Zyprexa ja essot

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
pekkaonpouta

Zyprexa ja essot

Post by pekkaonpouta »

terve, sitä vaan kysyisin että kun mulla on psykoosin esto lääkityksenä zyprexa, niin voinko ottaa sen kanssa essoja? Ku jotkut lääkkeethän joko buustaa tai huonontaa essojen toimintaa..
sienisalaatti
Karvakuono

Re: Zyprexa ja essot

Post by sienisalaatti »

En nyt uutta topiccia viitti aloittaa joten nostan tämän ylös.. Olen muutamia eri essoja tuossa 2008 kesällä ja talvella syönyt jolloin mulla oli zyprexa lääkitys. En huomannut zyprexan kanssa mitään eroa niittien toimivuudessa verrattuna ilman zyprexaa. Aivan samalla tavalla ne niitit toimi... ja kyllä... ne oli ihan MDxx niittejä mitä söin. Voi riippua kyllä siitä että kuka on kyseessä, mutta mulla ei zyprexa vaikuttanut essojen kanssa negatiivisesti eikä myöskään positiivisesti.
Travel
Psykonautti

Post by Travel »

Itsellä kans zyprexa lääkityksenä, blokkas oikeestaan kokonaan essojen vaikutuksen kun kokeilin. Pieniä nousu yrityksiä vaan siihen se jäi, ei liity täysin topikkiin vaa sienien kans oli sama juttu et ei vaikuttanut mitenkäään oikeestaan.
Kaikki mitä kirjoitan, on vain oman pääni sisäistä fiktiota, jossa todellisuus on kaukaa haettua.
viixi
Karvakuono

Post by viixi »

en suosittele upreguloinnin jälkeen downregulointia, tulee ikäviä lihasnykäyksiä, pakkoliikkeitä ja pysyvää levottomuutta. tuo eestaas sahaaminen tekee vaan tosi pahaa. tämä siis dri ja dopamiinisalpaajakuurin jälkeen.. mun hermostosta on vaan tullut liian herkkä noille takaisinoton estäjille yms. omasta mielestä parhaita anti-addiktiivisia substansseja amfetamiineja, metyleenidioksiamfetamiineja ja beta-ketoneita vastaan mitä nykylääketiede on puskenut ulos.
Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi »

Kaveri syö 20mg zyprexaa joka ilta. Oli edellisenä iltana ottanut normiannoksen, ja ottti essoja seuraavana iltana. Lähemmäs 800mg MDMA:ta se sit loppupeleis otti, eli toimii, kunhan ottaa vähän enemmän kuin tavallisesti tarvitsisi (k.o. henkilö on aikaisemmin pitänyt about 200mg sopivana).
Personaes
OD

Post by Personaes »

Joo, zyprexa/olanzapiini estää tosi tehokkaasti vaikkapa essoja tai happoa toimimasta.

Itse söin 10mg/pv ja otin 200mg MDMA:ta, vaikutuksia tuli, mutta ei kovin vahvoja ja aika lyhyen aikaa kesti vaikutukset.

Eli jos tätä syö, niin kannattaa pitää 3-5vrk taukoa ja ottaa sitten. Sillon pitäis toimia.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi »

Vaikutukset olivat kuulemma myös noinkin korkealla annoksella lievemmät; MDMA:n fyysiset fiilikset nousi kyllä pintaan, mutta empatogeeninen euforia oli selvästi tavallista laimeampaa.
dazzyflipper
Psykonautti

Post by dazzyflipper »

Miksi ottaa zsyprexza ( aka olantsapiinia) MDMA:n kanssa? Tämän on varmaan typerimpiä komboja mitä tiedänl. Ei todellakaan ole ok ja voi olla letaali... Näistä on moneen otteeseen mainittu ja pienellä googlettamisellakin löytyy vastaus. On siis todella typeriä komboja, älkää ottako mitään vapauttajia, jos lääkkeenne sitä sitoo... Tämä siis koskee kaikkea. Älkää muutenkaan mitään mielialalääkkeitä syökö. :P
Whoever fights monsters should see to it that in the process he does not become a monster. ...