Mistä tyhjiä gelatiini kapseleita?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Skittlez
Karvakuono

Mistä tyhjiä gelatiini kapseleita?

Post by Skittlez »

Joo elikkäs haussa tyhjiä gelatiini kapseleita , saa olla vegaani tai vaikka sian peräsuolesta tehtyä kunhan ajaa asiansa.

Pistäkää linkkiä tai muuta infoa, tarvittis nopeesti joten ainakaan amazonista ei viitsi tilata :up:
frapathea

Re: Mistä tyhjiä gelatiini kapseleita?

Post by frapathea »

Apteekeista saa mut hinnasta en tiedä. Mua kiinnostais etenki noi vegaaniset kyllä.
Personaes
OD

Post by Personaes »

Ite oon joskus ostanut maitohappo bakteereja jotka on kapseleissa ja tyhjentänyt kapselit jonne sit laittanut doupin.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
Happohuppu
Apteekki

Post by Happohuppu »

Apteekeista sai tilattua joskus kymmenen vuotta sitten, mutta ilmeisesti ei enää.

Toivottavasti oon väärässä.
Looking for planet Gong...
Freshii
Psykonautti

Post by Freshii »

desoxy wrote:YA:n apteekeista käsittääkseni saa edelleen, laskevat ne yksittäin vaan joten jonkun 500kapselin ostamisesta tulee aika hapannaamanen apteekkari. noita kantsii tilata ulkomaisista luontaistuotekaupoista (googlesta löytyy). 750kpl 000-kokoa jotain, reilusti alle 10e.
Onko tietoa, millä nimellä nää on YA:n apteekeissa? Ja siis onko niille olemassa joku muukin käyttötarkoitus kuin douppien laittaminen? Ehkä tyhmä kysymys, mut mua on siellä katsottu monesti kieroon, jos olen yhtään mitään epämääräistä selittänyt..

Toistaiseksi oon itse ratkaissut ton ongelman tyhjentämällä gabapentinit pois ja täyttämällä niihin, kun niitä oli monta sataa, mut kummasti niitä on kulunut, enkä haluaisi enää noita siihen tuhlata..
Freshii
Psykonautti

Post by Freshii »

^Okei kiitti! En tähän hätään ehdi netistä tilaamaan, joten täytyy huomenna käydä kysymässä niitä. Kätevä ottaa matkalle mukaan..
Velho
LD50

Post by Velho »

Ite oon näitä kapseleita saanu metodilla että olen hommannut lääkkeitä jotka omaavat kyseisen "kuoren" mm. Lyrica,medikinet,equasym ja ritaliinitki omaavat sellase kuoren jos ne on depotteina, oxynorm ja monet muut ja hyviä joita voi tyhjentää ja käyttää uuteen tarkotukseen kuten itse olen vaihtanut sisällön MDMA,MDAI,4-FA,amfetamiini jne mutta nuo tuli mieleen nyt 8) ja apteekista saa noita myös mutta muistaakseen ei kovin helposti niitä myy kun olen kysynyt niitä ni joutunu turvautumaan kyseiseen metodiin minkä tuossa mainitsin.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag