Ensimmäistä kertaa kuukauteen pidin päivän taukoa bentsojen popsimisessa. Vähentäen hitaasti annosta aina 0.25mg asti. Vaatii vaan jumalattomasti itsekuria ja tuntuu hyvältä, että pystyin siihen.
No.
Tänään sitten koeviikon lomassa ajattelin pikkasen sauhutella päntättyäni ensin jonkin aikaa.
Otin pienen määrän melkolailla tuhtia 'lätkää' ja en olisi voinut edes kuvitella kuinka vahvasti nousee... Edellisen kerran olin polttanut pari päivää ennen..
Olin varmaan puolisentuntia täysin trippailemassa. Paikoin meni jopa ahdistavaksi.
Tuntuu jotenkin taas niin 'kirkkaalta' ja positiiviselta pitkään aikaan tuon tripin jälkeen.
Kuuntelen Hidria Spacefolkia. Todella miellyttävää musiikkia. Vasta vähän aikaa sitten olen tähän tutustunut.
Jollain lailla Kingston Wallia, muttei kuitenkaan lähelläkään.
Nyt on kiva nauttia olosta kun harvoin on ollut yhtä hyvää fiilistä.
Muistan kanssa saman jutun kun itse lopetin bentsojen säännöllisen syönnin. Olin valvonut yön ilman piristeitä kun unta ei vaan saanut. Aamulla poltin kyykäällisen jotain mustikkaa joka oli kyllä helvetin hyvää. Se pärisi jotenkin aivan sairaasti vaikka olin poltelut sitäkin lätkää kumminkin jo jonkin aikaa päivittäin. Ajattelin,että se jeesaisi bentsorefloihin,mutta siitä tuli kyllä jotenkin ahdistunut olo.
Loppupeleissä alko se muakin jo ahdistamaan :?
Ja loppujenlopuksi olen ruvennut tulemaan siihen tulokseen ettei sauhu vain enään sovi mulle. Se mieletön turhan syvien ja synkkien ajatusten pohtiminen ei ole vain tällä hetkellä mun juttuni.
Ehkä joskus tulevaisuudessä tutustun ja rakastun taas uudelleen Kannabikseen niinkuin 'silloin kun mä olin nuori'
Ainakin minulla kävi niin,että ku lopetti bentsojen syönnin niin bentsoja yritti korvata kokoajan hatsilla. Kyllähän se jotenkin auttaa samoihin vaivoihin kuin bentsotkin(esim.laskuihin,krapulaan ja unensaantiin),mutta eihäsen se niitä täysin korvaa.
Joo mäkin olen tässä yritellyt korvailla niitä bentsoja sauhuilla. Mutta ei se oikein näytä onnistuvan. Loppupeleissä rupeaa taas huomaamatta ne bentsot tulemaan taas kuvioihin
Toleranssin olen kuitenkiin saanut tiputettua minimiin.
Kuitenkin Alpratsolaami toimii hyvänä stimulanttina, kun taas sauhu vain rauhoittaa/jumittaa, joten sitä on todella vaikea sikäli korvata tai verrata.
Ainahan sitä jotain ainetta taas jollain aineella yrittää korvata
tRip wrote:
Kuitenkin Alpratsolaami toimii hyvänä stimulanttina, kun taas sauhu vain rauhoittaa/jumittaa, joten sitä on todella vaikea sikäli korvata tai verrata.
Kyllähän alpratsolaami piristää,mutta en minä nyt sitä ainakaan pääasiallisesti sen takia popsi.
enpä ole bentsoihin koukkuun jäänyt.... onneksi....... vielä
vaikka niitä säännöllisen epäsäännöllisesti syönkin niin ei niihin jää himo... mistäliejohtuu¿
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Benstorefloissa savuilla saa henkiset oireet hyvin psyykattua pois.. tuntee myös hieman euforiaa, mitä normaalisti harvemmin tulee.
Ja jotenkin refloista saa löydettyä positiiviset puolet, eikä takerru negatiivisiin.
Toimii jotenkin myös paljon tripauttavammin.. Sitä syventyy ajatuksiinsa ihan erilaillla.
Myös vanhoja muistoja palaa aina bentsorefloissa. Se on jollaintapaa terapeuttista.. ja kun tunteetkin tuntuvat 'aidommilta.'
Tosimiehet lopettaa benzot seinään
Aika vittumaine olo siitä tietenki tulee, kunhan ei tuu kouristuksia niin on jopa opettavat reflat. Suosittelen lopettamaan seinään, jos vetänyt vähemmän aikaa, eikä pelkää kouristuksia.
Otin tossa just 7,5 mg zopinoxia ja otankin tosi chillisti loppuillan. The Band soi, just sopivan letkeetä musaa näihin fiiliksiin. Elämä tuntuu mukavalta ja huolettomalta.