Eilen illalla kello 19:00 otin ensimmäiset piriviivat n. 0,2g, myöhemmin kello 20:00 otin 0,2g lisää kun ei tuntunut kovin paljoo potkivan aikasempi viiva. No siinä melkein samantien kun olin vetäny viimoset viivat nenään tuli mukavat nousut ja tiesin että nyt piri toimii kunnolla. No siinä sitten tein yhtä sun toista kello 02:00 asti, sen jälkeen sit onnistuin nukahtamaan. Olin ottanut päivällä klo 14:00 yhden 0,5 xanorin, mutta illalla en otanut yhtään, sillä nukahtaminen onnistui muutenkin. Mitään kummempia laskuja en tuntenut, saattaa siis johtua siitä päivällä otetusta Xanorista?
Heräsin 06:00 maissa aamulla, eli nukuin noin neljä tuntia. Siinä sit olo oli ihan hyvä, väsytti vähän, mutta kyllä se siitä sitten lähti myöhemmin juodulla kahvilla. Otin heti aamulla yhden 0.5g xanorin ja yhden 20mg citalopramin. Sitten söin aamupalan ja join kahvia. Lähdin kouluun päin kello 07:00 linja-autolla ja xanori toimi siinä vaiheessa ihan mukavasti, eli rento olo jne.
Olin normaaleissa xanori-oloissa kello 11:00 asti, kunnes alkoi tuntua kuin olisin pilvessä, tai ehkäpä se olikin xanorin vaikutuksia? No tuo vaikutus kesti noin puolituntia, jonka jälkeen minusta tuli oikein puhelias. Siinä sitten aloin huomata useita pirimäisiä vaikutuksia, hirvee tarve puhua kaikkea, euforian tunne, kova itseluottamus ja itsetunto, ja oli erittäin vaikea pysyä aloillaan ja keskittyä. Rupesin siinä sit höpöttää kavereille nopeasti ja kaikkea mistä vaan päähän pälkähti. Lensin sitten ulos tunnilta kun pistin musiikkia soimaan ja puhuin siinä, mitenkään en pystynyt keskittymään opiskeluun, niin lähdin suosiolla.
Odotin sittten oven ulkopuolella ja liikuin ees taas. No tunti sitten loppui ja lähin tupakille kavereiden kanssa, siinä sitten poltin putkeen kaksi tupakkaa ja juttua lens ihan hirveästi. Siitä sitten mentiin syömään ja puhuin kokoajan, eikä ruoka maistunut mitenkään. Ruokailun jälkeen mentiin seuraavalle tunnille, jossa sitten en pystynyt taaskaan keskittymään tai olemaan aloillaan, heitin opettajalle jotain kummaa juttua et hei pidetääs tässä alussa semmonen mukava lepohetki, en oo yhtään valmis täks tunniks. No eipä se suostunu, niin pistin korvanapit korvaan ja rupesin kuuntelemaan musiikkia, siinä puolituntia kuuntelin, niin alkoi tuntua kuin laskut olisivat tulossa, pientä vitutusta esiintyi aina välillä, mutta se meni kuitenkin ohi. No sit en pystynyt enää olemaan aloillani, oli pakko lähtee kotiin, et jos laskut iskee niin otan yhden xanorin lisää.
Soitin sit kaverille ja kysin mitähän helvettiä tapahtui, hän ei osannut sano siihen mitään, ei ole sille kuulemma tapahtunut.
Eli en ole vetänyt tänään YHTÄÄN piriä, miten helvetissä tämä on mahdollista? Kenties xanori ja mielialalääke toi takaisin pirin vaikutuksen, vai jäikö johonkin nenän pintaan piriä joka sitten aamulla valui vatsaan?
Edit. Kummallista on se, ettei eilen mulla pupillit muuttuneet paljon yhtään, ei xanorista eikä piristä. Mutta tänään ne on todella laajentuneet. :?
MITÄHÄN HELVETTIÄ TÄNÄÄN TAPAHTUI?!
-
TiiEitsKay
- Lepakko
-
Lännen nopein
- Apteekki
Re: MITÄHÄN HELVETTIÄ TÄNÄÄN TAPAHTUI?!
Kuulostaa aivan samalta kuin jos minä ottaisin 2mg xanorin. Ja saattoi ehkäpä hieman se toinen lääke boostia vaikutuksia, niistä kun ei ikinä tiedä mitä tekee toisilleen.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
Jeshu
- OD
Mulla on monesti ollut seuraavana päivänä pupillit isona ja semmoinen fiilis että piri vaikuttaa vielä, ja kyllä se vaikuttaakin vaikka pääasiallinen vaikutus on jo kadonnut, varsinkin jos illalla on ainetta käyttänyt. Joskus pupillit saattaa hyvinkin olla seuraavana päivänä isommat. Xanorista ei pupillit juuri kasva, mutta voi silläkin osansa olla tuossa.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Thoxium
Olin siis aamulla ihan normioloissa, ei tuntunut olevan laskujakaan eikä mitään, oikeastaan oli jopa pirteä olo, piristä kai jäänyjesuiitta wrote:Mulla on monesti ollut seuraavana päivänä pupillit isona ja semmoinen fiilis että piri vaikuttaa vielä, ja kyllä se vaikuttaakin vaikka pääasiallinen vaikutus on jo kadonnut, varsinkin jos illalla on ainetta käyttänyt. Joskus pupillit saattaa hyvinkin olla seuraavana päivänä isommat. Xanorista ei pupillit juuri kasva, mutta voi silläkin osansa olla tuossa.
No otin xanorit ja citalopramit, eikä ollut mitään pirioloja viiteen tuntiin, jolloin sitten iski kunnon piripöhinä päälle. Ei ihan niin voimakas kuin edellisenä päivänä oli, mutta kävin aika nopeena kyllä. No ei sillä mitään onhan toi mukavaa, jos saa tavallaan tupla pöhinät yhdestä kerrasta. Et säästääpähä ainakin piriä
Toi Xanoriha tasasesti toiminut koko päivän, just otin 0,5mg lisää, murskasin ja liuotin sen veteen, että potkis kovempaa. Pientä vitutusta ja masennusta huomannu päivän aikana, mut ne tuntuu aina jotenki peittyvä, eli kai se xanori sit poistaa hyvin laskut, jos mulle edes tuli...
Toisaalta taitaa olla kyseessä kuitenkin tämä:
[15:27:10] [Caot] Thoxium, sulla on bipolaari.
[15:27:16] [Thoxium] jo
[15:27:22] [Caot] Huonosti nukuttu yö ja dopamiiniöyskät laukaisi manian.
[15:27:28] [Caot] Yksinkertainen selitys.