tota pitää kokeilla ens kesänä kasvattaa, tänä vuonna meni hyvin muutama peru parvekkeella ja kyl niistäkin vähäsen kukkaa ja nurtsii sai
Kannabiksen kasvatus
-
skirtfeber
- Apteekki
- Posts: 499
- Joined: Fri 08 Sep 2006, 16:43
Re: Kannabiksen kasvatus
polttelin tossa tota fin420:llaa, ulkokasvatettu kasvi ja kukka oli yllättävän hyvää, maku, tuoksu ja toimivuus.
tota pitää kokeilla ens kesänä kasvattaa, tänä vuonna meni hyvin muutama peru parvekkeella ja kyl niistäkin vähäsen kukkaa ja nurtsii sai
tota pitää kokeilla ens kesänä kasvattaa, tänä vuonna meni hyvin muutama peru parvekkeella ja kyl niistäkin vähäsen kukkaa ja nurtsii sai
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
Awttu
- Lepakko
- Posts: 161
- Joined: Wed 27 Jun 2007, 12:51
- Location: yrttitarha
Re: Kannabiksen kasvatus
kiitos vinkistä, pistetään korvan taakse <:Shro wrote:Kannattaa kokeilla myös lowryder, fin420 ym.Awttu wrote:jostain luin että early lajikkeet sopivat hyvin ulkokasvatukseen. itseä houkuttelis ruveta ens kesänä vähän kasvattelee
Kunnolla kun esikasvattaa sisällä niin kerkee kukkimaan ihanuuksia.
yrtit pitävät minusta.
-
Jarza
- Karvakuono
- Posts: 44
- Joined: Thu 16 Aug 2007, 19:02
Re: Kannabiksen kasvatus
Ulkona on vielä kasvit. Stupoa, Big Thc:tä ja muita ulkolajikkeita. Lowryderit on jo kerätty talteen. Saa nähdä lämpeneekö kelit enää. Taitaa jäädä raa'aksi kukka. Isoiksi kyllä kasvoivat. Oisko isoin melkeen 2 metriä ja latvoja toistakymmentä.
-
P-Producer
- Karvakuono
- Posts: 22
- Joined: Fri 02 Mar 2007, 01:44
- Location: täälä
Re: Kannabiksen kasvatus
Tässä tämän kesän ulko kasvatus kuvia, yhellä paikalla kasvattelen northern lightsia kahta kasvia, ei tarkotus saada kukkimaan vaan ihan pelkkää lehtee. Toinen nortti on 155cm ja toinen 140cm pitkä.
http://www.imageshock.eu/?img=P8280207-wuz1.jpg
Toisella paikalla taas kasvamassa Finn420 lajiketta 2kpl joista toisen tänään kaadoin. Pituutta kukilla 110cm(kaadettu) ja toinen on 200cm pitkä
kukkaa siis tosta isommasta finskistä tulossa mukavasti kuhan vaan kukkis ny loppuun saakka. Mietityttää vaan kuinka kauan sitä uskaltaa pitää ulkona kun seuraavat 4 päivää luvattu sadetta ja lämpötilat pyörivät siinä 2-15 asteen paikkeilla, pelkään että kukinnot homehtuu.
Mitäs kokenemmat hampuusit sanoo??
Kuvia:
http://www.imageshock.eu/?img=P8280209.jpg
http://www.imageshock.eu/?img=P8280220.jpg
http://www.imageshock.eu/?img=P8280227.jpg
http://www.imageshock.eu/?img=P8280228.jpg
http://www.imageshock.eu/?img=P8280218.jpg
Noissa parissa kuvassa kuivumassa siis toi pienempi finski, isompi vielä metässä.
Huomenna vois maistella ton pienemmän kukintoo

P.S. Miten noi kuvat saa suoraan tohon viestiin
??
http://www.imageshock.eu/?img=P8280207-wuz1.jpg
Toisella paikalla taas kasvamassa Finn420 lajiketta 2kpl joista toisen tänään kaadoin. Pituutta kukilla 110cm(kaadettu) ja toinen on 200cm pitkä
Kuvia:
http://www.imageshock.eu/?img=P8280209.jpg
http://www.imageshock.eu/?img=P8280220.jpg
http://www.imageshock.eu/?img=P8280227.jpg
http://www.imageshock.eu/?img=P8280228.jpg
http://www.imageshock.eu/?img=P8280218.jpg
Noissa parissa kuvassa kuivumassa siis toi pienempi finski, isompi vielä metässä.
Huomenna vois maistella ton pienemmän kukintoo
P.S. Miten noi kuvat saa suoraan tohon viestiin
-
Jarza
- Karvakuono
- Posts: 44
- Joined: Thu 16 Aug 2007, 19:02
Re: Kannabiksen kasvatus
Hyvän näköistä. Pitäisi itsekin jostain saada tuota lajiketta. Ei soveltunut omat lajikkeet tänne oulun korkeudelle. Turhan myöhään alkoi pimenemään.P-Producer wrote: Toisella paikalla taas kasvamassa Finn420 lajiketta 2kpl joista toisen tänään kaadoin. Pituutta kukilla 110cm(kaadettu) ja toinen on 200cm pitkäkukkaa siis tosta isommasta finskistä tulossa mukavasti kuhan vaan kukkis ny loppuun saakka. Mietityttää vaan kuinka kauan sitä uskaltaa pitää ulkona kun seuraavat 4 päivää luvattu sadetta ja lämpötilat pyörivät siinä 2-15 asteen paikkeilla, pelkään että kukinnot homehtuu.
Mitäs kokenemmat hampuusit sanoo??
Kannattaa seurata tarkasti jos kehittyy hometta. Saastuneet kohdat vaan kylmästi pois. Antaisin vielä olla viikon tai pari. Ellet halua ottaa riskejä niin käy hakemassa pois. 15 päivä syyskuuta alkaa olemaan yleensä niin kosteaa, että kannattaa käydä hakemassa pois viimeistään silloin.
-
P-Producer
- Karvakuono
- Posts: 22
- Joined: Fri 02 Mar 2007, 01:44
- Location: täälä
Re: Kannabiksen kasvatus
Kiitos vaa
Juu näin kun sataa niin täytyy käydä seurailemassa kukintojen tilannetta jokatoinen päivä kun ei kauhee matkakaan kasvatusmestalle ole. Täytyy vaan toivoo että kelit lämpenis vielä edes vähäks aikaa ja aurinkoo hiukan että sais vähän valmiimpaa kukkaa, kun ei toi raaka kukka enää näillä toleilla kunnolla kolise 
-
growy
- Kameleontti
- Posts: 834
- Joined: Fri 16 Jun 2006, 23:31
Re: Kannabiksen kasvatus
P-Producer:illa maukkaan näköset kasvit.!
Mä haen ite mun kasvit varmaan huomenna tai nyt heti,täällä on satanu melkei joka päivä viikon ajan ja rupee oleen aika viileetä.. Eli itellä on 3kpl Big THC. Antaisin muuten olla vielä ulkona viikon pari mutta ku sataa nii paljo ja on kylmää,vaikka kuulemma lajike kestääkin hyvin hometta.
kasveista ei löydy kuvaa koska kameraa en saa juuri nyt käsiin. Kattoo jos sais kameraa lainaa nii sais ainaki sadosta sit kuvaa
Mä haen ite mun kasvit varmaan huomenna tai nyt heti,täällä on satanu melkei joka päivä viikon ajan ja rupee oleen aika viileetä.. Eli itellä on 3kpl Big THC. Antaisin muuten olla vielä ulkona viikon pari mutta ku sataa nii paljo ja on kylmää,vaikka kuulemma lajike kestääkin hyvin hometta.
kasveista ei löydy kuvaa koska kameraa en saa juuri nyt käsiin. Kattoo jos sais kameraa lainaa nii sais ainaki sadosta sit kuvaa
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
P-Producer
- Karvakuono
- Posts: 22
- Joined: Fri 02 Mar 2007, 01:44
- Location: täälä
Re: Kannabiksen kasvatus
Ja myös oli maukasta!
Ihan hyvin toi raakakin kukka tuntuu kolisevan vaikka tolet aika korkeella.
Onneks tota tavaraa on tulossa lisää tosta isommasta puskasta 
Ite antaisin kyllä vielä olla, joku sanokin hamppufoorumilla että nyt on epätavallisen kylmä ollu ja tulee vielä lämpösempiä kelejä...Mä haen ite mun kasvit varmaan huomenna tai nyt heti,täällä on satanu melkei joka päivä viikon ajan ja rupee oleen aika viileetä..
-
Rauzi
- Psykonautti
- Posts: 88
- Joined: Mon 09 Jul 2007, 22:42
Re: Kannabiksen kasvatus
Kasvattelin tuossa pari vuotta sitte ihan eka kertaa, vaikken ollutkaan mikään viherpeukalo tai perehtynyt asiaan sen suuremmin sain kasvatettua ihan terveen kasvin. ihmettelin vain kun se kasvoi todella pitkäksi mutta lehtiä/kukkia ei ollu juurikaan. Myöhemmin poltellessa todettiin että sen täytyi olla sativaa, sen verta kovasti se pisti jumittamaan. 
-
skirtfeber
- Apteekki
- Posts: 499
- Joined: Fri 08 Sep 2006, 16:43
Re: Kannabiksen kasvatus
yleensä indica jumittaa enemmän kun sativa.
kukititko kasvin?
terveet kasvit o aina kivoja :>>
kukititko kasvin?
terveet kasvit o aina kivoja :>>
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
koira
- Tuppisuu
- Posts: 8
- Joined: Tue 14 Aug 2007, 15:36
Re: Kannabiksen kasvatus
Rauzi wrote:Kasvattelin tuossa pari vuotta sitte ihan eka kertaa, vaikken ollutkaan mikään viherpeukalo tai perehtynyt asiaan sen suuremmin sain kasvatettua ihan terveen kasvin. ihmettelin vain kun se kasvoi todella pitkäksi mutta lehtiä/kukkia ei ollu juurikaan. Myöhemmin poltellessa todettiin että sen täytyi olla sativaa, sen verta kovasti se pisti jumittamaan.
Tais saada liian vähän valoa, ja kasvi yritti kurkotella valoa kohti joten vain varsi kasvoi.
-
Luotijuna
- Psykonautti
- Posts: 123
- Joined: Sun 08 Apr 2007, 16:14
Re: Kannabiksen kasvatus
Aah aurora indicaiseni on ollut mullassa nyt n. 2.5 viikkoa ja hyvin lähtenyt kasvamaan..ainoa ongelmani on kasvatus tilan kuivuus, eli pieniä punaisia kavereita saattaa nähdä lounastamassa lehtiäni. Kannattaako hankkia jonkinlainen ilmankostutin, vai selviänkö ihan kastelemalla? Ei ole ennen tullut tälläistä ongelmaa eteen.
Toinen kysymys: Kun tuolla Postaa kaunein hamppu-osiossa puhuttiin lasilla jatketusta hampusta. Mitä tämä merkitsee?
Toinen kysymys: Kun tuolla Postaa kaunein hamppu-osiossa puhuttiin lasilla jatketusta hampusta. Mitä tämä merkitsee?
Insanity creeping]
-
Ahab
Re: Kannabiksen kasvatus
ITV Wales - Wales This Week - Contaminated Cannabis - Part 1Luotijuna wrote:...Toinen kysymys: Kun tuolla Postaa kaunein hamppu-osiossa puhuttiin lasilla jatketusta hampusta. Mitä tämä merkitsee?
-
Rauzi
- Psykonautti
- Posts: 88
- Joined: Mon 09 Jul 2007, 22:42
Re: Kannabiksen kasvatus
En usko että tuommosella about 400 watin natikalla ainakaan saa liian vähää valoakoira wrote:Rauzi wrote:Kasvattelin tuossa pari vuotta sitte ihan eka kertaa, vaikken ollutkaan mikään viherpeukalo tai perehtynyt asiaan sen suuremmin sain kasvatettua ihan terveen kasvin. ihmettelin vain kun se kasvoi todella pitkäksi mutta lehtiä/kukkia ei ollu juurikaan. Myöhemmin poltellessa todettiin että sen täytyi olla sativaa, sen verta kovasti se pisti jumittamaan.
Tais saada liian vähän valoa, ja kasvi yritti kurkotella valoa kohti joten vain varsi kasvoi.
No totta MUNASSA kukitinskirtfeber wrote:yleensä indica jumittaa enemmän kun sativa.
kukititko kasvin?
terveet kasvit o aina kivoja :>>
Rakkaudella kasvatettu kasvi on paras kasvi
-
Luotijuna
- Psykonautti
- Posts: 123
- Joined: Sun 08 Apr 2007, 16:14
Re: Kannabiksen kasvatus
Todellakin, se on kuin lastansa hoivaisi ja aina pitää katsoa, että sillä on kaikki hyvinRakkaudella kasvatettu kasvi on paras kasvi
Insanity creeping]
-
jakoavain
Re: Kannabiksen kasvatus
Sitten tajuaakin että se on jo aikuinen ja siitä on päästettävä irtiLuotijuna wrote:Todellakin, se on kuin lastansa hoivaisi ja aina pitää katsoa, että sillä on kaikki hyvinRakkaudella kasvatettu kasvi on paras kasvi
-
mauseri
- LD50
- Posts: 3674
- Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16
Re: Kannabiksen kasvatus
Voisitteko laitta kokemuksia ulkokasvatuksesta?siis millä lajikkeilla/mitä määriä/hoidon tarve ynm.Pitäis keksiä ens kesäks mahd.hyvä lajike tähän suomen ihmeelliseen ilmastoon..
.kokemusta on vain sisäkasvatuksesta ja siihen ei oo enää mahdollisuutta.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
RiotStarter
- Apteekki
- Posts: 312
- Joined: Sun 03 Sep 2006, 18:50
Re: Kannabiksen kasvatus
Hmh...No tietysti ensinnä nämä erillaiset lowryder risteytykset..Kukkaa saa melkein satavarmasti jos ajoissa pistää hommat toimii..Sit RuderalisIndica sun muut rudet..Vähä heikompaa tavaraa taitaa olla vaan.
Sit Fin420 varsin toimiva vaihtoehto.Finx (jalo) ja Finx (kuusamo)..
Ja mitä näitä nyt on PekinPehkua ja OvelaOlema?jos oikein muistan..Sit joku juonijuohi tai joku vastaava
Kaikki hyviä.
Ja DurbanPoison venyy ihan sairaan kokoiseksi pihalla mut kukkaa ei näkyny..
Sit Fin420 varsin toimiva vaihtoehto.Finx (jalo) ja Finx (kuusamo)..
Ja DurbanPoison venyy ihan sairaan kokoiseksi pihalla mut kukkaa ei näkyny..
2000-luvun sakilainen.
-
MetsänNeito
- Apteekki
- Posts: 308
- Joined: Fri 23 Jun 2006, 15:27
- Location: Up 'n High
Re: Kannabiksen kasvatus
Hamppufoorumiltahan noita kauheest löytää.
-Lowryder, Lowryder2, Finx (kuusamo,jalo,ix3), Fin420, Pekin Pehku, Stuporsonic, Ovela Olema,
Big THC, early-lajkkeet parin kk:n esikasvatuksella tuo esikukintoja-budia, riippuu lajikkeesta.
mut esim big thc on tanskalainen ristytetys - ei af mutta 2kk esikasvatuksella kukkii loppuun suomessa.Helpoin on tietty Af. Ja sitten ed. mainituista on myös risteytyksiä esim. Pehkuruder,
Ovela Ratsastaja jne... Lr2 vois olla hyvä ja helppo, jos sellaisen haluaa. Koko ei kumminkaan päätä huimaa joten suosittelen laittamaan kasveja paljon ja eri paikkoihin, täytyy ottaa myös huomioon ulkokasvatuksen monet "riskit" (sääolosuhteet, eläimet, ihmiset jne..).
-Lowryder, Lowryder2, Finx (kuusamo,jalo,ix3), Fin420, Pekin Pehku, Stuporsonic, Ovela Olema,
Big THC, early-lajkkeet parin kk:n esikasvatuksella tuo esikukintoja-budia, riippuu lajikkeesta.
mut esim big thc on tanskalainen ristytetys - ei af mutta 2kk esikasvatuksella kukkii loppuun suomessa.Helpoin on tietty Af. Ja sitten ed. mainituista on myös risteytyksiä esim. Pehkuruder,
Ovela Ratsastaja jne... Lr2 vois olla hyvä ja helppo, jos sellaisen haluaa. Koko ei kumminkaan päätä huimaa joten suosittelen laittamaan kasveja paljon ja eri paikkoihin, täytyy ottaa myös huomioon ulkokasvatuksen monet "riskit" (sääolosuhteet, eläimet, ihmiset jne..).
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-
-
mauseri
- LD50
- Posts: 3674
- Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16
Re: Kannabiksen kasvatus
kiitti paljon,eiköhän noista joitan tuu valittua,lowryderin tiesinkin ja sitä ajattelin laittaa vaan siementen tuotantoon koska siitä ei tosiaankaan kuulemma paljoa yhdestä saa kukintoa,oispahan sit ens kesää seuraavaks kesäks paljon siemeniä.siat on jo yhden viljelmän vienyt sisätiloista joten ajattelin siirtyä pienempi riskiseen kasvatukseen,onhan ulkokasvatuksessakin paljon riskejä,mut se linnassa pyöriminen on alkanut kyllästyttää
siis tarkoitan et ainakin se riski pienenee huomattavasti.onneksi on tämä ihana internet mistä löytää todella paljon tieto kun vaan jaksaa etsiä.HAMPPU LAILLISEKSI!!!!ja riotstarter:pian nähdään!kiitokset matkustamisista.. 
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Happotatti
- Apteekki
- Posts: 353
- Joined: Thu 20 Sep 2007, 14:27
- Location: Sad N.Pike P.U
Re: Kannabiksen kasvatus
Tässä kohta saan siemenöitä nii laittelen itsekkin varmaan kasvamaan...
Semmoinen pikkuinen stealthprojekti.
Semmoinen pikkuinen stealthprojekti.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
Ahab
Re: Kannabiksen kasvatus
Siemeniä lukuunottamatta oli kasvatukset tällä kertaa aika epäonnistuminen. Punnitsin tuossa että 1.9g kukkaa oli 0.7g siemeniä. Eli kukassa on kukkaa vain 63% eikä sekään ole sinsemillaa. Pölytyspäätöstä tehdessäni kelasin että eipä sen tarvitse niin vahvaa ollakkaan ja pysyy polttelu jossain kurissa sitten siitäkin syystä. Mutta tuossa viime sunnuntaina sain pienet maistiaiset kunnon sinsemillaa jonkun toisen kasvatuksista niin onhan se melkein ihan eri ainetta. Vähän kuin vertaisi polttamista ja syömistä.
Tietysti piti pistää heti uutta kasvamaan
yksi kappale Apollo 11 lajiketta ja toinen kappale juuri valmistunutta Reijo's special x Caramella risteytystä.
Tietysti piti pistää heti uutta kasvamaan
-
satunnainen sankari
- Psykonautti
- Posts: 51
- Joined: Sat 26 Nov 2005, 19:52
Re: Kannabiksen kasvatus
jokamiesvinkki!
jos kasvisi on erityisen vaalea, huonokasvuinen tai muuten vaan kärsivän näköinen vege-vaiheessa,
niin piristä sitä PISSALLA!
Ihmisvirtsa sisältää runsaasti typpeä, jota kasvi tarvitsee kasvaakseen.
Aamuvirtsa toimii tarkoitukseen parhaiten.
Annostus: 3dl virtsaa+7dl vettä (esim. 10l multaämpärille)
Ystävällisin terveisin,
Pissalla ja kanankakalla kuuhun RY
jos kasvisi on erityisen vaalea, huonokasvuinen tai muuten vaan kärsivän näköinen vege-vaiheessa,
niin piristä sitä PISSALLA!
Ihmisvirtsa sisältää runsaasti typpeä, jota kasvi tarvitsee kasvaakseen.
Aamuvirtsa toimii tarkoitukseen parhaiten.
Annostus: 3dl virtsaa+7dl vettä (esim. 10l multaämpärille)
Ystävällisin terveisin,
Pissalla ja kanankakalla kuuhun RY
-
RiotStarter
- Apteekki
- Posts: 312
- Joined: Sun 03 Sep 2006, 18:50
Re: Kannabiksen kasvatus
satunnainen sankari wrote:jokamiesvinkki!
jos kasvisi on erityisen vaalea, huonokasvuinen tai muuten vaan kärsivän näköinen vege-vaiheessa,
niin piristä sitä PISSALLA!
Ihmisvirtsa sisältää runsaasti typpeä, jota kasvi tarvitsee kasvaakseen.
Aamuvirtsa toimii tarkoitukseen parhaiten.
Annostus: 3dl virtsaa+7dl vettä (esim. 10l multaämpärille)
Ystävällisin terveisin,
Pissalla ja kanankakalla kuuhun RY
Niin.Ja 1000w natikat lämmittää mullan ja kun ei käytetä minkäänlaista ilmastointia tai käytetään kasvihuonetta vois dunkkis olla aika mahtava.
2000-luvun sakilainen.
-
Ahab
Re: Kannabiksen kasvatus
Kai 1000w nyt lämmittää niin paljon että pakko olla joku tuuletin puhaltamassa. Ja lantrataanhan tossa aika reilusti vedellä. Ei pissaa tarvitse pelätä.RiotStarter wrote:Niin.Ja 1000w natikat lämmittää mullan ja kun ei käytetä minkäänlaista ilmastointia tai käytetään kasvihuonetta vois dunkkis olla aika mahtava.satunnainen sankari wrote: Annostus: 3dl virtsaa+7dl vettä (esim. 10l multaämpärille)
-
RiotStarter
- Apteekki
- Posts: 312
- Joined: Sun 03 Sep 2006, 18:50
Re: Kannabiksen kasvatus
Ahab wrote:Kai 1000w nyt lämmittää niin paljon että pakko olla joku tuuletin puhaltamassa. Ja lantrataanhan tossa aika reilusti vedellä. Ei pissaa tarvitse pelätä.RiotStarter wrote:Niin.Ja 1000w natikat lämmittää mullan ja kun ei käytetä minkäänlaista ilmastointia tai käytetään kasvihuonetta vois dunkkis olla aika mahtava.satunnainen sankari wrote: Annostus: 3dl virtsaa+7dl vettä (esim. 10l multaämpärille)
No joo joo..Mut oli pakko vetää vähä offtopikkii..Kaikkilla on tietenki jonkinlaine tuuletus.Sisään ja ulostulo.Sekä oskilloiva heiluttelemassa kasveja varsia vahvistamassa
2000-luvun sakilainen.
-
Happotatti
- Apteekki
- Posts: 353
- Joined: Thu 20 Sep 2007, 14:27
- Location: Sad N.Pike P.U
Re: Kannabiksen kasvatus
Itsellä nyt 1 kasvi noussu maasta (2 muuta, jotka laitoin ovat kuolleet)
4 päivää vanha Onni tyttö/poika voi iloisesti, vaikka kasvu vähän hidasta.
Aurinkona toimii 2x 15w ESL (jossa toisessa on itsetehty maksalaatikkopurkkiheijastinhärdelli) ja sänkynä kaktusmulta.
Onni saa merileväuute-vesi sekoitusta joka päivä sumutinpullosta.
ja valot ovat päällä 24h.
Askartelin Onnille leikkihuoneeseen taulun jossa näkyy miltä onnin pitäisi näyttää isona.

4 päivää vanha Onni tyttö/poika voi iloisesti, vaikka kasvu vähän hidasta.
Aurinkona toimii 2x 15w ESL (jossa toisessa on itsetehty maksalaatikkopurkkiheijastinhärdelli) ja sänkynä kaktusmulta.
Onni saa merileväuute-vesi sekoitusta joka päivä sumutinpullosta.
ja valot ovat päällä 24h.
Askartelin Onnille leikkihuoneeseen taulun jossa näkyy miltä onnin pitäisi näyttää isona.
Valehdeltaisko, että kaikki ois kohta ihan vitun hyvin?
-
skirtfeber
- Apteekki
- Posts: 499
- Joined: Fri 08 Sep 2006, 16:43
Re: Kannabiksen kasvatus
: DDHappotatti wrote:Itsellä nyt 1 kasvi noussu maasta (2 muuta, jotka laitoin ovat kuolleet)
4 päivää vanha Onni tyttö/poika voi iloisesti, vaikka kasvu vähän hidasta.
Aurinkona toimii 2x 15w ESL (jossa toisessa on itsetehty maksalaatikkopurkkiheijastinhärdelli) ja sänkynä kaktusmulta.
Onni saa merileväuute-vesi sekoitusta joka päivä sumutinpullosta.
ja valot ovat päällä 24h.
Askartelin Onnille leikkihuoneeseen taulun jossa näkyy miltä onnin pitäisi näyttää isona.
hoida muutama esli viel lisäks, ei paljoa noi pienet tilaa kuitenkaan vie, taikka sähköä ja merileväuute kannattaa varmaan kastelukannusta antaa.
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
Luotijuna
- Psykonautti
- Posts: 123
- Joined: Sun 08 Apr 2007, 16:14
Re: Kannabiksen kasvatus
6 päivää sadonkorjuujuhlaan
. Aurora Indica on lajikkeena ja hienosti onkin tuota kukkaa tullut. Testi maistoissa olleet karsitut lehdet on todettu päräyttävän hyväksi materiaaliksi, jopa paremmaksi kuin jotkut kukat joita olen muualta polttanut.
Seuraavaksi aion yrittää tuollaista sea of green (SOG) tekniikkaa, eli tarkoituksena olisi pistää wattimäärät grammoiksi mahdollisimman nopeassa ajassa, mikä tietenkin edellyttää, että kasveja on enemmän kasvamassa samaan aikaan.
Tulin tulokseen, että laitan 36 kasvia 600 watille ja tavoite voisi olla 350 grammaa 2,5 viikossa.
Seuraavaksi aion yrittää tuollaista sea of green (SOG) tekniikkaa, eli tarkoituksena olisi pistää wattimäärät grammoiksi mahdollisimman nopeassa ajassa, mikä tietenkin edellyttää, että kasveja on enemmän kasvamassa samaan aikaan.
Tulin tulokseen, että laitan 36 kasvia 600 watille ja tavoite voisi olla 350 grammaa 2,5 viikossa.
Insanity creeping]
-
PSYCONAUT
- Psykonautti
- Posts: 138
- Joined: Tue 04 Sep 2007, 20:18
Re: Kannabiksen kasvatus
laitahan kuvaa noista kukkaloista jos ei liikaa kuvien laitto kuumottele 