Eiku toistteppäinPersonaes wrote:Niin meneekö se niin että 1mg MDPV:tä vastaa 1.3mg A-PVP:tä?
.
Ja jos sen kaman vetäminen pelottaa niin järkevä ihminen kyl jättää väliin... Ja tekee elämällä siistempiä juttuja.
Eiku toistteppäinPersonaes wrote:Niin meneekö se niin että 1mg MDPV:tä vastaa 1.3mg A-PVP:tä?
.
Eikun joo, sitä just tarkoitin, että 1mg A-PVP =1mg MDPV.Dexma wrote:Eiku toistteppäinPersonaes wrote:Niin meneekö se niin että 1mg MDPV:tä vastaa 1.3mg A-PVP:tä?
.
Ja jos sen kaman vetäminen pelottaa niin järkevä ihminen kyl jättää väliin... Ja tekee elämällä siistempiä juttuja.
No nyt en oo pitkään näitä kiskonut.Personaes wrote: Käytätkö dexma useinkin näitä peeveleitä? Et vedä hihaan mitään vai?
.
Personaes wrote:Kerros panda lisää tosta mitä tarkoitat että "näyttää todellisen luonteen vasta parin valvotun päivän jälkeen"?.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
Ainakinse A-PvP mitä mä olen vetäny jauhemuodos back in the days on noussut peveä lujemmin, euforisemmin mutta vaikutus on puolet lyhyempi. Annoskoot ollu samaa luokkaa peven kans. A.pvp ei myös vainota yhtä paljon mutta kun sitä joutuu redosettaa peveäkin lujemmin niin hyvin pian jos vähänkää tihiään vetelee vetoi putkeen pää menee jumiin ja vainot iskee. Ja omakohtaset kokemukset laskuista on myös peven luokkaa jotka tulee vahvasti heti ku laskee ja jos ei saa lisää ni itku siinä tulee. Myös ne laskut on nopeemin ohi mitä pevelaskut. (Itellä pevekki kuuri jälkeen menee viikko kaks siinä masennus yms kaaokses)Personaes wrote:Kääk, nyt oon kahden vaiheilla, ostanko amfetamiinia vai A-PVP:tä`?
Onko tää kuinka lähellä MDPV:tä`? Oon vetänyt MDPV:tä ekoissa vedoissa 30mg annoksia, paljonko olis vastaava annos A-PVP:tä`? Kyseessä on kristalli muodossa oleva A-PVP...
Nenähommista ei kokemusta mut kyl pystyn vahvistaa ton et silmiin tulee sellane jännä "paine", vaikee kuvailla just tota, mut sellane erikoinen olo justJussi wrote:Tuleeks muille täst silmiin erikoine olo. Silmänpaine laskee tai jotain? Ja jos vetää nenää ni menee iha paskaks (vuotaa ja aivastelee ja kirvelee) moneks päiväks hahah, nyt vedän kapseleis tai plugaan jos vedän
Joo tää on niin sitä "nousut-nousut" kamaa ja varmaan jos ei vedä hihaan niin aika hukkaan menee. MDPV:ssä se plateau on vielä ihan riittävän pituinen, että siinä kerkii nousuissa edes jotain touhuamaan, mutta tän kanssa se on niin vitun jyrkkää vuoristo-rataa että en sen takia tätä kyllä aijo enää hankkia.rufftuff wrote:Nenähommista ei kokemusta mut kyl pystyn vahvistaa ton et silmiin tulee sellane jännä "paine", vaikee kuvailla just tota, mut sellane erikoinen olo justJussi wrote:Tuleeks muille täst silmiin erikoine olo. Silmänpaine laskee tai jotain? Ja jos vetää nenää ni menee iha paskaks (vuotaa ja aivastelee ja kirvelee) moneks päiväks hahah, nyt vedän kapseleis tai plugaan jos vedänja IV:nä tää kokemus. Ja usein se valvominen lisää tuota tunnetta.
Tosi ristiriitanen kemikaali tääkin kun puolentunnin välein saa redosettaa ja se on se paras kohta kun tätä kiskoo, muuten tästä ei saa irti oikee mitää muuta, paitsi laskut.