Stella

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
MaryDoe
Psykonautti

Stella

Post by MaryDoe »

Noniin, nyt minä kerron ekasta tripistäni, joka tuli oikeastaan ihan vahingossa. :D
Eli huomasin että yöpöytäni laatikossa oli vuosi sitten käyttämiäni nukahtamislääkkeitä, stelloja. Aloin sitten miettiä että mitähän tapahtuu, jos ottaisin lääkkeen ja pysyisinkin hereillä. No sitten yksi kaverini tuli meille ja päätettiin kokeilla. Molemmat otettiin yhet tabletit ja siinä vaa juteltiin ja oltiin vaan. Joskus 20 minuutin kuluttua kaverilleni alkoi ilmentyä jotain ihme vaikutuksia, hän puhui jotain että "Ihan ku olis huumeissa." (Missä huumeissa, sitä en saanut selville :roll: )
Itselläni ei tullut mitään, joten otin toisen tabletin. Siitä joskus puolen tunnin kuluttua minullekin ilmaantui vaikutuksia: Katsoin olohuoneen mattoa, ja siinä olleet valkoiset langat lähtivätkin leijumaan ylöspäin ja jäivät ilmaan noin 20cm korkeudelle. Yritin koskettaa niitä, mutta käteni menivät niistä läpi. Sitten menimme makuuhuoneeseen ja laitoin Shponglea kuulumaan. Tämän jälkeen minulta lähti muisti ja muistankin vain muutaman asian koko illasta...
Katsoin peiliin ja otsaani oli ilmestynyt kolmas silmä! Naureskelin peilikuvalleni.
Jossain välissä kaverini ehdotti että sytytetään suitsukkeita, mutta en löytänyt tulitikkuja enkä sytkäriä. Kaverini sitten laittoi hellan päälle, että sytytetään suitsuke siitä. En tiedä yhtään, että mitä tein sillä aikaa, kun hella lämpeni, näytti ihan siltä kuin kaveri olisi laittanut hellan päälle ja se olisi ollut suoraan kuuma. No, en saanut suitsuketta syttymään siitäkään ja sammutin hellan.
Seuraavassa vaiheessa minä istuin sängyllä ja kaverini nukahti lattialle eteeni. Tuijotin seinää jotain 5 sekuntia, mutta oikeasti olinkin istunut tuijottelemassa seinää kaksi tuntia! :D Kaverini heräsi ja hän oli kuulema puhunut minulle, mutta en ollut reagoinut mitenkään. Sitten hän oli laittanut lempibändini musaa aika kovalle soimaan, mutta minä olin vain tuijottanut seinää pupillit laajentuneina. Sitten kaverini keksi kutittaa minua ja minä "heräsin" tuosta ihme horroksestani. Tuossa vaiheessa muistan, kun kaveri kutitti minua ja minulla ei ollut hajuakaan, että missä me oltiin. Huone katosi ja sen tilalle tuli vanhanaikainen laiva, jonka lattialla makasin. Muistan, että paikka vaihtui uudelleenkin, mutta en muista että missä seuraavaksi luulin olevani. Olin kuulema sopertanut jotain, että: "Missä me ollaan?"
Loppuillasta en myöskään muista mitään, olin nukahtanut ainakin sängylleni meikit ja vaatteet päällä. Seuraavana aamuna mentiin kouluun ihan normaalisti, siellä vielä tuntui jotain pieniä vaikutuksia: Kaverini juttelivat ihan normaalisti, mutta jotenkin tuntui, että ääniä olisi ilmaantunut lisää ja ne täyttivät pääni. Peitin korvani ja huusin että olkaa hiljaa!

Kaiken kaikkiaan, ihan viihdyttäviä nuo stellat, harmi vaan kun tokalla kokeilulla ei tullut niin paljoa vaikutuksia, jotain pikku ukkoja vain näkyi kun suljin silmät. :lol:
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Sanoisin että uskomatonta. :shock:
powergrower
Kameleontti

Post by powergrower »

Voihanse olla et suurin osa näistä kokemuksista on tapahtunut unen ja valveillaolon välisessä tilassa valveunina.

Ei senpuoleen, muisti menee kyllä ihan täysin minullakin jo kolmesta imovanesta, et kyllä siinä aivot on aika mutkalla ku kemikaalit sanoo et nyt nukutaan mut tahto pyristelee vastaan.
Assumption is the mother of all fuckups.
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

:shock:
Miasma
OD

Post by Miasma »

En voi mitään, mutta minun on pakko kompata kahta edellistä. :shock:
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
spasm
OD

Post by spasm »

Miasma wrote:En voi mitään, mutta minun on pakko kompata kahta edellistä. :shock:
count me in
Kylmyys johtuu lämpötilasta.
Kuumotus
Lepakko

Post by Kuumotus »

4:20
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

:shock: :shock:
"Taste
immuzu

Post by immuzu »

Havoc
Lepakko

Post by Havoc »

MaryDoe
Psykonautti

Post by MaryDoe »

Hmm, odotin kieltämättä monipuolisempaa palautetta.. :D :shock:
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

no :shock:
Lännen nopein
Apteekki

Post by Lännen nopein »

MaryDoe wrote:Hmm, odotin kieltämättä monipuolisempaa palautetta.. :D :shock:
Erittäin yleinen lääke univaikeuksiin. Itse useasti ottanut ja monet näitä käyttävät ja tällä foorumilla varmasti erittäin useat ovat näitä rouskineet suurempiakin määriä, mutta olet ensimmäinen ja olettaisin vielä että viimeinen jolta kuulen, että tuosta jonkin asteen tripin on saanut.
Siksi varmaan tuo :shock: on niin yleinen kommentti. Sama ku kaikki polttaa tupakkaa, ja sit joku tulee sanoon, että poltin kaks röökiä, ja vittu mikkä olot sain :shock:

Itsekkin näitä kaksi otin puolituntia sitten ja nyt rupeaa väsyttämään, joten nukkumaan. Eipä tullu trippiä tai pikku-ukkoja tälläkään kertaa :lol:
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

Jep, aivan. Ei kukaan odota mitään seikkailua parilla stilkkarilla, joten älä odota ihmeitä kommenteissa..
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Tänään otin 10mg Stella tuossa illalla.
Vieläkin jonkun verran vaikutuksen alla.
Itse tälläisellä pienellä testiannoksella huomaan silti muutaman jännän muutoksen kuten että esineet ja julisteet voivat vaikuttaa elävältä ja jopa kolmiulotteiselta kun niitä katselee hetken.
Muuta mainittavaa tosin en ole huomannut.
Pitää testata isommalla annoksella myöhemmin.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
MaryDoe
Psykonautti

Post by MaryDoe »

No jopas on, mä ja kaveri ollaan sitten ilmeisesti jotain ihme tyyppejä. :o Joskus aiemminkin kun otin ko.lääkettä ihan nukahtamistarkoitukseen, katselin kattoa ja huomasin sen koostuvan legopalikoista! :lol: Että melkoisen jännittäviä hetkiä on stellan parissa koettu.
Li
Karvakuono

Post by Li »

Stellan vaikuttava aine on näemmä tsolpideemi ja siinä valossa en kyl mie ainakaan oo mahdottoman yllättynyt noista vaikutuksista, samantyyppistä juttua oon kuullut Somnor-kuurilla olleilta.

Wikipediastakin löytyy juttua: http://en.wikipedia.org/wiki/Zolpidem#R ... _and_abuse
Wie wirklich ist die Wirklichkeit?
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

-:- We're All Mad Here -:-
Tofupekoni
Kameleontti

Post by Tofupekoni »

With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
h.s.t.

Post by h.s.t. »

Nyt menee jo vähän yli...
spores
Tuppisuu

Post by spores »

Ite syöny niitä 2x 100kpl pakettia peräjälkeen (tuoteselosteessa lukee et ei pitkäaikaiseen käyttöön max kuuri on se yks 100kpl paketti) ja ottanut vähän enemmänkin kun lääkäri määrää...Mut tripeille en oo niistä vielä koskaan päässy :shock:
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

"Tuntui kuin olisi huumeissa"

Ne ON huumeita...hohohohoo :lol:

Kyllä tsolpideemistä halluja tulee, ja vahvoja. En tosin itse ole kokenut, mutta todella monet ovat ja taitaa tuo olla nykyään pharmacassakin sivuvaikutusten joukkoon listattu.

Tai voiko niitä nyt halluiksi kutsua, ehkäpä deliriumia enemmän. Vahva tila kuitenkin.
Ahab

Post by Ahab »

http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/hu ... 1285.shtml

"Yksi tabletti sisältää 10 mg tsolpideemitartraattia"

En ymmärrä näistä mitään joten kysyn mitä tuo artraatti tarkoittaa?

MaryDoe oliko sulla 5mg vai 10mg tabletteja?
MaryDoe
Psykonautti

Post by MaryDoe »

Ei mitään hajua, se paketti on jo jossain roskiksessa eikä mitään muistikuvaa että kumpia ne oli.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Ahab wrote:En ymmärrä näistä mitään joten kysyn mitä tuo artraatti tarkoittaa?
Uskoisin sen liittyvän siihen, että vasta elimistössä se muuttuu 'oikeaksi' aineeksi..
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

tRip wrote:
Ahab wrote:En ymmärrä näistä mitään joten kysyn mitä tuo artraatti tarkoittaa?
Uskoisin sen liittyvän siihen, että vasta elimistössä se muuttuu 'oikeaksi' aineeksi..
Se tarkoittaa, että tsolpideemi on tartraatti suolana siinä.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
jonza
Psykonautti

Re: Stella

Post by jonza »

Noitten vitun naamojen postaaminen toinen toisensa jälkeen on ihan vitun typerää. Stilkkarit, somnorit ja stellat toimii kaikki ihan helvetin turvallisina unilääkkeinä, mutta niillä on myös just tollasia sivuvaikutuksia. Tiedän tyypin joka näkee olemattomia ihmisiä jo 5mg annoksesta. Stellat ilmeisesti imeytyy niin paljon hitaammin että näitä sivuvaikutuksia ei tule niin herkästi kuin esim. stilkkareista. tsolpideemi vie muistin niin helposti, että on aika epätodennäköistä että muistaisi aamulla jotain pikku halluja mitä on just ennen nukahtamista tullut. Englanninkielisestä sivuvaikutuslistasta olen lukenut että aiheuttaa "Sleep walking and even sleep driving). Toleranssi noihin sivuvaikutuksiin ilmeisesti kasvaa nopeammin kuin siihen unettavaan vaikutukseen. Paljon tylympää tavaraa kuin mitä luullaan. Turvallista kuitenkin sitä kautta että niillä kyllä useimmat nukkuu ennen kuin mitään halluja tulee. Tosin aika kipeitä unia noista tuntuu tulevan. Ekalla kerralla kuin otin somnorin, niin nukuin tosi hyvin, mutta kävelin koko yön sellaisessa labyrintissa minkä käytävät oli tehty köynnöksistä ja kukista.

EDIT: ei mitn?!
Maor
Kameleontti

Re:

Post by Maor »

Asidyyli wrote:Kyllä tsolpideemistä halluja tulee, ja vahvoja.
PAH!
-:- We're All Mad Here -:-
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Halluja kyllä tulee itselläni, ainoa ongelma on vaan että aika suuri osa niistä taitaa unohtua kokonaan aamuun mennessä kun ottaa tarpeeksi. Itselleni vielä näistä tulee sellainen omituinen halu ottaa lisää ja lisää kun on yhden ottanut.
Pitää aina piilottaa pillerit kun näitä ottaa. :D
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
tRip
Moderator

Post by tRip »

Itse en sanoisi, että tsolpideemista halluja tulee..
Enemmänkin se on sellaista delirium-hourailua, jossa on ihan viihteellistä matkata mukana.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..