Lopettaminen (ja vähentäminen)
-
porter
Re: Lopettaminen (ja vähentäminen)
Itsellä on nykyään kova riman ylitys ottaa panacodia särkyyn, että tarvii olla oikeesti häiritsevää jomotusta että ottaa ja silti miettii, että onko tämä nyt ihan oikein . 
-
sxoxyvg
- OD
Joo sitå mäkin et jos vaan pääset pois siks aikaa et miehes hävittää nappisa. Kokemuksen syvä rintaääni tääl taas huutelee.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
NatiHero
- Kameleontti
Nojooporter wrote:
Lähetäää joskus punttitreeni tekeen!
Mul on iha luja usko, et tästä selvitää viel kunnial ja elämä alkaa etenee järkevään suuntaan. Heikkoja hetkiä on ja välil tuntuuki kyl saatanan pahalta, mut toisaalt nyt ku saanu tekemistä päiviin, niin ei tuolla liikkeel olles ees tee mieli vetää, ku ei kerkee ees ajattelee koko asiaa. Viekkaritki (fyysiset) alkaa oleen varmaan viikon päästä viimestään loppu kokonaan, eikä enää ees oo tuntunu kauheen pahalta. Päässä se tosi taistelu käydään, niiku ennenki.
Oon ennenkin pystynyt lopettaa mm. rankan unikkoputken, se edellyttää itel vaan just paljon tekemistä. Onneks alkanu pääsee joka päivä paremmin liikkeelle niin sitä saa tehtyäkin kaikkee. Mieliala parempi/rauhallisempi ja olo paranee kun on jotai syytä lähtee aamulla liikkeelle. Tollasessa Nuorten Starttipajassa oon nyt siis alotellu, käytii joogaamas viikko sit, sitäki pitäs saada sijotettua vaik sit välipäiville. Todella tehokasta rentoutusta ja samalla avaa lihaslukkoja ja sunmuita solmuja mitä täs oloneuvoksena on saanu heikkoon kuntoon. Suosittelen kaikille oppareita lopettaville, heti kun kunto kestää!
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
-
LeFairylette
- OD
En mä voi mihkään lähtee... eikä mulla oo mitään paikkaa. Mä.oon erakko. Mun on vaan kestettävä tää.
Vitun saatanan vaikeeta kyl tulee olemaan, heräsin yölläkin ja mietin asiaa ja koitin keksiä vaan syitä että miksi ja miksei.
Vitun saatanan vaikeeta kyl tulee olemaan, heräsin yölläkin ja mietin asiaa ja koitin keksiä vaan syitä että miksi ja miksei.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
Dexma
- Moderator
ihana päästä lappiin.
Miksen mä pysty itseäni laittaan itseäni kiinni sellaisiin projekteihin jotka mua innostaa jotka mua pitäis selvänä.
Nyt meen lappiin, mutta sinne lähetään vähän erilaisella menolla, kun itse haluisin lähtee sinne pitkälle vaellukselle jolle valmistelin itseäni jo pitkäänja joka haastaisi mut, yritän ottaa tyttöystävän sinne mukaan jos sille tulis siellä parempi olo, mutta nooh... Toivottovaasti kummiskin on kivaa kummallakin
. Ois kiva vain joskus tehdä yksin jotain. Ihmiset aina on sillai ai enks mä kelpaa mukaan. Eiks ne tajuu, että joitain asioita PITÄÄ TEHÄ YKSIN JA SAAVUTTAA. Se uskallus tehä jotain on se kasvattava asia, ei se toisten ihmisten kanssa roikkuminen.
Työt loppu ja nyt työharjoitteluja odotellessa. KOSKA MÄ SAAN NE VITUN RAHAT MUN UNELMIENI TOTEUTTAMISEEN saatika vapaa-aikaa. Miksi vitussa mun sossupummi frendit on pystynyt tekeen vitusti enemmän asioita kuin mää elämässä, kun mä oon vain ollut aina vuorotyövuoroissa ja maksanut suurimman osan veroista. Millä vitun rahalla muut tekee jotain kivaa elämällä tai mistä ne saa siihen aikansa?
Vittu näitä mun arkipäiviä. Treeanailen jotta joskus voisin toteuttaa jonkun extreme vaelluksen, muttei mul ikinä aikaa edes tehä mitään helpompia harjoituksia. Pitäis kokoajan mennä kouluun ja töihin. Verot, vuokrat pitää maksaa. Mun onnenni on nettipokeri silloin, kun netti pokerista tulee rahaa ja ja ja . Mä kaipaan jo nyt mun työtä. Mul on hiton hankalaa, kun tiedän viikon päästä tulevani lapista ja tiedän, ettei mulla ole palkkatöitä. Vois alkaa vaikka sitten alkaa sijoittaan rahoja. Hitto mä oono koukussa rahaan. Mä arvostan rahaa, mä haluun sitä vitusti. Jotta mä voin toteuttaa itseäni ja mua ahistaa jos sitä ei ole. Huumeet tuntuneet taas viime aikoina olleet ne jolla saan itseni energiseksi tai sit pystyn meneen sänkyyn makaan ja odottaan, että yksi päivä menee eteenpäin ja sit toinen. Toivottovasti tää homma lähtis käyntiin piAN. Kärsivällisyys ei kestä...Onneks saan viikon loman---huumeista. parin päivän päästä.
Mun huume lopetus menee tosi hyvin. Sitten varsinkin, kun saan tehä jotain muuta kivempaa kuin vetää huumeita, enkä silloinkaan ole pilannut sitä hetkee refloilla tai muiden ihmisten refloilla.
Miksen mä pysty itseäni laittaan itseäni kiinni sellaisiin projekteihin jotka mua innostaa jotka mua pitäis selvänä.
Nyt meen lappiin, mutta sinne lähetään vähän erilaisella menolla, kun itse haluisin lähtee sinne pitkälle vaellukselle jolle valmistelin itseäni jo pitkäänja joka haastaisi mut, yritän ottaa tyttöystävän sinne mukaan jos sille tulis siellä parempi olo, mutta nooh... Toivottovaasti kummiskin on kivaa kummallakin
Työt loppu ja nyt työharjoitteluja odotellessa. KOSKA MÄ SAAN NE VITUN RAHAT MUN UNELMIENI TOTEUTTAMISEEN saatika vapaa-aikaa. Miksi vitussa mun sossupummi frendit on pystynyt tekeen vitusti enemmän asioita kuin mää elämässä, kun mä oon vain ollut aina vuorotyövuoroissa ja maksanut suurimman osan veroista. Millä vitun rahalla muut tekee jotain kivaa elämällä tai mistä ne saa siihen aikansa?
Vittu näitä mun arkipäiviä. Treeanailen jotta joskus voisin toteuttaa jonkun extreme vaelluksen, muttei mul ikinä aikaa edes tehä mitään helpompia harjoituksia. Pitäis kokoajan mennä kouluun ja töihin. Verot, vuokrat pitää maksaa. Mun onnenni on nettipokeri silloin, kun netti pokerista tulee rahaa ja ja ja . Mä kaipaan jo nyt mun työtä. Mul on hiton hankalaa, kun tiedän viikon päästä tulevani lapista ja tiedän, ettei mulla ole palkkatöitä. Vois alkaa vaikka sitten alkaa sijoittaan rahoja. Hitto mä oono koukussa rahaan. Mä arvostan rahaa, mä haluun sitä vitusti. Jotta mä voin toteuttaa itseäni ja mua ahistaa jos sitä ei ole. Huumeet tuntuneet taas viime aikoina olleet ne jolla saan itseni energiseksi tai sit pystyn meneen sänkyyn makaan ja odottaan, että yksi päivä menee eteenpäin ja sit toinen. Toivottovasti tää homma lähtis käyntiin piAN. Kärsivällisyys ei kestä...Onneks saan viikon loman---huumeista. parin päivän päästä.
Mun huume lopetus menee tosi hyvin. Sitten varsinkin, kun saan tehä jotain muuta kivempaa kuin vetää huumeita, enkä silloinkaan ole pilannut sitä hetkee refloilla tai muiden ihmisten refloilla.
-
LeFairylette
- OD
Enoo retkahtanu!! Tiukkaa on tehny, varsinki ku yks sniffas MUN VIERESSÄ!!
Mä uskon itseeni. I can do this
-
porter
Ei kyllä hyvä... että kuka siinä nyt sniffaileeka vieressä, laittaa sut tahalteen alttiiksi kiusaukselle..LeFairylette wrote:Enoo retkahtanu!! Tiukkaa on tehny, varsinki ku yks sniffas MUN VIERESSÄ!!![]()
-
Pen
- OD
^ Joo kelailin kans et toi on jo aika törkeää imo. Hieman huomaavaisuutta tarvitsis. 
-
LeFairylette
- OD
Sai kyllä kuulla asiasta... muutenki siit et piti nyt mennä vetää.
Mut pääasia on että minä en vetänyt. Olen todella ylpeä itsestäni!!!!
En mä mikää ihan luuseri ehkä olekkaan....
Jostain syystä miehet ei aina osaa olla huomaavaisia mua kohtaan.... en tiiä miks. Sit ihmetellään kun mä kiukkuan.
Mut pääasia on että minä en vetänyt. Olen todella ylpeä itsestäni!!!!
En mä mikää ihan luuseri ehkä olekkaan....
Jostain syystä miehet ei aina osaa olla huomaavaisia mua kohtaan.... en tiiä miks. Sit ihmetellään kun mä kiukkuan.
-
porter
Mut on toi LeFairylette aika vaikea tilanne pitemmän päälle, itsekin tiedät että vaikea olla ratkeamatta, jos kokoajan toinen vieressä kiskoo.
Kuitenkin puhutaan siitä, että olisi vetämättä myöhemminkin, eikä vain paria päivää voisi katsella vierestä.
Kuitenkin puhutaan siitä, että olisi vetämättä myöhemminkin, eikä vain paria päivää voisi katsella vierestä.
-
psychiCNoob
- Kameleontti
Hyvä LeFairylette !
Portaikkoa ylöspäin vai miten se meni?
Portaikkoa ylöspäin vai miten se meni?
Life = The Trip
-
frapathea
LeFairylette wrote:Sai kyllä kuulla asiasta... muutenki siit et piti nyt mennä vetää.
Mut pääasia on että minä en vetänyt. Olen todella ylpeä itsestäni!!!!![]()
Varmasti moni muukin täällä on ylpeä sun puolesta
Pysy vahvana!
-
Neste
- OD
Mennyt aika hyvin viimeiset 2kk, etenkin kun ottaa huomioon että on ollut lomalla. Sain metyylifenidaatti respan ja elämä on lähtenyt rullaamaan paremmin kun pystyy keskittymään yhteen asiaan kerralla. Ei ole houkuttanut doupata juuri ollenkaan, piriä olen ottanut tänä aikana 3 kertaa ja nekin ns. kahvidousseja, pajaria muutaman kerran.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
LeFairylette
- OD
porter wrote:Mut on toi LeFairylette aika vaikea tilanne pitemmän päälle, itsekin tiedät että vaikea olla ratkeamatta, jos kokoajan toinen vieressä kiskoo.
Ei se koko ajan kisko onneks!! Ja doupit lähti piiloon..mä.takavarikoin ne. Ei mun oikeesti nyt enää tee ees mieli napata sieltä sitä buprea.
En mä aio täys streittariksi alkaa. Sallin sit joskus itselleni sellasen vapaapäivän.... joskus....
-
psychiCNoob
- Kameleontti
Tää kuullostaa vaaralliselta, varsinkin sun kaltaiselle tyypille.LeFairylette wrote: Sallin sit joskus itselleni sellasen vapaapäivän.... joskus....
Ehkä sen vapaapäivän vois suoritaa toisinkin keinoin?
Life = The Trip
-
Dexma
- Moderator
Salli itsellesi sellainen päivä joka ei tarkoita huumeita, mutta sellaisen päivän sä haluut.LeFairylette wrote: En mä aio täys streittariksi alkaa. Sallin sit joskus itselleni sellasen vapaapäivän....
Mä mietin, että yksi tärkee juttu mun parannusprosessissa on mennyt pieleen kokoajan siinä, että ne päivät jolloinka koen aidosti, että on parempi olla selvinpäin on liian harvoin. Mun pitää lisätä niitä päiviä jolloin on jotain siistiä ja upeeta useemmin niin ei ahistu huumeista. Sit pikkuhiljaa se kaikki alkaa katoamaan.
Pieniä tavoitteita usein saavutettavaksi voisi sopia mulle paremmin, kuin se, että kun vuoden päästä olen töissä ja sitten teen sitä ja sitä...
Onneksi mä meen huomenna lappiin. Siellä viikko ilman huumeita. Sit voikin aloittaa suunnitteleen uutta reissua. Okei oon mä noihin kokemuksiin koukussa, mut ... noh.
-
psychiCNoob
- Kameleontti
Tää on aika positiivista.Dexma wrote:Onneksi mä meen huomenna lappiin.
Ja samalla hyvä esimerkki siitä mitä se "vapaapäivä" vois tarkottaa. Sellanen sessio, jolloin pääsee nauttiin yksinkertaisesti vaan siitä, että ELÄÄ. Unohtaa koko tän hektisen nyky-yhteiskunnan, sen ongelmat ja niiden aiheuttajat (päihteet esim.) hetkeks ja vaihtaa vaihteen vapaalle.
ps. Dexma tuuks hakee mut kyytii?
Life = The Trip
-
NatiHero
- Kameleontti
,
ku oikee kunnolla "antaa mennä vaan!!" tyylillä, kovalla vauhdilla, vaikka jotkut hippusen tavallista korkeemmat rappuset alas, niin on siinä jo ahdistus selätetty kun ländää sen. Just kaikki isommat jutut on hyvä kun se ahdistus auttaa vetään vähän kovempaa, ei se fyysinen kipu oikeen ees häiritte vaan tuntuu melkeenpä hyvältä siinä jos se ohittaa ahdistuksen.
Haha, buustaan mun skeittailua ahdistuksella paremmaks
Tää ny oli vaan yks esimerkki, mutta itselle nuo bentsot on periattees vielä bubrea pahempi koukku. Niin sitä mää kai koitan selittää, et pienillä asioilla voi olla suuria seurauksia. Täytyy vaan uskaltaa hypätä pää ellää sysimustaan veteen (joka on nii vitun kuumottavaa, yöllä siis, ettei nää oikeesti mitään.
) tai jotai muuta metaforista paskaa.
Mun lopetus kusee, oon retkahtanu taas. Tulee tosi syyllinen olo, kun taas kerran on pettäny sanani. Voiton puolell oltiin jo, mut ei homma vaan pysyny kasassa. Tän hetkine elämäntilanne vaan repii niin rikki, et lopetuksen yrittämine ei vaan onnistu. Masennus on pahentunu jo jonkin aikaa hitaasti, mutta varmasti. Voimat on loppu ja stressiä on ihan vitusti liikaa. Niin ja ei sossu, eikä a-klinikka ota oikee tosissaa asioita. Hyssytellään ja lykätään vaan. Mää toivon et muut jotka lopettelee/on lopettanu, että onnistutte pysyyn siinä. Älkää ottako jos pelottaa yhtään et jääkö tekeen liikaa mieli. En koita jeesustella tai mitää.
Jees heräsin puol kuus ja otin virkistävät aamu subut, mut mikä aamun kruunas oli vähän sumusessa metsässä poltetut paukut, täysin omassa rauhassa ja linnunlaulussa. Et joo sori mahdollisesta höpöhöpöstä, oon tosi pilves. Koitin parhaani.
Nii ja ei täs viel iha räjähtänyttä oo tää käyttö et, ei oo pakko joka päivä kiskoo, vaan käyn jopa arkena tekemässä asioita, ja niihin mää en voi mennä mitään ottaneena, muuta kun perus rauhottavat. Et ei siinä hyvä se vähentäminenki on
TÄMÄ! Se on varmasti haastavaa opetella aivojen "palkitsemis mekanismi" uusiks, mutta mahdotonta se ei oo. Ite onnistunu vähentään bentsojen käyttöä, kun kesällä jossain vaiheessa aloin meneen skeittaamaan, aina kun alko päässä kilisee tai muuten vaa vapisee. Opettelin purkaan sen ahdistuksen liikunnalla ja tässä skeittaus on kyl ollu tehokas lajivalinta;psychiCNoob wrote: Ja samalla hyvä esimerkki siitä mitä se "vapaapäivä" vois tarkottaa. Sellanen sessio, jolloin pääsee nauttiin yksinkertaisesti vaan siitä, että ELÄÄ. Unohtaa koko tän ektisen nyky-yhteiskunnan, sen ongelmat ja niiden aiheuttajat (päihteet esim.) hetkeks ja vaihtaa vaihteen vapaalle.![]()
ku oikee kunnolla "antaa mennä vaan!!" tyylillä, kovalla vauhdilla, vaikka jotkut hippusen tavallista korkeemmat rappuset alas, niin on siinä jo ahdistus selätetty kun ländää sen. Just kaikki isommat jutut on hyvä kun se ahdistus auttaa vetään vähän kovempaa, ei se fyysinen kipu oikeen ees häiritte vaan tuntuu melkeenpä hyvältä siinä jos se ohittaa ahdistuksen.
Haha, buustaan mun skeittailua ahdistuksella paremmaks
Mun lopetus kusee, oon retkahtanu taas. Tulee tosi syyllinen olo, kun taas kerran on pettäny sanani. Voiton puolell oltiin jo, mut ei homma vaan pysyny kasassa. Tän hetkine elämäntilanne vaan repii niin rikki, et lopetuksen yrittämine ei vaan onnistu. Masennus on pahentunu jo jonkin aikaa hitaasti, mutta varmasti. Voimat on loppu ja stressiä on ihan vitusti liikaa. Niin ja ei sossu, eikä a-klinikka ota oikee tosissaa asioita. Hyssytellään ja lykätään vaan. Mää toivon et muut jotka lopettelee/on lopettanu, että onnistutte pysyyn siinä. Älkää ottako jos pelottaa yhtään et jääkö tekeen liikaa mieli. En koita jeesustella tai mitää.
Jees heräsin puol kuus ja otin virkistävät aamu subut, mut mikä aamun kruunas oli vähän sumusessa metsässä poltetut paukut, täysin omassa rauhassa ja linnunlaulussa. Et joo sori mahdollisesta höpöhöpöstä, oon tosi pilves. Koitin parhaani.
Nii ja ei täs viel iha räjähtänyttä oo tää käyttö et, ei oo pakko joka päivä kiskoo, vaan käyn jopa arkena tekemässä asioita, ja niihin mää en voi mennä mitään ottaneena, muuta kun perus rauhottavat. Et ei siinä hyvä se vähentäminenki on
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää![]()
![]()
-
LeFairylette
- OD
Elämäntilanteeseen vetoaminen ja sillä kaman vetämisen puolustelu on oikeesti tyhmää...
Mä en ees viitsi availla mun elämää tähän liikaa, mutta lopetuksesta asti on ollu ties mitä. Todella kovia kipuja jotka vetäny mut ihan sohvanpohjalle, melkein ero....
Itekki ennen aattelin et ihan sama, mul on paska olo vedän vaa enemmän subua.
Tiedän miten vaikeeta lopetus on, olenhan käymässä sitä läpi. Ja retkahdin itsekkin aiemmilla kahdella kerralla. On vaan nii yleistä et vedotaan siihen et on vaikeeta, siks retkahdin. Totta vitussa on vaikeeta ku on lopettamassa!
Sori jos oli töykeetä, mut näin se on!
Mäkään en oo retkahtanu vaikka tääl on subua, ja elämä on välil täyttä paskaa. Mieli tekis, mut en!
Mä en ees viitsi availla mun elämää tähän liikaa, mutta lopetuksesta asti on ollu ties mitä. Todella kovia kipuja jotka vetäny mut ihan sohvanpohjalle, melkein ero....
Itekki ennen aattelin et ihan sama, mul on paska olo vedän vaa enemmän subua.
Tiedän miten vaikeeta lopetus on, olenhan käymässä sitä läpi. Ja retkahdin itsekkin aiemmilla kahdella kerralla. On vaan nii yleistä et vedotaan siihen et on vaikeeta, siks retkahdin. Totta vitussa on vaikeeta ku on lopettamassa!
Mäkään en oo retkahtanu vaikka tääl on subua, ja elämä on välil täyttä paskaa. Mieli tekis, mut en!
-
porter
Elämässä tulee aina vaikeita jaksoja ja ikinä ei voi kaman vetämistä lopettaa, jos siihen aina vetoaa. Varsinkin kun ongelmat aina tuntuu menevän potenssiiin x1000 huumeiden kanssa.
-
NatiHero
- Kameleontti
Näihän se on, päästä se pitkälti on kiinni, eikä vetäminenkää oo mitenkää hohdokasta, mutta ku ei voimat riitä nii ei riitä. Huomenna a-klinikalla jutellaa et, mitäs ny. Saas nähä mihi täs mennää, vai mennääkö mihkää.LeFairylette wrote:Totta vitussa on vaikeeta ku on lopettamassa!
![]()
-
LeFairylette
- OD
Kyl sitä on itekki hajoillu aika vitusti tässä parin kuukauden aikana. Aluks se oli just sitä että tuntu ettei mun elämässä oo mitään ja kaikki on ihan täyttä paskaa, siihen päälle ne saatanalliset vatsakivut...tuli moneen kertaan itkettyä sohvannurkassa, et ois parempi vaan kuolla. Jostain sen voiman kaivaa kun vaan haluaa. Jos ihminen ois tehty heikoks, ei meit ois täällä pallolla näin vitusti...
-
NatiHero
- Kameleontti
Mää haluun kyl kiittää sua, oikeesti hienost vertaistuesta. Ehkä tää viel saattaa onnistuakin pienellä katkoreissulla, jos alkaiski päivä paistaa.LeFairylette wrote:Kyl sitä on itekki hajoillu aika vitusti tässä parin kuukauden aikana. Aluks se oli just sitä että tuntu ettei mun elämässä oo mitään ja kaikki on ihan täyttä paskaa, siihen päälle ne saatanalliset vatsakivut...tuli moneen kertaan itkettyä sohvannurkassa, et ois parempi vaan kuolla. Jostain sen voiman kaivaa kun vaan haluaa. Jos ihminen ois tehty heikoks, ei meit ois täällä pallolla näin vitusti...
Oon tyytyväinen kyl jo tähänki et, joka päivä ei tarvi vetää ja määrät pienentyny. Et ainaki suunta on oikee
Mul on muute aerobine kunto kasvanu iha huikeesti ku oon jo iha hurahtanu lenkkeilyyn. Vauhti on kovempi ja jaksaa paljon pitemmälle, kevyemmin kuin edes mitä oli kunto viikko sitte. Tänään sosialisoin uusien, raittiiden tuttujen kaa kahvilla käynnin merkeissä. Et oon hiton mielissäni et ainaki oon alkanu tekeen elämälleni jotai. Pienistä puroista iso joki ja sillee
![]()
-
LeFairylette
- OD
Mulla on vaan noi fiilikset niin tuoreessa muistissa. Ja kun huomaa et elämä voittaa sittenkin, voi sen kertoo muillekkin. Helppoa ei ole vieläkään, eikä kai pitkään aikaan. Mut ainakaa mä en tarvi douppia et.pääsen ovesta ulos tai voin mennä ihmisten ilmoille.
-
porter
douppi unet mitä nähny, niin aamulla ei todellakaa oo nitkut...vaaan riemu kun ei ole ratkennut
Päässyt täysin huumespirun ylitse 
-
LeFairylette
- OD
Eilen oli jostain syystä tosi vaikee pysyy erossa tuolta miekkosen subujemmalta... mutta pysyin kuitenkin!! Mä en ees tiennyt että mulla on itsekuria. 
-
frapathea
LeFairylette wrote:Eilen oli jostain syystä tosi vaikee pysyy erossa tuolta miekkosen subujemmalta... mutta pysyin kuitenkin!! Mä en ees tiennyt että mulla on itsekuria.
-
porter
Kyllä juuri näin se menee!frapathea wrote:LeFairylette wrote:Eilen oli jostain syystä tosi vaikee pysyy erossa tuolta miekkosen subujemmalta... mutta pysyin kuitenkin!! Mä en ees tiennyt että mulla on itsekuria.![]()
![]()
You go girl!! Joka kerta ku pysyt vahvana se vahvistaa sitä että oot todella pääsemässä irti viimeisistäkin addiktion rippeistä
-
wRRa
- Moderator
Kauas oot ollut nyt ilman?porter wrote:douppi unet mitä nähny, niin aamulla ei todellakaa oo nitkut...vaaan riemu kun ei ole ratkennutPäässyt täysin huumespirun ylitse
Mun on varotettava et monien kokemuksen mukaan tossa on vaiheita ja todelliseen ylipääsemiseen menee usein vuosia. Tietty ihmiset on yksilöitä, mutta on tosi yleistä, että kokee päässensä täysin yli ja sit tuleekin takapakkia. Esimerkiksi n. vuosi on kuulemma monille sellanen hankala aika, että saattavat sortua. Samoin n. 3kk ja 6kk... En tiedä miksi juuri näin, mutta tällaista väitetään.
Tietenkin on hieno juttu että olet nyt tuossa pisteessä kuin olet
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
porter
3,5kk ihan täysraitis ettei ole bissen bisseekän tullu esim juotua. Itsellä nyt varmasti se kun on kristillinen kasvatus ollut jo ihan lapsesta ja olen aina tiennyt sen oikeeksi asiaksi itellä ja oon kovasti kärsinyt, kun en ole sitten elänyt niinkun uskon oikeaksi elää. Sitä on tosi vaikea selittää, mutta on siinä perää ettei näistä asioista mikään muu vapauta TÄYSIN kuin Jeesus tai kuolema. Sama asia kuin doupista sanotaan että "pitää kokea ennekuin tietää" niin sama asia tässä uskoon tulemisessa vahvastiwRRa wrote:Kauas oot ollut nyt ilman?porter wrote:douppi unet mitä nähny, niin aamulla ei todellakaa oo nitkut...vaaan riemu kun ei ole ratkennutPäässyt täysin huumespirun ylitse
Mun on varotettava et monien kokemuksen mukaan tossa on vaiheita ja todelliseen ylipääsemiseen menee usein vuosia. Tietty ihmiset on yksilöitä, mutta on tosi yleistä, että kokee päässensä täysin yli ja sit tuleekin takapakkia. Esimerkiksi n. vuosi on kuulemma monille sellanen hankala aika, että saattavat sortua. Samoin n. 3kk ja 6kk... En tiedä miksi juuri näin, mutta tällaista väitetään.
Tietenkin on hieno juttu että olet nyt tuossa pisteessä kuin olet. Se vaan, että ei kannata säikähtää (tai luovuttaa) jos takapakkia tulee. Tää on usein pitkä prosessi.