Orgasmi

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
frapathea

Orgasmi

Post by frapathea »

Mitä se on ja miksi te haluatte kokea sen aina uudestaan?
Kitty
Karvakuono

Re: Orgasmi

Post by Kitty »

On kyllä aika mysteeri tämä ilmiö mulle. Vasta viime vuonna osasin aiheuttaa ittelleni orgasmin ja miehen kanssa oon saanu tasan kerran. Se on vaa mieletönt euforiaa ja sellane vapauttava fiilis. Nykyne äijä kyl uhos kovasti et saa mut vielä tulemaan ja sen taidoil mä kyl uskon et onnistuukin. Vitun huumeet ja lääkkeet jotka vaan blockaa mun orgasmit kokonaa ja sit suihku ei oo yhtää kivaa.
Chess
Karvakuono

Post by Chess »

Kitty wrote:Vasta viime vuonna osasin aiheuttaa ittelleni orgasmin ja miehen kanssa oon saanu tasan kerran.
FINSEX:in tutkimuksen mukaan alle puolet naisista saa orgasmin yhdynnässä ja 10% ei saa koskaan.
http://yle.fi/uutiset/3-9253338
-Kysymys kuuluu, olisiko luvut ihan erilaisia jos miehet keskittyisivät enemmän naisenkin tarpeisiin, kuin "itsekkääseen jyystämiseen" :D
Uskoisin että olisi.

Toisen tutkimuksen mukaan, syy on se että "naisen orgasmi on yhtä turha kuin miehen nänni" :D
http://www.hs.fi/tiede/a1470018504913
Kitty wrote:Vitun huumeet ja lääkkeet jotka vaan blockaa mun orgasmit kokonaa
Riippuu huumeista ja lääkkeistä. ;)

Mielestäni orgasmi sinälläänsä on ihan yliarvostettua, kaunis yhteys toiseen henkilöön, luonnollisuus ja aktin kesto on paljon tärkeämpiä asioita kuin joku fakin orgasmi.
Elämä on vähänkuin shakkia, pitää miettiä siirtoja ja ottaa huomioon miten se vaikuttaa kaikilla osa-alueilla pelikenttään.
Harvoin menee asiat niinkuin aluksi suunnittelee, pitää myös tietää mitä vastustaja suunnittelee, pitää varoa ansoja sekä kannattaa pohtia erilaisia tapoja reagoida muutokseen pelikentässä, ottaa huomioon mahdolliset riskit, hyödyt ja haitat, ja vasta sitten päättää. Surullista kyllä, vaikka olisi hyväkin pelaaja, voi peli loppua yhden virhesiirron jälkeen hyvin lyhyeen.
frapathea

Post by frapathea »

Odotan erityisesti ruikkumestari Dexman syväluotaavan filosofista vastausta ketjuun
doof
Kameleontti

Post by doof »

Kikkeliä on joskus kiva räplätä ilman että olis tarkotus saada edes stoikkaa. Ei nyt silleen että runkkaa löysää munaa, mut sellasta hierontaa ja vähän ku kynän pyörittelyä kädessä :D tekemistä käsille. Ei siitä vielä stoikkaa tule, ainakaa joka kerta

Mutta mitä kivaa miehen orgasmissa on? Kun kiihottuu ja se stoikka iskee, niin sitä runkkailua on vaikee lopettaa kesken kaiken. Siis kun kiihottuu niin koko kroppa lähtee kierroksille ja kun se huippu koittaa niin se rauhottaa koko kehoa ja mieltä. Jos homman jättää puolitiehen, niin päässä ja kropassa kuitenkin jyllää eikä se enää ole mitenkää ihmeellistä tai hyvän tuntusta. Mulle orasmi tuottaa sellasen kivan combon, ihan kuin olis ottanu hiema xanoria, mämmiä ja en nyt muista onko siinä jotain opioidiakin seassa (?) eli se rauhottaa koko kropan ja mielen todella nopeesti siitä ylikierroksilta käymisestä. Se on halpaa, haluttaessa suht nopeeta ja sinne päätyyn matkaaminenki on nautinnollista. Kumppanin kanssa homma muuttuu paremmaksi kun siinä on viel henkinenki puoli

Jos amfetamiinin vaikutuksen sais lakkaamaan nopeesti, tarkotan todella nopeesti ja sais heti siihen perään nuo rauhottavat ja pienen määrän mämmiä, kuitenkin niin että rauhottava ei estä mämmin vaikutusta. Tulee rauhallinen ja empaattinen tunne koko kroppaan pieneksi hetkeksi. :)

ehkä pitää testata täsä lähiaikoina ja tulla sitten korjaamaan jos raportissani on fiksattavaa
Kisu
Psykonautti

Post by Kisu »

Kitty wrote:ja miehen kanssa oon saanu tasan kerran
Ite en oo saanu kertaakaan. Naisen kanssa en ole koskaan edes kokeillut.

Mutta onpa sitä itsekin tullut mietittyä, että mitä järkeä orgasmissa sitten loppupeleissä on. Käteen siitä ei jää ku vitutus ja limainen sotku siivottavaksi. En tietty ole viimeisten parin vuoden aikana orgasmia kokenutkaan kuin ainoastaan opiaattirefloissa, yllätys yllätys, joten sillä voi olla osuutta nihkeään suhtautumiseeni. Emmää tainnu nuorempanakaan hirveesti välittää, kun runkkaaminen tuppasi silloinkin jäämään kertaan viikossa jos sitäkään.
Suboxoneprinssi
Lepakko

Post by Suboxoneprinssi »

frapathea wrote:Mitä se on ja miksi te haluatte kokea sen aina uudestaan?
Kerääntyneen paineen lakipisteen saavutettuaan räjähdysmäinen purkautuminen. Orgasmi ei ole kaikki kaikessa ja minulle on tärkeämpää seksiä harrastaessani että kumppani saa orgasmin kuin minä itse, mutta se euforia kun viimeisillään yrittää pidätellä vielä hetken, mutta ei yksinkertaisesti kykene, on jotain psykedeelistä.

Se on parhaimmillaan ihmisten sielujen ja kehojen sekä rakkauden kemiallinen reaktio, joka tarpeeksi energiaa kerättyään purkautuu räjähdysmäisesti.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Spruit ja hyvä olo hetkeks.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Asystole
Lepakko

Post by Asystole »

frapathea wrote:Mitä se on ja miksi te haluatte kokea sen aina uudestaan?
Oikeastaan mä en sanan varsinaisessa merkityksessä halua kokea sitä uudestaan, voisin vallan hyvin elää ilman orkkujakin. Ja ilman seksiä. Kuten aika pitkälti nytkin teen.

Mutta mitä se on. Mulla on tylsän kliininen suhtautuminen asiaan. Se on keino saada hyvänolonhormoneja elimistöönsä ja sitä kautta lievittää ahdistusta. Noin niinkus pääasiassa.

Onhan se nautintoakin. Sen hetken. Sitä on kiva pitkittää ja vapauttaa siihen itsensä vasta, kun on on ottanut itse matkasta kaiken irti.

Olkoonkin ettei säännöllinen orgasmin saaminen ole mulle erityisen tärkeää, tuppaan kuitenkin ajattelemaan niin että runkkaaminen ilman orkkua on ajanhukkaa. Homma kuitenkin muuttuu aika merkityksettömäksi saman tien kun on kiskonut housut takaisin jalkaan. Taas yksi. Tulipahan saatua.

Jotakuinkin näin.

Seksissä toisen ihmisen kanssa orgasmi ei ole tärkeä, mutta se on eri tarina. En kirjoita siitä mitä mulla ei ole.
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. - Kurt Cobain
PsykeAnonyymi
Psykonautti

Post by PsykeAnonyymi »

Seksi itsessään on paljon parempaa mun mielestä kun se orgasmi. Se on vaan hetkellinen irrottautumisen olo ja sitten tulee väsymys.

Meitsi kun panee, niin saatan panna parikin tuntia helposti, enkä vaan aina tuu. Enkä koe, että pitäiskään aina tulla, ei sillä oo mitään väliä. Runkatessa tuun kyllä aina, mutta pannessa ei vaan aina tuu... sit vaan lopettaa kun siltä tuntuu. :)
Elämällä on tarkoitus, se olet sinä.