Erottelin kaksi 200ml Resilaria, josta tuli yhteensä 1,5dl dekstrometorfaania sitruunahappoveteen, yhteensä oli ainetta siinä 1200mg. Mietin pitkään että pitäisikö ottaa tuo 1200mg, kun olin kokeillut kolme kertaa jo 1p, joka ei enää kiinnosta. No join sen 1dl dexmiä kello yhden maissa päivällä, eli n. 800mg, enempää ei yksinkertaisesti pystynyt juomaan, sillä DXM maistuu hirveälle. Itse asiassa oli hyvä että otin vain 800mg, sillä jo tuo määrä pisti minut täysin sekaisin.
N. 45min myöhemmin dexmin ottamisesta rupesi aine vaikuttamaan, aluksi tietysti iski oikein mukavat euforiat, ja saman tien alkoi sekavat jutut. Irkkasin ja nelikasitin siihen asti kunnes alkoi tulla häiriötä näkemiseen, periaatteessa kaikki näkyi hieman suttuisesti ja kaksinkertaisena. Kokeilin kävelemistä, joka ei toki onnistunut, jatkoin ryömimisellä ympäri kämppää. Silloin kun olin ryöminyt peilin eteen, niin havahduin; mietin kuka tuo on? Katselin itseäni melko kauan, tarkkaa aikaa en osaa sanoa sillä minuutit tuntuivat tunneilta. Välillä tuli ns. tajunnantiloja, kehoni meni löysäksi ja silmäni sulkeutuivat, kun avasin silmäni, niin tutui kuin olisin vasta herännyt.
Tämän jälkeen ryömin sänkyyn ja jumituin dejavu-ilmiöön, aluksi kaikki ajatukset ja puheet tulivat moninkertaisina; Kun mietin jotakin niin toistin sen monta kertaa. Menin dejavu-ilmiön jälkeen sohvalle, ihmeellisesti käveleminen taas toimi. Avasin tv:n josta en tajunnut mitään. Yhtäkkiä aloin miettimään elämän tarkoitusta ja itseäni. En kuitenkaan löytänyt mitään tarkoitusta. Kun suljin silmäni näin hymiöitä (johtuen varmasti siitä kun olin erilaisilla foorumeilla dexmien ottamisen jälkeen).
Tässä välissä tapahtui yhtä sun toista, jotka tuntuivat unelta, kaikki kyllä tapahtui mutta se kaikki tuntui unelta. Menin näiden tapahtumien jälkeen sänkyyn takaisin. Tämän jälkeen, kehoni (yhdessä vaiheessa en tuntenut hallitsevani kehoa, tuntui kuin olisin vain tarkistellut liikkumisiani sieluni silmin) liikkui takaisin sohvalle ja teki kierroksen kämpässä. Aina kun kehoni vei minut takaisin sänkyyni ja sulki silmäni, niin silmien avaamisen jälkeen tuli dejavu-tunne, tämä jatkui ehkä n. viisi kertaa.
Aina välillä oksensin, tähän olin varautunut, en ollut koko päivänä syönyt mitään, joten oksensin vain vettä tai dexmiä. Välillä oli sellainen tunne että olen kuolemassa. Ei tämä kuitenkaan pelottanut vaan tuntui helpotukselta, sillä luulin että olen jäämässä tähän tilaan.
Musiikki oli soinut koko tripin aikana, aluksi se kuulosti euforiselta, mutta heti tuon alkuvaiheen jälkeen se muuttui pelkäksi taustaääneksi.
Kävin tietokoneella jossakin vaiheessa ja siitä sitten päädyin sänkyyn peittojen alle. En tiedä olinko unessa vai en, luulin kokoajan että kaikki tätä edeltävät tapahtumat olivat unta, ne tuntuivat siltä. Aina kun avasin silmäni, tuntui että olisin puoliunessa, kun suljin silmäni olin ns. rauhassa.
edit. Huomasin juuri että olen purrut pöytään syvän aukon, mikäköhän siinä on kun aina dexmeissä tulee pakkomielle purra?
DXM 800mg - 2P?
-
Thoxium
DXM 800mg - 2P?
Last edited by Thoxium on Sun 13 May 2007, 03:10, edited 1 time in total.
-
MaZa1
- Karvakuono
-
Thoxium
En osaa oikein sanoa, mutta pintaa siitä lähti irti. Huomasin myös raavintajälkiä rinnassani, alussa kutitti pää ja rinta hemmetin paljon. Lieventääköhän toi dxm kipua kun sai aivan rauhassa raapia ihoa ja pursekella puuta, mutta misään en tuntenut mitään?MaZa1 wrote:hyvä stoori!
Millast tekoo sun pöytäs on jos siihen puremal saat reikää
On tää mahtava aine
-
Joniitti
- Apteekki
Joo, itselläkin tuli (noin 350mg:n annoksella) erittäin puutunut olo, juokseminen tuntui hauskalta kun jalkoja tai muuta vartaloa ei tuntenut ja pää vaan keikkui kohti määränpäätä
.. Ja ajatukset luuppautuivat juuri tuohon tyyliin, mitä vain ajatteli sitä jankkasi päässään useita kertoja.. Kumma aine :?.
-
spasm
- OD
-
MaZa1
- Karvakuono
-
spasm
- OD
-
Asidyyli
- LD50
Subjektiivista kokemusta on tekstin avulla hankala välittää, joten vaikea arvioida, mutta tuo oli ehkä minun mielestäni jo 3p?
Lievän dissosiaation tiloissahan tuossa on kai liikuttu. Ei ihmekään jos ei mistään mitään tajua. Ykkösplateaulta 800mg:hen harppaaminen on aika harppaus, täydet 1200 olisi ollut menoa ja meininkiä... ei varmastikaan sanain paremmissa merkityksissä. Toisaalta voiko DXM:N kohdalla puhua paremmista merkityksistä?
Ja pöytäänkin purtu kolo!
Todellakin kyseessä on dissosiatiivi eli eihän silloin kivut ja kolotukset tunnu. Siksi kannattaa käyttää järkeä vaikkapa tuon monilla ilmenevän dxm-kutinan raapimisessa, ettei vahingoita itseään. Toisaalta voiko DXM:n kohdalla puhua järjen käytöstä?
On se vaan sellainen psykoositila. Ultimate-sekavuus.
Lievän dissosiaation tiloissahan tuossa on kai liikuttu. Ei ihmekään jos ei mistään mitään tajua. Ykkösplateaulta 800mg:hen harppaaminen on aika harppaus, täydet 1200 olisi ollut menoa ja meininkiä... ei varmastikaan sanain paremmissa merkityksissä. Toisaalta voiko DXM:N kohdalla puhua paremmista merkityksistä?
Ja pöytäänkin purtu kolo!
On se vaan sellainen psykoositila. Ultimate-sekavuus.
-
MetsänNeito
- Apteekki
-
Thoxium
N. 13:00 otin, n. 14:00 rupesi vaikuttamaan, ja siinä 19:00 loppui ainakin kunnon trippi, siitä eteenpäin oli vain paksu tunne, kävely hoipertelevaa ja päänsärkyä.MetsänNeito wrote:Jännää.Pitääköhän sitä ihan itsekin kokeilla, alkoi taas kiinnostaa kun näitä lukee
:
Kauanko vaikutukset muuten kesti?
-
powergrower
- Kameleontti