CandyFLIP

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Pikkuhippi
Tuppisuu

CandyFLIP

Post by Pikkuhippi »

Otin tuossa perjantaina noin viiden aikoihin 250mikkiä happoa ja itse happo oli todella mahtavaa ja nautin siitä. Noin kymmenen aikoihin otin noin 125mg mdma:ta joka nousi todella hitaasti ja alkoi ihan normaalisti mutta jossain vaiheessa alkoi älytön paniikki ja rupesin kuvittelemaan, että ihmiset ympärilläni puhuivat kaikkea mahdollista, ja luulin että olin jossain psykoosissa tai että olin flipannut lopullisesti, tässä vaiheessa olin todella ahdistunut ja kävelin vain edestakaisin. Kaikki mitä tapahtui tuntui jotenkin epätodelliselta ja olin kyllä todella peloissani. Tilanne hieman rauhoittui kun poltin jointin ja ystäväni vei minut toiseen asuntoon, jossa hän rauhotteli minua. Jossain vaiheessa luulin että olin oikeasti kuollut ja kuvittelen vain kaiken mitä tapahtuu, että oikeasti makoilen jossain lattialla kuolleena, hyi oli kyllä pelottavin kokemus mitä minulle on tapahtunut. :/ Tosin kokemus oli myös aivan hurjan opettavainen, mutta en kyllä samanlaista olotilaa haluaisi ehkä kokea. Kenelläkään samantyylisiä kokemuksia, egokuolema? Vaiko jotain muuta skitsoilua?
Rephlexian
Tuppisuu

Re: CandyFLIP

Post by Rephlexian »

Samaisiin tiloihin on moni muukin joutunut, juuri tuo olo kun luulee että oikeasti on kuollut ja sitten yritetään tuoda takaisin eloon, tähän aikajanaan tai maapallolle. Voi olla positiivinen tai negatiivinen kokemus.
Ziliacus
Psykonautti

Re: CandyFLIP

Post by Ziliacus »

Juuri alun antava(Happo)
On jopa vaarallista sekoittaa jo valmistuneen olotilan(Mdma);n kanssa,
sillä Jos happoa nauttii eikä koe trippiään ennen valmiiksi jalostetun rakkauden tunteen vastaanottamista tuntuu kun ei ansaitsisi elämäänsä mutta totuus on yksinkertainen kuin (Olethan valmistanut itsesi ja omasi ennen kuin hamuat toista itseäsi.)

1.Know thai self
2.Feel your surrounding´s thougts
3. Unite with them

Siis sulla varmaan kävi niin että menit ykkösestä suoraan kolmoseen ja jäi niinku trippi pendaa ennen ku alkoi jo vahvempi nousu ennen kun olit valmis vanhas kaa.

Hapossa muutenki se heikkous että kun sitä on ottanut se aineen ajatus/tieto ei oikeastaan välitä muista substansseista vaan luulee olevansa itse täydellisyys ja erehtyy usein ohittamaan tärkeitä asioita "mielessään että ne on epätodennäköisesti" tärkeitä vaikkka happohan siinä itse köyhtyy jos se menettää muiden respectin noin selvästi ansaan astumalla.
Miks sen asian pitäs siihen jäädä.
Kaikki kolahti päähän, henkeen ja järkeen mikä ei kuulu viemäriin.
Koht ett´ ihmettele miks vasta teidän hautoihin on kustu.
On se niin paljon parempi tehdä pahaa paikassa jossa ei koskaan ole ollutkaan eläviä.