Joskus aikoinaan kun kiinnostuin psykedeeleistä, niin taiteilin tuollaisen kuvan..
Siinä kulminoituu silloinen käsitykseni psykeistä ja edelleen pidän sitä korkeassa arvossa, mestariteoksena
Nimimerkkini kertoo siitä kuinka paljon tykkään kissoista, voisimpa melkein palvoa niitä. Nimimerkkini "kissankorva" kertoo myös kissani korvista, ne ovat jotenkin aivan omituisessa asennossa aina ja kääntyvät jotenkin väärinpäin aina.. =)
Nikki on joku yhteisnikki kun kerran vanhan tuttavan kanssa irkattiin samaa aikaa niin pistettiin minulta alkuun fra, ja häneltä pathea, ja kun rekkasin tänne niin päätin piiloutua tämän mystisen nikin taakse ja siihen se jäi, emt....
Avatar on tällainen teiniherutus, siinä on puolet mun vanhasta naamasta <3
Nikkini on niin mielikuvitukseton kun vaan voi olla. Kaikki ihan varmasti tietää, mitä se tarkoittaa. Ehkä tulen rekisteröitymään tänne joskus paremmalla nikillä. Doh.
Avatarini ei liity siihen mitenkään, se on arkkienkeli Mikael, koska enkelit ovat aina kiehtoneet ja koska uskon, että joitain enkelien kaltaisia olentoja on varmasti olemassa jossain korkeammissa sfääreissä.
RL... nimikirjaimenihan ne, en viitsinyt omalla etunimellä (mitä yleensä käytän foorumeilla) tai irkkinikillä tänne rekisteröityä, joten olin tosi omaperäinen
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
Kalastaja wrote:Toi on William Blaken kuva jostain kärsivästä.
Minusta tuosta ruojasta ei ole kärsimykset tulleet mieleen, vaan joku joka on kenties vahvojen hallusinogeenien vaikutuksesta taantunut lapsen tasolle tai eläimelliseen bikameralismiin, pitäisikö sanoa "vapautunut"...
Nyrkkisääntönä olen pitänyt.. että näyn itse avatarissa, eikö se ole ideakin. No kuitenkin, en ole tuota nyrkkiä ikinä oikeastaan liiemmin noudattanut, joten Il était une fois la vie it be? iloiset valkosolulentäjät
Nimi on joku vanha älynväläys minkä syvempää tarkoitusta en itsekään enää muista Avatarina on Cesare Das Cabinet des Dr. Caligari-elokuvasta. Jos ette oo nähny ni katsokaa.
Nimimerkki tulee siitä kun oli rekkaamassa ja mietin mikä se voisi olla,
huomasin pöydällä Tenox paketissa tulleen lapun. Siinä oli ruotsiksi Yliannostus.
Avatar.. No tuollaset aseet on samalla hyvin kiinnostavia ja hyvin pelottavia.
Aah. Vihdoin kehtaan kirjottaa tänne ku kerran jaksoin ton avatarinki laittaa.
Niin siis. Nimi johdettu taikasienistä jollain tapaa, olivat ensimmäinen päihde joka rupesi kiinostamaan. Ja tässä sitä ollaan. Kokemusta etsimässä useammista asioista(en kumminkaan mikään täysi noviisi ole ).
Avatar on omasta mielestäni hieno ja kuvaa varmaan jotain syvällisemminkin, mutta ei osaa selittää moista.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
Nimi tuli tahallaan väärinkirjoitetusta Toxicista, halusin varmistaa ettei nikki olisi missään/kellään muu(a)lla netissä käytössä.
Aikasemmin oli kuvana nätti (ei ehkä vielä siinä vaiheessa ) Papaver Somniferum, mutta nyt vaihoin tuommoseen kivaan siiliin, se kuvastaa miltä tuntuu olla opiaateissa tai hyvissä oloissa yleensäkin.
Juontuu x-menistä ja sitku oon pikkasen hörhö ni tuli muutama x lisää. Ja toi avatar oli sopivan salamyhkänen mikä löyty tuolta intternetin syövereistä.