Piti tehä jotai musaa mutta sit meniki yhtäkkiä fiilis ja tuli kehno ja yksinäinen olo. Sit piirsin kuvan siitä.
Joo, tää piirtäminen ei oo mun alaa. Mut laitan nyt tämmösen suttauksen ku jotain luovaa sai edes aikaan
kissapiipari wrote:tuli kehno ja yksinäinen olo. Sit piirsin kuvan siitä.
Joo, tää piirtäminen ei oo mun alaa. Mut laitan nyt tämmösen suttauksen ku jotain luovaa sai edes aikaan
Hyvin sä piirrät, for real.
Miten voisikaan paremmin kuvaa tunnetilaa, jos se kerta välittyy munkin tajuntaan asti.?
Sitäpaitsi osaat sä ainakin ihmisen piirtää paremmin ku mä ;d Opeta mua piirtämään ihminen, se on kaikista vaikein laji.. tai kasvot ehkä siitä vielä astetta överimmin haastava.
TAjuuttekste??? Tähän nimittäin on joko syntyny tai sit tää menee ihan ohi, on niin ankaraa trancee tämä.... ebn nyt keksi mitehn tarpeeks hehkuttaisin, mutta tässä tää on, hehkuttakoon itteään, Kemi UG - Okei Nyt (OK NOW FUCKD UP MIX) https://soundcloud.com/user-783143238/okei-nyt
Piirteitä ei ole tullut harrastettua vuuuooosiin enää, harmi.
Tuolta musiikkiosastolta sitä taas löytyy reilustikin, mm. tunnissa öraund100+ videoo.
Vaan tässäpä se hauskuus onkin, en "voi" postata linkkejä koska olen liian yleisesti tunnettu.