Amfetamiini topic.
-
- Psykonautti
Re: Amfetamiini topic.
Suurin osa noista tahnoista on liuottimilla väännettyä myrkyllistä paskaa, että turha tuosta on stressata sen enempää. Jos se pitää saada kuivaksi mahdollisimman nopeasti, niin uuniin vaan.
Itse olen todennut päällystetyt kertakäyttölautaset loistaviksi, eivät ole tavallisten kertisen tapaan huokoista vaan pinta kuin teflonia ja kestävät kyllä uuniakin tässä tapauksessa koska lämpötilat pysyvät sen verran matalalla.
Naputtele tahnaa ja pyri kasvattamaan pinta-alaa, suurempi pinta-ala nopeampi haihtuminen. Protip: katkaise mattoveitsen terästä sopivan mittainen palanen ja naputtele sillä, laadukkaissa mattoveitsissä on valmiit katkaisuviivat joten napsahtaa helposti ja kliinisti.
Lopuksi lautanen uuniin keskitasolle ritilän päälle, lämpotila max 50C, ajasta puhelimeen 30min ja mene katselemaan vaikka Netflixiä. Jos lopputulos ei miellytä, jatka 10-15min intervallein kunnes se näyttää ja tuntuu riittävän kuivalta. Jos se haisee voimakkaasti vielä kuivanakin, niin ikävä kyllä joku mulkku on myrkyttänyt sen MSM:llä.
Amfetamiini sulfaattihan ei haihdu mihinkään vaikka jättäisit pussi auki kaappiin. Ei sitä amfetamiini basea syyttä väännetä sulfaattimuotoon.
Ps. Amfetamiini sulfaatti itsessään ei haise miltään, se on täysin hajutonta. Maistuu lievästi kirpeältä/kitkerältä.
Itse olen todennut päällystetyt kertakäyttölautaset loistaviksi, eivät ole tavallisten kertisen tapaan huokoista vaan pinta kuin teflonia ja kestävät kyllä uuniakin tässä tapauksessa koska lämpötilat pysyvät sen verran matalalla.
Naputtele tahnaa ja pyri kasvattamaan pinta-alaa, suurempi pinta-ala nopeampi haihtuminen. Protip: katkaise mattoveitsen terästä sopivan mittainen palanen ja naputtele sillä, laadukkaissa mattoveitsissä on valmiit katkaisuviivat joten napsahtaa helposti ja kliinisti.
Lopuksi lautanen uuniin keskitasolle ritilän päälle, lämpotila max 50C, ajasta puhelimeen 30min ja mene katselemaan vaikka Netflixiä. Jos lopputulos ei miellytä, jatka 10-15min intervallein kunnes se näyttää ja tuntuu riittävän kuivalta. Jos se haisee voimakkaasti vielä kuivanakin, niin ikävä kyllä joku mulkku on myrkyttänyt sen MSM:llä.
Amfetamiini sulfaattihan ei haihdu mihinkään vaikka jättäisit pussi auki kaappiin. Ei sitä amfetamiini basea syyttä väännetä sulfaattimuotoon.
Ps. Amfetamiini sulfaatti itsessään ei haise miltään, se on täysin hajutonta. Maistuu lievästi kirpeältä/kitkerältä.
"My name isch Bond, Jamesch Bond" - Schean Connery
-
- Psykonautti
Mites nykyään kun kadulla liikkuu ties minkälaista piriä, onko teille jotain hyviä niksejä oikean tunnistamiseen. Toki haju ja maku kertovat yleensä tarpeeksi, mutta pari kertaa olen saanut aivan jauhomaista ja hajutonta pulveria, mikä toimi jotenkuten.
Eikä se haku aina kerro kaikkea, tilasin aikoinaan netistä myyjän mukaan 70% pastea, eikä se juuri haissut miltään, mutta toimi kyllä hyvin.
Eikä se haku aina kerro kaikkea, tilasin aikoinaan netistä myyjän mukaan 70% pastea, eikä se juuri haissut miltään, mutta toimi kyllä hyvin.
-
- Apteekki
Haju ei tosiaan kerro aina laatua. Usein puhdas amfetamiini sulfaatti muodossa on melko hajutonta ja kuivaa. Eikä ole mitään ylimäärästä sekotettuna, metaa tai muuta. Ei menetä tehoa niinkuin paste joskus tekee kuivuessaan.Rolanderos wrote: Fri 03 Jul 2020, 15:34 Mites nykyään kun kadulla liikkuu ties minkälaista piriä, onko teille jotain hyviä niksejä oikean tunnistamiseen. Toki haju ja maku kertovat yleensä tarpeeksi, mutta pari kertaa olen saanut aivan jauhomaista ja hajutonta pulveria, mikä toimi jotenkuten.
-
- LD50
Itse huomasin et amfe)(meta potkulla) on todella empatogeeninen kombinaartio
Mä huomannut että myös Vauhdeissa tunnen voimakkaammin ja jotenki kun ei oo sitä kaaos ADD/ADHD hälinää päässä pystyy myös olemaan läsnä paljon paremmin ja myös tuntemaan. Yleensä mulla on niin paljo häiritseviä ajatuksia PÄÄSSÄ eikä niistä tunnu saavan kii. Nyt niitä ei ole olemassakaan..
Nyt lähti toinen 24h pärähtäen käyntiin ja ajattelin pieniä pommeja syödä ja ehkä perjantaina eli huomenna Vois miettiä nukkumista.
Amfetamiini ja metukka on todella hyviä työvälineitä pään lukkojen ja ahdistukseen hoidossa. Pitäisi saada lääkkeenä apteekista kaikilla add ihmisillä
Mä huomannut että myös Vauhdeissa tunnen voimakkaammin ja jotenki kun ei oo sitä kaaos ADD/ADHD hälinää päässä pystyy myös olemaan läsnä paljon paremmin ja myös tuntemaan. Yleensä mulla on niin paljo häiritseviä ajatuksia PÄÄSSÄ eikä niistä tunnu saavan kii. Nyt niitä ei ole olemassakaan..
Nyt lähti toinen 24h pärähtäen käyntiin ja ajattelin pieniä pommeja syödä ja ehkä perjantaina eli huomenna Vois miettiä nukkumista.
Amfetamiini ja metukka on todella hyviä työvälineitä pään lukkojen ja ahdistukseen hoidossa. Pitäisi saada lääkkeenä apteekista kaikilla add ihmisillä
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
- Psykonautti
Mites nykyään jatketaanko amfee tutkareilla paljon? Saatiin tossa sellaista piriä, mitä myyjä väitti 70% amfee ja 30% metaa.
Aine oli kuitenkin valkoista pulveria, eikä haissut yhtään metalle. Voiko meta olla hajuton?
Tästä kuitenkin tuli todella paha olo nousuihin mutta sitten olo tasaantui moneksi tunniksi hyväksi.
Pointti kuitenkin on se, että tämä oli parasta panokamaa ikinä,joten yritän etsiä vastaavaa settiä netistä.
Aine oli kuitenkin valkoista pulveria, eikä haissut yhtään metalle. Voiko meta olla hajuton?
Tästä kuitenkin tuli todella paha olo nousuihin mutta sitten olo tasaantui moneksi tunniksi hyväksi.
Pointti kuitenkin on se, että tämä oli parasta panokamaa ikinä,joten yritän etsiä vastaavaa settiä netistä.
-
- Lepakko
Nykyisin vaikka millä jatketaan.
Paras tapa liottaa veteen, ja sakka mitä jää ei ainakaan amfee ole. Helpoin tapa.
Paras tapa liottaa veteen, ja sakka mitä jää ei ainakaan amfee ole. Helpoin tapa.
Keep It Unreal.
-
- LD50
Ite tässä nyt saanu viimeaikoina erittäin puhdasta amfetamiini sulfaattia(kontakteiltani joita en rupea nimeämään) ja joka kerta IVnä otettuna tullu joku morkkis et oishan tostakin saanu viivat tai pommit kun lähinnä tuntuu joltain lääkkeeltä puhtaammat amfet etenkin sulfat. Kai näitä suolamuotoja on vähä jokalähtöön mut sulfa(puhtaana) toimii itsellä hyvinkin rauhoittavasti ja motivaattorina jos töihin eksyy ja sen johdosta siirtynyt metan viihdekäyttöön jos haluaa päristä menemään mutta sitäkin mieluiten 80-90% kristallina eikä epämääräsinä 1-10% vahvuisina jauheina tai MPA+A-PVP+3-FMA sotkuina
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
- Apteekki
Onko kellään kokemusta että amfen seassa olisi jotain puuduttavaa?
Ite otin iv:sti viime perjantaina, pistän jalkaan, polven päällä oleviin laskimoihin.Tiedän että on vaarallista, mutta en löydä käsistä enää kunnon pistopaikkaa koska joskus ennen käytin samaa neulaa kauan, niin se tehnyt tuhoja. Käsissä ei päälle päin näy mitään, mutta eipä niistä saada labrassakaan verikoetta otettua.
Nyt on torstai, eli lähes viikko jo tuosta.
Jalka on ollut polven alapuolelta tunnoton tuosta lähtien. Kaiken järjen mukaan jos aine olisi puuduttanut, se olisi jo kohta hävinnyt elimistöstä. Amfe minulla näkyy seuloissa 6-7vrk yhden kerta-annoksenkin jälkeen.
Iho on siis tunnoton säären etupuolella, pohkeessa tunto pelaa normaalisti. Tuntuu kummalta kävellessä, koskettaessa.. Siltä kun tuntuu koskea vaikka poskea/naamaa hammaslääkärireissun jälkeen jos on puudutettu. Jalka ei ole kipeä, ei turvonnut eikä ihossa ole värimuutoksia.
Mitähän hittoa.. Vai voikohan tämä olla seurausta vain vaikka liian kauan samassa asennossa istumisesta, joku hermopinne tms.
Ite otin iv:sti viime perjantaina, pistän jalkaan, polven päällä oleviin laskimoihin.Tiedän että on vaarallista, mutta en löydä käsistä enää kunnon pistopaikkaa koska joskus ennen käytin samaa neulaa kauan, niin se tehnyt tuhoja. Käsissä ei päälle päin näy mitään, mutta eipä niistä saada labrassakaan verikoetta otettua.
Nyt on torstai, eli lähes viikko jo tuosta.
Jalka on ollut polven alapuolelta tunnoton tuosta lähtien. Kaiken järjen mukaan jos aine olisi puuduttanut, se olisi jo kohta hävinnyt elimistöstä. Amfe minulla näkyy seuloissa 6-7vrk yhden kerta-annoksenkin jälkeen.
Iho on siis tunnoton säären etupuolella, pohkeessa tunto pelaa normaalisti. Tuntuu kummalta kävellessä, koskettaessa.. Siltä kun tuntuu koskea vaikka poskea/naamaa hammaslääkärireissun jälkeen jos on puudutettu. Jalka ei ole kipeä, ei turvonnut eikä ihossa ole värimuutoksia.
Mitähän hittoa.. Vai voikohan tämä olla seurausta vain vaikka liian kauan samassa asennossa istumisesta, joku hermopinne tms.
-
- Kameleontti
Kyllä varmaan varuilta ois hyvä käydä näyttää lääkärille, tai voi noita tiedustella puhelimitsekin, ihan 112 tai terveyskeskuksen numero. Ensin kysellä vaikka nimettömänäkin jos siltä tuntuu, ja sitten tarvittaessa lähteä näyttää.
If the falling tide can turn and then recover, all alone we must be part of one another
Koska piti päästä subukoukusta eroon, ja aloin kokeilla vähän sitä ja tätä, tajuan että alan vasta nyt oppia aivan alkeita pirin käytöstä. Oon odottanut vääriä vaikutuksia, annostellut liikaa, ja varsinkin sortunut re-dosetteluun uusien nousujen toivossa, joka ajoi minut uskomaan, että jokainen viiva vaatisi bentsoja. No sellasia on kyllä varastossa, mutta alan vähän oppia miten käyttää pelkkää piriä. Pitää olla varovainen koska en voi tasoittaa menoa subulla vaikka vähän tekis mieli. Lyrica on jotenkin tosi neutraali, vaikka se lasketaan joskus hitaaks niin ei sovi vastapainoksi, kaveriksi pieni annos vaan.
Laadunarviointi on yhä vähän mysteeri mulle, mutta oon parantunut joka tapauksessa. Saatan maksaa liikaa, mutta kusetuksista oon päässyt eroon. Tästä aika pieni osa on haistamista/maistamista/tunnustelua/testeriä vaan keskityn enemmän tavaran lähteeseen ja hänen arvioonsa, siis olettaen että olen hakenut ennenkin tai tunnen jonkun joka tuntee jne. Tosin yksi ikävä tapaus kävi kun tavara aiheutti rajun allergisen reaktion. Mulla on valistunut arvaus, mutta ei siitä sen enempää. Hyvä muistutus tuntemattomasta sisällöstä sekä joidenkin piittaamattomuudesta jatkeiden suhteen.
Tänään otin noin 0,3g pommiin ja viivaan jaettuna. Se oli taas jälleen vähän liikaa, ei mitään hirmu epämiellyttävää, mutta monella tapaa sweet spot ylittyi. Tavara todettu ihan hyväksi aiemmin jo. Otin 10mg diapamia ja 75mg lyricaa ja näiden myötä levoton hikoilu muuttui melko pian oikeen kivaksi olotilaksi. Mut se sekakäyttö ei ollu tavoitteena…
Mun kylässä on paljon vähemmän metaa kuin ennen koronaa. Ns metapotkut ovat aivan mitättömiä ja moni korostaa et ei tekis sekotusta. Yheltä ihmiseltä sain joskus upeeta metamixiä mut tarkasta sisällöstä sai vaan epämääräistä puhetta. Tekis mieli kokeilla kun on bentsoja laskuihin. Ei ihminen hetkessä Faces of Meth-galleriaan päädy. Itse oon aina löytänyt ongelmat jarruista, en viel kertaakaan stimuista. Mut oppiihan sitä.
Laadunarviointi on yhä vähän mysteeri mulle, mutta oon parantunut joka tapauksessa. Saatan maksaa liikaa, mutta kusetuksista oon päässyt eroon. Tästä aika pieni osa on haistamista/maistamista/tunnustelua/testeriä vaan keskityn enemmän tavaran lähteeseen ja hänen arvioonsa, siis olettaen että olen hakenut ennenkin tai tunnen jonkun joka tuntee jne. Tosin yksi ikävä tapaus kävi kun tavara aiheutti rajun allergisen reaktion. Mulla on valistunut arvaus, mutta ei siitä sen enempää. Hyvä muistutus tuntemattomasta sisällöstä sekä joidenkin piittaamattomuudesta jatkeiden suhteen.
Tänään otin noin 0,3g pommiin ja viivaan jaettuna. Se oli taas jälleen vähän liikaa, ei mitään hirmu epämiellyttävää, mutta monella tapaa sweet spot ylittyi. Tavara todettu ihan hyväksi aiemmin jo. Otin 10mg diapamia ja 75mg lyricaa ja näiden myötä levoton hikoilu muuttui melko pian oikeen kivaksi olotilaksi. Mut se sekakäyttö ei ollu tavoitteena…
Mun kylässä on paljon vähemmän metaa kuin ennen koronaa. Ns metapotkut ovat aivan mitättömiä ja moni korostaa et ei tekis sekotusta. Yheltä ihmiseltä sain joskus upeeta metamixiä mut tarkasta sisällöstä sai vaan epämääräistä puhetta. Tekis mieli kokeilla kun on bentsoja laskuihin. Ei ihminen hetkessä Faces of Meth-galleriaan päädy. Itse oon aina löytänyt ongelmat jarruista, en viel kertaakaan stimuista. Mut oppiihan sitä.
-
- Tuppisuu
Nyt pari päivää vetäny piriä ja nukkunu ja syöny kyl välissä. Alussa 0,15g iv lens laatta, eilen tuli vielä nousut ja oksennus 0,25g.
Eilen otin ensin samaa satsia ku aiemmin ja tuli nousut ja laatta lens 0,25g, sit otin toisesta pussista missä oli putsia ja se loppu jatkettu vauhti samassa ja alotin 0,15g ei sanonu mitää, 0,20g tuli lämpö ja maku suuhun, 0,30g nii lens laatta mut siltikää ei tullu nousuja vaikka koko ajan sitä samaa kamaa ollu ja sitä on jatkettu vaan sokerilla
mikäköhän on ettei toimi samalla lailla? Voiko tolet nousta näin nopee? Vituttaa kun ei tunnu ja koko ajan tekee mieli vetää lisää 
Eilen otin ensin samaa satsia ku aiemmin ja tuli nousut ja laatta lens 0,25g, sit otin toisesta pussista missä oli putsia ja se loppu jatkettu vauhti samassa ja alotin 0,15g ei sanonu mitää, 0,20g tuli lämpö ja maku suuhun, 0,30g nii lens laatta mut siltikää ei tullu nousuja vaikka koko ajan sitä samaa kamaa ollu ja sitä on jatkettu vaan sokerilla

-
- Kameleontti
Parin päivän kuurin jälkeen ei oikeen enää saa niitä hyviä nousuja. Nyt paat piripussin kiinni ja nukut kunnolla ja syöt hyvin. Parin päivän jälkeen kun töräytät vedot nii taas tulee hyvät nousut.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
-
- Tuppisuu
Joo. Kyl mä yhen päivän tauon pystyinki pitää. Nyt vaa levoton olo ja vituttaa ja ahistaa.
-
- LD50
Eise autokaan toimi jos siihen ei välillä vaihda öljyjä jne
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
- Lepakko
Black 8 here again mates!
Tulipa hommattua toistakymmenta 1mg nopeeta Xanoria sekä 2g amfea. Emännän kanssa taas nyitään.
0.5 nykäsin n. 6 tuntia sitten ja tuntuu et vieläkin nousee. Ehkä vähän turhan tyyristä kun joutu 65 maksamaan 2 ketsistä mutta pikkuvikoja kun onneks saa kaiken ilon irti; tukee nyittyä kerran ehkä 3kk välein. Kaunis vaimokkeeni haluais nykiä useammin ja useinhan se meneekin että itse vedän 1/3 viuhdeista ja emäntä loput mut eipä tää mua haittaa. Ei se piri siitä illasta hauskaa tee vaan seura ja kun itse yliherkkänä pärjää vähemmällä.
Hirvee panetus, antaskohan se emäntä vihdoin persettä tänään. Perseneitsyenä olisi kliffaa kokeilla tämä seikkailu edes kerran elämässä.
Mites muute muut Vaulttilaiset. Tiskailetteko pirisäkkejänne kun viimosia viedään? Ite yleensä heitän koko jämäpussin roskiin ellen siitä drinkkiä tee ja en kyllä anna emännänkään kyhätä. Itellä pumppu leikattu endokardiitin takia jonka takia olen neuroottisen varovainen kun IV-hommien kanssa pelataan.
Tulipa hommattua toistakymmenta 1mg nopeeta Xanoria sekä 2g amfea. Emännän kanssa taas nyitään.
0.5 nykäsin n. 6 tuntia sitten ja tuntuu et vieläkin nousee. Ehkä vähän turhan tyyristä kun joutu 65 maksamaan 2 ketsistä mutta pikkuvikoja kun onneks saa kaiken ilon irti; tukee nyittyä kerran ehkä 3kk välein. Kaunis vaimokkeeni haluais nykiä useammin ja useinhan se meneekin että itse vedän 1/3 viuhdeista ja emäntä loput mut eipä tää mua haittaa. Ei se piri siitä illasta hauskaa tee vaan seura ja kun itse yliherkkänä pärjää vähemmällä.
Hirvee panetus, antaskohan se emäntä vihdoin persettä tänään. Perseneitsyenä olisi kliffaa kokeilla tämä seikkailu edes kerran elämässä.

Mites muute muut Vaulttilaiset. Tiskailetteko pirisäkkejänne kun viimosia viedään? Ite yleensä heitän koko jämäpussin roskiin ellen siitä drinkkiä tee ja en kyllä anna emännänkään kyhätä. Itellä pumppu leikattu endokardiitin takia jonka takia olen neuroottisen varovainen kun IV-hommien kanssa pelataan.
Hi..!
-
- LD50
Jou vaan musta8 nooo mut on täs rahoille vastinetta jos se on tätä samaa mitä itellää ATM ja rohkenen epäillä et olis tai ainakin sama alkuperä 

I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
Kuinka pitkään tulisi olla syömättä neurolepteja, mikäli ei halua niiden latistavan pirin vaikutuksia? Aika moni täällä syönee pieniä annoksia unettomuuteen, mutta vauhteilee silti. Pari kertaa olen tässä kokeillut, mutta tuppaa vaan doset kasvamaan liiaksi. Euforia jää myös vähäisemmäksi. Pienistä annoksista tosiaan puhutaan, 25mg ketipinoria esimerkiksi, eikä sitäkään kuin parina yönä viikossa. Montako yötä tulisi olla ilman, että ainetta ei mene hukkaan?
-
- Kameleontti
Ennen muistan hyvän pöhinän tuoksuvan kemikaaliselle kukkakaupan tuulahdukselle. Siinä on tosin voinut olla metaa messissä.
Nykyään pöhinä kuivauksen jälkeen tuoksu oikein millekään. Kosteana enemmänkin tuoksuu kalalle joskus ehkä jopa hieman omenaiselle. Good bye good old kukkakauppa tuoksu.
Osaako joku kertoa mistä nämä erot johtuu?
Nykyään pöhinä kuivauksen jälkeen tuoksu oikein millekään. Kosteana enemmänkin tuoksuu kalalle joskus ehkä jopa hieman omenaiselle. Good bye good old kukkakauppa tuoksu.
-
- Lepakko
https://www.vinkki.info/kl-raportti-1bol wrote: Sat 29 Oct 2022, 10:49 Ennen muistan hyvän pöhinän tuoksuvan kemikaaliselle kukkakaupan tuulahdukselle. Siinä on tosin voinut olla metaa messissä.
Tämän tiedon mukaan nimenomaa amfetamiini sisältää nykyjään enemmän tutkareita ja muuta shittiä.Laboratoriotulosten vastaavuus myytyyn sisältöön vaihteli aineittain. Esimerkiksi alpratsolaamina (kaikki näytteet tuotemerkillä Ksalol) myydyissä tuotteissa oli kaikissa päälöydöksenä alpratsolaamia. Sen sijaan kaikista amfetamiinina myydyistä näytteistä löytyi amfetamiinin lisäksi tai sen sijaan jotain muuta psykoaktiivista ainetta.
Jo ensimmäisen puolen vuoden aikana huumejäämäanalyysiin tuotiin näytteitä, joiden tulokset olivat yllättäviä tai joiden avulla voitiin tarkentaa tilannekuvaa. Eräs amfetamiinina myyty näyte sisälsi amfetamiinin sijaan hyönteismyrkky metomyylia.
Ennen oli kaikki paremmin

Keep It Unreal.
-
- Kameleontti
Kiitos tästä nostosta. Tiedosta inspiroituneena tein asetonipesun kolmelle grammalle. Lopputuloksena jäi käteen 0.1g. Joko tuo lopputulos on jotain stydiä tutkaria, tai todella poljettua amfea (Max 3%). Asetonipesun jäljiltä lasiin näyttää muodostuvan kristalleja, jotka viittaa jatkeaineena olleen ainakin runsaasti kofeiinia.
Mikä on yleinen stimututkari jossa toimivat doset esim 10mg tienoilla?
-
- Lepakko
Woh??!bol wrote: Sat 26 Nov 2022, 09:36 Kiitos tästä nostosta. Tiedosta inspiroituneena tein asetonipesun kolmelle grammalle. Lopputuloksena jäi käteen 0.1g. Joko tuo lopputulos on jotain stydiä tutkaria, tai todella poljettua amfea (Max 3%). Asetonipesun jäljiltä lasiin näyttää muodostuvan kristalleja, jotka viittaa jatkeaineena olleen ainakin runsaasti kofeiinia.
Ei kyl sinänsä yllätä.
Paskin piri mitä ITSE saanut on ollut 98% sokeria tms.. mutta..
Toivon, että saat vastauksen tähän (!)
Keep It Unreal.
-
- Lepakko
Vittu ostin jotain panimosokeria. 0.5 iv ja eipä tuo juuri mitää sanonu. Vittu tästä kaupungista kerran saanu sellasta et 0.2 iv lenti laatta. Jotkut sanovat, ettei puhdas amfe haise mutta kyllä parhaat amfet on haisseet voimakkaasti. Nämä panimoamfet taas eivät haise. Vittu tekee mieli kunnon piriä.
Vittu lähen hakee medikinettejä
Vittu lähen hakee medikinettejä
-
- Kameleontti
Se pieni määrä, jonka sain asetonierottelulla irrotettua jatkeista oli ihan amfea, eikä mitään tutkaria.
Tulee itseasiassa halvemmaksi ostaa apteekkistimuja ja kolaa, jos tää taso on näin naurettavaa pk seudul.
Tulee itseasiassa halvemmaksi ostaa apteekkistimuja ja kolaa, jos tää taso on näin naurettavaa pk seudul.
-
- Lepakko
Ostin sunnuntaina torin kautta kellertänää tahnamaista/paste amfea kakkosen ja oon ottanu maanantaina aamulla klo 5.40 - 7.30 yhteensä n. 0,4g pommina ja yks 0.1 viivan josta huomasin myöhemmin että osa oli jääneet nenäkarvoihin ja osa oli valunut ulos sieraimesta ja sain tipahdettua vasta tunnilla 46 kun oli polttanut savuja. Oli kyllä vitun daiju idea mennä tolettomana ottaa tollane setti.
Veikkaan että osansa asiaan se että tottunut saamaan lautakaupoilta sellasta ketola iltaan tyyppistä amfea eli huonoa. Oli tää muuten mielestäni tasaista ja miellyttävää. Pää tuli kipeäksi jonkun reilu parin tunnin päästä kun olin ottanut pommina ja kesti kai 2-3h ja johon söin 400mg buranan.
Sulfaksi väitti, mutta en hirveesti näistä amppelihommista tiiä että olisiko myös metaa seassa kun noin valvottaa vai oliko oikeasti vahvaa sulfaa ja otin liikaa parintunnin sisään kun tuli myös tuo pääkipu silloin aamusta kun alkoi pelittää.
Näin suht amfetietämättömänä kysyisin että onko poikkeuksellista että tarpeeksi vahvan amfesulfan vaikutusaika on noinkin pitkä, että saa tipahdettua vasta 46h jälkeen tuollaisella ~0,45mg mg annoksella. Haluan tietää että mitä tuo nyt on. Mistä tunnistaa onko seassa metaa?
Veikkaan että osansa asiaan se että tottunut saamaan lautakaupoilta sellasta ketola iltaan tyyppistä amfea eli huonoa. Oli tää muuten mielestäni tasaista ja miellyttävää. Pää tuli kipeäksi jonkun reilu parin tunnin päästä kun olin ottanut pommina ja kesti kai 2-3h ja johon söin 400mg buranan.
Sulfaksi väitti, mutta en hirveesti näistä amppelihommista tiiä että olisiko myös metaa seassa kun noin valvottaa vai oliko oikeasti vahvaa sulfaa ja otin liikaa parintunnin sisään kun tuli myös tuo pääkipu silloin aamusta kun alkoi pelittää.
Näin suht amfetietämättömänä kysyisin että onko poikkeuksellista että tarpeeksi vahvan amfesulfan vaikutusaika on noinkin pitkä, että saa tipahdettua vasta 46h jälkeen tuollaisella ~0,45mg mg annoksella. Haluan tietää että mitä tuo nyt on. Mistä tunnistaa onko seassa metaa?
-
- Lepakko
Nyt kun on pari yötä nukkunut ja kokeilin tänään uudestaan ottamalla 0,05 linjoja siihen asti että olin ottanut n.0,35 jonkun 4,5 tunnin aikana ja kyllä tää ihan sulfaa on koska on vaan niin rauhallinen olo (omaan adhd diagn.) ja pupillitkaan ei oo mitenkään kovin isot. Tuntuu nousevan jotenki hiipien ja tasaisesti. Tuntuu jopa toi 0,35:kin että vähemmänkin riittää. Vahvaa tavaraa kyl harvinaista tämmönen. toivottavasti ei täl kertaa valvota niin pitkään ku viimeks. Sain muistaakeneni joskus tunnilla 43 vasta tipahdettua kun poltin savut ja heräsin sohvalta tipahtaneena istualtee. Onneks on savua tälläkin kertaa laskuihin jotka oli viimeeks sillä valvomisella aika paskan tuntuset, mut sain 1mg rivotrillin avulla käytyy frendin kans 10km kävelylenkil joka auttoi kyl pohjejumeihi hyvi.
-
- Lepakko
Perus ”sulfa” ei mielestäni valvota kuin max. Sen 12h. (Joka sekin yläkanttiin).avantGarde wrote: Tue 14 Feb 2023, 13:45 Näin suht amfetietämättömänä kysyisin että onko poikkeuksellista että tarpeeksi vahvan amfesulfan vaikutusaika on noinkin pitkä, että saa tipahdettua vasta 46h jälkeen tuollaisella ~0,45mg mg annoksella. Haluan tietää että mitä tuo nyt on. Mistä tunnistaa onko seassa metaa?
Yleensä saa unta viimeisimmästä annoksesta 4-8h jälkeen jollain pienillä laskuvarjoilla.
Nykyisin piri kyllä aivan mitä sattuu, etten ainakaan itse enää yhtään innoissani ole ensimmäisenä, enkä toisena testaamassa onko se -sitä itseään-.
Erästä omituista piriä otin uuveena n. 1g ”vahingossa” kerralla.
Pisti kyllä aivan jäihin, mutta ei mitenkään piriöverien tuntuista överin-tunnetta. Seuraavana päivänä ihan joku 50-100mg riitti samaan.. mutta ei kiitos sellaisia amfeja enää.
Tuntuu etten ole kyllä ns. Perus-sulfaan törmännyt vuosiin.
Keep It Unreal.
-
- Karvakuono
Tuli vedettyä amfee muutaman kuukauden ajan, useena viikonloppuna ja arkenakin. Aika suuriakin määriä pelkästään nokittamalla.
Viimesin satsi, mitä hain oli kuulemma tosi tykkiä, mitä nyt aina kuulee, vaikkei mulle näin sitä oltu vielä mainostettu. Siinä jonkun vuorokauden ajan nokiteltuani, väh. 1-2 tunnin välein uudet lainit, mikä on mulle subun kohdalla tuttua, koska sitä tuli useampi vuos vedettyä nokkaan, kun lopetin kaikki iv-touhut. En siis miettinyt kertaakaan, että pitäiskö vaikka pommittaa tai plugata, vaikka kirveleehän se katupiri nyt vähän enemmän kuin ranskanpastilli, mutta "väliäkös tuolla."
Sit kun olin tuon viimesimmän satsin kanssa siinä pisteessä, ettei kama enää toimi ja fiilis on laskujohdantainen, niin päätin syödä ja juoda jotain, koska se tuppaa unohtumaan ja että kunto kohenis ja jos se nyt vaikka helpottas unensaantia.
Kun otin ekan hörpyn lasista, varmaan jotain mehua, niin tunsin kun mun nielun kautta meni ikään kuin nestettä takasin nenään. Ikään kuin olisi porautunut joku kolo sille alueelle, mistä ne pirit valuu nenästä ja se oli erittäin epämiellyttävä tunne.
Tuntui todella omituiselta sen alueen kohilla, josta sitä kamaa hitaasti aina valuu sieraimista nieluun nokkien jälkeen ja sama tunne tapahtui myös ruokaa niellessä.
Mulla ei ole ikinä ollut mitään nielemisongelmia tai samankaltaista tunnetta, jota oisin ainakaan tajunnut huomata...
Pelästyin, että joku alue siellä sierainten ja nielun liittymiskohdassa on nyt mennyt paskaksi tai tyyliin syöpynyt. Nenäkin tuntui vähän aremmalta, mutta se nyt on anatomisesti vähän eri aluetta ja en tiedä liittyikö asiaan.
Siinä vaiheessa mietin, että olis voinut vetää vaikka pommina sitä paskaa välillä, mutta jälkiviisaudesta nyt on harvoin hyötyä. Ei mua sen pirin kirvely oo ikinä haitannut, eikä nenästäkään oo vuotanut verta yms., niin en oo jaksanut sen koommin välittää. Nyt menee pommilla jatkossa.
Tuosta on joku 2-3 kuukautta nyt ja edelleen niellessä mitä tahansa nestettä, niin voin tuntea tuon alueen ja omituisen tunteen jossain nielun ja sierainten välissä... biologisia termejä en näille tiedä, yritän vain kuvailla tunnetta.
Joku 1,5kk tästä kävin vähillä rahoillani ostamassa apteekista Nasolinia, nenäsuihketta nenän tukkoisuuteen. Sitä käytin viikon, mutta ei se mitään auttanut, enkä tiedä olisiko se voinutkaan, varsinkaan enää siinä vaiheessa... Muutama viikko sitten kävin hammaslääkärissä, ihan vaan pari paikkaa laittamassa ja siellä kun sitä vettä ja kuolaa valuu nieluun, niin oli välistä pakko niellä sitä, koska joku alue siellä tuntu niin ikävältä ja ikään kuin "palaneelta" tai jotenkin syöpyneeltä pinnalta. Taaskaan, ei lääketeknisiä tai tieteellisiä termejä, vaan kielikuvia, joilla koitan kuvailla fyysisiä tuntemuksia ja sellasta aluetta, jota esim. en silmilläni voi nähdä.
Nyt vaan kelaa, et oliko se oikeesti niin paljon tykimpää tavaraa, vai oliko vaan enemmän jotain rotanmyrkkyä seassa, joka ehkä pistänyt jotain tuolla paskaksi, suhteessa siihen miten usein sitä oli pakko tunkea sinne nenään.
Vielä OCD-potilaana vähänkin epämiellyttävät asiat saattaa stressata kuoliaaksi asti ja tän asian kohdalla ei oo mikään poikkeus. Ellei nyt ole aivan pelti kiinni, siis.
Onkohan kenellekään käynyt mitään vastaavaa? Kuulisin mielelläni mielipiteitä, vastaavia kokemuksia, ihan mitä tahansa paitsi vittuilua.
Viimesin satsi, mitä hain oli kuulemma tosi tykkiä, mitä nyt aina kuulee, vaikkei mulle näin sitä oltu vielä mainostettu. Siinä jonkun vuorokauden ajan nokiteltuani, väh. 1-2 tunnin välein uudet lainit, mikä on mulle subun kohdalla tuttua, koska sitä tuli useampi vuos vedettyä nokkaan, kun lopetin kaikki iv-touhut. En siis miettinyt kertaakaan, että pitäiskö vaikka pommittaa tai plugata, vaikka kirveleehän se katupiri nyt vähän enemmän kuin ranskanpastilli, mutta "väliäkös tuolla."
Sit kun olin tuon viimesimmän satsin kanssa siinä pisteessä, ettei kama enää toimi ja fiilis on laskujohdantainen, niin päätin syödä ja juoda jotain, koska se tuppaa unohtumaan ja että kunto kohenis ja jos se nyt vaikka helpottas unensaantia.
Kun otin ekan hörpyn lasista, varmaan jotain mehua, niin tunsin kun mun nielun kautta meni ikään kuin nestettä takasin nenään. Ikään kuin olisi porautunut joku kolo sille alueelle, mistä ne pirit valuu nenästä ja se oli erittäin epämiellyttävä tunne.
Tuntui todella omituiselta sen alueen kohilla, josta sitä kamaa hitaasti aina valuu sieraimista nieluun nokkien jälkeen ja sama tunne tapahtui myös ruokaa niellessä.
Mulla ei ole ikinä ollut mitään nielemisongelmia tai samankaltaista tunnetta, jota oisin ainakaan tajunnut huomata...
Pelästyin, että joku alue siellä sierainten ja nielun liittymiskohdassa on nyt mennyt paskaksi tai tyyliin syöpynyt. Nenäkin tuntui vähän aremmalta, mutta se nyt on anatomisesti vähän eri aluetta ja en tiedä liittyikö asiaan.
Siinä vaiheessa mietin, että olis voinut vetää vaikka pommina sitä paskaa välillä, mutta jälkiviisaudesta nyt on harvoin hyötyä. Ei mua sen pirin kirvely oo ikinä haitannut, eikä nenästäkään oo vuotanut verta yms., niin en oo jaksanut sen koommin välittää. Nyt menee pommilla jatkossa.
Tuosta on joku 2-3 kuukautta nyt ja edelleen niellessä mitä tahansa nestettä, niin voin tuntea tuon alueen ja omituisen tunteen jossain nielun ja sierainten välissä... biologisia termejä en näille tiedä, yritän vain kuvailla tunnetta.
Joku 1,5kk tästä kävin vähillä rahoillani ostamassa apteekista Nasolinia, nenäsuihketta nenän tukkoisuuteen. Sitä käytin viikon, mutta ei se mitään auttanut, enkä tiedä olisiko se voinutkaan, varsinkaan enää siinä vaiheessa... Muutama viikko sitten kävin hammaslääkärissä, ihan vaan pari paikkaa laittamassa ja siellä kun sitä vettä ja kuolaa valuu nieluun, niin oli välistä pakko niellä sitä, koska joku alue siellä tuntu niin ikävältä ja ikään kuin "palaneelta" tai jotenkin syöpyneeltä pinnalta. Taaskaan, ei lääketeknisiä tai tieteellisiä termejä, vaan kielikuvia, joilla koitan kuvailla fyysisiä tuntemuksia ja sellasta aluetta, jota esim. en silmilläni voi nähdä.
Nyt vaan kelaa, et oliko se oikeesti niin paljon tykimpää tavaraa, vai oliko vaan enemmän jotain rotanmyrkkyä seassa, joka ehkä pistänyt jotain tuolla paskaksi, suhteessa siihen miten usein sitä oli pakko tunkea sinne nenään.
Vielä OCD-potilaana vähänkin epämiellyttävät asiat saattaa stressata kuoliaaksi asti ja tän asian kohdalla ei oo mikään poikkeus. Ellei nyt ole aivan pelti kiinni, siis.
Onkohan kenellekään käynyt mitään vastaavaa? Kuulisin mielelläni mielipiteitä, vastaavia kokemuksia, ihan mitä tahansa paitsi vittuilua.
-
- Karvakuono
Moi, tiedän melko tarkalleen mitä kohtaa tarkoitat tuossa sierainten ja nielun välissä. Esim syödessä on tuntunut poltetta ja arkuutta siinä jos on useemman päivän nokitellu ja joskus ollu turvotusta tuossa kitalaesta nieluun päin. Ikinä ei oo ihan nuin pahasti kärähtäny kuin tässä sinun tapauksessa mutta kuitenkin. Nyt en ole hetkeen paljoo laineja vedelly vaan pommilla on menty.laihalohtu wrote: Thu 13 Apr 2023, 12:41 Tuli vedettyä amfee muutaman kuukauden ajan, useena viikonloppuna ja arkenakin. Aika suuriakin määriä pelkästään nokittamalla.
Ilmoittele miten tilanne etenee kun kiinnostaa kuulla jatkosta
Tunteella vaiko jänteellä?
-
- Moderator
Nenäkannu vois olla kokeilemisen arvoinen.DiamondNick wrote: Thu 13 Apr 2023, 18:00Moi, tiedän melko tarkalleen mitä kohtaa tarkoitat tuossa sierainten ja nielun välissä. Esim syödessä on tuntunut poltetta ja arkuutta siinä jos on useemman päivän nokitellu ja joskus ollu turvotusta tuossa kitalaesta nieluun päin. Ikinä ei oo ihan nuin pahasti kärähtäny kuin tässä sinun tapauksessa mutta kuitenkin. Nyt en ole hetkeen paljoo laineja vedelly vaan pommilla on menty.laihalohtu wrote: Thu 13 Apr 2023, 12:41 Tuli vedettyä amfee muutaman kuukauden ajan, useena viikonloppuna ja arkenakin. Aika suuriakin määriä pelkästään nokittamalla.
Ilmoittele miten tilanne etenee kun kiinnostaa kuulla jatkosta![]()
Kyllä noi chemit syövyttää limakalvoja.
Suosittelen vähintäänkin pitäytymään nyt kokonaan nokittamisesta.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
- Karvakuono
Tuli useemman viikon jälkeen tosta viime kerrasta, ihan vaan kun aattelin, että jotain pitäis tehdä, niin testattua Nasolinia eli nenäsuihketta 7 päivän ajan, joka taitaa olla nenän tukkoisuuteen yms. Se oli about halvinta apteekissa, eikä ollut rahaa katella vaihtoehtoja. En kokenut sen hyödyttävän yhtään.tRip wrote: Sun 16 Apr 2023, 15:32Nenäkannu vois olla kokeilemisen arvoinen.DiamondNick wrote: Thu 13 Apr 2023, 18:00Moi, tiedän melko tarkalleen mitä kohtaa tarkoitat tuossa sierainten ja nielun välissä. Esim syödessä on tuntunut poltetta ja arkuutta siinä jos on useemman päivän nokitellu ja joskus ollu turvotusta tuossa kitalaesta nieluun päin. Ikinä ei oo ihan nuin pahasti kärähtäny kuin tässä sinun tapauksessa mutta kuitenkin. Nyt en ole hetkeen paljoo laineja vedelly vaan pommilla on menty.laihalohtu wrote: Thu 13 Apr 2023, 12:41 Tuli vedettyä amfee muutaman kuukauden ajan, useena viikonloppuna ja arkenakin. Aika suuriakin määriä pelkästään nokittamalla.
Ilmoittele miten tilanne etenee kun kiinnostaa kuulla jatkosta![]()
Kyllä noi chemit syövyttää limakalvoja.
Suosittelen vähintäänkin pitäytymään nyt kokonaan nokittamisesta.
Ja tosiaan kiitokset vastauksista. Oon ajatellut marssivani vaan julkiseen terveydenhuoltoon ja sitä kautta kysymässä, voiko ne jotenkin varmistuttaa asiaa, esim. joillain röntgen -kuvilla, tai jos niillä olis vaikka jotain sanottavaa oman mielenrauhan helpottamiseksi...
Iso haaste on myös se, kun tota on niin vaikea kuvailla. Se ei ole palan tunne kurkussa... mutta ehkä vastaavanlainen jossain kitalaen, nielun ja sierainten yhtymäkohdassa, mutta en kuitenkaan sanois, että "on vaan palan tunne" jossain... Vaikeita juttuja. Nenäkannua oon miettinyt ja ehkä tyyliin jtn suolaliuosta. En tiedä hyödyttääkö tässä vaiheessa enää mikään, kun tosiaan useampi kuukausi tosta jo mennyt (ajantaju ei mitenkään paras, mutta joku 2-3kk tuntuu tuosta olevan, ilman että alan kalenterista tarkalleen katsomaan).
Pirin nokitus on ollut tosta lähtien tauolla. Oon ottanut snadit lainit opioida sen jälkeen, jota tapahtuu todella harvoin ja kokemuksen perusteella uskalsin sitä kokeilla.
Elän nyt siinä toivossa, että jos limakalvotkin paranisi ikäänkuin itsestään ajan kanssa ja jos tää liittyy yhtään sellaiseen, niin että se ehkä voisi helpottaa ajan kanssa, toisin kuin, että asialle ei ole mitään tehtävissä. Koska oon tota subuakin tosiaan nokittanut useemman vuoden aikoinani, niin oon alkanut miettimään, että tietyt oireet, joista oon kärsinyt useemman vuoden ajan, olisivatkin johtuneet sen nokittamisesta; esim. kuivat silmät, niiden kirvely ja vuotaminen vuosien ajan, joka on helpottanut subun nokituksen lopetettua ja sitten että nenä vuotaa kesät talvet, vaikkei mitään allergioita ole ja tota nyt on jatkunut tähän päivään asti.
Jos tästä on joku saanut kiinni ja pystyy samaistumaan, niin olisi mukava kuulla mahd. kohtalotoverilta ja onko ne "oireet" väistyneet jonkin ajan kuluttua.