THC Vapet ynnä muut (esim HHC yms Vapet)

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
NatiHero
Kameleontti

THC Vapet ynnä muut (esim HHC yms Vapet)

Post by NatiHero »

THC Vapet ja vastaavat kuten just nää HHC Vapet. Onko kokemuksia jengillä näistä

Vielä aika tuntematon uusi tapa nauttia kannabinoidinsa, useimmat ei ole kuullutkaan ja monilla on rankasti ennakkoluuloja toimivuuden suhteen.

Itse päässyt testaamaan HHC vapea, joka yllätti miten kiehtova vaikutus oli. 3 isoa hittiä ja huomasi, että olin tosi pilvessä,mut toisaalta täysin skarppi ja erittäin motivoitunut olo tuli. Soveltuu omasta mielestäni erinomaisesti päivä käyttöön, esim kun käyn peli pajalla päivä toiminnassa, niin sopiii siihen kuin ahdistus lääkkeeksi, korvaa bentsot hyvin välillä ja tekeehän se pelaamisesta siistimpää kun pikku pilvessä :mrgreen:

THC vapea oon päässy myös testaamaan, tarkoitus hommata oma sellainen. Niinku WOW! 3 hittii ja oli kunnon pilvessä, aivan kuin laatu kukkaa olisi sihauttanut. Halvimmillaan alkaa jossain 20e hinnoista ja löytyy jopa 60-80e/kpl malleja (yleensä näissä maksaa vaan se brändi kun on "Cali imported" tms) ja yks vape vastaa kuin 10-20g kukkaa, eli ovat todella riittoisia.

Onko jengi testaillut näitä tai onko edes tuttu juttu?

Täs kuussa tilaan jonkun mallin, teen sit pienen raportin omasta kokemuksesta.

Näitä olisi varmaan helppo viedä katkolle, tuskin on vielä edes hoitajien tiedossa näiden olemassaolo. Näyttää kuitenkin ihan samalta kun kertakäyttöinen sähkörööki vape.

Mut kertokaahan, onko tullut vastaan, kokeilitko? Mitä tykkäsit?
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Velho
LD50

Re: THC Vapet ynnä muut (esim HHC yms Vapet)

Post by Velho »

Tänää tuli vastaa sellasii vapei mis oli 3ml THC öljyt sisäl testattu ja harkitsen ostasko moisen iha mut 120€/zib :twisted:

Ja HHC vape meni vuorokaudessa ja 10g QQ iha varmuuden vuoxi 8)
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
NatiHero
Kameleontti

Re: THC Vapet ynnä muut (esim HHC yms Vapet)

Post by NatiHero »

Semisti offtopic ehkä, mutta who gives a fuck?

Mulla ei ole käytössä tollasta vapea, mut höyryteltyä tuli hetki sitten tollasella matkavapolla minkä kaveri oli jostain osto-myynti kuormasta löytänyt ja otti talteen mua varten, "mää en tajua vieläkään mikä tästäkin tekee arvokkaan, mut tiesin sen verran, että sää pompit riemusta kun näät tän." Niin mää hypinkin kyllä mutta ihan vähän vaan :mrgreen: Saa ihan loistavasti imettyy paksuja ja valkoisia höyryhittei. Toimii todella hyvin, kuumenee valmiiksi erittäin nopeasti, pesän malli turvaa arvokkaat hitit ja muotoilulla pitää huolta siitä että höyryt ei vahingossakaan karkaa ilmoille pesästä.

Okei ehkä alkaa riittämään intoilu siitä miten hyvä se on.

Kuitenkin, n.0.3g kukkaa tuli testattua vapotellen.

1. Havainto on, et luoja kuinka hyvältä budi voikaan maistuu (bongi mistä yleensä poltan ei parhaimmillaan edes maistu niin herkulliselle.) Ja sit oli todella helppoa imee todella isotkin hitit, niin paljon ystävällisempi kurkulle kun savu.

Kyl tässä havaitsee selvästi että kolahti erittäin voimakkaasti pilveen.

Mut ees vähän ontopic, noi vapet voisi kuvitella yleistyvän ainakin niissä maissa missä voit laillisesti käyttää kannabista. Tai kun omat kokemukset ovat äärimmäisen positiivisia, esim kun klinikka tuttu tarjosi maistiaiset omastaan. 3 reilua hittiä imailin siitä ja sanoin, että en viitsi enemmän ottaa kun olin menossa pelipajalle vielä siitä suoraan. Ei siihen enemmän olisi tarvinnut ottaa ees, huomasin kun nousin hissillä kohti pelipajaa, et huuuuhhuuh! Kyllä meinaan olin aivan tuhannen pilvessä ja se muuten varmasti on näkynyt musta et kuinka pilvessä olin. Jostain syystä mua ei käsketty poistuun siltä päivältä, ei pyydetty juttelemaan sivuun, ei mitään, niinku wtf :doh:

Tää viesti toimii lähinnä näytteenä kuinka hyvissä tässä on.

Oli siellä oikeetaki asiaa ja järkevää tekstiä joukossa ainakin vähän.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil: