Alkomaholi ja sienet.

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
MiEli
Karvakuono

Alkomaholi ja sienet.

Post by MiEli »

Tässä mietiskelin näiden kahden aineen yhteis vaikutuksia, että onkos muilla paljon kokemuksia kyseisestä combosta. Veikkisin että on mut aiheesta ei ole paljon keskustelua. :( mielestäni nämä kaksi sopivat yllättävän hyvin yhteen oikeissa määrissä.

Kerran oltiin kahden kaverini kans baaris ja ehdittiin siinä jo hyvät nousu kännit vetäseen ja miettittiin että mitäs tässä nyt tehtäis seuraavaksi. Sanoin että mulla olis viä 3g golden teachereita himas ja mentiin ne siinä sitten heittämään naamaan jonkun tuoremehun kera. lähdettiin läheisen joen rantaan käveleen ja kun sinne päästiin niin alkoi pikkuhiljaa koliseen. Siinä sitten hengailtii ja mietittiin että lähdetään läheiselle pururadalle käveleen, kun oltiin lähdössä niin iski aivan uskomattomat visuaalit kaikki näytti aivan törkeen kauniilta ja mittasuhteet heitteli ja tuntui että kaikki olisi ollut jotenkin jännän litteää :D välillä jäi vaan jumitteleen omiin keloihin kun kaikki näytti vaan niin mahtavalta. Tätä samaa mahtavaa oloa jatkui jonkun 5t visuaalit hiipui pikkuhiljaa mutta säilyi kuitenkin aikalailla siihen asti kun meni nukkumaan.

Tosiaan kyse oli vain yhdestä grammasta cubensiksia.
Oli yksi parhaimmista psykedeelisistä kokemuksistani ja missään välissä ei ollut mitään kuumotuksia, mutta johtuikos se vaan alkoholista ja alkoholin estoja poistavasta vaikutuksesta.

Mielelläni kuulisin muiden kokemuksia holista ja sienistä hyviä tai huonoja
ite ainakin tykkään. ;)
huominen on tänään
rlsmooth
Apteekki

Re: Alkomaholi ja sienet.

Post by rlsmooth »

Jaa-a. Ainakin tääkin kertomus sai taas miettimään omaa kuosittamista ja siitä, että erinäiset kombot ovatkin jossain vaiheessa muuttuneet ihan perussetiksi :D. Tänä kesänä oli joo ihan rentoa vetää parin bissen päälle 1,5g tatteja, wörkki ihan kivasti ja tuli lähinnä käveltyä frendien kanssa ja ihmeteltyä, olo oli kuin sammakolla joka kyttää lumpeen päällä, milloin voisi täräyttää kielensä ohi lentävään ötökkään.

En mä tiedä, onko mulla ees mitään vastausta sun kysymykseen. Lähes aina on hieman brenkkua pohjalla, kun jotain komboja esim festareilla vedän. Mut jos lähdetään kotisohvalla trippaamaan yksin hyvillä annoksilla, en näe holista tarkoitukseen mitään hyötyä, omiaan lisäämään ehkä sekavuutta, toisaalta voi vaimentaa oloja...
Jim
Psykonautti

Re: Alkomaholi ja sienet.

Post by Jim »

Siis tää

Tuntuis sopivan ku nyrkki perseeseen, ainakin jos on seuraa. Toisaalta itellä alkoholi kuulunu deeleihin aina viimeistään tripin jälkeen. Holi todella boostaa sieniä ja pienentää annoskokoa. Visuaalit tuntuvat tosi paljon vahvemmilta. Muutenkin olotila on paljon rennompi, ei kuumottele juuri mitään. Tietty siinä pitäis juoda samalla ettei tuu laskuhumalaa koska tuossa olotilassa se vasta on paskaa. Holin kanssa oon rohkeampi vaan pysähtymään ja menemään enemmän "itseeni" jos on seurassa.

En tuu varmaan koskaan deeleilemään ilman alkoa 8) :cheers:
En ole koskaan maistanut karambolaa, vaikka useasti sellaiseen törmännyt, sanoin ja huomasin silmäni periferiassa niskasi ojentuvan kohti. Olin juuri kääntymässä ottamaan vastaan suudelmasi, kun horisontti kalpeni valkoiseksi ja paineaalto vei sinut pois.