Research kemikaliot

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Rastis
Lepakko
Location: I'm everywhere. I'm in the air you breath, and in the ground you walk on.

Research kemikaliot

Post by Rastis »

Heipähei! Nyt on tää lonkeropää parantunu krapuloista kiitos kaljan :D ASIAAN!

Eli kun nyt on taas tutkarit omalla kohdalla päässeet vauhtiin, olen huomannut kun oli tuossa pitemmän aikainen psykedelian polku 4-HO-MET:in, 2c-c:n sekä 4-AcO-MipT:in voimin niin edelleen "haistan" nenässäni silloin tällöin 2c-c:n freesin kemikaali tuulahduksen, joten ajattelin kysäistä psykonauttiyhteisöltä että onko muilla mahdollisesti omakohtaista kokemusta asiasta, tai osaako joku kertoa mistä tämä voisi johtua? Pitäskö käydä kämppä läpi jos löytäisinkin jonkun jemman :twisted: ? Voisiko kyse olla vaikka trippi "fläsäristä", kun tuo 2c-c:n "maku" tekee tuosta trippikokemuksesta ainakin tunnin ajaksi suht epämiellyttävän?
"Kaikki tässä maailmassa on joko moraalitonta, laitonta tai lihottaa"
ferraari
Karvakuono

Re: Research kemikaliot

Post by ferraari »

Mä oon tutkareissa huomannut että ne puskee ihon läpi ja sen haistaa :!
Vetelin päivän jotain nopeeta tutkarii,etyylii tais olla niin muija nakkas kaikki pyykit uudestaan
Koneeseen kun mun paidasta puskenut haju kuulemma pilas ne :doh: Nooh se liotti sitä sit pari päivää sitä paitaa..

Niin ja jos meen johonki tutkariluukkuun niin kyllä haistan jo ovella vähän niinku ganjan :mrgreen:

Emmätiiä,,tollasta mulla tuli mieleen. :)
LEGALIZE IT
Isavela
Lepakko

Re: Research kemikaliot

Post by Isavela »

Joo kyllä haistaa tutkarit ihmisestä varsinkin, jos pari pvää suihkussa käymättä ja hikoilee. Tai ainakin itse haistan, semmonen kirpeä kemikaalien haju :mrgreen: Ja sama juttu, jos ite on vetänyt ja vaihtaa vaatteet, jättää pyykkikoriin ja vaikka parin päivän päästä haistelee niitä selvinpäin, niin kyllä ne dunkkaa ja pahalle. Mut kyl porekkin haisee ihmisestä, jos käyttää koko ajan. Lisäksi joku haju mitä en tunnista, oisko adrenaliini.
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."