Vielä aika tuntematon uusi tapa nauttia kannabinoidinsa, useimmat ei ole kuullutkaan ja monilla on rankasti ennakkoluuloja toimivuuden suhteen.
Itse päässyt testaamaan HHC vapea, joka yllätti miten kiehtova vaikutus oli. 3 isoa hittiä ja huomasi, että olin tosi pilvessä,mut toisaalta täysin skarppi ja erittäin motivoitunut olo tuli. Soveltuu omasta mielestäni erinomaisesti päivä käyttöön, esim kun käyn peli pajalla päivä toiminnassa, niin sopiii siihen kuin ahdistus lääkkeeksi, korvaa bentsot hyvin välillä ja tekeehän se pelaamisesta siistimpää kun pikku pilvessä

THC vapea oon päässy myös testaamaan, tarkoitus hommata oma sellainen. Niinku WOW! 3 hittii ja oli kunnon pilvessä, aivan kuin laatu kukkaa olisi sihauttanut. Halvimmillaan alkaa jossain 20e hinnoista ja löytyy jopa 60-80e/kpl malleja (yleensä näissä maksaa vaan se brändi kun on "Cali imported" tms) ja yks vape vastaa kuin 10-20g kukkaa, eli ovat todella riittoisia.
Onko jengi testaillut näitä tai onko edes tuttu juttu?
Täs kuussa tilaan jonkun mallin, teen sit pienen raportin omasta kokemuksesta.
Näitä olisi varmaan helppo viedä katkolle, tuskin on vielä edes hoitajien tiedossa näiden olemassaolo. Näyttää kuitenkin ihan samalta kun kertakäyttöinen sähkörööki vape.
Mut kertokaahan, onko tullut vastaan, kokeilitko? Mitä tykkäsit?