Ihanaa kun ei tarvi peitellä käsien taipeita
Lopettaminen (ja vähentäminen)
-
LeFairylette
- OD
Re: Lopettaminen (ja vähentäminen)
Enpä ois ehkä itekkää uskonu ku parit lopetukset vituiks meni. Mut täs ollaa. Jeeee!!
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
wRRa
- Moderator
Sun pitää alkaa hengaa enemmän mun ja Frapan kans :-) <3.Dexma wrote:Tosi harva ystävä tuntuu antavan mullekkin jotain siinä sosiaalisessa suhteessa. Oikeastaan. Viimeaikoina laskenut, että yhen käden sormilla voin laskee ihmiset joidenka kanssa oikeasti nautin niiden kanssa hengailusta. Ne ihmiset hyväksyy mut kuosisena tai ei.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Dexma
- Moderator
Niin toivottovaasti sinä ja frapa tiedätte kuuluvanne tuohon joukkoon, vaikken saa mahollisuutta teitä monesti nähdäwRRa wrote:Sun pitää alkaa hengaa enemmän mun ja Frapan kans :-) <3.Dexma wrote:Tosi harva ystävä tuntuu antavan mullekkin jotain siinä sosiaalisessa suhteessa. Oikeastaan. Viimeaikoina laskenut, että yhen käden sormilla voin laskee ihmiset joidenka kanssa oikeasti nautin niiden kanssa hengailusta. Ne ihmiset hyväksyy mut kuosisena tai ei.
-
Petri6
- OD
Sori en nyt jaksa lukee topikkia taaksepäin, mut et sä Dexma oot sit korvaushoitoa ajatellut? Mä ite oon vielä siinä pisteessä, että koen sen kahlitsevan jotenkin elämääni vielä pahemmin kuin tämänhetkinen opioidiaddiktioni, mut oon kuitenkin lähempänä sitä pistettä, et se saattais kuitenkin olla mulle se oikea vaihtoehto (vaatii vaan käytännössä sen, et tahallani kusen jonkun valvotun katkasuyrityksen), koska en ole valmis enkä halua lopettaa opioidien käyttöä kokonaan (johtaisi mulla aivan varmasti takaisin alkoholin ongelmakäyttöön ja mahdolliseen ennenaikaiseen hautaan sitä kautta).
Mut johti tähän pisteeseen se, että käytin pitkään (vuoden) subua eräänlaisena masennnuslääkkeenä (kuten ilmeisesti sinäkin) ja tuntu et oon löytäny itselleni oikean lääkkeen (sen jälkeen ku olin ekan lopetusyrityksen jälkeen päässyt sujuiksi addiktioni kanssa) mut koska en saanu sitä tietenkään lääkinnällisiä reittejä ja oon addikti niin rupesin käyttämään metadonia viikonloppusin, koska siitä isoilla annoksilla sai sen hyvän olon, minkä oli joskus subusta saanut (siis käytön alussa, ennen ku se vaan piristi mielialaa). Nyt edes subu ei mitenkään paranna mun mielialaa ja viikot menee vaan siihen et odotan sitä perjantaita et saan parin päivän metadoniannoksen ja ma-to makaan vaan suurin piirtein sängyssä. Niin ja kaikki rahat tietty menee tohon (se 30e/vko subuun oli halpaa verrattuna 100/pari päivää metadoniin ja 15e/loppuviikko subuun). Mut vaiks kaikki rahat meneekin tohon niin en halua lopettaa, koska sitten en saa sitä hyvää oloa enää mistään (paitsi joku kerran kuussa MDMA:sta mut sitäkin oon ottanut nyt liian usein et ennemminkin melkein kahen viikon välein).
Niin ja zerk, ootko sun tilanteessa harkinnut et kivunhoidon seuraava askel voiskin olla metadoni, joka vois olla ees pikkusen vähemmän viihteellistä ku oksikodoni/morfiini/hydromorfoni?
Mut johti tähän pisteeseen se, että käytin pitkään (vuoden) subua eräänlaisena masennnuslääkkeenä (kuten ilmeisesti sinäkin) ja tuntu et oon löytäny itselleni oikean lääkkeen (sen jälkeen ku olin ekan lopetusyrityksen jälkeen päässyt sujuiksi addiktioni kanssa) mut koska en saanu sitä tietenkään lääkinnällisiä reittejä ja oon addikti niin rupesin käyttämään metadonia viikonloppusin, koska siitä isoilla annoksilla sai sen hyvän olon, minkä oli joskus subusta saanut (siis käytön alussa, ennen ku se vaan piristi mielialaa). Nyt edes subu ei mitenkään paranna mun mielialaa ja viikot menee vaan siihen et odotan sitä perjantaita et saan parin päivän metadoniannoksen ja ma-to makaan vaan suurin piirtein sängyssä. Niin ja kaikki rahat tietty menee tohon (se 30e/vko subuun oli halpaa verrattuna 100/pari päivää metadoniin ja 15e/loppuviikko subuun). Mut vaiks kaikki rahat meneekin tohon niin en halua lopettaa, koska sitten en saa sitä hyvää oloa enää mistään (paitsi joku kerran kuussa MDMA:sta mut sitäkin oon ottanut nyt liian usein et ennemminkin melkein kahen viikon välein).
Niin ja zerk, ootko sun tilanteessa harkinnut et kivunhoidon seuraava askel voiskin olla metadoni, joka vois olla ees pikkusen vähemmän viihteellistä ku oksikodoni/morfiini/hydromorfoni?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Dexma
- Moderator
No siis oikeastaan tuo kahlitsevuus on se mikä tässä hinkkaa eniten. Oon opiskelemassa lääkealaa ja vuoden päästä elämässä suunnitelmana olisi normaali arki ja töiden teko. En mä koe, että mun elämää parantaisi se, että käyn päivittäin sulatteleen pillerii. Varsinkin, kun huomannut, että kyllä jotenkin selviän tässä ilman subun päivittäiskäyttöö. Loppupeleissä, mul on elämä aika hyvässä hapessa verrattuina muihin käyttäjiin. Keho on vain tottunut hiton pahasti näihin opiaatteihin.Petri6 wrote:Sori en nyt jaksa lukee topikkia taaksepäin, mut et sä Dexma oot sit korvaushoitoa ajatellut? Mä ite oon vielä siinä pisteessä, että koen sen kahlitsevan jotenkin
Yksi mikä vaikuttaa asiaan on se, että tyttöystäväni käyttää päivittäin vielä subua. Sit siiinä haistelee niitä subu palloja päivittäin, kun niitä on kämpällä parhaimmillaan kuukauden edestä
Itellä nyt on onneksi niin hyvin pysynyt omat repsahdukset käsissä, että jos pystyis viikon pitään ittensä koossa jollain bentsoilla vaikka niin olis aika valmis sit meneen tuonne työmaalle. Sit toivon, että kaikki on helpompaa, kun on tekemistä arkisin vähän enemmän.
Mä en tajua mikä siinä lopettamisessa on nii-in hankalaa? Siis vois vain lopettaa, mut eihän sitä kylmyyttä ja unettomuutta kestä kukaan. Se viikko tuntuu niin helvetin pitkältä aikaa silloin, kun douppi loppuu. Sehän siinä on, kun arki muodostuuu opiaatti käyttäjänä sellaiseksi, että odottaa sitä annosta ja sen jälkeistä energia buustia. Jonka jälkeen asiat on yleensä aika normaalisti, mut sit 12 tunnin sisään alkaa jo pohdinta, koska saa ottaa lisää.
No joo. Nyt tuli tos pidettyä 6 päivää erossa ittensä subusta. Otin eilen vähän tyhmästä syystä ja tietenkin heti, kun alkoi vähän olo paraneen (heti huomaa, kun oli älyttömän pitkiä kirjoituksia tänne foorumille). Ahistaa tietää, että ensi viikko on hiton stressaava ja pitäis yrittää se subu pitää aisoissa, enkä voi bentsoissa tai pajareissa viettää koko viikkoa, kun pitää muistin toimia. Jos ensi viikolla mokaa koulunsa niin valmistuminen menee sit turhan pitkäksi ja blaaaaaaaaaah. Onneksi ensi viikon jälkeen on yksi viikko lomaa jolloin voi antaa kehon parantua ja valmistua työajalle. Toivon, että tää homma menee nyt sillai, että työpäivät antaa sisältöö arkeen tarpeeksi, ettei vain kelaa sitä subuuuu.
Nyt tää touhu tuntuu olevan siitä kiinni, että ois sopiva hetki lopettaa. Yksi kans mikä tulee oleen edelleen uutta minulle on se, että subun jälkeen varmaan loppuu kaman käyttö aika paljon vähemmälle. Tai sen näkee sitten miten käy, mut innolla odotan sitäkin vaihetta elämään. En usko, että heti tapahtuu se, että vaihdan vain kamaa tällä kertaa, kun oikeastaan oon kaikki kamat jo käynyt läpi ja kitunut niiden käytöstä niin... no kyl tää tästä.
-
Petri6
- OD
Joo, mulla tilanne sellainen, että addiktio alkoi oikeastaan valmistumisen jälkeen, koska ei ollut enää mitään järkevää tekemistä ja nyt töiden hakeminen omalta alalta ilman työkokemusta on todella vaikeaa, varsinkin kun pätevämpiä tyyppejä valmistuu tasaiseen tahtiin lisää ja eduskunta vielä yhdellä lakimuutoksella kusi mun koko työllistymissuunnitelmat (pitäisi suorittaa tutkinnon lisäksi vielä ylimääräinen eräänlainen maksullinen koe). Eikä nyt riippuvuuden kourissa kituessa tunnu edes niin mahdolliselta hakea tosissaan töitä, vaikka hakemuksia tuleekin läheteltyä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
LeFairylette
- OD
Mul on jotenki sellanen olo, et ei pysty lopettaa jos sitä ei oikeasti halua. Siis ihan oikeesti. Et on sellanen ajatusmaailma et on kiva vaan olla kuosissa, eikä ees todella halua olla selvinpäin. Tai sit puuttuu se syy miksi olla selvänä.
Sit kun se oikea syy ja motivaatio on, ni siihen pystyy. Näin mulla...
Aiemmin en oikeesti ees halunnu lopettaa. Mut sit ku on painava syy, niin jopa minä lopetin subun... ja mul on maailman huonoin itsekuri. Ja ilman apuja.
Sit kun se oikea syy ja motivaatio on, ni siihen pystyy. Näin mulla...
Aiemmin en oikeesti ees halunnu lopettaa. Mut sit ku on painava syy, niin jopa minä lopetin subun... ja mul on maailman huonoin itsekuri. Ja ilman apuja.
-
Dexma
- Moderator
Joo todellakin näinLeFairylette wrote: Sit kun se oikea syy ja motivaatio on, ni siihen pystyy. Näin mulla...
Järkevä ihminen pystyy siihen pakon eessä yllättävän helposti, verrattuna siihen, kun on aina vähän varaa lipsua. Itellä tuo lipsumisvaihe ollut kokoajan päällä niin se vara on mennyt ja vetänyt perässä. Nähtävästi tänään tuli taas sellaista infoo tulevaisuudelle, että nyt alkaa se "pakko"
-
VXA
- Kameleontti
tommotteet kaks kuukautta ilman bäjäriä. en myöskää juuri dokaa. aika streittinä päätyny tässä oleen. motivaatio tuli halusta välttää mielenterveysongelmien paheneminen, kun pitempään jatkunut masennus alko oireilemaan jo derealisaationa. Oli sillee semi hiton kammottavaa ku kuunteli just jotain MASTODONIII!!! eikä siitä edes saanu mitään viboja. Kaikki aika meni huoneessa jumittaen, ku siel sai hyvin välteltyy ihmiskontaktei ja itkin joka toinen päivä.
Tilanne kuitenkin alkaa oleen jo huomattavasti parempaan päin, joinain päivinä jopa ihan normaali olo. Tilanne alko korjaantuu jotai viikon kuluttua siitä ku aloin syömään hillitöntä kasaa tiettyjä ravintolisiä joka päivä sen perusteella mitä antioksidanttiklinikan lääkäri katto mun laajaa verenkuvaa. vielä kun sais tyroksiinia...
en ehkä enää koskaan hiisaa. Tai en tiiä...
Tilanne kuitenkin alkaa oleen jo huomattavasti parempaan päin, joinain päivinä jopa ihan normaali olo. Tilanne alko korjaantuu jotai viikon kuluttua siitä ku aloin syömään hillitöntä kasaa tiettyjä ravintolisiä joka päivä sen perusteella mitä antioksidanttiklinikan lääkäri katto mun laajaa verenkuvaa. vielä kun sais tyroksiinia...
en ehkä enää koskaan hiisaa. Tai en tiiä...
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
-
psychiCNoob
- Kameleontti
Mullakin oli joskus tää oletus. Mut sit kun sai elämäänsä kondikseen ja kasvettua henkisesti vähän niin sai Hamppuun ihan erillaista touchia verrattuna siihen ajanjaksoon, kun sitä käytti väärin. Hampun kanssa työskentely on aika taitolaji loppupeleissä kuitenkin, vaatii hurjasti itsehillintää ja itsetietoisuutta. Ja parhaitenhan noita sit oppii kantapään kautta.VXA wrote:en ehkä enää koskaan hiisaa. Tai en tiiä...
Oon huomannu, et suurin osa jotka on ollu Hampun kanssa enemmän tekemisissä ja sitten lopettavat, tulevat palaaman sen äärelle ennemmin tai myöhemmin. En tiiä mikä siinä sit on, joitakin Hamppu vaan kutsuu.
Veikkaan et säki jossain vaiheessa tuut palaamaan takas Ganjan tykö, elämästä enemmän oppineena ja henkisesti kypsempänä. Alotat ihan puhtaalta pöydältä ja opit tuntemaan sen paremmin, miten sen potentiaalia hyödynnetään, miltä se tuntuu ja ennenkaikkea miten sen kanssa toimitaan oikein.
Mut siis tää on vaan mun veikkaus, ei sitä oikeesti kannata jos tuntuu, että Hamppu ja sä ette sovi yhteen.
Life = The Trip
-
Iimei
- Psykonautti
Jos sun pää ei kestä pajautusta niin älä pajauta. Hyvin simppeli. Mastodomii
Se nyt ois epä-normaalii jos toi paska jotai tunteita herättäs
-
LeFairylette
- OD
Viikon vajaa puoli vuotta selvänä. Edelleen kaipaan aamuvetoja. Muutenkin tässä alkanu tekee sikana mieli ihan mitä vaan..jopa bentsoja vaikka mä en niin niistä tykkää kun ne vie muistin pienelläkin annoksella.
Olen pystynyt kuitenkin pistämään himoilleni vastaan. Olen siitä erittäin yllättynyt.
Olen pystynyt kuitenkin pistämään himoilleni vastaan. Olen siitä erittäin yllättynyt.
-
getto
- Apteekki
Munkin tekis mieli vaa polttaa budii ja tehä musaa päivät pitkät... Mut ei semmone vaa sopis tähä elämäntilanteeseen ja tiedän miten hatsi toimii mun kohdal, sitä vaan tekee mieli mut ei se ois sit kuitenkaa nii hienoo ku siihe ryhtyis. Hienompi olla vaa fressinä. Oon vasta nyt kiinnittäny huomioo kaikkeen siihe damageen mitä douppaaminen aiheutti, sillon ei vaa välittäny yhtää mistään. Toivottavasti aivot hermoinee ja tunteinee viel palautuu.
-
frapathea
Tää kyl. Veikkaan, et se vaikutus vois edelleen olla ihan jees jossain oikeesti hyvässä tilanteessa, mut sitä tuntee ittensä ja suhteensa hatsiin jo sen verran hyvin, että tietää siinä himottavan enemmän jonkun idealisoidun mielikuvan, joka ei kuitenkaan toteudu. Sääli sikäli, joskus sitä ikävöi sitä miten hauskaa teininä oli pilvessä, mutku ei se vaan enää toimi samalla tavalla. Sit vaan vituttaa se kohme mikä siitä tulee.getto wrote:tiedän miten hatsi toimii mun kohdal, sitä vaan tekee mieli mut ei se ois sit kuitenkaa nii hienoo ku siihe ryhtyis. Hienompi olla vaa fressinä.
-
Velho
- LD50
Kohta menee 2kk rikki kuntoutumisessa !
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
getto
- Apteekki
Niinfrapathea wrote:Tää kyl. Veikkaan, et se vaikutus vois edelleen olla ihan jees jossain oikeesti hyvässä tilanteessa, mut sitä tuntee ittensä ja suhteensa hatsiin jo sen verran hyvin, että tietää siinä himottavan enemmän jonkun idealisoidun mielikuvan, joka ei kuitenkaan toteudu. Sääli sikäli, joskus sitä ikävöi sitä miten hauskaa teininä oli pilvessä, mutku ei se vaan enää toimi samalla tavalla. Sit vaan vituttaa se kohme mikä siitä tulee.getto wrote:tiedän miten hatsi toimii mun kohdal, sitä vaan tekee mieli mut ei se ois sit kuitenkaa nii hienoo ku siihe ryhtyis. Hienompi olla vaa fressinä.
Sit viel se pajauttelun romantisointi mitä näkee nykyään tosi paljon maailmas.
-
laihalohtu
- Karvakuono
Oon ollu kohta 4 kk putsina ja tässä iässä (20v) on ollut varmasti hienoin päätös mun elämän kannalta lopettaa iv. käyttäminen ja käyttäminen nyt yleensäkin.
Tää koko aika, 4 kuukautta ja pitkän aikaa jo ennen lopettamista oon elänyt niin yksinäisessä ja ahtaassa tilassa itseni kanssa, tulee ekana sana 'isolation tank' mieleen mun elämässä vallinneesta olotilasta. Niin silmät kiinni tätä mestaa on katellu, koska sattuu katsoa, tekee liian pahaa pitää niitä auki ja jos pidänkin, tiedän, ettei se lähde ikinä pois. Valtava yksinäisyys, josta ajattelee, ettei sitä vois kukaan kuitenkaan ymmärtää, eikä sitä edes itse kykene hahmottamaan. Vähän se antaa itseään ymmärtää, mutta paljon se myös ymmärtää antaa.
Tulin just ryhmästä ja tuntu, että tätä sideharsoa ois avattu just vähän enemmän. Luin jostain että "tulee luopua addiktion mukana tuomastaan eristyneisyydestä ja hypätä elämän valtavirtaan."
Tuntuukin, että se elämä odottaa siellä jossain Vain Elämää -cd-levyn luona mainstream-hyllyssä ja oon ite jossain autismi-levyjen alelaarissa.
Nyt mä en oo enää ees varma , että mitä helvettiä mä selitän,
Tää koko aika, 4 kuukautta ja pitkän aikaa jo ennen lopettamista oon elänyt niin yksinäisessä ja ahtaassa tilassa itseni kanssa, tulee ekana sana 'isolation tank' mieleen mun elämässä vallinneesta olotilasta. Niin silmät kiinni tätä mestaa on katellu, koska sattuu katsoa, tekee liian pahaa pitää niitä auki ja jos pidänkin, tiedän, ettei se lähde ikinä pois. Valtava yksinäisyys, josta ajattelee, ettei sitä vois kukaan kuitenkaan ymmärtää, eikä sitä edes itse kykene hahmottamaan. Vähän se antaa itseään ymmärtää, mutta paljon se myös ymmärtää antaa.
Tulin just ryhmästä ja tuntu, että tätä sideharsoa ois avattu just vähän enemmän. Luin jostain että "tulee luopua addiktion mukana tuomastaan eristyneisyydestä ja hypätä elämän valtavirtaan."
Tuntuukin, että se elämä odottaa siellä jossain Vain Elämää -cd-levyn luona mainstream-hyllyssä ja oon ite jossain autismi-levyjen alelaarissa.
-
frapathea
Woop wooplaihalohtu wrote:Tuntuukin, että se elämä odottaa siellä jossain Vain Elämää -cd-levyn luona mainstream-hyllyssä ja oon ite jossain autismi-levyjen alelaarissa.
Kuule ei seepra raidoistaan pääse. Jos sä oot syntyny oudoks, tai tullu oudoks, ihan sama oikeastaan, niin vaikka kuinka yrität et tuu ikinä olemaan täysin normaali. Tää on mun diagnoosi meille kaikille muukalaisille joiden paikka ei oo missään ihmisten keskellä, mutta joiden täytyy silti siellä selvitä.
Se ei kuitenkaan tarkoita, ettetkö vois elää täyspainoista ja onnellista elämää!! Vittuli!! Sun pitää vaan löytää se oma tapas olla ja onnellistua. Oo rehellisesti sitä mitä oot, sillä se löytyy. Pitää oppii eka hengittämään aivan rauhassa. Kyl se elämä sielt seasta löytyy ku vetää keuhkot täyteen maailmaa kaikkine paskoineen ja antaa mennä, ja vähät välittää kieroonkatsojista.
T. Autisti-alelaarin vakioasiakas, joka viis vuotta sit olis nauranu ahdistuneesti päin naamaa jos olisit tullu väittämään, että tuun tässä hetkessä olemaan vapautuneesti ja onnellisesti oma inspiroitunut ja avoin itseni, mut tässä sitä helvetti soikoon ollaan.
-
getto
- Apteekki
Jotkut tallaa oman polkunsa minne lie jotkut löytää tien. Ai ai, sanat vaa järjestyy riimeihi ilma et tarvii ees yrittää. Mut jokane on silti oma yksilönsä. Huomasin sen kun ite astuin tiel, luulin et siel ei porukka tietäis mistään mitään mut jotenkin löytyny just oikeet tyypit ympärille joista joillain vähän samoi kokemuksiakin ku itel ja vaikka pyörin myös samojen tyyppien kans ku douppiaikoina nii kyl mä voin olla vetämättä, mul on siihe vaa nii hyvät motiivit, enkä viittaa siihen et Jeesus suuttuu mulle jos poltan pilvee, must vaa tuntuis et pettäisin sillä perheen ja monen frendin luottamuksen jos vähän alkaisin pajauttelee. Sit jos viel salaisin sen nii sillähän mä petaisin itteni helvettii, ainaki hetkellisesti joten esim pajarista ei tulis todellakaa hyvä olo, kun miettisin vaan noit asioit. En mä oo oikein koskaa osannu rentoutua, buprellakin vaa pakoilin todellisuutta jossa odotti reflat.
Munkin kohdalla on tapahtunu kyl tosi paljon muutosta, mut mun on silti vaikee nähdä itteni täysin vapautuneena ja rentoutuneena vaikka sellaisena mut on ehkä helppo kokee ajoittain.
Siis sillon kun en oo masentunu, tai ehkä vähän silloinkin
Munkin kohdalla on tapahtunu kyl tosi paljon muutosta, mut mun on silti vaikee nähdä itteni täysin vapautuneena ja rentoutuneena vaikka sellaisena mut on ehkä helppo kokee ajoittain.
Siis sillon kun en oo masentunu, tai ehkä vähän silloinkin
-
laihalohtu
- Karvakuono
Frapathea, olipas tosi hyvin laitettu. Kiitos, vittuli soikoon.
-
LeFairylette
- OD
Jaaaa naps vaan, puoli vuotta kuivilla
Mä tein sen! Mä pystyin! Puol vuotta sitten se tuntui lähes mahdottomalta ajatukselta. Tässä mä oon, ilman subua...elossa! Mieli tekee edelleen...ja haluaisinkin testata, mutta ei vielä ainakaan..jos ollenkaan.
Mä tein sen! Mä pystyin! Puol vuotta sitten se tuntui lähes mahdottomalta ajatukselta. Tässä mä oon, ilman subua...elossa! Mieli tekee edelleen...ja haluaisinkin testata, mutta ei vielä ainakaan..jos ollenkaan.
-
savo
- Psykonautti
Otin ekan askeleen kohti alkoholitonta elämää.
Tunnin päästä lääkärille juttelemaan ja varaamaan aikaa a-klinikalle.
Pakko lopettaa juominen, muuten lähtee emäntä ja tuleva lapsi. Ja kämppäkii menee alta ku kaikki rahat menee viinaan.
Jännittää vitusti ja ahistaa, mut toivottavasti tästä tulee jotain.
Tunnin päästä lääkärille juttelemaan ja varaamaan aikaa a-klinikalle.
Pakko lopettaa juominen, muuten lähtee emäntä ja tuleva lapsi. Ja kämppäkii menee alta ku kaikki rahat menee viinaan.
Jännittää vitusti ja ahistaa, mut toivottavasti tästä tulee jotain.
No one lives forever
-
LeFairylette
- OD
Savo, lapsi on maailman suurin syy skarpata. Ja ihan ajatellen sun naistasi, yh elämä tuskin on kenenkään toivelistassa ekana. Tsemppiä!!!
-
frapathea
Savo, valtavasti voimia matkaan. Alku on pelottavin, itse prosessi raskain, mut lopussa kai sit kiitos seisoo. Tosi hienoa, että oot valmis ottamaan ton askeleen lapsesi vuoksi – moni ei valitettavasti sitä tee. Lapsi ansaitsee parhaan, mitä voit sille antaa. Lykkyy pyttyyn.
-
savo
- Psykonautti
Kiitoksia paljon tsemppauksesta!
Lääkäri määräsi unilääkkeet, bentsot ja Citalopram orion mielialalääkettä (toivotaan että auttaa)
Ens viikolla a-klinikalle juttelemaan. Päivä kerrallaan eteenpäin
Lääkäri määräsi unilääkkeet, bentsot ja Citalopram orion mielialalääkettä (toivotaan että auttaa)
Ens viikolla a-klinikalle juttelemaan. Päivä kerrallaan eteenpäin
No one lives forever
-
urhopurho
- Karvakuono
Kauan immeisillä on kestänyt ajan saaminen a-klinikalle? Itse oon ootellu yhteydenottoa parisen kuukautta, psykan kautta laitto meneen. Katkoa vaan tuputtanu koko ajan kyl psykalla, en näe siihen mitään syytä kun käyn ihan tunnollisesti työharkassa päivittäisestä käytöstä huolimatta. Varmaan fiksuinta olis ite ottaa yhteyttä sinne päin jo, mut tuntuu niin hirveeltä muurilta. Paskat housussa jo sinne menosta. On se vaikeeta.
-
Dexma
- Moderator
Ite saanut jossain kuukaudessa viimeistään, kun ite oon soittanut. Sit ehkä menee tyyliin kuukausi niin pääsee lääkärille monesti.urhopurho wrote:Kauan immeisillä on kestänyt ajan saaminen a-klinikalle?
Tai jotenkin näin on itellä mennyt aina. Itehän oon klinikan asiakas ollut nyt jo kolmisen vuotta...
-
psychiCNoob
- Kameleontti
Pakko kyl sanoo et täs on sitä Asennetta.frapathea wrote:
Sun pitää vaan löytää se oma tapas olla ja onnellistua. Oo rehellisesti sitä mitä oot, sillä se löytyy. Pitää oppii eka hengittämään aivan rauhassa. Kyl se elämä sielt seasta löytyy ku vetää keuhkot täyteen maailmaa kaikkine paskoineen ja antaa mennä, ja vähät välittää kieroonkatsojista.
Tolla tyylillä pääsee elämässä eteenpäin jos jollakin.
Ottakaamme esimerkkiä.
Life = The Trip
-
getto
- Apteekki
Vedetää sielupussukat täyteen pyhää henkee se kantaa viel vähän pidemmälle 
-
psychiCNoob
- Kameleontti
Indeed !getto wrote:Vedetää sielupussukat täyteen pyhää henkee se kantaa viel vähän pidemmälle
Sielun voiminhan täällä puksutetaan menemään ja sielua ravitsemalla pääsee tooooosi pitkälle, äärettömyyten sanoisinko..
Life = The Trip