Silmät on kyllä yks asia mihin aina kiinnittää huomiota ekana ihmisessä ja eläimissäkin. Omat silmät ruskehtavan vihreet tai jotain sinnepäin aika tummat.
Silmistä tuli mieleen tää leffa http://www.imdb.com/title/tt2884206/
Keskustelua silmistä
-
boost
- Lepakko
Re: Keskustelua silmistä
Mulla on ollut joku 5pv oikeassa silmässä musta pieni piste joka seuraa katsetta ja sen ympärillä on lasiaissamentumia. Onko kellään muulla ollut kokemusta? Kävin lääkärissä, mut ei se muuta sanonnut, et "ei se varmaan mitään. jos salamoi, nii sitten vasta jotain on vialla"...jotenkin tuntu, että ei oikein ottanut tosissaan mitään mitä sano. Mainitsin ahdistus ongelmista, mutta tuntui laittavan kaiken vain sen piikkiin
-
Mushru
- Moderator
Re: Keskustelua silmistä
Tämmöset silmät mulla. Ripset ei harmi kyllä näy hyvin (on mul oikeesti alaluomessa ripset vaikkei siltä näytä).
Mut silmät on kiehtovat... Mä tykkään kattoo ihmisiä silmiin mut oon välillä vähän ujo enkä osaa kattoo syvälle silmiin.
Läheisiä ihmisiä osaan kattoo kyllä silmiin. Silmät kertoo niin paljon. Ja ne on poikkeuksetta kauniita. Se on siistii tarkkailla silmien väriä.

Mut silmät on kiehtovat... Mä tykkään kattoo ihmisiä silmiin mut oon välillä vähän ujo enkä osaa kattoo syvälle silmiin.
Läheisiä ihmisiä osaan kattoo kyllä silmiin. Silmät kertoo niin paljon. Ja ne on poikkeuksetta kauniita. Se on siistii tarkkailla silmien väriä.

. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺