Greippimehu + DXM 500mg

Dekstrometorfaani
Usoda
LD50

Greippimehu + DXM 500mg

Post by Usoda »

Join tuntia ennen dxm:n ottoa 2 isoa lasillista greippimehua (lähes litra). Otin DXMn ekstraktoituna yhdellä hörpyllä ja jäin odottamaan efektejä, 500mg minun painollani on alemman 3 plateaun annos.

Jo puolen tunnin päästä tunsin selvän muutoksen olotilassani ja laitoin winampin playlistille soimaan orbitalin kappaleen halcyon joka on oma suosikkini tämän tason tripeille. Tässä vaiheessa vatsaani alkoi hieman myllertämään (joskus dxm ekstraktoitunakin laittaa vatsani sekaisin..) ja kävin makuulle rentoutumaan, n. 20min päästä päätin antaa periksi ja kumartaa vessajumalten armoa ja heti oksentamisen jälkeen huomasin kuinka trippi alkoi vahvistumaan.

Menin takaisin sängylleni istuskelemaan ja otin mukaani hyllystä trippikirjani (kirja johon aina joskus piirrän tai kirjoitan dxm tripeilläni) ja satunnaisen mangan. Piirtelin hetken kirjaani ja luin mangaa, hetken päästä se alkoi olemaan ylivoimaisen vaikeaa koska näköni alkoi olla niin himmeä että paperilla olevaa tekstiä oli vaikea nähdä ja kirjoittaminen oli vaikeaa. Tämän jälkeen laitoin silmäni kiinni ja kävin makuuasentoon.

Silmät kiinni alan näkemään visuaaleja, ensin näen kun kymmeniä eri animehahmoja välähtää silmissäni mutta tämän jälkeen tapahtui kaikista voimakkain visuaali jonka olen tähän mennessä nähnyt. Yhtäkkiä havahduin että istun hevosvaunuissa paikassa joka vaikuttaa menneisyyden englannilta. Vaunussa istuu kolme muuta henkilöä katsellen minua, keskimmäinen heistä on huonoselkäinen kalju professori kepin kanssa, hänen vieressään istuu renessanssiajan tyylisesti pukeutunut nainen ja toisella puolellaan myös joku toinen henkilö johon en laittanut huomiotani kovin paljon.

Tuossa kohdassa nuo kaksi henkilöä (professori ja renessanssinainen) yrittävät puhua minulle ja näen kuinka heidän suunsa liikkuvat mutta en kuule puhetta tai saa selvää mitä he yrittävät sanoa suusta lukemalla. Huomaan myös että pystyn katselemaan ympärilleni ja silti palaamaan tuohon alkuperäiseen kuvakulmaan niin että sen sisältö pysyy muuttumattomana. Ihmettelen tuota hetken kunnes vaunut pysähtyvät ja tavallaan "tipahdan" kyydistä pois.

Tuon jälkeen näen ruskean solun joka vetää puoleensa vettä kunnes se räjähtää tähdiksi, lennän tähtien läpi ja havahdun taas huoneestani. Paitsi tuossa huomaan että huoneeni vaikuttaa oudolta ja tuntuu että koko huone olisi kääntynyt väärinpäin ja seinät olisivat vaihtaneet paikkaa. Tuota jatkuu hetken kunnes nousen sängystä ylös ja huone muuttuu takaisin normaaliksi.

Tämän jälkeen raahaudun tietokoneelle ja (yritän) keskustella kumppanini kanssa messengerissä kunnes yhtäkkiä eräs toinen tuttuni lähettää minulle viestin ja huomaa että olen selvästi ottanut (kirjoitan aina hassusti dxm:n vaikutuksen alla :P) ja hän kertoo että on ottanut juuri muutamat paukut. Tässä vaiheessa alan ihmettelemään että miten kummassa tämä tuttuni aina tietää lähettää viestin silloin kun olen ottanut dxm:ää ja alan pohtimaan kaikkia outoja teorioita.

Hetken päästä lähden pienelle lenkille ulos (klo 1 yöllä) ja ulkona huomaan miten koko maailma näyttää kaksiulotteiselta ja välillä pelkään että kävelen vahingossa jonkun takapihalle polun sijaan. Löydän kuitenkin takaisin kotiin asti.

Kotona päätän katsoa yhden jakson animea (Lucky Star sarjaa, 2 jakso) rentoudun sängyllä katsellen sitä ja yhtäkkiä huomaan että minulla on samanlainen olo kun minulla oli silloin kun tuo eräs edellä mainuttu tuttuni hänen ystävänsä kanssa olivat käymässä viime syksyllä (ja silloin katsoimme myös animea ;)). En nähnyt sängyltäni sarjan tekstityksiä mutta se ei minua haitannut :P jostain syystä nauratti koko ajan.

Tuon jälkeen istuskelin vain sängyllä rentoutuen musiikkia kuunnellen silmät kiinni jonkun aikaa ja katselin visuaaleja. Huomasin myös että jos vaihdan kappaletta ja ajattelen sitä kappaletta samalla kun silmäni ovat kiinni visuaalit tavallaan synkronisoituvat sen kappaleen kanssa.

Tässä vaiheessa afterglow alkoikin, ja päätäni alkoi särkeä hieman.