En ole hirveästi varastellut. Kerran lainasin tutulta 30e enkä maksanut takaisin, varastamistahan sekin tavallaan on.
Itse en oikein tiedä mitä mieltä olisin koko varastelusta. Jos pöllii toisilta tavaraa/aineita/mitävaan niin ei kyllä hyvin mene. Jos kaupasta sattuu joskus tarttumaan mukaan jotain pientä, niin en ainakaan rankasti tuomitse.
Varastaminen
-
Lehti
- Karvakuono
Re: Varastaminen
Säpäs oot kova tyyppi! Mahtava saavutus!Sudenkatse wrote:En ole hirveästi varastellut. Kerran lainasin tutulta 30e enkä maksanut takaisin, varastamistahan sekin tavallaan on.
I'm not smoking any more, but I ain't smokin' any less
-
VXA
- Kameleontti
Mitä pyrit saavuttamaan tuolla kommentilla?
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
-
Näätiäinen
- Lepakko
Watch out, we got a badass over here.Lehti wrote:Säpäs oot kova tyyppi! Mahtava saavutus!
"Taktisesti narkaten ja huoraten kohti maailmanloppua."
Kiibok zey ahrk hi fen koraav vahzen
Kiibok zey ahrk hi fen koraav vahzen
-
frapathea
Musta on kyllä ihan perseestä jättää (edes pieni) laina kaverille maksamatta. Nyysis mieluummin vaikka sieltä kaupasta. Siinä nyysii vain jotain minkä kauppias jo valmiiksi osaa odottaa hyllyltä häviävän näpistelijän taskuun ja laskee hävikkiin. Kaverille kun ei maksa takas, vie rahan lisäksi luottamuksen.
-
Shitface
- Lepakko
Meikä ei oo koskaan varastanut kaupasta mittään. Vanhempien taskuista tuli joskus teininä vietyä satunnaisesti jotain kolikoita, mutta siitäkin tuli lopulta niin huono omatunto, että pakkohan siitä oli niille kertoa. Taisin maksaa näpistämäni kolikot takaisinkin, ellen nyt aivan väärin muista.
Eipä sillä, meitä on moneen junaan ja vaikka itse tämmöistä toimintaa jokseenkin nokan vartta pitkin tiirailenkin, niin onhan tollanen aika lievästä päästä kuitennii. Ja toisten omaisuuden pöllimisen näen toki huomattavasti halveksuttavampana toimenpiteenä kuin jonkun satunnaisen kaupasta näpistelyn. Kyllä sellanen vitun spedeily pistää silti vituttamaan jo siitäkin syystä, että doupinkäyttäjät näyttäytyy muutenkin niin sanottujen normikansalaisten silmissä hyvin usein jonain epämääräisenä ja alhaisena ihmissaastamassana - niiden negatiivisten stereotypioiden vahvistaminen omalla käytöksellä ei ainakaan auta asiaan millään tapaa, kuten aiemmilla sivuilla oli joku tai jotkut näemmä huomauttaneetkin.
Samaa mieltä. Mun mielestä on lähinnä tragikoomista seurata, miten jotkut ulisee, että valtio pakottaa pöllimään ja nönnönnöö. Eiköhän siinä vaiheessa oo aika vilkaista siihen paljon puhuttuun peiliin ja miettiä, että voisikohan vika millään olla omassa surkeasti säännöstellyssä rahankäytössä. Ei se tosin ole yllätys eikä mikään, että jengi osottelee syyttävällä sormella jonnekin aivan toisaalle sen sijaan, että kohtaisi omat puutteensa ja virheensä.Opiaate wrote:En tätä pahalla tarkoita todellakaan, mut en oo IKINÄ varastamaan joutunut vaikka en todellakaan oorikkaasta perheestä ja vähillä masseilla oon nyt omillaankin elänyt. Silti saanut rehellisesti rahoitettua huumeeni, ruokani ja maksanut jokaisen laskuni. Siinä vaiheessa jos elääkseen täytyy varastaa nii rahojen käyttö ei oo hirveen hyvin priorisoitu. In my opinion.
Eipä sillä, meitä on moneen junaan ja vaikka itse tämmöistä toimintaa jokseenkin nokan vartta pitkin tiirailenkin, niin onhan tollanen aika lievästä päästä kuitennii. Ja toisten omaisuuden pöllimisen näen toki huomattavasti halveksuttavampana toimenpiteenä kuin jonkun satunnaisen kaupasta näpistelyn. Kyllä sellanen vitun spedeily pistää silti vituttamaan jo siitäkin syystä, että doupinkäyttäjät näyttäytyy muutenkin niin sanottujen normikansalaisten silmissä hyvin usein jonain epämääräisenä ja alhaisena ihmissaastamassana - niiden negatiivisten stereotypioiden vahvistaminen omalla käytöksellä ei ainakaan auta asiaan millään tapaa, kuten aiemmilla sivuilla oli joku tai jotkut näemmä huomauttaneetkin.
"Ei tää rikollisenkaan elämä saatana mitään ruusuilla tanssimista ole!"
-
XanTemNoct
..........
Last edited by XanTemNoct on Fri 10 Jul 2015, 09:22, edited 1 time in total.
-
LeFairylette
- OD
Miks bentsoissa monesta tulee klepto? Niin myös musta. Kaupassa kun käy niin on ihan pakko varastaa jotain. Jotain pientä. Viimeksi parin aurinkolasit.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
XanTemNoct
ei juma.... 
Last edited by XanTemNoct on Fri 10 Jul 2015, 20:21, edited 1 time in total.
-
Sidney
Fiksua kirjotella tänne noinkin tunnistettavasta keissistä. Varsinkin kun taitaa jotain seuraamuksia olla tulossa? Älä tunnusta, jos et jäänyt itse teossa kiinni. Jos kerkesit turhan roskan polttaa, et tainnut itse teossa kärähtää. Miten jäit kiinni?
Jos oot sorkkaraudalla murtautunut ineen, sama se oliko kyseessä apteekin roskis vai pankin holvi, on kyseessä rikos.
Edittiä: Kerro muuten vähän lisää tosta apteekista, lienee pikkukaupungin/kylän apoteekki kyseessä? Isommissa kaupungeissa luulisi apteekkien pitävän poisheitettävät keskushermostoon vaikuttavat lääkkeet vähän paremmassa jemmassa.
Ei tarvi kirjoitella kyl yhtään tarkkoja paikkoja&tietoja sitten, tai edes suuntaa antavia! Kohta on kaikki yytsimässä apteekkien roskiksia.
T. Mode
Jos oot sorkkaraudalla murtautunut ineen, sama se oliko kyseessä apteekin roskis vai pankin holvi, on kyseessä rikos.
Edittiä: Kerro muuten vähän lisää tosta apteekista, lienee pikkukaupungin/kylän apoteekki kyseessä? Isommissa kaupungeissa luulisi apteekkien pitävän poisheitettävät keskushermostoon vaikuttavat lääkkeet vähän paremmassa jemmassa.
Ei tarvi kirjoitella kyl yhtään tarkkoja paikkoja&tietoja sitten, tai edes suuntaa antavia! Kohta on kaikki yytsimässä apteekkien roskiksia.
Last edited by Mushru on Fri 10 Jul 2015, 13:42, edited 1 time in total.
Reason: muoks
Reason: muoks
-
XanTemNoct
En jäänyt kiinni. Taisi olla täydellinen rikos kun mitään todisteita ei enää ole jäljellä paitsi pieni laatikollinen pillereitä.Sidney wrote: Miten jäit kiinni?Edittiä: Kerro muuten vähän lisää tosta apteekista, lienee pikkukaupungin/kylän apoteekki kyseessä? Isommissa kaupungeissa luulisi apteekkien pitävän poisheitettävät keskushermostoon vaikuttavat lääkkeet vähän paremmassa jemmassa.
En kerro enempää tosiaan ja viestinkin poistin. Mulla on myös alibi, kaksi ihmistä todistaa että olin ihan kotona tekemättä mitään jos tullaan kyselee