Kratom - Stairway to Heaven

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Thoxium

Kratom - Stairway to Heaven

Post by Thoxium »

Tilasin neljätoista grammaa "Kratom SUPER powderia" Hollannista, josta Maanantaina käytin n. 5 grammaa, tosin varmaan puolet tuli siitä ylös, johtuen sitruunahaposta (irkissä suositeltiin pistämään) jota tuli laitettua aivan liikaa sekaan. Otin kuitenkin kaljaa sen tilalle, kun ajatellen ettei Kratomi toimisikaan. Tästä tuli kuitenkin alkoholin rentoutunut olo ja kratomin lämmin olo yhdessä. Se kuitenkin oli täysin eri luokkaa mitä koin eilen, Tiistaina.

Kun olin saapunut kotiin, kello 17:15, pistin veden kiehumaan, pistin isoon mukiin kratomia n. 5 grammaa, johon sitten kaadoin kiehuneen veden, tähän vielä lisäsin mausteeksi kolme Fazerin Thin Mocha tummaa suklaapalasta ja pari lusikallista sokeria, tämä peitti kratomin maun melkein kokonaan, ja muistutti kaakaota tämän jälkeen. Annoin mausteiden ja kratomin liueta veteen n. 10-15 minuuttia, jonka jälkeen rupesin sitä juomaan, otin aina pieninä hörppyinä ehkä noin kymmenen sekunnin välein, n. 10 minuutin päästä juoma oli juotu.

Suunnilleen kymmenen minuutin päästä tunsin kofeiinimaisen stimuloinnin, mutta samalla rentoutuneen olon. Koska kratomia jäi vielä jäljelle 4 grammaa, ajatellen ettei sillä saisi kuitenkaan kummallisempia oloja, niin päätin tehdä siitäkin teetä. Samat mausteen ja 10 minuutin haudutus teki siitä taas hyvän makuisen suklaajuoman, tällä kertaa join kuitenkin juoman suunnilleen viiteen minuuttiin. Laitoin hyvää musiikkia soimaan stereoista ja jäin odottamaan vaikutuksia.

Oli kulunut n. 40 minuuttia, ja vieläkin oli hieman simuloitunut ja rento olo, luulin jo että tässä tämä olisi, ja olin ajatellut ottaa lisätehoksi yhden tölkin kaljaa, kun se tuntui myös edellisenä päivänä pienen määrän kratomin kanssa toimivan mainiosti. Onneksi en kuitenkaan sitä kaljaa ottanut, sillä edessä odotti oikein voimakas olo. Ken tietää vaikka siitä olisi tullut överit.

Sitten. Tasan tunti siitä kun olin juonut juomat, aloin tuntemaan lämmintä, euforista ja erittäin rentoutunutta oloa, aluksi hieman laimeampaa, mutta pikku hiljaa oloa vahveni. Tuli pakottava tarve puhua, ja koska ketään ei ollut kanssani täällä, niin päätin sitten irkissä vähän heittää juttua. Tunsin koko ajan että olo vahvenisi. Musiikki rupesi tuntumaan hiljaisemmalta, joten jouduin lisäämään koko ajan lisää volyymiä, välillä olikin käynyt äänenkorkeus maksimillaan stereoissa.

Puolentoista tunnin päästä siitä kun olin juonut, alkoi niin sanottu kohokohta, tunsin miten lämmin olo oli vallannut koko kehoni, mieleni ja kaiken ympäröivän maailman. Euforia oli oikein miellyttävä, ja olin myös niin rentoutunut kuin vain voin olla. Tässä vaiheessa pistin Led Zeppelinin ”Stairway to Heavenin” soimaan. Tämmöistä oloa en koskaan aikaisemmin ollut tuntenut. Se oli kuin olisi juuri jäämässä nukkumaan, se mielihyvä kun pitkän päivän jälkeen silmät uppoaa kiinni ja pääsen unen syleilevään maailmaan. Tunsin parempaa kuin mistään olen koskaan tuntenut, tuntui paremmalta kuin mikään orgasmi. Kuuntelin musiikkia ja pyöriskelin euforioissa sängylläni.

Välillä tuntui kuin olot alkaisivat heiketä ja alkaisin palautua maan pinnalle, kuitenkin aina parin minuutin kuluttua kratomin lämmin syleily veti takaisin luoksensa. Luulin, tai toivoin jopa, että tämä olisi loputonta. Välillä tunsin myös päässä kovaa puristusta, luulin jo että olin saanut överit, sen kovaa se kuitenkin potki. Makasin vain sängylläni, enkä edes halunnut nousta siitä, kaikki tuntui vain niin hyvältä, mikään asia ei vaivannut tai häirinnyt minua.

Koko kratomin syleilyn ajan tunsin pakonomaista tarvetta empaattiselle avautumiselle, kaikki piti sanoa mitä sisälläni pidin ja vähän enemmänkin. Kaikki tuntui mahtavalta, tuntui että tästä olotilasta paremmaksi ei voisi päästä, olisin kuin taivaissa.

Pupillit olivat tässä vaiheessa jo pienentyneet, eivätkä tuntuneet reagoivan valoon eivätkä pimeyteen. Maanantaisesta treenistä kipeytyneet lihakset, olivat tässä vaiheessa unohtuneet, kipu tuntui olleen hävinneen. Koetin kävellä, kävely oli hoipertavaa ja heikkoa, niin myös puheeni, se oli kuin olisi tullut kaukaa, hiljaa ja vaisusti. Aina välillä olin kuin nukahtamassa, mutta ei aivan kuitenkaan, täydellinen raukeus oli vallannut minut, olin melkein kuin unenomaisessa maailmassa.

Kello oli 21:30 ja olin ollut noin kolme tuntia täydellisessä lämpimässä ja euforisessa olossa. Tässä vaiheessa alkoi tuntua erittäin pientä lihasten nykimistä ja pää tuntui paksulta. Tunsin kun olot vähenivät, ei kuitenkaan täysin normaaleiksi vaan koko illaksi jäi miellyttävä hyvä olo.

Kävin ottamassa oikein ison kasan ruokaa, sillä olin viimeksi syönyt kello kahdentoista aikaa töissä, valmistautuen kratomia varten tyhjällä vatsalla. Syöminen tuntui erittäin hyvältä, vaikka välillä tuntuikin että jos en hidasta tahtia niin ruoka saattaa tulla ylös.

Tässä vaiheessa kello oli 22:00 ja päätin heittäytyä nukkumaan, sillä minut valtasi valtavan lempeä väsymys, silmät tuntuivat painautuvan minä hetkenä hyvänsä kiinni.

Nukkuessani muistan nähneeni hyvää unta, mutta mitä tarkalleen ottaen en muista. Heräsin siihen kun lintu visersi pitkiä säveleitä, unen läpi kuulosti kuin se olisi kutsunut minua heräilemään, kuulin nimeni. Kello 05:00 herättyäni kävi kuitenkin selväksi, että se oli vain lintu, vaikka luulin sen olevan ihminen. Olin nukkunut seitsemän tuntia, en ole nukkunut näin hyvin varmasti melkein koskaan, olen täysin virkeä, sain kerrankin kaiken irti nukkumisesta.

Päässä tuntui heräämisen jälkeen tärisevän, nyt jo kuitenkin vähentynyt mutta vieläkin pientä tärisemistä tuntuu olevan. Puhekin vielä kuulostaa hieman hiljaiselta. Mielialani on kohonnut huomattavasti, tunnen luonnollista hyvää oloa. Ihmettelen miten osaan näin hyvin ilmaista kaikkea mitä koin, vaikka yleensä en siinä ole ollut mikään haka.

Kiitän kun jaksoit lukea. :P

-Thoxium :)
Last edited by Thoxium on Wed 16 May 2007, 16:39, edited 4 times in total.
Miasma
OD

Post by Miasma »

Kuulosti erittäin hyvältä kokemukselta. :P
Itse en ole jaksanut tuota kratomia tilailla on vaan jäänyt jotenkin, mutta tämän raportoinnin ansiosta, niin sitä on näköjään pakko tilata. :D
"Jesus! Did I say that? Or just think it? Was I talking? Did they hear me?"
"Life is a joke and death is the punchline."
Thoxium

Post by Thoxium »

Miasma wrote:Kuulosti erittäin hyvältä kokemukselta. :P
Itse en ole jaksanut tuota kratomia tilailla on vaan jäänyt jotenkin, mutta tämän raportoinnin ansiosta, niin sitä on näköjään pakko tilata. :D
Juu suosittelen lämpimästi, todella mukava yllätys tää Kratomi. En olis uskonu että olis puoliakaan näin tehokas :)
Kuumotus
Lepakko

Post by Kuumotus »

Tosi siistin kuulonen kokemus ja hyvin kirjoitettu. Seuraavaks ku jotain tilaa, niin se taitaa olla Kratomia. Haluan kokea tuon euforian. :P
4:20
MetsänNeito
Apteekki

Post by MetsänNeito »

Kivasti kirjoitettu, ja kokemuksenakin varmast kiva & mielenkiintoinen. :D
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Hyvä stoori!
-:- We're All Mad Here -:-
Thoxium

Post by Thoxium »

aivoruoska wrote:sitruunahappoa? enpä ole kuullutkaan käytettävän kratomissa.
Se laskee veden pH-arvoa, joten kratomi sitten liukenee(?) paremmin siihen. Mutta en näe mitään syytä käyttää sitä, liukeni kratomi ilman sitäkin veteen hyvin, makukaan ei ollut paha, purut söin pois pohjalta ilman ongelmia.

Tuntui antavan vielä n. 15 tunniksi henkisen hyvän olon, sen jälkeen kun olot ovat laskeutuneet, siinä menikin 7 tuntia makoisasti nukkuen ja sitten herättyäni kesti siihen yhteen asti semmoinen normaalia mukavampi olo, pientä pahoinvointia saattoi ilmetä välillä. Toivottavasti pysyy laillisena, niin joskus pitää taas kokeilla, jossakin seurassa,
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

itse voin myös mainita että kratom on todellakin ainakin kokeilemisen arvoista :) itse join sitä hyvässä seurassa viime syksynä hieman kannabiksella boostattuna, ja juuri tuo henkinen hyväolo ei ole koskaan ollut niin korkealla :)
Lymykonna
Kameleontti

Post by Lymykonna »

Tuota, paljonkos maksoi?
Thoxium

Post by Thoxium »

Lymykonna wrote:Tuota, paljonkos maksoi?
Postikuluineen 20 euroa, muuten 14 gramman hinta oli 14.60 euroa, eli yhden annoksen hinta menis maksamaan 7.3 euroa, ei huonompi hinta jos toimii samalla tavalla kuin minulla.
mufa
Tuppisuu

Post by mufa »

kuullut kyl niin paljo kehuja muutaman viimesimmän päivän aikana kratomista et melkee pakko laittaa tilaukseen jossai vaiheessa. kuinkas jälkipelit, ei krapulaa tai mitää pirullist jumia tiedos ?
"It's insane world, but I'm proud to be part of it."
-Bill Hicks
Thoxium

Post by Thoxium »

mufa wrote:kuullut kyl niin paljo kehuja muutaman viimesimmän päivän aikana kratomista et melkee pakko laittaa tilaukseen jossai vaiheessa. kuinkas jälkipelit, ei krapulaa tai mitää pirullist jumia tiedos ?
Siinä kolmen tunnin paikkeilla oli tosi lievää pahoinvointia, seuraavana aamuna heräämisen jälkeen päässä tärisi hieman ja lievä pahoinvointi jatkui. Ei kuitenkaan mitään pahempaa, tuntui muutenkin antavan mukavan jälkifiiliksen joka peittää nuo huonot puolet allensa.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Kiintoisaa lukea näin pidempää raporttia euforisoivista huumeista.
Thoxium

Post by Thoxium »

Asidyyli wrote:Kiintoisaa lukea näin pidempää raporttia euforisoivista huumeista.
Itseänikin kiinnostaa lukea hitaista pitempiä raportteja. Itsehän olen vannoutunut mopoilija, ettei oikeastaan nuo psykedeelit tai dissosiatiivit (onhan dexmeissä ihan mukavaa olla, mutta jotenkin vaan liian sekava) kiinnostakaan.

Eri euforioita ja hyviä oloja on mukava vertailla ja kuvailla, ja parasta tietenkin raportoida noista oloista silloin kun ne vielä toimii, tuppaa mielikuvat noista oloista jotenkin haalistumaan jälkikäteen. Kratomeista kun jäi aamuksi todella hyvä olo, joten pystyi kuvailemaan kaikkea tuota. Jälkikäteen jos olisin raportoinut, niin varmaan puolet vähemmän tekstiä olisi tullut. Ja tietysti en olisi osannut enää kuvailla noita oloja.

Jos nyt saisi vertailuksi kokeiltua kodeiinia, tramalia, bubrea, oxya, morfiinia, heroiinia ja fentanyyliä, ja muita opioideja mitä nyt on.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

No itse koen opioideieuforian kuvailemisen jotenkin vaikeaksi, koska se on koko vaikutuksen ajan sitä samaa staattista puhdasta hyvänolontunnetta, jota ei oikein mitenkään värikkäämmin voi kuvailla. Psykedeeleissä taas tuntemukset vaihtelevat jatkuvasti, euforiasta kauhuntunteisiin... tai vaikka trippi olisikin pelkkää euforiaa (harvemmin) niin niitä euforiantunteitakin löytyy koko sateenkaaren kirjon verran erilaisia.

Opa-euforia on opa-euforiaa. Piste. Aina kiintoisaa kun joku oikeasti pystyy pidemmälti kuvailemaan sitä, itse en osaisi.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Psykedeelien ja opa-euforioiden välillä suurin ero mielestäni on sen kokonaisvaltaisuus.
Opa-euforia on enempi vain tyhjää euforiaa..
growy
Kameleontti

Re: Kratom - Stairway to Heaven

Post by growy »

Pravo!hyvä stoori!
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Kuulosti hyvältä.. todella hyvältä.
Helkkari, ei tällaisia pitäisi lukea opareflaisena :P

Kratom euforia on kyllä omaa luokkaansa.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Thoxium

Post by Thoxium »

tRip wrote:Kuulosti hyvältä.. todella hyvältä.
Helkkari, ei tällaisia pitäisi lukea opareflaisena :P

Kratom euforia on kyllä omaa luokkaansa.
Juu. Kratomista tuli jotenkin "epäuonnollisen" hyvä euforia ja lämmin olo, siis semmoinen josta en osannut kuvitellakaan. Kodeiinista tulee luonnollisen hyvä euforia ja lämmin olo. Inhimillisempi. Mutta siinähän se koukku onkin, kodeiini on paaljon koukuttavampaa, kratomi taas ei koukuta melkein yhtään vaikka antoikin käytännössä paljon paremmat olot kuin kodeiini.
Asidyyli
LD50

Re:

Post by Asidyyli »

tRip wrote:Psykedeelien ja opa-euforioiden välillä suurin ero mielestäni on sen kokonaisvaltaisuus.
Opa-euforia on enempi vain tyhjää euforiaa..
Tyhjää, mutta euforista euforiaa.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Miedon tyhjän euforian luojana en pidä erityisesti kratomista. Aluksi aiheuttaa osittain epämiellyttäväksi koettavia vaikutuksia pienelläkin annoksella. Ne ovat jotenkin verrattavissa kofeiinin aiheuttamiin fyysisiin oireisiin. Vertaan kodeiiniin, jonka vaikutuksessa en koe mitään epämiellyttävää, paitsi annoksen ollessa liian suuri kulloiseenkin toleranssiin suhteutettuna.

Lisäksi olen ollut havaitsevinani, että pienikin määrä kratomia vaikuttaa älylliseen suorituskykyyn toisin kuin kodeiini.
AD_HD @ synirc
[Silppuri]
Psykonautti

Post by [Silppuri] »

Ui-ui, tällaset kertomukset juuri sai mut tilaamaan Kratomia.
Life is noise. Find the melodies.
chippo

Post by chippo »

Hyvin kirjoitettu stoori. Jos tilaa niin näidenhän ei pitäisi jäädä mihinkään tulliin jummaamaan? Suositteletteko puruja vai lehtiä?
jan
Karvakuono

Post by jan »

Aika kiinnostavaa! Onko kokemuksia kratomista 10 artun/vrk toleil? Vaikuttaako mitenkään? Onko tilaaminen vielä laillista? Kratom ei ilmeisesti näy h-testeissäkään, vaikka ilm affiniteettiä on opa-reseptoreihin? Kauanko kestää että tulee kun tilaa?
Adrenochrome
Psykonautti

Post by Adrenochrome »

Hyvä kirjoitus. Herätti mielenkiinnon kratomiin.
All of it was made for you and me cause it just belongs to you and me. So lets take a ride and see whats mine.
MutaFuka
Tuppisuu

Post by MutaFuka »

Mahtavaa tekstiä :) Pakko laittaa tilaukseen. Monet on sanonut että ei ole mitään kummalista kamaa pelkästään vedettynä. Saapi nähdä
mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti »

tein äskön teetä kratom super powderista. pakko sanoa että aivan järjettömän pahan makuista(melkein oksennus tuli). mutta nyt 10min nauttimisen jälkeen tunnen olevani "kännissä" ja erittäin kova euforia :). tämä kirjoittaminen tuntuu aivan ihanalta sormissa. aivan kuin kaikki pyörisi ympärilläni. ainut huono puoli että kieli on ihan puutunut. joo mutta pakko lähteä sänkyyn nauttimaan olosta.