Oloihin ilman ainetta?
-
Ayrenum
- Lepakko
-
HZB
- Psykonautti
Kyllä ihan aito rakkaus voi aiheuttaa aika pahat laskut.
Helpoin tapa on se että alun jälkeen toinen osapuoli ilmoittaa ettei nyt oikeen toimi hänen mielestään vaikka ite et ole muuta ajatellut ensitapaamisen jälkeen.
Helpoin tapa on se että alun jälkeen toinen osapuoli ilmoittaa ettei nyt oikeen toimi hänen mielestään vaikka ite et ole muuta ajatellut ensitapaamisen jälkeen.
Nabaztag (Joka muuten on muinaista klingonimurretta galaksin toiselta puolelta ja viittaa kuulemma paikallisiin pörröisiin mutta isokorvaisiin loikkiviin sienieläimiin) ,...
-
Ayrenum
- Lepakko
Odotukset eivät vain nähdäkseni ole rakkautta, ainoastaan lieveilmiö joka esiintyy rakkauden yhteydessä, mutta jonka voi rakkaudesta kuitenkin ihan konkreettisesti irroittaa, jos tahtoo.HZB wrote:Kyllä ihan aito rakkaus voi aiheuttaa aika pahat laskut.
olet oikeassa.
-
Asidyyli
- LD50
-
downstair
- Psykonautti
Eikä ole. Rakastuminen on kuin tauti. Sen myöntää itelleen vasta sitte ku on jo in too deep ja sitte se hiipuu eikä sen poissaoloa tajua arvostaa ennenku rakastuu uudestaan ja sit taas vituttaa. Töttöröö. En tykkää mut toisaalta olen kännissäki ja pitäs ylipäätään lähteä henkiseen nousuun.Asidyyli wrote:Ja tuntuu olevan todella kiven alla ainakin stadissa tällä hetkellä.aivoruoska wrote:aiheuttaa myös pahimmat laskut.Thoxium wrote:Rakastuminen
-
Asidyyli
- LD50
-
downstair
- Psykonautti
-
Thoxium
-
Thoxium
No kuntoilun/treenin lisäksi ei kyllä kannata hankkia mistään muualta oloja kuin pelkistä aineista. Saapahan ite päättää milloin haluaa oloihin, eivätkä laskutkaan ole niin pahoja mitä nyt nuilla muilla saa aikaan. Et kyllä se vaan niin on että huumeet ovat parasta mitä on, valitettava tosiasia joka pitäisi kyllä "huumevalistuksessa" kertoa, ettei vaan kukaan jäisi ilman oloja.
Drugs are good, m'kay...
Drugs are good, m'kay...
-
growy
- Kameleontti
Re: Oloihin ilman ainetta?
Oloihin ilman aineita..hmm
Joo!Kesäyöllä 3-4 aikaan ulos,mettään kuunteleen ku linnut laulaa ja kelaileen asioita.Tulee chilli olo
Joo!Kesäyöllä 3-4 aikaan ulos,mettään kuunteleen ku linnut laulaa ja kelaileen asioita.Tulee chilli olo
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
mastermind
- Karvakuono
Ääni tälle. Kello ei tosin vielä niin paljon ole mutta...growy wrote:Oloihin ilman aineita..hmm
Mukava oli käydä tuossa puistossa, katsella kun linnut lentelee ja laulelee.
Mukavasti rentoutuu
-
HZB
- Psykonautti
Myönnän että ^^ rentouttaa, tule hyvä olo koko elämästä, sama efekti kun luonnonpuistossa kiertelyllä skeban kanssa tai muu vastaava.
Kuitenkin harvemmin noita voi sanoa päihteettömiksi tapauksiksi, vai mitä?
Elikkä sen suhteen on tossa vaiheessa yleensä peli menetetty.
Kuitenkin harvemmin noita voi sanoa päihteettömiksi tapauksiksi, vai mitä?
Elikkä sen suhteen on tossa vaiheessa yleensä peli menetetty.
Nabaztag (Joka muuten on muinaista klingonimurretta galaksin toiselta puolelta ja viittaa kuulemma paikallisiin pörröisiin mutta isokorvaisiin loikkiviin sienieläimiin) ,...
-
bdxm
Re:
toivon, että toi oli sarkasmia..Thoxium wrote:No kuntoilun/treenin lisäksi ei kyllä kannata hankkia mistään muualta oloja kuin pelkistä aineista. Saapahan ite päättää milloin haluaa oloihin, eivätkä laskutkaan ole niin pahoja mitä nyt nuilla muilla saa aikaan. Et kyllä se vaan niin on että huumeet ovat parasta mitä on, valitettava tosiasia joka pitäisi kyllä "huumevalistuksessa" kertoa, ettei vaan kukaan jäisi ilman oloja.
Drugs are good, m'kay...
jos ei...
mitenniin ei kannata? ja mitkä laskut, päihteittä? rakkaudeksi väitetyn riippuvuuden laskut ymmärtää (kokemusta ei ole, rakastan exiä samalla tavalla kuin silloin, ihmisinä, en omien sumentuneiden ennakko-odotusten euforioiden ruumillistumana, vaikka intohimosta ei voikaan enää puhua, ei laskuja näistä, ikinä) ja mikä estää päihteettämän "kuosaamisen" milloin haluaa oloihin? en ole huomannut kenenkään puhuvan kuusen alla ukkosen odottamisesta./offtopic
-
Hattusiili
- Karvakuono
Kamujen kans aina joskus tehdään toisillemme "happi humala" eli kuristetaan toita kunnes sen käsi laskeutuu.
Tuntuu kyllä totta tosiaan mukavalta
Onnistuu myös sille et menet kyykkyyn hengität syvän jonkin aikaa ja sit ku nouset vedät keuhkot täyteen ilmaa ja otinen painaa aika voimalla rintaan jonkin aikaa
Tuntuu kyllä totta tosiaan mukavalta
Onnistuu myös sille et menet kyykkyyn hengität syvän jonkin aikaa ja sit ku nouset vedät keuhkot täyteen ilmaa ja otinen painaa aika voimalla rintaan jonkin aikaa
-
bol
- Kameleontti
^ "Terveellistä".
-
Lymykonna
- Kameleontti
-
Lucid
- Karvakuono
Itselläni alkaa näkymään tattimaisia mosaiikki kuvioita silmissä kun on hämärää ja hyvä olo (suudellessa jne.). 
-
Ensiö
- Lepakko
Täysin puutuneilla jaloilla kun lähtee kävelemään niin tulee aika hullut kutinat ja hihitykset! Vähän samanlainen kutina kuin kodeiinista, hahh. Kokeilkaa vaikka.
Minä. Nimeni on Puks. Olen ainoa elollinen Saturnuksessa. Muks!
-
bdxm
niin muuten tulee!Ensiö wrote:Täysin puutuneilla jaloilla kun lähtee kävelemään niin tulee aika hullut kutinat ja hihitykset! Vähän samanlainen kutina kuin kodeiinista, hahh. Kokeilkaa vaikka.
..eiku perkele... mä olen kodeiineis.
-
dimitri
- Lepakko
Testasin tuota aikaisemmin Asidyylin linkittämässä wikipedia-artikkelissa olevaa HTML Dream machine -sivustoa. Tuli hassut CEV:t, vaaleanpunaiselle taustalle rupesi vaaleansinisellä muodostumaan neliöitä tummanpunaisten ympyröiden keskelle. Lopulta niskat ja pää tuli kipeäksi, kun on tuo näyttö noin kaukana.
Ja mitä tuohon puutuneilla jaloilla kävelemiseen, niin olen kerran saanut mustan silmän kaatuessani ovenkarmiin, kun luulin, etteivät jalkani olleet enää puutuneet - niistä oli lähtenyt tunto ja kantokyky kokonaan.
Ja mitä tuohon puutuneilla jaloilla kävelemiseen, niin olen kerran saanut mustan silmän kaatuessani ovenkarmiin, kun luulin, etteivät jalkani olleet enää puutuneet - niistä oli lähtenyt tunto ja kantokyky kokonaan.
-
snabel
- Karvakuono
Meditattioon kannataa tutustua, jos taijunnan laajentaminen kiinnostaa.
-
kratoc
- Tuppisuu
HUUMEISIIN kannataa tutustua, jos taijunnan laajentaminen kiinnostaa.
AS:DF
AS:DF
I said: "Kiss me, you're beautiful -
these are truly the last days"
these are truly the last days"
-
dimitri
- Lepakko
Tuota tuli harrastettuakin pidemmän aikaa, mutta jossain vaiheessa jäi pois syystä tai toisesta, ehkä kiinnostus lopahti. Tajuntaa en sillä niinkään laajentanut, mutta mieltä ja ymmärrystä ehkä enemmänkin. Jos meditaatiolla haluaa tajuntaa laajentaa, saa valmistautua todella pitkään ja tuskallisen rankkaan henkiseen valmentautumiseen, joka joillekin on helpompi, joillekin rankempi. Jos meditaatiolla transsitilaa haetaan, niin itse näen kyllä helpompiakin tapoja saada moinen - päihteet. Kerran olen transsiin vaipunut ja sekin oli erittäin rankan viikon jälkeen rentoutuessani nojatuolissa Led Zeppelinin Dazed and Confusedin, BBC Sessions version, sen pidemmän ja paremman, tahtiin.snabel wrote:Meditattioon kannataa tutustua, jos taijunnan laajentaminen kiinnostaa.
-
Lymykonna
- Kameleontti
Onnistuu se varmasti noinkin jos välttämättä haluaa. Kuitenkin rajallisten kokemusteni pohjalta taipuisin itse sille kannalle, että tekniikalla on väliä. Jos zen-munkit haluavat meditoida vuosikaudet ennen kuin mitään todella kiinnostavaa tapahtuu niin ihan vapaasti, mutta nykyaikaisille adhd-lapsille sopivia tekniikoita todellisuuskäsityksen laajentamiseen löytyy ja niiden on pakko toimia nopeasti.dimitri wrote: Jos meditaatiolla haluaa tajuntaa laajentaa, saa valmistautua todella pitkään ja tuskallisen rankkaan henkiseen valmentautumiseen, joka joillekin on helpompi, joillekin rankempi.
Olen myöskin taipunut sille kannalle, että päihteet antavat lähinnä boostia siihen mitä ikinä onkaan tekemässä. Niillä voidaan nopeuttaa ja tehostaa prosesseja, mutta ei korvata niitä.
-
niunau
- Psykonautti
Onko tästä nykyisestä hätähousu-kansasta tälläiseen?wrote:Vaan kokeilkaapa vaikkapa ihan itseksenne jonkin aikaa millaisia tietoisuudentiloja tulee jo ihan siitäkin, että ei vie kiihotustilaansa ejakulaatioon asti
Turhan moni mies ajattelee nykyään silleen että homman pitäis olla äkkii ohi. Mihin unohtui nautinto?
Pitääkö seksikin aikatauluttaa? "Pusken max 5min ja sitte palaan takas tekemään sitä mitä teinkin, viis siitä mitä toi nainen alla tuntee"..?
No nyt tää täti taas yleisti, on toki niitäkin jotka malttaa pitempään kun sen viis minuuttia ja hyvä niin.
(ja taas tais mennä OT:ks, anteeksi siitä.)
"What a wicked thing to do
To make me dream of you"
To make me dream of you"
-
niunau
- Psykonautti
Puhutpa niin paljon asiaa, että mä olen ihan häkeltynyt.wrote:Kyllä mä oon sen verran optimistinen, että sanoisin, että on. Suurimpana ongelmana on se, etteivät monet oikeasti tiedä tällaisesta mahdollisuudesta. Tai jos kuulevat siitä, niin olettavat sen olevan jotain täysin epämääräistä huuhaata ja sivuuttavat sen. Ehkäpä siksi, että sen toimivuuden myöntäminen ajaisi tilanteeseen jossa on myönnettävä myös itsestä, omista asenteista ja omasta toiminnasta rankkoja asioita. Ja siis vaatiihan se määrätietoisuutta ja mielen lujuutta.niunau wrote:Onko tästä nykyisestä hätähousu-kansasta tälläiseen?
Ja siis kyllä se ejakulaatio on helvetin addiktoivaa ja puoleensavetävää - vaikka välillä ehtii jo tulla sellainen olo, ettei ikinä enää, niin sitten kuitenkin sopivan heikkona hetkenä palaa siihen. Ja ainahan se tuntuu muutaman sekunnin ihanalta. Ja jälkeenpäin olo ei lähes koskaan ole miellyttävä - ejakuloiminen on niin saatanan energiaavievää puuhaa, että. Vähiten se haittaa juuri ennen nukahtamista, mutta on sen jälkeen silti välillä useita päiviä havaittavissa yleistä velttoutta. Jos ejakuloi aamulla, niin usein koko päivä menee aika mitäänsanomattomassa tilassa. Siis verrattuna siihen, mitä on parhaimmillaan.
Suhteellista siis toki.
Jäänpä siis maistelemaan sanojasi.
"What a wicked thing to do
To make me dream of you"
To make me dream of you"
-
Wol
- Psykonautti
Oloihin ilman ainetta: I-Doser. http://www.isohunt.com jos olet iso ja paha warettaja, jos et ole, osta jostain : ). Itselläni toimii mitä nyt olen muutamia kertoja kokeillut, erittäin metka. Eli siis pitää olla ensinnäkin kunnon kuulokkeet, ja pitää makoilla tyyliin vaikka sängyllä, silmät kiinni, vähän ku olis käymässä nukkumaa, mutta ei saa nukahtaa. Taikasienifoorumeilla tästä onkin jo puhuttu, muttei täällä (ainakaan tässä topicissa). Jos on kysyttävää i-doseista ni antaa palaa vaa.
Wöl, bongia polttava lohikäärme.