee salvioihin, pitäisi vain osata pistää se bongi pois!, nojautua mukavasti taaksepäin, silmät kiinni ja antaa salvian vain viedä..
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
spasm
- OD
-
Jeshu
- OD
Lehden kanssa on se vaikeus, että jos haluaa enemmänkin kuutamolle niin pitää polttaa kohtuullisen paljon. 2-3 hatsin jälkeen voi alkaa tulemaan jo vaikutuksia ja sitten pitäisi ottaa vielä 3 tai enemmänkin lisää. Tai omasta kokemuksestani ja siitä mikä riitti tietysti pystyn puhumaan vain...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Shakti
- Psykonautti
Minulla pärähtää salviat niin äkkiä, etten muista kertaakaan antaneeni piippua tai bongia seuraavalle. Salvian kanssa olen myös kokenut lähes kaikki parhaat trippini. Ensimmäinen oli tällainen (lyhyesti):tRip wrote:Kun pääsee salvioihin, pitäisi vain osata pistää se bongi pois!, nojautua mukavasti taaksepäin, silmät kiinni ja antaa salvian vain viedä..
Olimme kahden ystäväni kanssa kukkulan huipulla, josta näki koko öisen kaupungin. Autossa maisemia ihaillessamme laitettiin 10X piippuun, josta muistan alkaneeni imeä. Sitten olikin aivan pimeää ja kuulin kaikkialta ihanaa musiikkia. Uin siinä ja hyppelin pianonkoskettimilla, jotka liikkuivat tahdissani. Sitten koskettimista muodostui pyörä, jossa oli kolme kulmaa ja siltikin se oli täydellinen pyörä. Itseni näin nauramassa milloin missäkin osassa pyörää. Näytin vähän samalta kuin MuumipeikkoTaikurin hattuun piiloutumisen jälkeen. Pikkuhiljaa aloin muistaa polttaneeni salviaa ja pitkän yrityksen jälkeen pääsin ulos autosta. Ulkona minua kuitenkin odotti yllätys: maailma oli muuttunut kananmunaksi. Se kieri ja minulla oli täysi työ pitää siitä kiinni, etten putoaisi tyhjyyteen. Vaikutusten yhä laskiessa huomasin ryömineeni satakunta metriä hiekalla.
Candy is dandy but liquor is quicker