Unitopic
-
frapathea
Re: Unitopic
Näin unta, missä mun unikot kuoli, kun annoin niille muka liikaa lannoitetta, mutta sitten annoin niille vettä ja ne kasvoivat suuremmiksi kuni ennen, ja kiiltävälehtisiksi. Tulkitsen uneni siten että sairastun ja tervehdyn. Heh.
-
spasm
- OD
MUtta. Äh, en tiedä, jotenkin alkanut tuntumaan viime päivinä siltä että psyyke vähän rakoilee. En kuitenkaan pistä sitä huumausaineiden piikkiin, sillä niitä en ole nyt viikkoon ottanut ollenkaan, pelkkää alkoholia. En siis kuitenkaan syytä alkoholiakaan, paitsi pienissä määrin. Onko syy kasvatuksen? Vaiko huonon ajoituksen? Järjettömät delirium-hourailu-unet ja delirium-hourailu-valveunet varsinkin ovat nakertaneet päätäni. Valveunet eksyttää egon korteksin labyrintteihin, jossa minotauri jo odottaakin pertuska kädessään. Valveunista herääminen on egolle kuin lasten piirretyissä sarjoissa tippuvan alasimen alle jäävä piriä käyttävä eläin. Kaikki tapahtuu niin äkkiä, eikä ego ehdi pois valveunista, onhan minotaurin labyrintti valtava! pädäng! Sekunnin murto-osa, ja kaikki on ohi.. tuntuu että minotauri on saanut osan egostani. Joka kerta kun egoni juoksee labyrintin käytäviä pitkin minotauria pakoon kohti valveillaolon musertavaa todellisuutta, osa siitä sulaa labyrintin seinille ja lattialle. valuu. valveunien jälkeen todellinen on hyvin epätodellista. Sitä ei ole siirtynyt siihen piilotietoisuuteen jossa erotetaan uni todellisuudesta. ai mitä? se on yhtä todellista, mutta eri paikassa, eri aikaan, eri kastikevaihtoehdoilla. Paluu ns. todellisuuteen on liian nopea. Karstat ->
P.S. Note to self: Olen ns. selvinpäin klo. 10:34.
P.S. Note to self: Olen ns. selvinpäin klo. 10:34.
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
-
D.E.S
- Kameleontti
Näin tosi ahistavan unen, jossa olin kihloissa jonku tytön kanssa. Hakkasin häntä päivittäin, mutta vain vartaloon, jotta ihmiset eivät osaisi ajatella että pieksen. Todella ahdistavaa...
"Taste
-
skirtfeber
- Apteekki
näin toisen kerran elämässäni douppiunen, ekalla kerralla kiskoin ayahuascaa ja olin universumin keskipiste ja rakenne, nyt toisella kertaa tapasin yhen brittikaverini joka heitti 4-5outoo nippelii mun kätee ja pyys syömään tunnin, parin välein aina uuden mut sit tuli jotai poliisisäätöö ja söin ne samantien kaikki ja menin hyviin opiaattifiiliksiin höystettynä raksunousuilla.
tuntenu kummallakin kerralla ruumiissa ja päässä tosi hyvin fiilikset ja aamulla viel iha sekasi hehe.
tuntenu kummallakin kerralla ruumiissa ja päässä tosi hyvin fiilikset ja aamulla viel iha sekasi hehe.
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
Lymykonna
- Kameleontti
Näin vaulttiunen. Makoilin sängyllä unisena tai nukkuen siinä unessa ja ovelta päin kuului jotain puhetta. Siellä oli jotain vaulttilaisia joita ei varmaan ole oikeasti olemassakaan, muistin nimimerkit unessa, mutta en enää. Sitten paljastui, että yksi vaulttilainen on veljen kaveri ja se oli kuumottavaa.
-
Usoda
- LD50
Lähiaikojen unia en muista mutta puhun kuulemma unissani ahkerasti.
Onneksi en sentään unissakävelyä enää harrasta kuten nuorempana joskus 12-15 vuotiaana.
Onneksi en sentään unissakävelyä enää harrasta kuten nuorempana joskus 12-15 vuotiaana.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
Pakanasoturi
- Lepakko
Näin unen pari päivää sitten, jossa olin yhtien sukulaisteni luona juhlissa ja vedin siellä muistaakseni daturaa, meskaliinia(peyotea), HBWR:iä, diapameja, jotain korvikealkoholeja(lasolia, sinolia ja jotain salaperäisiä värillisiä pesuaineita)ja muistaakseni salmiakkikossua ja absinttia. Kaikkia ihan kaksin käsin. Taisin olla aika kujalla. En todellakaan muista mitä kaikkea siinä unessa otin, mutta nuo jäivät jotenkin mieleeni...
-
tRip
- Moderator
Unissa trippailu nakertaa kyllä pidemmän päälle psyykettä..
Muutamana aamuna herännyt ja alkanut kelailla aikasempaa unta.
Olen tajunnut, että käsittämättömän suuria asioita unissani olen käsitellyt.
Jossain nekin asiat on vaan käytävä läpi.
Ymmärrän nyt miksi kaikkia unia ei ole tarkoitettu muistettaviksi.
Muutamana aamuna herännyt ja alkanut kelailla aikasempaa unta.
Olen tajunnut, että käsittämättömän suuria asioita unissani olen käsitellyt.
Jossain nekin asiat on vaan käytävä läpi.
Ymmärrän nyt miksi kaikkia unia ei ole tarkoitettu muistettaviksi.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
spasm
- OD
Mikähän siinä on, että viime päivinä/viikkoina olen ruvennut näkemään käytännössä joka yö valveunia.. Menee todellisuuden ja valveunien tapahtumat aivan sekaisin, eikä se ole kivaa. Ennen pidin nukkumista yhtenä lempiasiana, mutta en enää, valveunet ovat liian todellisia ja siksi niin ahdistavia..
Btw: Viime yönä näin valveunessa tyttöystäväni lähtevän vierestäni vessaan, ja odotin helvetillisiä valveunia nähden että hän palaisi viereeni, jotta voisin herätä. Pelkäsin niitä unia paljon, ja oli pakko jatkaa, kunnes pitkän, pitkän ajan jälkeen tajusin, ettei tyttöni ollutkaan lähtenyt vessaan.
Btw: Viime yönä näin valveunessa tyttöystäväni lähtevän vierestäni vessaan, ja odotin helvetillisiä valveunia nähden että hän palaisi viereeni, jotta voisin herätä. Pelkäsin niitä unia paljon, ja oli pakko jatkaa, kunnes pitkän, pitkän ajan jälkeen tajusin, ettei tyttöni ollutkaan lähtenyt vessaan.
-
Dagga
- Apteekki
Hui! toi on kamalaa, tollaset on pelottavimpii painajaisii, ja et viel jatkuvasti... :?spasm wrote:Mikähän siinä on, että viime päivinä/viikkoina olen ruvennut näkemään käytännössä joka yö valveunia.. Menee todellisuuden ja valveunien tapahtumat aivan sekaisin, eikä se ole kivaa. Ennen pidin nukkumista yhtenä lempiasiana, mutta en enää, valveunet ovat liian todellisia ja siksi niin ahdistavia..

-
Fungus
- Psykonautti
Ihmeellistä, että satuin juuri näkemään hyvän unen.
Siinä menin kavereitteni kanssa koulun välitunnilla baariin (o.o) polttamaan agentteja ja säätämään pöydän alle jotain lehden kanssa. Sitten tukevassa pilvessä mentiin englannintunnille ja juuri meitä pyydettiin lukemaan joku enkunkappale ääneen. Siitä ei tullut muuta kuin repeilyä ja opettaja hermostui ja heitti meidät pihalle, jonka jälkeen mentiin polttamaan lisää jollekin ihme niitylle. The end.
Pelottavinta on, että noin olisi voinut käydä oikeastikin, vaikken olekaan vuosiin ollut koulussa.
Pelottavinta on, että noin olisi voinut käydä oikeastikin, vaikken olekaan vuosiin ollut koulussa.
¤¤¤We are not human beings having a spiritual experience, we are spiritual beings having a human experience¤¤¤
-
kissankorva
- Apteekki
Itse näin muutama yö sitten unia sienistä. Taitavat kutsua minua taas ihanaan maailmaansa kun uniinkin tulevat jo.
Itse olen sitä mieltä, että sienet kutsuvat silloin kun niillä olisi jotain uutta kerrottavaa..
Awww.. Se syksy!
Itse olen sitä mieltä, että sienet kutsuvat silloin kun niillä olisi jotain uutta kerrottavaa..
Awww.. Se syksy!
-
frapathea
Oon nähnyt vitusti sellasia unen sisäisiä unia lähiaikoina, että herään jtn 5 kertaa peräkkäin mut aina näenkin unta. Ja mulla on aina aamuisin ihan friikki olo kun en tiedä mikä oli unta ja mikä totta. Lisäks herilen aina pieniks hetkiks kesken unen.
Unissa viel kaupan päälle mun poikaystävä on tullut takas suomeen ja herään aina kipeeseen ahdistukseen kun se on niin kaukana. En tykkää nukkua tätä nykyä, spasm, kerho
Unissa viel kaupan päälle mun poikaystävä on tullut takas suomeen ja herään aina kipeeseen ahdistukseen kun se on niin kaukana. En tykkää nukkua tätä nykyä, spasm, kerho
-
spasm
- OD
Tervetuloafrapathea wrote:En tykkää nukkua tätä nykyä, spasm, kerho
-
Dalph
- Psykonautti
Valeheräämisiä? Siis näkee unta, että herää. Aika rasittavia pidemmän päälle joskus kun herää, pukee päälle, pesee hampaat, syö aamupalaa ja juuri kun on lähdössä ovesta töihin, niin PAM. Herääkin oikeasti. "Ei helvetti, nyt kaikki alusta!". Sellasta muutama kerta putkeen niin ei hymyilytä aamulla. Ei kyllä sillä että olisin koskaan aamulla hymyillytkäänfrapathea wrote:Oon nähnyt vitusti sellasia unen sisäisiä unia lähiaikoina, että herään jtn 5 kertaa peräkkäin mut aina näenkin unta. Ja mulla on aina aamuisin ihan friikki olo kun en tiedä mikä oli unta ja mikä totta. Lisäks herilen aina pieniks hetkiks kesken unen.
Eikä noissakaan mitään rasittavaa ole jos oppii tunnistamaan uneksi ne.
-
frapathea
Joo, valeheräämisiä.Dalph wrote:Valeheräämisiä? Siis näkee unta, että herää. Aika rasittavia pidemmän päälle joskus kun herää, pukee päälle, pesee hampaat, syö aamupalaa ja juuri kun on lähdössä ovesta töihin, niin PAM. Herääkin oikeasti. "Ei helvetti, nyt kaikki alusta!". Sellasta muutama kerta putkeen niin ei hymyilytä aamulla. Ei kyllä sillä että olisin koskaan aamulla hymyillytkäänfrapathea wrote:Oon nähnyt vitusti sellasia unen sisäisiä unia lähiaikoina, että herään jtn 5 kertaa peräkkäin mut aina näenkin unta. Ja mulla on aina aamuisin ihan friikki olo kun en tiedä mikä oli unta ja mikä totta. Lisäks herilen aina pieniks hetkiks kesken unen.
Eikä noissakaan mitään rasittavaa ole jos oppii tunnistamaan uneksi ne.
-
Pakanasoturi
- Lepakko
Ota tavaksi, että teet todellisuustestin aina herättyäsi niin tapa saattaa siirtyä uniisi niihin valeheräämisiinfrapathea wrote:Joo, valeheräämisiä.Dalph wrote:Valeheräämisiä? Siis näkee unta, että herää. Aika rasittavia pidemmän päälle joskus kun herää, pukee päälle, pesee hampaat, syö aamupalaa ja juuri kun on lähdössä ovesta töihin, niin PAM. Herääkin oikeasti. "Ei helvetti, nyt kaikki alusta!". Sellasta muutama kerta putkeen niin ei hymyilytä aamulla. Ei kyllä sillä että olisin koskaan aamulla hymyillytkäänfrapathea wrote:Oon nähnyt vitusti sellasia unen sisäisiä unia lähiaikoina, että herään jtn 5 kertaa peräkkäin mut aina näenkin unta. Ja mulla on aina aamuisin ihan friikki olo kun en tiedä mikä oli unta ja mikä totta. Lisäks herilen aina pieniks hetkiks kesken unen.
Eikä noissakaan mitään rasittavaa ole jos oppii tunnistamaan uneksi ne.Näen aina nimenomaan sellasta että ehdin suihkuun ja sitten herään naps. Ja olen aina ollut ihan liian tyhmä tajutakseni että wow tää on unta, tämän takia olen elämäni aikana nähnyt vain yhden lucid-unen jne. En tajua unta uneksi vaikka puhuisin kuolleen henkilön kanssa tai kaikki olis ihan päin vittua valvemaailmaan nähden. Argh.
-
Dalph
- Psykonautti
Jos usein noita valeheräämisiä tulee, niin kannattaa ottaa tavaksi tehdä joka aamu aina todellisuustesti heti herätessään. Yleensä tulee kuitenkin kelloa katsottua, niin ei ole vaiva eikä mikään katsoa sitä kaksi kertaa. Mulla on mennyt vähän into noihin selkouniin, tai siis en jaksa enää aktiivisesti yrittää niitä. En unianikaan oikeen enää muista, kun ei ole aamulla aikaa niitä kelata. Joskus tuli kyllä nähtyä parhaimmillaan varmaan kolme-neljä viikossa.frapathea wrote:Joo, valeheräämisiä.Näen aina nimenomaan sellasta että ehdin suihkuun ja sitten herään naps. Ja olen aina ollut ihan liian tyhmä tajutakseni että wow tää on unta, tämän takia olen elämäni aikana nähnyt vain yhden lucid-unen jne. En tajua unta uneksi vaikka puhuisin kuolleen henkilön kanssa tai kaikki olis ihan päin vittua valvemaailmaan nähden. Argh.
Edit: Pakanasoturi kerkesikin ensin.
Pari yötä sitten heräsin joskus muistaakseni kahden aikoihin yöllä ihan yltäpäältä hiessä. Jostain sain päähäni, olisiko ollut uni tai joku, että minun pitää asetella peitto oikein, että saan liitettyä valkoiset muoviputket paikoilleen, jotka sijaitsivat ilmeisesti jotakuinkin pääni takana. Pari minuuttia siinä vääntelehdittyäni (oli aika vaivailloista, hieman subua otin joskus illalla) päätin kokeilla toista peittoa, ei vieläkään oikeen onnistunut. En muista miten sitten nukahdin uudestaan, mutta päivällä kun tuon muistin niin laittoi pienen hymyn huulille että mitähän sitä on tullut temuttua.
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Eipä ole viime aikoina tullut uniin kovasti keskityttyä, ja nähdäkseni tämän takia välillä nuo valeheräämiset todellakin kasvavat ärsyttäviin mittoihin. Toiseksi ikävin (ja liian yleinen) valeheräämistilanne on se, että kaikki rutiinit toistuvat useita kertoja. Se ikävin tapaus oli, että valeheräämisuni jatkui niin pitkään, että lopulta herätessäni olin muka saanut jo auton liikkeelle. Näin sen ainakin tulkitsin, sillä muistikuvat unesta olivat aika katkonaisia.
AD_HD @ synirc
-
artemisia absinthium
- Apteekki
viimeaikoina oon ehkä kuumuuden takia nukkunut tosi levottomasti ja tuntuu että nään unia koko ajan ja ne kestää hirmu kauan, mikä saa ne tuntumaan liian todellisilta... välillä en pysty muistamaan et onko joku asia/keskustelu tapahtunut vaan unessa, vaiko ihan oikeasti. todella hämäävää...
-
RL
- Psykonautti
Olen nähnyt paljon unia viime aikoina. Monet niistä ovat liittyneet huumeisiin, erityisesti oopiumiin. Olen monesti poltellut oopiumia unissani, ja se on myös toiminut. Hyvin kivaa on ollut! Nam. Tulee kova oopiuminälkä noiden unien jälkeen. Noh, ehkä viimeistään ensi vuonna sitäkin saadaan.
ommmm
-
Lymykonna
- Kameleontti
Viime yönä näin unen jossa otin daturaa. En muista tarkkaan mitä tapahtui, johtui varmaan siitä, että olin ottanut daturaa.
-
spasm
- OD
Näin viimeyönä unta eräästä tämän foorumin jäsenestä. Nyt olen bongannut unimaailmasta jo kaksi vaulttilaista! I wonder who's next.. 
-
Asidyyli
- LD50
"IRL" en ole kunnon huumeita nähnyt aikoihin, eoneihin... vaan... mitä sanoo ID. Unet paljastaa. Huumeunia tullut nähtyä paljon.
Näin sellaisen jossa vedin piriä. Nousut alkoi heti ja oli ahaa-elämys; näinhän tää vaikuttaakin. Aina yhtä hyvät fiilikset kun alkaa potkia. Mietin jälkeenpäin että miten sen nousu-elämys saattoi olla niin aito unessa.
Toisessa otin jotain nappeja jotka vaikutti kuin essot mutta paremmin. Meno oli siinäkin unessa hyvä mutta harmitti kun mulla oli niitä kolme ja otin vain kaksi, mistä seurasi vajarit. Ja sitä yhtä olisi siinä vaiheessa ollut jo myöhäistä enää ottaa. Siinä unessa aidointa oli vitutus. Sitäkin ihmettelin.
(Uni)maailma on kaunis.
Näin sellaisen jossa vedin piriä. Nousut alkoi heti ja oli ahaa-elämys; näinhän tää vaikuttaakin. Aina yhtä hyvät fiilikset kun alkaa potkia. Mietin jälkeenpäin että miten sen nousu-elämys saattoi olla niin aito unessa.
Toisessa otin jotain nappeja jotka vaikutti kuin essot mutta paremmin. Meno oli siinäkin unessa hyvä mutta harmitti kun mulla oli niitä kolme ja otin vain kaksi, mistä seurasi vajarit. Ja sitä yhtä olisi siinä vaiheessa ollut jo myöhäistä enää ottaa. Siinä unessa aidointa oli vitutus. Sitäkin ihmettelin.
(Uni)maailma on kaunis.
-
Asidyyli
- LD50
On todellakin näkynyt hyvin levottomia unia nykyään. Meinasin etten millään niitä muista mutta yksi tuli vielä mieleen. Oli ihan mielettömän psykedeelinen. Ensin taidettiin olla jossain Vietnamissa Ilmestyskirja.Nyt -tyyliin jokilaivalla Willardin kanssa. Pelättiin ihan saatanasti väijytystä. Sitten yhtäkkiä oli pitkä jakso jossa joku elohopeasta tehty cadillack suharoi tuhatta ja sataa ympäri maita ja mantuja mitä erilaisimmissa paikoissa. Se eteni suurinpiirtein valonnopeutta ja jätti sellaisen käsittämättömän elohopeisena kiiltelevän todellisuusvääristymä vanan jälkeensä ja mietin vain että en ole ikinä nähnyt leffaa jossa on näin hienot tehosteet. Kaikkea se ihmismieli voi generoida.
Lopulta sitten päädyin muuten sen auton kuskiksi mutta siinä vaiheessa kun se lensi Torkkelinpuiston mäeltä Hämeentien yli ja muuttui ilmalennon aikana mopediksi niin alkoi vituttaa se tilanne ja mietin ettei ole turvallista. Mietin vain että katsotaan tämä skenaario myöhemmin loppuun ja pian olinkin onneksi siirtynyt seuraavaan lukuun jossa taas väijyin vihollisia Willardin kanssa jossain Kallion umpipihojen sokkeloissa.
Lopulta sitten päädyin muuten sen auton kuskiksi mutta siinä vaiheessa kun se lensi Torkkelinpuiston mäeltä Hämeentien yli ja muuttui ilmalennon aikana mopediksi niin alkoi vituttaa se tilanne ja mietin ettei ole turvallista. Mietin vain että katsotaan tämä skenaario myöhemmin loppuun ja pian olinkin onneksi siirtynyt seuraavaan lukuun jossa taas väijyin vihollisia Willardin kanssa jossain Kallion umpipihojen sokkeloissa.
-
Pakanasoturi
- Lepakko
Näin viimeyönä unta jossa olin merirosvo ja sitten juotiin siellä rommia ja poltettiin oopiumia. Unen loppupuolella sitten osa niistä merirosvoista siellä laivassa yrittikin ottaa sen laivan omaan hallintaansa ja taistelin merirosvokavereideni kanssa niitä vastaan sapeleilla ja mustaruutiaseilla. Oli muuten ihan perkeleen kiva uni loppujenlopuksi.
-
Jeshu
- OD
Näen nykyään unia joka yö. Tai siis oikeimmin, muistan ne aina aamulla. Se tuntuu hyvältä pitkän kuivemman jakson jälkeen, jona en unia muistanut. Jotain liikkuu minunkin päässä...
Viime yönä sain kaverilta pommillisen piriä. Hän oli saanut hammaslääkäriltä 100 prosenttista. Sitten toinen kaveri väitti, että minä mukamas kyttään häntä ja jopa liikuskelen hänen pihallaan vainoamismielessä
Vaikka mä mitään liikuskellut... Mutta tämä kertoo minusta siitä, että kaipaan häntä, koska en ole aikoihin häntä nähnyt. Ja myös epäilyksistä joita minulla on sen suhteen, että kuinka paljon tai missä mielessä hän haluaa minua tavata.
Viime yönä sain kaverilta pommillisen piriä. Hän oli saanut hammaslääkäriltä 100 prosenttista. Sitten toinen kaveri väitti, että minä mukamas kyttään häntä ja jopa liikuskelen hänen pihallaan vainoamismielessä
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
d.j.pratt
- Karvakuono
Nyt tovin G:tä nauttineena, voin sanoa että unet on parantuneet, ja olen pystynyt käsittelemään niissä päänsisällä olevia patoutumia. Herätessä on hyvä mieli kun jotkin asiat on tullut tavallaan käsitellyiksi tai ainakin ymmärtää mistä ne johtuvat.
-
tRip
- Moderator
Näin viimeyönä unta että vaultin ulkoasu oli muuttunut Liisa ihmemaassa-tyyliseksi?!
Karu totuus paljastuikin aamulla..
Karu totuus paljastuikin aamulla..
Keep it unreal.
-
spasm
- OD
Jälleen yksi amanita-aiheinen uni viimeyönä. Olen nähnyt niitä tänä vuonna ainakin 12-15kpl, ja aiemminkin usein.