Oli muistaakseni päälle yhdentoista kello, kun otin ensimmäisen annoksen changaa polttamalla bongista, kuunnellen letkeeää dub ambient musaa. Ekasta tripistä ei jäänyt paljon käteen tai muistiin, mutta kun otin toiset ja vielä kolmannet alkoi tapahtua kummia.
Kolmannella tripillä kuunnellessani hieman erilaista musaa rupesi silmissäni vilisemään mitä siitemmissä fraktaaleissa erilaisia symboleja ja pääni oikealle puolelle tuli henkiolento, joka veti kuin suuret savut päästäni, savuksi kuvailemani musta valko harmaan mössön seassa lähti kaikki mieltäpainavat pahat olotkin joita en ole kokenut niin voimakkaina enää sen jälkeen ikinä.
Ihastuin tähän oloon ja poltin changaa noin neljänä tai viitenä päivänä tuon jälkeenkin, kuunnellen aina yhä syvempää okkultti rokkia ja nyt kun trippailusta on kulunut jo muutama kuukausi huomaan, että siitä on ollut todella suuri apu minun arkeeni. Yleinen torikammo on lähes kadonnut, jos olen normikemialla liikenteessä, eikä ole mitkään laskut päällä (silloinhan sitä tulee kuumoteltua kaikkia vastaan tulijoita ) ainakin minä ).
Mutta tämä henkiolento visuaalisesti aika demoniselta, mutten aistunut että hänellä olisi ollut pahoja aikeita, vaan että olento haluaa antaa minulle voimaa ja sitä se myös tekikin.
Olen tämän tripin jälkeen ja joulukuisen happokuurin ruennut kuuntelemaan enemmän itseäni ja ympäristöäni. Minun ympärilläni sattuu ja tapahtuu ja kun kaikki kanavat ovat auki uskon että nämä merkit ovat kaikki hyviä. Ennen pidin niitä pahoina. Asiat olivat paisuneet ja ovat paisuneet ympärilläni aivan outoihin mittakaavoihin ja kun saan vielä viimeisetkin kanavat näkymään, niin uskon että elämäni muuttuu todellakin aivan paratiisilliseen suuntaan.
Changa ja henkinen puhdistaja
-
okkultis
- Karvakuono
Changa ja henkinen puhdistaja
Magia on Tahdon kanssa sopusoinnussa tapahtuvan muutoksen aikaansaamisen Tiede ja Taide
-
ferox
- OD
Re: Changa ja henkinen puhdistaja
TV7 näkyy kaapeliverkossa.okkultis wrote:Asiat olivat paisuneet ja ovat paisuneet ympärilläni aivan outoihin mittakaavoihin ja kun saan vielä viimeisetkin kanavat näkymään, niin uskon että elämäni muuttuu todellakin aivan paratiisilliseen suuntaan.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
okkultis
- Karvakuono
Re: Changa ja henkinen puhdistaja
Mun varmaan pitäs heittää joku hauska läpänjatke tähä, mut mulla on läppävika ja vakava aivovamma liiasta tv7 katsomisestaferox wrote:TV7 näkyy kaapeliverkossa.okkultis wrote:Asiat olivat paisuneet ja ovat paisuneet ympärilläni aivan outoihin mittakaavoihin ja kun saan vielä viimeisetkin kanavat näkymään, niin uskon että elämäni muuttuu todellakin aivan paratiisilliseen suuntaan.
Magia on Tahdon kanssa sopusoinnussa tapahtuvan muutoksen aikaansaamisen Tiede ja Taide