Kodeiinilla lapsuuden kotiin ja avaruuteen.

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
gouranga

Kodeiinilla lapsuuden kotiin ja avaruuteen.

Post by gouranga »

Aineet:
-Xanor 2mg
-Panacod 390mg + Reciept 150mg
-Sirdalud 5-8mg
-2 olutta

Laitan kahvin tippumaan ja panacodtabletit vesilasiin. Valmistelen olohuonetta elokuvaa varten ja nappaan Xanorin ja 1mg Sirdaludin suuhuni. Tietokoneet, kaukosäätimet, tupakat ja pleikkari käsien ulottuville. Levitettävä vuodesohva auki ja tyynyjä. Panacodvesilitkun tippuessa suodatinpussin läpi otan 4 kpl panacodia kokonaisena. Juon sitten veden sekoitettuna 50ml Reciept yskänlääkkeeseen. Maku on ihan ok. Vaimoni ottaa 4kpl panacodia ja menemme tupakalle. Jalkoja alkaa jo rentouttaa. Laitamme Yön Ritarin pyörimään. Avaan oluen ja nokitan 2mg Sirdaludia. Hyvä leffa mutta silmät alkaa mennä kiinni. Ehdotan pientä lepohetkeä musiikin kanssa. Elokuva pauselle ja silmät kiinni ja musiikit soimaan.

Pian olen lapsuudenkodissani. Kävelen huoneesta huoneeseen ja voin liikuttaa käsiäni koomaillessani ja se näkyy valveunessani. Etsin itseäni talosta mutta se on tyhjillään.
Kokeilen soittaa itselleni mutta en löydä kännykkää. Sen sijaan kaveri soittaa ja keskeyttää tämän transsitilan. Puhelusta en muista muuta kuin kerroin kuosini ja selitin että tulen nyt sen kämppään katselemaan "haamuna" mitä se touhuaa. Silmät takaisin kiinni ja näen talon täynnä koiria lattialla. Ne ovat toistensa klooneja. Vaimollekkin mainitsen asiasta.

Lähdemme tupakalle. Ei niin hyvää kuin tramaleissa, oikeastaan aika kuraa. Haluan takaisin uneksimaan. Hörppään 100ml yskänlääkettä ja otan 3 panacodia ja nokitan 4mg sirdaludaa. Tipahdan suorastaan sohvalle.

Näen nyt itseni talossa jossa olen. Tiedän että olen valveunessa vaikka kaikki paikat on kuin ne ovat oikeasti. Avaan ulko-oven ja katson rappusilta kaunista maisemaa. Nostan kädet suoriksi ja hyppään rappusilta maahan maha edellä. Menen maan läpi ja tipun avaruuteen leijailemaan.

Herään ja nousen sohvalta ylös. Totean olevani erittäin sekaisin :D ja menen nukkumaan sängylle.
---------------------------------------------------------------------------

Siinä oli se. Valveunet olivat mahtavat mutta euforiaa ei ollut. Ensi kerralla pienempi annos ilman xanoreita ja vähemmän sirdaludia niin olisi ehkä euforisempi ja voisi tehdäkin jotain.
Codesan Comp olisi parempaa mutta minkäs teet kun ei ole.
VLT
Karvakuono

Re: Kodeiinilla lapsuuden kotiin ja avaruuteen.

Post by VLT »

Kuulostaa aika tutulta. :) kodeiinia tullut itsekkin käyteltyä enemmän ja vähemmän muutaman viimevuoden aikana. Relaksantit kannattaa ehkä jättää pois. Itse ainakin menin niistä jokseenkin masentuneeseen olotilaan, mutta kodeiinilla jo itsessään saan todella lämpimän ja ns turvallisen olon päälle.

Kiitos tarinasta! :up: