Ei noita kliinisiä tutkimuksia jaksa aina vakaasti uskoa, uskon siihen miten itse asiat koen, tieteellisemmät selitykset toimii toki teorian tasolla, mutta käytännössä asiaan vaikuttaa niin monet eri asiat.Infitialis wrote: Millä mittasit? Yhtä mahdollista että tramadol toimi huonommin mutta yhteisvaikutus tuntuu kuosisemmalta. Tai sitten ei. Tai mitä vain.
Atarax
-
- Psykonautti
Re: Atarax
-
- Lepakko
Mulle määrättiin nämä metadonista tulevaan kutinaan. Hyvin pitää suurimmat kutinat poissa ja kaikeksi plussaksi oon huomannu viikon aikana että nämä auttaa Metadonia kantamaan myös pidempään. Ei tarvtse annosta nostella niin nopeasti. Tänään otin 75mg eli 3kpl ja huomasin jopa että lisää hyvin sedatiivisuutta ja buustaa netistä.
Hi..!
-
- Lepakko
Itse asiassa loistavia unilääkkeitä kun ei toleja ole. Tosin heräsin poikittain sängystä
Auttaa lopettamaan Lyrican ettei painonlaskuprojekti keskeyty, Xanor + tää + melatoniini on ainakin tällä hetkellä hyvä cocktail. Lääkäri määräsi 4 tabl ja sen verran juuri otinkin.

-
- Lepakko
Onko jengi miten kokenut saavansa apua tästä siitepöly allergiaan?
Menee itellä näitä 50-100mg/ilta unilääkkeen kaverina, vuoden ajan joka ilta. Viimevuonna oli muistaakseni aika heikko siitepölykausi ja en kokenut pahemmin mitään oireita, mutta nyt tänä vuonna tuli sit ihan kunnon oireet ja en oo muuta käyttänyt kuin tätä ataraxia, oon varmaan vuodessa kehittänyt sietokykyä sen verran että en saa tästä allergiaan kauheesti apuja? Mitenhän sit oisko järkee ostaa jotain muuta antihistamiinia aamuille? Voisko olla apuja siitäkään?
Tietty ois niitä nenäsuihkeita, mutta mä suorastaan vihaan niitä vitun sumuja
mutta pakko varmaan koittaa niillä mielummin kuin hommata toista merkkistä antihistamiinia.
Menee itellä näitä 50-100mg/ilta unilääkkeen kaverina, vuoden ajan joka ilta. Viimevuonna oli muistaakseni aika heikko siitepölykausi ja en kokenut pahemmin mitään oireita, mutta nyt tänä vuonna tuli sit ihan kunnon oireet ja en oo muuta käyttänyt kuin tätä ataraxia, oon varmaan vuodessa kehittänyt sietokykyä sen verran että en saa tästä allergiaan kauheesti apuja? Mitenhän sit oisko järkee ostaa jotain muuta antihistamiinia aamuille? Voisko olla apuja siitäkään?
Tietty ois niitä nenäsuihkeita, mutta mä suorastaan vihaan niitä vitun sumuja

"LSD:tä koneistoon niin sä matkalle valmis oot,
niinhän lauloi aikoinaa jo beatlesi et lucy in the sky with diamondsi"
Nenäsumutteet kyllä toimii, kannattaa koittaa useampia ja etsiä itselle parhaiten toimiva. Nenäkannun käyttöä suosittelen myös, varsinkin siitepölyaikaan.
Jos allergia on paha, niin Duactia reseptillä, itsellä auttaa todella hyvin. Duactissa miinuksena lyhyt kesto, sietokyvyn kasvu ja hinta.
Jos allergia on paha, niin Duactia reseptillä, itsellä auttaa todella hyvin. Duactissa miinuksena lyhyt kesto, sietokyvyn kasvu ja hinta.
-
- Lepakko
Joskus tuota kannua koittanut, vois ensihätään lähtee sellasen poistaan.Sidney wrote:Nenäsumutteet kyllä toimii, kannattaa koittaa useampia ja etsiä itselle parhaiten toimiva. Nenäkannun käyttöä suosittelen myös, varsinkin siitepölyaikaan.
Aika usein jos ataraxia määrätään niin johonkin ihokutinoihin esim atooppista ihottumaa sairastaville kuin ihan perus siitepöly allergikoille, näin oon ymmärtäny?
Duact onkin ollu joskus repsulla, mutta en oo jaksanu hakee enää kun muina vuosina ollu oireet niin lieviä et ei oo lääkettä tarvinnu.
Oikein olet ymmärtänyt. Mulle ei ole edes tarjottu Ataraxia siitepölyallergiaan. Enkä tottapuhuen edes tiennyt, että sitä määrätään muihinkin allergiaoireisiin, kun kutinaan. Ataraxin vahvalla väsyttävyydellä voi olla jotain tekemistä lääkkeen käytön harvinaisuuden kanssa.Aika usein jos ataraxia määrätään niin johonkin ihokutinoihin esim atooppista ihottumaa sairastaville kuin ihan perus siitepöly allergikoille, näin oon ymmärtäny?
-
- Karvakuono
Jep, joskus aikoinaan määrättiin vaan yksi on tullut kokeiltua. Typerä nuutunut mitään aikaansaamaton olo / väsymys ei oikein nappaa todellakaan. Sittemmin Heinix riittänyt hyvin erinäisiin allergisiin oireisiin ihan hyvin, eikä tää väsytä.
-
- Lepakko
Joo mulle tää atarax siis määrättiin unilääkkeeks zopinoxin rinnalle, mutta oon tällä koittanu lääkitä omatoimisesti allergiaa, huonoin tuloksin tosin. Täytyy käydä apteekissa tiedustelee niitä sumutteita ja kannua. Mites tolla kannulla muuten kaadettiin? Pelkkää vettäkö vai vesi+suola liuosta?Sidney wrote:Oikein olet ymmärtänyt. Mulle ei ole edes tarjottu Ataraxia siitepölyallergiaan. Enkä tottapuhuen edes tiennyt, että sitä määrätään muihinkin allergiaoireisiin, kun kutinaan. Ataraxin vahvalla väsyttävyydellä voi olla jotain tekemistä lääkkeen käytön harvinaisuuden kanssa.Aika usein jos ataraxia määrätään niin johonkin ihokutinoihin esim atooppista ihottumaa sairastaville kuin ihan perus siitepöly allergikoille, näin oon ymmärtäny?
Alkaa lipsua ohi aiheen, mutta vastaan vielä kuitenkin.rufftuff wrote:Joo mulle tää atarax siis määrättiin unilääkkeeks zopinoxin rinnalle, mutta oon tällä koittanu lääkitä omatoimisesti allergiaa, huonoin tuloksin tosin. Täytyy käydä apteekissa tiedustelee niitä sumutteita ja kannua. Mites tolla kannulla muuten kaadettiin? Pelkkää vettäkö vai vesi+suola liuosta?Sidney wrote:Oikein olet ymmärtänyt. Mulle ei ole edes tarjottu Ataraxia siitepölyallergiaan. Enkä tottapuhuen edes tiennyt, että sitä määrätään muihinkin allergiaoireisiin, kun kutinaan. Ataraxin vahvalla väsyttävyydellä voi olla jotain tekemistä lääkkeen käytön harvinaisuuden kanssa.Aika usein jos ataraxia määrätään niin johonkin ihokutinoihin esim atooppista ihottumaa sairastaville kuin ihan perus siitepöly allergikoille, näin oon ymmärtäny?
Nenähuuhtelu tehdään kehonlämpöisellä suolavedellä. Kaikki suolat eivät muuten sovi tähän, suositus on muistaakseni käyttää hienokiteistä merisuolaa.
Google kertoo tarvittaessa lisää.
-
- Kameleontti
Mää en oo muistanu nenäsumutteita ollenkaan. Mulle sano lekuri et ataraxi on enempi noihin joka paikas kutinoihin, mut setiritsiini esimerkkinä, nii auttaa tehokkaammin siitepoly allergiaan.
Mulla ainaki toimiijust noin, histecit ollu loppu, joten syöny vaan ataraxia ja huomaa et allergia ei helpota yhtä tehokkaasti. Testaa histec tai telfast.
Mulla ainaki toimiijust noin, histecit ollu loppu, joten syöny vaan ataraxia ja huomaa et allergia ei helpota yhtä tehokkaasti. Testaa histec tai telfast.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
-
- Lepakko
Itsellä atarax ketipinorin ja melatoniinin kaverina unta antamaan. Allergiaan (siitepöly) ei taasen auta, mut ihon kutinaan kylläkin ja lievästi auringonpolttaman ihon kuivuudesta johtuvaan kutinaan tepsii hyvin.
Mut atarax saattaa joillekin tehdä rytmihäiriöitä ja sykkeen epäsäännöllisyyttä/sydämen muljahtelua, joten vaikka se hyvin lievästi rauhoittaa, niin en lähtis (enää, kokeilin taannoin, not good) laskuvarjona käyttämään ellei ole ihan pakko ja silloinkin pienellä annoksella. Tosin tää on kyllä niin mieto, että ei se paljoo auta jos oot parit yöt bilettänt jne.
Mut atarax saattaa joillekin tehdä rytmihäiriöitä ja sykkeen epäsäännöllisyyttä/sydämen muljahtelua, joten vaikka se hyvin lievästi rauhoittaa, niin en lähtis (enää, kokeilin taannoin, not good) laskuvarjona käyttämään ellei ole ihan pakko ja silloinkin pienellä annoksella. Tosin tää on kyllä niin mieto, että ei se paljoo auta jos oot parit yöt bilettänt jne.
"I'm a living wreck i live in tooting bec, i'm cosmic ted spaced out of my head.."
-
- Lepakko
Ainakin opiaattikutinaan ja melatoniinimaiseen käyttöön todella hyvä, esim. Espanjassa reseptivapaa.
-
- Psykonautti
Mulla tää auttaa paremmin ahdistukseen kuin unettomuuteen. Ei tosin lähelläkään vaikka bentsojen anksiolyyttistä tasoo. Tuli muuten mieleen ku ite pohdin tän suonensisäistä käyttöä (opioideja boostaamaan nopeammin, ei mikään epätoivoinen kuosaus yritys), niin sitä ei ilmeisesti kannattaisi tehdä. Aiheuttaa hemolyysiä eli tuhoaa punasoluja. Tästä tosin on olemassa injektioliuos, mutta vain intramuskulaariseen käyttöön. Tuli vain mieleen kertoa, jos joku muu pohtii hydroksitsiinin käyttöä IV:nä.
-
- LD50
Joku ihme hysteria tullut metadonin ja ataraxin yhteisvaikutuksista QT-aikaan ja melkein kaikilla raxit lopetettu kokonaan tai ainakin vähenetty reippaasti ja itsekkin aikaisemmin metadonilla kun ollut on mennyt ataraxeja se 4x25mg vrk eikä mitään poikkeavaa ole ollut sydänfilmissä ja nyt meinasivat lopettaa nämä kokonaan mutta sain takas kun olin raapinut joka paikan verille... Ihme tissien läpsyttelyå taas 

I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
- Psykonautti
Jep, tuo on ihan totta. Mainitsin korvaushoidon verkostotapaamisesta siitä, että haluaisin ahdistuksen ja unettomuuden hoitoon Ataraxit metadonin lisäksi. Lääkäri oli vahvasti eri mieltä ja tuskin tulen saamaan.Velho wrote:Joku ihme hysteria tullut metadonin ja ataraxin yhteisvaikutuksista QT-aikaan ja melkein kaikilla raxit lopetettu kokonaan tai ainakin vähenetty reippaasti ja itsekkin aikaisemmin metadonilla kun ollut on mennyt ataraxeja se 4x25mg vrk eikä mitään poikkeavaa ole ollut sydänfilmissä ja nyt meinasivat lopettaa nämä kokonaan mutta sain takas kun olin raapinut joka paikan verille... Ihme tissien läpsyttelyå taas
-
- LD50
Otin tänään 200mg ataraxia 50min ennen metadonia + 125mg 30min ennen metadonia.. Koska ei koskaan osu oikeaan aikaan.. Hyvä boosteri välillä opiaateille eikä edes tarvitsisi tällaista dosea. Varmaa 100-200mg riittää
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
- Apteekki
Tuohon korvaushoidon metadoni ja atarax hermoiluun itekki törmänny , vaikka mulla otettu sydän filmiki välillä ja se qt aika ollu ihan normaali niin silti pitäis pudottaa pois.
Taidan hommailla neurologille aikaa , niin sais jotain tolkkua tähän ahdistuneisuus/epilepsia lääkitykseen, kun yks lääke vois mun tapauksessa korvata 3-4 lääkettä.
Taidan hommailla neurologille aikaa , niin sais jotain tolkkua tähän ahdistuneisuus/epilepsia lääkitykseen, kun yks lääke vois mun tapauksessa korvata 3-4 lääkettä.
-
- Tuppisuu
Aivan paskoja lääkkeitä. Unensaamiseen määrätty, ei toimi. Ei auta opparikutinoihin eikä siitepölyallergiaan. Mutta ku ottaa gabapentiiniä ja näitä niin ainakaan tasapaino ja järki ei toimi
. Ei näitä kyllä oikein voi suositella, ku ei voi kuositella. Paitsi noihin gabojen boostailuun
. Lyrican kans en oo kokeillu, täytyy varmaan seuraavan kerran ku saa. 

ota ota ota, ota ota tosta, et sä kuitenkaan itseäs tosta enää nosta 

Mä kyllä pidän näistä. Tosi mieto anksiolyytti mut lähes sivuoireeton ja opiaatten kanssa jees, ne tosin on (pitkällä) tauolla toistaseks. Aikanaan sanottiin että 100mg olisi ehdoton maksimi, mutta ei olla vielä tultu nipottamaan.
-
- Lepakko
Hyvä anksiolyytti, jos ei kummoisia odotuksia.puhallus wrote: Fri 05 Nov 2021, 16:36 Mä kyllä pidän näistä. Tosi mieto anksiolyytti mut lähes sivuoireeton ja opiaatten kanssa jees, ne tosin on (pitkällä) tauolla toistaseks. Aikanaan sanottiin että 100mg olisi ehdoton maksimi, mutta ei olla vielä tultu nipottamaan.
Ja tosiaan melko vähän mitään sivuoireita.
Keep It Unreal.
-
- Psykonautti
Itte täs katkolla just ja kerrankin sain metadonin kaveriks 25mg ataraxin no säästin yhen täks päiväksi ja muutaman opamoxin säästin kans eli otin 50mg atarax, 60mg opamox ja 90mg metkut ja vähän jopa huomasin jonkinasteista euforiaa puskevan ja muutenkin oli tosi mukava olo kropassa 2tunnin ajan.
Kokoajan moksit laskee et pakko säästää nyt yö oppari et saa sit aamulla sen 30mg yhteensä siinä vielä jotain vaikutusta huomaa ja sit atarax päälle ni kattoo mitä sanoo.
Kokoajan moksit laskee et pakko säästää nyt yö oppari et saa sit aamulla sen 30mg yhteensä siinä vielä jotain vaikutusta huomaa ja sit atarax päälle ni kattoo mitä sanoo.
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
Örsöt Syö Vain Leipää.
-
- Psykonautti
Tuntuis potentisoivan metadonia vähäsen 25mg ja metku 90mg siihen vielä otin 45mg oksatsepaamia
Звуки Дождя
Örsöt Syö Vain Leipää.
Örsöt Syö Vain Leipää.