Mindy wrote:DXM kyllä menettää säännöllisessä käytössä viehätyksensä täysin. Ei oikein edes huvita ottaa kun tietää, että saa aikaan ainoastaan sellaisen erittäin paljon humalaa vastaavan tilan, jota tahdittaa tasapainottomuus ja ahdistus. Pitää ehkä jemmata toi pullo ja odotella että saa lisää kerättyä niin voisi saada jotain muutakin kuin pienen pöhnän aikaiseksi.
Mun mielestä dexmin vaikutus on aika kaukana humalasta, en oikein ymmärrä miten ihmiset vertaa sitä humalatilaan... No, voi kai sitä jollain tavalla ajatella humalana... Mutta joo, kyllähän tuo viehätyksensä menetää jos sitä joka viikko vetää.. Mulla menee silleen kausiluonteisesti että dexmiä menee välillä monta kertaa kuussa useita kuukausia ja välillä tulee vuoden tauko kun loppuu kiinnostus ja sitten taas Mä saan siitä irti yleensä aika paljon hyviä kokemuksia, lähinnä äärimmäistä hämmennystä ja dejavu-tunnetta.
EDIT: DXM on muuten aika hyvin masennusta ehkäisevää. Olen tänään ollut kokopäivän pienessä dexmihiprakassa ja minulla on ollut hyvin positiivinen olotila, olen saanut asioita tehtyä ja ollut todella sosiaalinen, tuossahan voisi olla potentiaalia pahojen päivien piristäjäksi... Terveellisyydestä en sitten mene takuuseen... Mutta tuli vain näin mieleeni kun ihmettelin positiivista oloani ja muistin että olen ottanut pienen määrän dexmiä
The mind is everything. What you think, you become. -Buddha
Pen wrote:levylaatikko, ootko käyttänyt esim pari viikkoa päivittäin?
MXE:ssä oli sama homma, se muuttui humalan kaltaiseksi tilaksi dissosiaation sijaan.
Kerran kuussa suunnilleen, tai pari kertaa kuussa korkeintaan... Nyt ei vaikuttanut edes 800mg paljoa paskaakaan....Tulin lopputulokseen että aivoni ovat oppineet dissosiaatiosta joten se ei vaikuta...
EDIT:
No nyt vedin eilen 800mg eikä tullut mitään visuaaleja edes, pelkkää dissosiaatiota, ja voinen sanoa ettei kyse ole enää toleranssista... Luulisin että olen jotenkin alitajuntaisesti oppinut käsittelemään dissosiaatiota jotenka minulle ei irtoa siitä enää oloja... Ainut efekti on se että liikkeet ovat kummallisia mutta mitään muuta edes 4.plateau annoksella ei irtoa... En osaa sanoa muutakuin sen että aivoni ovat viimekertoina oppineet..
Samalla Dexmistä on tullut hyvin antidepressiivinen aine kun sen vaikutus on muuttunut.. Nykyään se vaikuttaa 1. ja 2. plateaulla siten että minulla on hyvin hilepä olotila ja kykenen toimimaan normaalia paremmin, ikäänkuin stimuloitunut olotila.
The mind is everything. What you think, you become. -Buddha
Hei en jaksanu selata koko topiccii mut mites dxm pikaseulassa? Ko olen korvaushoidossa ja ajattelin että josp dxm antaisi mukavaa vaihtelua tähä streittailuun ja ehkä våhån siinä toivossa että boostisi tuota kh lääkettä.. Että voiko laukaista positiivisena (vääränä esim) jonku kohdan tikusta? Sinä kun saisi vaan bupr näkyä
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
SadPanda wrote:Hei en jaksanu selata koko topiccii mut mites dxm pikaseulassa? Ko olen korvaushoidossa ja ajattelin että josp dxm antaisi mukavaa vaihtelua tähä streittailuun ja ehkä våhån siinä toivossa että boostisi tuota kh lääkettä.. Että voiko laukaista positiivisena (vääränä esim) jonku kohdan tikusta? Sinä kun saisi vaan bupr näkyä
En muista mikä, mutta joku kohta siinä tikussa voi näyttää positiivista dexmin takia.
Onko kukaan huomannut, että jos juo suoraan pullosta resilaria, niin savut tuntuisi lieventävän sorbitolin vaikutuksia aika kiitettävästi?
Yks frendikin oli kuulemma huomannut sen, kun otin asian esille
SadPanda wrote:Hei en jaksanu selata koko topiccii mut mites dxm pikaseulassa? Ko olen korvaushoidossa ja ajattelin että josp dxm antaisi mukavaa vaihtelua tähä streittailuun ja ehkä våhån siinä toivossa että boostisi tuota kh lääkettä.. Että voiko laukaista positiivisena (vääränä esim) jonku kohdan tikusta? Sinä kun saisi vaan bupr näkyä
Eikös dxm ole ikäänkuin "peilikuva" jostain opidoidista noin niinkuin molekyylinä, tästä päättelisin että voi näyttää positiivista johonkin opioidiin.
Myöskin tästä voisi johtua opioidireflojen lievittyminen mitä oon kuullut useamman kertoneen.
En oo nyt aivan sata varma tosta ylemmästä mut saa tulla korjaamaan tai selventään jotain kohtaa jos tuntee tarpeelliseksi.
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
Pen wrote:Myös MXE on antanut positiivista oppareista joillain henkilöillä, kuten DXM.
Hmmm, buprehan mulla on aina positiivinen seulassa. Mxe ei ole antanut minulla vääriä positiivisia mutta en tiä uskallanko lähtee sit väsäileen.. Voisiko olla että tuo opiaatti mikä on näkynyt olisi sitte se bupre? Olikohan fentanyyli toinen opiaatti siinä perus seulassa.. Metoksetamiini luki kerran labraseulassa ihan nimellä "metoksetamiini"...
Noh, jätän kikkailematta ettei tule sanomista ja paskaa niskaan.. Menee offiks mut tuli mieleennet concertat on laukassu jengillä amfea ja metaa "väärinä positiivisina" mut sitä ei ole myöskään itellä tapahtunu että olisikohan tuonsitte paljo tuurista myös kiini..
hei panda, näkyy pikaseuloissa.. mulla näky kun oli edellisenä yönä juonut ja aamulla seulat niin aamukusesta näkyi oksikodonina. mutta tuskin näkyy vaikka edellisenä iltana otat, ja ET anna aamuvirtsoja.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
Nyt taitaa dexmit jäädä hetkeksi jos toiseksi. Eilen saattoi ehkä vähän jossain määrin mennä överiksi. Illan lopputulos on, että mulla on kädet, jalat, ranteet, kaula, niska ja kyljet raavittu ihan verille ja oikein kaunis lääkeihottuma ja turvotus muualla. Kasvot on aivan turvoksissa ja tää päivä on pakko ehkä jäädä saikulle. Syke mukavat 180 tässä sängyllä maatessa ja jos yrittää nousta ylös pyörtyy aikalailla välittömästi. Hip hip hurraa, nyt loppu multa dexmin käyttö.
boost wrote:Onko kukaan huomannut, että jos juo suoraan pullosta resilaria, niin savut tuntuisi lieventävän sorbitolin vaikutuksia aika kiitettävästi?
Yks frendikin oli kuulemma huomannut sen, kun otin asian esille
savuilla lähtee ripuli ja ummetus. johtu se laktoosista, sorbitolista tai pavuista.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
benelux fat wrote:Minä en ole kertaakaan tuolta aineelta mitään saanut. Kolme kertaa olen sen isoimman ressun erotellut ja aina tuloksena ollut lobotomia olo ja järjetön kutiaminen. Mitään psykedeelisiä vaikutuksia en ole saanut.
Pitäisikö kokeilla isommalla annoksella? Kuitenkin kaikki kaverit ovat tuolla annoksella tripanneet ihan kiitettävästi. :?
Ei kyllä mullakaan ekoilla kerroilla toiminut mitenkään niin erikoisesti, vaan tuli enimmäkseen semmonen "lobotomia olo". Muutaman kerran jälkeen alkoi sitten toimia mielenkiintoisemmin, mutta musta tuntuu, että niin se menee varmaan suurimassa osassa päihteistä.
Mulla taas ei ole koskaan toiminut mitenkään verrattavissa niinku eroteltu dxm ku sit et juonu pullon resilaaria semmosenaan.. yöh. Ei niinku mitään vaikka pitäisi sen sisässä.. Kannattaa suosiolla erotella ne, ei oo ni vaikeet ja saattaa toimiikki paremmin
Meneekö muilla usein taju kankaalle dexmeissä? Mulle käynyt tolleen 4 kertaa. Mistäköhän johtuu?
Viimeks kävi silleen, et seisoin jossain eteisessä ja sitten yhtäkkiä alkoi huippaamaan. Kaaduin maahan ja olin ihan tajuttomassa tilassa, silmät oli auki ja korvissa kuuluu semmonen "piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip" ääni.
boost wrote:Meneekö muilla usein taju kankaalle dexmeissä? Mulle käynyt tolleen 4 kertaa. Mistäköhän johtuu?
Viimeks kävi silleen, et seisoin jossain eteisessä ja sitten yhtäkkiä alkoi huippaamaan. Kaaduin maahan ja olin ihan tajuttomassa tilassa, silmät oli auki ja korvissa kuuluu semmonen "piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip" ääni.
Saattaa johtua matalasta verenpaineesta, en nyt muista kuinka potentiaalinen verenpaineenlaskija dxm itsessään on; mutta kuvailemasi oireet ainakin viittaisi siihen.
Itselläni tuota esiintyy; tosin lievempänä lähes päivittäin ihan selvinpäinkin.
Minkälainen on ressun saatavuus apteekeissa tällä hetkellä (etelässä)? Kuulin vähän huhua että sitä joutuisi jo tuliaisina tilailemaan pohjoiseen reissaajilta...
Darw wrote:Minkälainen on ressun saatavuus apteekeissa tällä hetkellä (etelässä)? Kuulin vähän huhua että sitä joutuisi jo tuliaisina tilailemaan pohjoiseen reissaajilta...
Täältä päin ei ainakaan edes löydy apteekkia ilman ressua ja pk-seudun lähistöllä asun.
boost wrote:Meneekö muilla usein taju kankaalle dexmeissä? Mulle käynyt tolleen 4 kertaa. Mistäköhän johtuu?
Saattaa johtua matalasta verenpaineesta, en nyt muista kuinka potentiaalinen verenpaineenlaskija dxm itsessään on; mutta kuvailemasi oireet ainakin viittaisi siihen.
Jep jep...sitähän se taitaa olla, yleensä on verenpaineet niin normaalit.
Jep jep...sitähän se taitaa olla, yleensä on verenpaineet niin normaalit.
Kyl muistan että itsellä on käynyt pari kertaa näin mutta vasta päivä tai kaksi käytön jälkeen. Yhden kerran se tapahtui kun asuin vielä vanhemmillani ja toisen kerran se tapahtui eräällä kurssilla luokassa. Tuossa kurssitilanteessa en sentään mennyt ihan mössöksi, vaan lähinnä tuntui että ei vittu nyt lähtee taas taju. Mutta vanhempieni luona asuessani jouduin kyllä kaatua sängylle makaamaan.
Join perjantaina pitkästä aikaa resilaria ja oon tullut siihen tulokseen, että jos hiisiä löytyy, niin erottelu on ainakin mun kohdalla aika yhdentekevää.
Kiinnostaa että kuinka moni teistä DXM:n käyttäjistä on ollut psykoosissa ja jatkanut käyttöä psyykosin aikana / jälkeen?
Itse toipumussa pitkäaikaisesta psykoosista (vuosia) ja mietin että onko enää ollenkaan mahdollista DXM:mää ottaa.
Ilman rauhoittavia tuskin ainakaan. Toinen kysymys onkin että onko turvallista ottaa temestaa (loratzepam) samaan aikaan DXM:n kanssa.
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"
PinballWizard wrote:
Ilman rauhoittavia tuskin ainakaan. Toinen kysymys onkin että onko turvallista ottaa temestaa (loratzepam) samaan aikaan DXM:n kanssa.
Kyllähän noi menee, vaikka ei kyllä suositeltava combo vissiinkään...millasia dosageja ajattelit ottaa?
300mg dxm ja 1-2 1mg tabuu mahd. ahdistukseen / huonoon trippiin. Tätä täytyy nyt vielä vähän miettii ku noit paniikkeja on useemmin ku kerran kuussa niin en usko että DXM tekee hyvää psyykkeellee jossa on ennestäänkin ongelmia.
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"
Jep. Komppaan, vaikka muutkin on jo kompannu...Jos jtnkin erityisesti DXM psyykkaa liikaa, niin ehkä sitten ilman tollasta komboa. DXM muutenkin, ainakin mulla tuntuu siltä, että pärisee aika usein liiankin hyvin kombottamisella.
Jooh kai se on parasta sitten jättää ottamatta . Harmittaa vaan ku oon vasta päälle pari kymppinen ja elämän ennuste se etten enää koskaan pysty kyseistä ainetta ottamaan niin se on raivostuttavaa. Noh täytyy keksiä jotain muuta, rauhottavia hankkia tai jotain sitte.
PinballWizard wrote:Jooh kai se on parasta sitten jättää ottamatta . Harmittaa vaan ku oon vasta päälle pari kymppinen ja elämän ennuste se etten enää koskaan pysty kyseistä ainetta ottamaan niin se on raivostuttavaa. Noh täytyy keksiä jotain muuta, rauhottavia hankkia tai jotain sitte.
No ite 19 ja kokenu aineen kanssa 1-3 plateut. Totaalista sekoilua, flippailua, no jos sitä "tripiksi" haluaa kutsua, menty pimeessä vaatekaapissa universumin laidalle ja takaisin. Silti nyt jälkeenpäin vasta tajusin tän aineksen vaikukset mun psyykeeseen. Monet frenditki sanonu et silloin ku vetelin dexmii nii olin vähän muuttunu. Ja suht koukuttavaki eines.. Aika myvkkyy.. Hassuu vaa kattoo ku porukka tosissaan haluaa tätä vaikka on syvemmissä tsygoosi-pyörremkyrskyis kävästy.. Itellähän ei siis mitää varsinaista psykoosia oo koskaan ollut ja silti en ikinä enää haluu koskee tähän..
Entäs psykedeelit? Tai jos haluat dissosiatiivisia kokemuksia niin vaikkapa Salvia? Nämäkin vahvasti psyykeeseen vaikuttavia substansseja, mutta kaukana DXM:in tuhoisasta vaikutuksesta...