Elämä(ni ensimmäinen esso)

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
RisThor
Psykonautti

Elämä(ni ensimmäinen esso)

Post by RisThor »

Ensimmäiset essot, damn ei riitä sanat kuvailemaan tän hetkistä fiilistä.

Pitkän aikaa kämppikseni kanssa oltiin puhuttu essojen kokeilemista, vihdoinkin niitä tuli vastaan ja hyviä sellaisia. Päätettiin että perjantaina otettaisiin, mutta pitkän puhumisen jälkeen päädyimme ottamaan ne jo samana päivänä kun haettiin.
Kaverini iski jo esson naamallensa, minä vielä vähän odotin, koska halusin rauhoittua vähän ennen ottamista, sillä pienet paineet olivat päällä (Ennen olen vain poltellut, syönyt sieniä ja koittanut LSDtä pari kertaa.)
Vihdoinkin minä uskalsin napata omani, kello oli varmaan jotain 23:30.
Pää alkaa tuntua hyvin painavalta (en tiedä johtuuko savusta, sillä poltimme ennen juuri todella priimaa kukkaa), sitten kaverini alkaa tuntemaan jo fiiliksiä, kuulemma aivan sanoinkuvaamattomat fiilikset, itseäni vähän jopa kuumotti, että alkaako nämä toimia, kun kaverilla tuli fiilikset jo puoleen tuntiin, ja minulla ei vieläkään mitään erikoisempaa, pientä kihelmöintiä jaloissa.
Noin tunnin päästä ottamisesta, aloin uskoa että alkaa toimimaan. Rupesimme kuuntelemaan Meshuggahia, ja Pink Floydia, aivan upeaa musiikkia, nostatti olot aivan taivaisiin.
Sosialisointi on mahtavaa, ihanaa jutella kaverille asioista avoimin mielin, ihanaa olla elossa, ihanaa olla ihminen.
Käsittämätöntä euforiaa, aivan upeata.
Sain jopa aika hyvän kelankin tämän aikana, sanoin kaverilleni että "Kyllä se niin on, että alkoholi on roboteille, ja "huumeet" (vittu että vihaan tuota sanaa) on ihmisille." Ja vaikka itsekin välillä alkoholista tykkään.
Jotkut ihmiset väittää, että essoissa ei kannata olla kotona, ja että pilaa fiilikset, mutta minun mielestäni se oli todella miellyttävää. Varsinkin jos on joku kenelle jutella. (Pitää tietysti muistaa että kaikki on tässäkin yksilöllistä)
Leuat oli kyllä ihan saatanan jäykkänä, ja tuli pureskeltua hampaita, mutta se ei sattunut tai mitään, kaverini ihmetteli että mikä vittu minua vaivaa, kun sanoin että se on jopa miellyttävää, ja vähän euforistakin. Hah. :D

Menimme nukkumaan ehkä 4 - 5 aikaan, ja uni tuli toooodella hyvin. Heräsin pirteänä klo 12, eikä masentanut _YHTÄÄN_ aivan jäätävä afterglow. Tuntuu että olisin vieläkin essoissa, on aivan käsittämättömän iloinen fiilis.

Joka ikisen ihmisen pitäisi kokeilla ainakin kerran, pitäisi olla laissa kirjoitettu, että heti kun saavuttaa täysi-ikäisyyden, pitää napata esso nassuun.

Nauttikaa siitä kun olette ihmisiä, ja elossa, ei oleminen loppujen lopuksi olekkaan niin vaikeaa. t. Ollut masentunut noin 6kk, ja tämän jälkeen ei paljoa masenna, EI YHTÄÄN.

Uudestaan aijon kokeilla kun on sen aika, ensiksi kuukauden pituinen paussi. :)
Minä lähden nyt lenkille, pistän musat korville ja mietin elämää.

Kiitos kun luit, luultavasti uutta raporttia kirjoittelen seuraavasta kerrasta. :love:
Sinne minne nenä nenä näyttää ja tuuli tuuli kuljettaa.
Samppa87
Karvakuono

Re: Elämä(ni ensimmäinen esso)

Post by Samppa87 »

Kuulostaa just loistavalta! Juuri sellaiselta mitä minun ensimmäinen kerta kans oli. Tosin vähän erilaisella kaavalla kun lähdettiin joraan, mutta mieletön fiilis! uhh,, sitä ei voi kuvailla kuin mahtavaa se oli!

Toivottavasti pääsee pian taas uudestaan :)
RisThor
Psykonautti

Re: Elämä(ni ensimmäinen esso)

Post by RisThor »

Samppa87 wrote:Kuulostaa just loistavalta! Juuri sellaiselta mitä minun ensimmäinen kerta kans oli. Tosin vähän erilaisella kaavalla kun lähdettiin joraan, mutta mieletön fiilis! uhh,, sitä ei voi kuvailla kuin mahtavaa se oli!

Toivottavasti pääsee pian taas uudestaan :)
Tuota joraamista ehdottomasti pitää kokeilla myös. Kiitoksia kommentista! :)
Sinne minne nenä nenä näyttää ja tuuli tuuli kuljettaa.