Tää on kyllä jännä juttu. Ite asun sen verran isossa kaupungissa, ja tunnen täältä hyvin porukkaa mutta silti sen hinta/laatusuhteeltaan hyvän ganjan löytäminen on yllättävän vaikeeta nykyään. Tunnen useemmankin kotikasvattajan henkilökohtasesti hyvin, mutta tässä parin vuoden sisään meno on alkanu oleen sitä, että nää kasvattajatkin pyytää silleen suurpiirteisesti trimmatusta, kuivasta nupusta sen 18euroo, törkeimmät sen kakskymppiä, vaikka heikin kävisit hakemassa.

Ei siinä mitään, kun en mitään isoja määriä kerralla pysty ostamaan, yleensä sitä hakee kerralla pari raatia itelleen, mutta kyllä se kyrpii kun frendit pyytää kahtakymppia ite kasvatetusta budista jota näillä on hillopurkit pullollaan
On toki pari poikkeusta, mutta nää henkilöt useimmiten ei oo kasvattajia itse, vaan vanhempia sellasia hipinretkuja jotka kerran-pari puolessa vuodessa lyö sulle sen kympin käteen ja sanoo maksele noista huntti takas kun kerkeet.
Toinen juttu minkä oon huomannu, on se että parin viimekesän lopussa on ollut PALJON ja HALPAA, ilmeisesti ulkokasvatettua budia tarjolla. Ihan ookoo, jos sitä saa siihen 5-10e/g, mutta laatuluokkakin on sit sitä öötä. Again, hyvästä ulkonupustakin joutuu sen 17-20euroo maksamaan.

Mun mielestä fiksuinta on kasvattaa ite, mitä enemmän sen parempi, ja oikeesti jakaa sitä hyvää mieltä puoli-ilmaseks frendeille ja miksei muillekin. Onneks syyskuussa tulee muutto isompaan kämppään, pääsee taas kasaan sen homeboxin ja jouluks nauttiin omaa budia niin paljon ku sielu sietää

"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need".