Nimimerkkinne ja avatarinne
-
tRip
- Moderator
Re: Nimimerkkinne ja avatarinne
Päivitin maailmankuvani.. (Tietäisipä vielä taiteilijankin, netti on siitä vähän surullinen syöveri).

Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
-
soulmate
- Lepakko
hmm.. ajatuksii herättävä kuva.
Siistii muuten, et jaat maailman_kuvasi meille kuvana, etkä sanoina.
Ehkä jopa toimivampi tapa.
Siistii muuten, et jaat maailman_kuvasi meille kuvana, etkä sanoina.
Ehkä jopa toimivampi tapa.
Mutta minä olin tulehen tuijottaja
jolle tuli niin tukalasti kuuma.
jolle tuli niin tukalasti kuuma.
-
psychiCNoob
- Kameleontti
Samaa mieltä.soulmate wrote:Siistii muuten, et jaat maailman_kuvasi meille kuvana, etkä sanoina.
Ja siisti avatar.
Life = The Trip
-
Personaes
- OD
Nimimerkki ei tarkoita oikeestaan mitään.
Aijempi smiley face avatar kuvasti hyvän ja pahan dualismia. Nykyinen avatar kuvastaa elämän ja kuoleman salaperäisyyttä.
Aijempi smiley face avatar kuvasti hyvän ja pahan dualismia. Nykyinen avatar kuvastaa elämän ja kuoleman salaperäisyyttä.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
virtapiiri
- Lepakko
Virtapiiri, noh vanha lempinimi tuolta nuoruusvuosilta, ku jengi tiesi et mä olin suht 23/6 piristeiden vaikutuksenalaisena ja näin ollen härväsin menemään kuin virtapiiri..
Ja avatar.. Mä oon aina ollut vähän sellanen sarkastinen ja kiero, plus että oon melko hyvä kissa..
Joten samaistun kovasti avatarini kuvan kissaan.. 
Ja avatar.. Mä oon aina ollut vähän sellanen sarkastinen ja kiero, plus että oon melko hyvä kissa..
I'm not crazy..
My reality is just different from yours..
My reality is just different from yours..
-
Dexma
- Moderator
Mä taas oon erilailla kissa.
Psykedeelikissa
Miettimässä mitä tietä pitkin menis
Dexmahan on joku entiteetti jota usein teini-ikäisenä tapasin avaruusreissuillani. Tyyppi tuli mun shamaaniyskänlääkevisioihin ja opetti mulle mustista aukoista ja sen sellasesta. Tietteks TÄSTÄ UNIVERSUMISTA VOOOOIOOOUUUH
jeah
Avaruus vitun chilit hööhöhööö
Mut joo.
Feed your head.
Psykedeelikissa
Miettimässä mitä tietä pitkin menis
Dexmahan on joku entiteetti jota usein teini-ikäisenä tapasin avaruusreissuillani. Tyyppi tuli mun shamaaniyskänlääkevisioihin ja opetti mulle mustista aukoista ja sen sellasesta. Tietteks TÄSTÄ UNIVERSUMISTA VOOOOIOOOUUUH
jeah
Avaruus vitun chilit hööhöhööö
Mut joo.
Feed your head.
-
RisThor
- Psykonautti
Nimimerkki ei kyl meinaa mitään ihmeempiä, joku kuosisen illan päähän pinttymä kun löysin tän sivuston aikoinaan. 
Kuva puhuu puolestaan, south park heroin hero. Katoin sp maratonit hatseissa emännän kans ja tajusin et vittu täähän on mun avatar matskua psyvaulttiin. Randy on kun mun toteemieläin, kyseisessä jaksossa vielä enemmän kun yleensä.
Plus tolta mä näytän joka sunnuntai kun hiisaan ja pelaan pleikkaria. Ja joka maanantai. Ja joka päivä muutenkin.
Kuva puhuu puolestaan, south park heroin hero. Katoin sp maratonit hatseissa emännän kans ja tajusin et vittu täähän on mun avatar matskua psyvaulttiin. Randy on kun mun toteemieläin, kyseisessä jaksossa vielä enemmän kun yleensä.
Plus tolta mä näytän joka sunnuntai kun hiisaan ja pelaan pleikkaria. Ja joka maanantai. Ja joka päivä muutenkin.
Sinne minne nenä nenä näyttää ja tuuli tuuli kuljettaa.
-
Dexma
- Moderator
Tää on niin mun selvä mielikuva sustaRisThor wrote: Plus tolta mä näytän joka sunnuntai kun hiisaan ja pelaan pleikkaria. Ja joka maanantai. Ja joka päivä muutenkin.
Siiis. Toki kaikella rakkaudella
-
Asystole
- Lepakko
Nevele Pride on kuuluisa ravihevonen ja oman aikansa nopein lämppäri (= lämminverinen). Pahapäinen ori, jota ei voinut käsitellä ilman suojakäsineitä ja äärimmäistä varovaisuutta. Minä en ole kuten Nevele Pride, mutta jostakin se tuli mieleen silloin kun nimimerkkiä mietin. Sitäpaitsi, minusta Nevele Pride on kaunis sana.
Avatar kertoo minusta aika paljonkin jos sitä oikein tulkitsee. Olen monellakin tapaa lonely wolf ja kunnioitan sutta koko sydämestäni. Kaunis, älykäs, aliarvostettu ja usein myös väärin ymmärretty eläin. Lojaali omilleen mutta pidättyväinen, jopa aggressiivinen vieraille.
Avatar kertoo minusta aika paljonkin jos sitä oikein tulkitsee. Olen monellakin tapaa lonely wolf ja kunnioitan sutta koko sydämestäni. Kaunis, älykäs, aliarvostettu ja usein myös väärin ymmärretty eläin. Lojaali omilleen mutta pidättyväinen, jopa aggressiivinen vieraille.
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not. - Kurt Cobain
-
ExtraTerrestrial
- Psykonautti
Nimimerkkini on väärinkirjoitettu muunnos vanhasta lempinimestäni, josta aloin pitämään sillä siitä löytyy tietynlainen italialainen tatsi. Ei sillä että tykkäisin erityisemmin Italiasta tai italian kielestä.
Avatarini on kopsattu tästä videosta. Videolla yhdistyy kaksi lempiasiaani: Pokémon (nimenomaan pelit, animaatiosarjasta diggasin nuorempana mutta uusimmat jaksot aiheuttavat vain harmaita hiuksia) ja psykedeelit.
Avatarini on kopsattu tästä videosta. Videolla yhdistyy kaksi lempiasiaani: Pokémon (nimenomaan pelit, animaatiosarjasta diggasin nuorempana mutta uusimmat jaksot aiheuttavat vain harmaita hiuksia) ja psykedeelit.
-
Blackened
- Apteekki
Avataria ei ainakaan vielä ole, mutta nimimerkki on todella vanha juttu. Pelasin teininä erästä vanhaa nettipeliä, ja yksi pelikaveri oli nimeltään "punkass", siitä se ajatus sitten lähti. Tavallaan tragikoomista että nimimerkki syntyi puolivahingossa, mutta myöhemmin osoittautui aika osuvaksi.
Cogito, ergo sum
-
Patterson
- Lepakko
Nimimerkki on väännös nimestäni ja muutamat ystävät myös kutsuvat Pattersoniksi ihan jokapäiväisessä elämässä.
Avatar on eräs yantra ja pidän myös paljon heksagrammeista.
Avatar on eräs yantra ja pidän myös paljon heksagrammeista.
Saatana elää ja voi hyvin.
-
Darw
- Psykonautti
Draw ja Darwin. Ollut käytössä jo pitkään ja monessa paikassa. Irkissä lyhentyi jostain syystä kirjaimella.
Avatar on napattu vanhan Aku Ankan taskukirjan takakannesta. Niissä on muutenkin todella happoisia ruutuja.
Avatar on napattu vanhan Aku Ankan taskukirjan takakannesta. Niissä on muutenkin todella happoisia ruutuja.
Askel viimeinen pudottaa
-
Analyytikko
- Tuppisuu
Olen erittäin analysoiva, joten siitä nimimerkki ja kuva netistä, joka kuvastaa (itselleni) jollain tapaa tietoisuuttani.
-
Blackened
- Apteekki
Vaihdoin entisen nimimerkin mahdollisen tunnettuuden vuoksi, en siis välttämättä halua että joku yhdistää minut toisella foorumilla.
Nimimerkkini on Metallican "And Justice For All..." albumin avausraidasta. Helvetin tykki biisi ja kuulin sen livenä stadikalla 2004, sillähän ne aloitti settinsä. Aurinko paistoi, suunpielessä jointti hyvää sativaa ja kevyt nousuhumala, ihan tippa tuli linssiin. Lapsuuden unelma toteutui. Biisi on brutaali sekä soundiltaan että lyriikoiltaan; maailman totaalinen tuhoutuminen. "Some men just want to watch the world burn..."
Avatar kuvastaa tuhkasta ja kekäleistä nousevaa ihmisrauniota, joka nöyränä anoo ymmärrystä ja hyväksyntää, ja näyttää häpeilemättä heikkoutensa. Diippiä...
Nimimerkkini on Metallican "And Justice For All..." albumin avausraidasta. Helvetin tykki biisi ja kuulin sen livenä stadikalla 2004, sillähän ne aloitti settinsä. Aurinko paistoi, suunpielessä jointti hyvää sativaa ja kevyt nousuhumala, ihan tippa tuli linssiin. Lapsuuden unelma toteutui. Biisi on brutaali sekä soundiltaan että lyriikoiltaan; maailman totaalinen tuhoutuminen. "Some men just want to watch the world burn..."
Avatar kuvastaa tuhkasta ja kekäleistä nousevaa ihmisrauniota, joka nöyränä anoo ymmärrystä ja hyväksyntää, ja näyttää häpeilemättä heikkoutensa. Diippiä...
Cogito, ergo sum
-
SadPanda
- LD50
Mä haluaisin tatskata tän avatarini johonkin :O käteen tms
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Blackened
- Apteekki
Onko tuo Banksyn kuva?SadPanda wrote:Mä haluaisin tatskata tän avatarini johonkin :O käteen tms
Cogito, ergo sum
-
Huiko
- LD50
^On.
+Kyyneleet.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
D.E.S
- Kameleontti
Tää nimimerkki on lyhenne toisesta nickistä mitä käytän muualla
Toi mato ny on vaa jääny jostain
On se kyllä ihan hauska..
"Taste
-
tRip
- Moderator
Vaultin symppis D.E.S ^
Mä hukkasin mun kaikki muut paitsi ikivanhan avan, ni olkoon tää..
Sama flipperi hippi, eri tajuksin.
Mä hukkasin mun kaikki muut paitsi ikivanhan avan, ni olkoon tää..
Sama flipperi hippi, eri tajuksin.
Keep it unreal.
-
rufftuff
- Lepakko
En oo avataria keksiny. Mut nimimerkistä = rufftuff = no Rough'n tough tietty.
Vitun rankka ja kova jätkä niin siitä nimi tietty
Vitun rankka ja kova jätkä niin siitä nimi tietty
"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"
-
bilehile
- Apteekki
Tää on oikeestaan hieman pilkallinen lempinimi, mitä frendit käyttää kun homma karannu käsistä. Toiset vaihtoehdot olisivat olleeet essomies tai pirun sekopää. Oon oikeestaan aina valmis pikku pippaloihin, vaikka neljältä aamulla. Ja kaikenlisäks huono keksiin nimmimerkkejä. Avatar kuvaa toista puolta musta, sitä pirun hörhöö joka vaikka nuolee sammakkoja ollakseen töööt. Se ei kuitenkaan oo koko totuus, mä oon kaikki tai ei mitään ihminen. Osaan olla myös asiallinen ja hoitaa esim opiskelua mikä on suorastaan ihme täl hetkel. En oo törppö, vähän kuosit vaan välillä. Oon tavallaan pirun turhautunu ja hieman vihanen hippi.
Takana loistava tulevaisuus.