Psykoosi

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Acid
Karvakuono

pysyvää damagea.. en tiedä voiko sanoa psykoosikskaan

Post by Acid »

Pieni teksti kokemuksesta. laitoin myös dxm topic mutten oo varma kummas parempi.

Tossa kesän alussa tosiaan innostuin juomaan dxm aluksi vähemmän sitten taas enemmän ja kun jokuaika oltiin jo trippailtu (puoleen kesään asti) liian usein, alkoi huomaamaan jo vaikutusta todellisuudentajussa ja näkökentässä, noh se tuntui menevän ohitse ja viihteily jatkui. Puolen kesän kohdilla festareilla alkoi mennä diipiksi, annostelin 1200mg drinkin kaverin luona aika lähellä festari aluetta, siinä polteltiin ja aloteltiin porukalla, kun olimme lähdössä kävelemään festareille join tuon drinkin siinä ja sitten menoksi.

Festari alueelle päästyä alkoi olla jo hurja olo paikka oli täynnä ihmisiä jotka olikin yhtäkkiä kääpiöitä tai sitten että paikka tyhjeni kokonaan ja jäin yksin, sain kuitenkin jotenkin kiinni vielä ajatuksesta että "olen tripillä pysy kasassa". Päästyäni jonoon missä tarkistettiin ranneke yms että pääsee katsomaan esityksiä, alkoi kuulumaan mielenkiintoinen surina joka kuului takaani, siinä väkijoukossa katselin taakse mutta käännettyä päätäni ääni kuului taas takaani ja voimistui kokoajan ja siks syke hakkas lujaa ja alkoi jo jännittämää, sitten surina lakkasi yhtäkkiä ja näin kun eteeni siinä festarialueella ilmestyi todella kirkas portti johonkin kauas, johonkin mihin en ole koskaan dxm tripillä saanut tilaisuutta mennä, no myrkkyä nauttineena en tiennyt onko se oikeasti siinä vai ei, yhtäkkiä tuli ajatus siitä että näkevätkö muutkin tämän ja yritin katsoa muita ihmisiä että katsooko ne samaa porttia kun minä mutta en saanut siitä selkoa koska ajatus siitä katosi heti kun näin että jack sparrow räkii takana olevan naisen naamaan (tämä jäänyt jotenkin lujaa mieleen en tiedä miks).

Oli outoa kun viimein sain ajatukset kasaan ja lähdin kävelemään tätä porttia päin niin huomasin että oloni paranee joka askeleella kun meen lähemmäs porttia, portin juurella tuntui olevan pakkasta ja euforia oli kovempi kun MDMAsta, jalat tuntui olevan jäätynyt kiinni maahan. Samaan aikaan pelotti.. Sain lopulta astuttua portista jolloin kaikki hyvät ajatukset, se taivaallinen euforia mitä portti toi KATOSI.! Yksinkertaisesti kaikki pimeni... Silmissä vilisi jotain "videota mun elämästä" ei jääny päähän että mitä mutta mielikuva mulla on siitä että mun elämä siinä pyöri.... Ei missään mitään tuntoa saatika ajatusta siitä kuka olen miksi olen.... Tuntui kun olisin kuollut.... :/ Todella outo tila kun en yksinkertaisesti ajatellut mitään (edes voinut ajatella) kuin olisin ollut kuolleena, niin sitten yhtäkkiä alkoi ajatuksia virtaamaan ja tuntui kun olisin herännyt henkiin, mutta piti etsiä itseni ennenkuin sain kaikki ajatukset kasaan yms että ymmärrän yhtään mistään mitää.

Ajatukset olivat jo sen verran palanneet että sain ajateltua ajatuksia että missä olen miten olen ja mitä on tapahtunut tajusin että en näe vielä, veikkaan että näkökin piti etsiä jotenkin koska heti kun ajattelin että silmät ei toimi nii ihan sekunttien päästä alkoi toimimaan, oli ihana tunne tuntea että on hengissä, kun olin hetken katsellut ympäriinsä havahduin että kaikki ei oo ok vaikka selvisin, DXM ei tolloin enään voinut potkia koska trippasin koko yön ja herättyäni henkiin oli aamu leirintäalueella. Tuon illan jälkeen olin omissa ajatuksissani ja näin hallusinaatioita ilman mitään aineita enkä tajunnut niiden olevan halluja.. esim että kämppä täynnä kavereita koko päivän ja ollu tosi hauskaa yms. mutta oikeesti ollu yksin, sit yks tyttö ilmesty yleensä joka paikas, sillä oli kahta eri väristä pukua toinen ei ollut pelottava toinen oli, välillä tyttö halus pahaa ja laitto mut pelkäämään aivan vitusti.

Kaverit tajus aika nopsaa että nyt ei oo hyvä ja ne koitti kysellä multa sillon että mitä aattelen nään ja että tajuanko ite et ei oo ehk hyvi kaikki mut jotenki sillo oli kaikki ok omasta mielestä, olin vaan sillai et koomasin seinää ja saatoi alkaa yhtäkkiä nauramaan ja ihan omissa maailmoissa mutta kävin salilla ja kaupassa kävin ja muut sain hoidettua. Festarien jälkeen seuraavan kerran ku poltin savut niin meni jotenki aivan vitun sekasi, olin kaverin kyydis etupenkillä ja yhtäkkiä alan painamaan päätä sitä niskatukea vasten ja kuulostan siltä etten saa happea ja kurkku "vetäytyny" sisäänpäin, koska katoin apukuskin peilistä ittee ja näin et sellane hallu hahmo mitä näin niin on veitti mun kurkulla ja painaa sieltä takaa sitä kurkkua vasten, säpsähdin ja pelästyin mutta ajatus tapahtuneesta katos hetkenpäästä jonnekki syvälle. Tämä tila kesti sen melkein puolivuotta ja tuona aikana hallusinaatiota puski joka päivä aamusta iltaan, välillä meni lujaa mutta osaksi oli lepposta oman mielen kanssa esimerkiksi kun istuskeli vaikka kaverin luona sohvalla polttamassa savuja ja muut jutteli siinä ja kuunteli musiikkia niin ite katos johonki syvälle ajatuksiin ja kattelin ku jotkut hahmot alko rakentaa olohuoneen matolle jonkun näköstä majaa, melkein mitä halus kattella nii sitä saiki kattella HD ja aitona.. ei aivan kumminkaa :D Ja nyt todellisuudessa ollaan mutta kyllähän tuo myrkky jälkensä jätti.
Travel
Psykonautti

Re: Psykoosi

Post by Travel »

No toi mun reissu pääty vitunmoisissa vainoissa, ääni- ja näköhalluissa putkan kautta, terveyskeskuksee ja psykiatriselle. :up: Joku piripsykoosi se oli, luulin olevani siinä hostels leffassa, sairainta mitä oon koskaan kokenu, huhhuh! Kirjotan myöhemmin tarkemmat kokemukset tosta illasta.
Kaikki mitä kirjoitan, on vain oman pääni sisäistä fiktiota, jossa todellisuus on kaukaa haettua.
porter

Post by porter »

Jaahas oma stoori!

Alkoi pienellä lirpakan maistelulla 2013 joulupäivänä ja siinä frendi tuli kattoon mua ja lähettiin kunnon radalle! piriä pirä piriä ja naksuja joissa mdpv ja jotai sairaita muita tutkareita ja mdma.

Homma jatku uv bileiden jälkeen todelliseen kuolemattomuus oloon ja siihen että näin että kaikki osotteli mua aseilla/puukoilla yms sohin rautaputkella olemattomia tonttuja, olisin ehkä kaivannu jo jotain putkahoitoa tossa vaiheessa :roll: 50km matkan menin junallaki ilmaseks ku sanoin että saatanan perkeleen rahatki viety ja puhisin niin ei konnari uskaltanu multa paljo rahoj kysellä sano et ooha hiljaa siellä nii pääset ilmaseks :roll:
oikeestaan olo rauhottu siin vaiheessa kun frendiltä sain subuannoksen ja lyrican. valvomista n 6-7pv.
Todella perseestä kun alkaa kunnon vainot ja kuolemattomuus olot samaan aikaan, siin on muut ihmiset aina vaarassa kun on niin hälläväliä olo!
Olin myös kuulemma ku frendi kyseli jotain velka nii huutanu hälle et antaa tulla sen yhen vaan että pyssyt ja paukut on valmniian et katotaan kuka on kuka vittu et jos on pokkaa nii tulee tänne nyt heti vittu!! tossa pieni esimerkki kuolemattomuus/vaino moodista.
heihoi
Lepakko

Post by heihoi »

ite oon ollu psykoosissa mikä kesti jotaain öömm... vaikee sanoo kokonaisuudessaan mut kamalin delirium-vaihe oli joku ainaki muutaman kuukauden, vaikee sanoo ku en muista niist ajoist oikee mitää... mut kokonaisuudessaan ehkä jonku puolisen vuotta - vuoden about.. vaikee sanoa ku sit sitä jälkiputinkia kesti jonki aikaa ni ei osaa sanoa et mikä oli viel sitä psykoosia ja mikä oli vaa sitte niitä traumoja :D

Muttta siis koin että koko todellisuus on kääntynyt jotenkin nurin kurin ja että olen jotenkin joutunut johonkin helvetin tapaaseen ei-mihinkään ja en ollu olemassa, olin vaan joku kaikki maailman kamalat asiat samaan aikaan enkä tämän takia ollut MILLÄÄN TAVALLA yhteydessä kehooni.Tuntu että olin kuollut. Sitten luulin että kaikki maailman kamalat asiat ympärilläni ja vieraidenkin ihmisten epävarman oloiset ilmeet ja tunteet johtuivat läsnäolostani, koska minä olin itse helvetti ja kaikki maailman kauheudet, ja siitä kun olen tuolla helvetin kaltaisessa tilassa ja levitin sitä helvettiä ympärilleni vain olemalla olemassa. Sitten kuvittelin että kaikki vieraatkin ihmiset heti tietää että olen siellä tilassa ja kaikilla pienimmilläkin eleillä viittaavat jotenkin siihen ja epäsuorasti yrittävät neuvoa minulle reittiä ulos sieltä. Että jos joku random tyyppi metrossa puhuu kännykkään että "kelasin käydä kaupassa" ni sekin jotenki viittas siihen että millä tavalla mun pitäis olla eri tavalla että voisin elää tässä maailmasa muiden kanssa. Tää on ollu ainoo vaihe mun elämäs ku oon vakavasti harkinnu itsemurhaa, en niinkän edes itseni vaan muiden takia, koska koin että teen niin paljon pahaa maailmaan vaan olemalla olemassa. :(

Sitten ulkoisempia aistiharhoja oli että koko maailmankaikkeus on vaan peli ja että mun tietoisuus on jotenkin sulautunu materiatasooon jollai vitun kuumottaval tavalla ja en yhtään hahmottanu että mihin mun keho esim loppuu, että jos liikutin vaikka mun kättä ja 50 metrin päässä oli puu, ni tunsin fyysisesti et miten mun käsi on sulautunu siihen puuhun ja liikkuu siinä puun sisällä yms... Ja kaikki oli sellast ihan järkyttävän synkkää ja elotonta ja mustaa ja harmaata ja ennen kaikkee ihan helvetin elotonta ja pelottava... Ja kaikki ihmiset näytti tosi pahantahtoisilta ja ällöttäviltä ja seonneilta.. Ja sitte tietty kaikkee perus äänien kuulemista et ihmisten puhe kuulosti vitun pelottavalt joltai nurinkuriselt et sielt seasta kaikuu jotai vitu pelottavii kaikui jostai toisest helvetti-ulottuvuudesta
Personaes
OD

Post by Personaes »

Omassa psykoosissa, kun olin lataamossa omassa huoneessa. Olin ihan varma, että kun kello lyö 00:00, niin mut haetaan sieltä ruokailu saliin, jossa on kaikki elämäni aikana tapaamat hulluimmat psykopaatit jotka syö mut elävältä. Lisäksi ne joutu väkisin antaan mulle piikkiä peppuun kun olin varma että ne tabletit on myrkkyä.

Vieläkin mun pahin pelko on, että kun kuolen, niin herään sieltä helvetin lataamosta, jossa sit alkaa person-syönti maratoni. Aina jokaisesta puraistusta lihapalasta kasvaa keho takaisin ennalleen, joten mua syödään siellä ikuisuuksia. nam nam.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
lp420
Karvakuono

Post by lp420 »

Mä oon ite edelleenkin aivan varma että tämä tila oli psykoosi. Se sai diagnoosin vaikea paniikkihäiriö ja sit joku kannabinoidien aiheuttama jälkitila tms mut se nyt on vaan lekurin tulkinta.

Oli valmiiks jo psyyke niin paskana kaikesta että se ei paljoo tarvinnu että todellisuus hämärty ennestään sen rajan yli minkä lasken jo psykoosiksi. Poltin jotain minkä hasaa olla piti ja siinä keskellä kulki valkonen rantu mistä en tiiä vieläkää mitä se oli, poltin sen kaiken, yksin, yöllä, valmiiks jo paskoissa fiiliksissä vähän pelokkaana luullen sen auttavan. Lähin tripille missä en nähny itteeni peilistä kun katoin peilin, aloin kriippaamaan sitä että mä oon vaa joku tietosuus mikä vaa leijailee täällä ilman fyysistä ruumista. Koin sen niin päin että todellisuus on se että me ollaan oikeesti vaan pelkkiä henkiolentoja ja mäki oon ollu sellanen koko ikäni ja että ruumiit millasena oon ne nähny on ollu mun aijempaa harhaa minkä oon luonu ja nyt niinku heräsin siitä.

Ja siis viikkoja mä uskoin vaikka trippi oli ohi että ei mua oo olemassa sellasena ku oon luullu ku peilissä oli pelkkää tyhjää aina ku sinne katto. Se oli ihan vitun kuumottavaa ja silti piti vaa yrittää olla normaalisti muille ja yksin vaa kelata että mitä helvettiä en nää itteeni peilistä..... Aloin pelkäämään itseäni. Aloin ihan vitusti pelkäämään kysymystä "Kuka minä olen?" jne. Jossain vaiheessa tapahtu just tota mitä muutkin oli maininnu että kun sieltä peilistä sit alko jotain näkyä niin kasvot vaan nauro mulle vaikka en varmaa hymyilly ite yhtää. Kaikki alko näyttää erilaiselta ku ennen, ihan vitun vääristyneeltä. Kasvot varsinkin näytti ihan vitun pelottavilta vaikka ne ennen oli ihan tavallisia. En voinu kattoo ketää silmii koska aina sillon ne kasvot väläytti sellasia vitun pelottavia ilmeitä jne mitä ei varmaan ihmiset oikeesti tehny.. Tai no mulla meni skitsottelu sille asteelle että tässä on takan ihan vitunmoinen salaliitto että kaikki maholliset ihmiset on suunnitellu valmiiks että ne psyykkaa mua joka ikinen kun ne tulee juttelee mulle että mä sekoisin enemmän jne. Koska mua oltiin oikeestikki psyykattu aijemmi mikä tähä johti..

Aloin pelkäämään ikuisuutta, päättymätöntä luuppia ja sellasta toistumaa joka toistuu päättymättä ikinä. Mä vaan ikuisesti toistan ja luuppaan jotain aivan kamalaa ja havahun siitä ja tää mitä elän ja koen nyt on vaan jotain harhaa mistä herään taas joskus huomaten että sama toistuma lähtee uudestaan käyntiin. Siis just sitä että tää päivä minkä elän on salee pelkkää unta ja jossai lataamossa nukun vaa ja sitte herään siellä ja mut pannaa taas nukkuu ja nään sen saman unen uudestaa ikuisesti uudestaa ja uudestaa... Tuo mua kriippas ihan maan vitusti kun kaikki tuntu joka ikinen hetki niin vahvasti ennestään koetulta ja liian tutulta. Muistin jo ulkoo että nii joo tässä kohtaa tää sanoo näin ja näin ja nii ne sit sano ja niin niissä aina kävi. Tiesin siis 5-10sek eteenpäin tulevat tapahtumat kun ne oli jo niin tuttuja. Ihan ku oisin kokenu ne eka sillä tripillä, sitten uudestaan unessa ja nyt vielä kolmannen kerran valveilla just yksityiskohtia myöten sama hetki uudestaan. Ja aivan hirveetä deja-vu kriippailua. Tota noiden oireiden ja pelkojen kanssa pyörimistä kesti jotain vuosi ainakin ennenkun pääsin tosta deja-vu kierteestä ja sen pelkäämisestä ja aloin vähä tajuta missä oikeesti mennään. Skitsosin myös sitä miten eliitti ja valtakoneisto syöttää meille piiloviestejä ja aivopesee meitä (no sitähän ne varmaa oikeesti kai tekeekin mutta toi meni siis ihan nextille levelille...) telkkarin välityksellä. En voinu kattoo telkkariakaa ku sieltä tarttu pahoja ajatuksia yms.

Sanoisin että aika outoa jos ihan vaan kannabiksesta tollasta? Ja pelkkä paniikihäiriö? Joo o..

No ohi meni onneks. Edelleen nään silti ikuisuudesta ja jostain ikuisesti jatkuvasta hetkestä painajaisia. Hereillä en silti noita enää kriipaa ja yks ihan vitun hyvä ystävä sai mut puolen vuoden aikana pikkuhiljaa ite hoksaamaan ettei noissa jutuissa oo mitää järkee ja kun mä ite sen tajusin niin paranin melkein puolessa viikossa kokonaan. Se osas niinku saaha meikät tajuamaan ihan alusta lähtiin ite ihan vähän vaan johdattelemalla ja kuuntelemalla että nää jutut on aika kaukana jo siitä oikeesta todellisuudesta missä pitäs mennä. Sitte se meni ohi.

Mut joo sellasta koin mä ja toivon ettei tollasta tarvis kenenkää koskaa kokee..
"Onko kuvittelu totuutta oikeaa, vai totuus onttoa kuvitelmaa?" :shock: :shock: :shock:
bilehile
Apteekki

Post by bilehile »

En oo kyl ikinä ollu psykoosissa mutta oon flipannu aina sillontällön (vetäny liikaa vääriä päihteitä huonoon mielentilaan). Kylhän nää on eri asioita, flipannu rauhottuu kun päihtymys laskee? Juossu esim ympäri kyliä huutaen ja golfmailalla huitoen. Ikkunat rikki ---> vaatteet vähentyneet kummasti ---> "ei vittu jätkä lähtee kyl putkaan ihan just" ---> havahtuu et on kaverilla: "löit muuten pitsasta vetoo senjasen kanssa ettei ne yhet soita muka poliisia...sä hävisit" :! :! Joskus jopa nautin tommosista päivistä. :doh:
Takana loistava tulevaisuus.
reseptorit
Psykonautti

Post by reseptorit »

Olen ollut psykoosia muistuttavassa olotilassa viimekesänä kun olin syönyt 2g silokkeja, ja polttanut hatsia... Tämä flipahtaminen tapahtui todennäköisesti 100mg ketipinorin takia..

Oli aurinkoinen päivä ja olin frendin kämpillä jossa oli paljon porukkaa. Sienet olivat vaikuttaneet jo muutaman tunnin ja päätin polttaa hatsia olotilan buustimiseksi :doh:
Hittien jälkeen tunsin oloni ahdistuneeksi ja ajatukset ajautuivat hieman negatiiviseen suuntaan. Kyselin siinä kavereilta rauhoittavia ja bentsoja, joita ei ollut. Sitten löysin lattialta lätkät ketipinoreita ja tuumiskelin että ne vievät olot pois ja helpottaa ahdistukseen. Nappasin 1 ketipinorin naamariin ja sehän alko ramaseen. Sytytin röökin kämpässä ja poltin sitä makoillessa sohvalla, kunnes kaveri huomatti ja huusi että sisällä ei polteta. Sen jälkeen oloni muuttui epätodelliseksi ja psykoottiseksi.. kuulin ihmisten puhuvan paskaa minusta ja kuiskivan toisille pahoja asioita joita aikoivat tehdä minulle. Huusin heille että minusta ette paskaa puhu ja että minä kuulen kaiken mitä puhuttte minusta. Siinä vaiheessa kaikki huomasivat missä kunnossa olin ja ''heittivät'' minut pihalle. Lähdin saattajan kanssa kävelemään himaan, luulin että pystyin lukemaan ihmisten ajatukset ja ennakoimaan tulevat tapahtumat. Pääsin kuitenkin kotiin ja menin makoilemaan sängylle. Mietin samalla että minulla on kaksi vaihtoehtoa itsemurha tai sängyllä makoilu . Mikään ei tuntunut todelliselta tai normaalilta. Sain kuitenkin nukuttua arviolta 3-5h jolloin heräsin hikisenä sängystä. Silloin tiesin selvinneeni :up:

Teksti saataa olla sekavaa koska olen ottanut lyricaa ja fiilistelen med. Musiikki :P
Masis
Psykonautti

Post by Masis »

reseptorit wrote:Sen jälkeen oloni muuttui epätodelliseksi ja psykoottiseksi.. kuulin ihmisten puhuvan paskaa minusta ja kuiskivan toisille pahoja asioita joita aikoivat tehdä minulle. Huusin heille että minusta ette paskaa puhu ja että minä kuulen kaiken mitä puhuttte minusta. luulin että pystyin lukemaan ihmisten ajatukset ja ennakoimaan tulevat tapahtumat.
Tutun kuulosta.. Tulee koettua tämän kaltasia asioita selvinkinpäin joskus joten olen jättänyt kannabiksen kokonaan pois ravintoympyrästäni. Deelejä en ole koskaan kokeillut ja ehkä vähän off-topic kysymys: voivatko deelit laukaista psykoottisen episodin psykoottialttiille immeiselle?
frapathea

Post by frapathea »

Masis wrote:voivatko deelit laukaista psykoottisen episodin psykoottialttiille immeiselle?
Olisko toi: joo. Eiks toi oo ihan yleisesti tiedossa oleva asia, että aivokemiaan vaikuttavat aineet lisäävät aivokemiallisten epätasapainotilojen riskiä ihmisillä, jotka ovat sellaisille muutenkin alttiita.
surly
Lepakko

Post by surly »

Psykooseja on tullu aina välillä selvänä tai aineissa. Viimeisin oli 32mg DOC trippi jossa juoksin kaduilla huutelemassa ihmisille kunnes poliisit vei sairaalaan ja tunkivat täyteen bentsoja, en muista siitä paljoa heräsin ihan selvän olosena sairaalan lattialta ilman housuja ja mun ympärillä seiso monta ihmistä joista yks yritti tyrkyttää mulle sairaala housuja. Sit veivät mielisairaalaan joka oli vittumaista koska olin kokonaan pois tripiltä jo kun heräsin niin tuli vietettyä tylsät neljä päivää ja missauttua tärkeitä koulujuttuja. Menetin lompakon sillon ja sit tietysti joku löysi sen ja alko mun henkkareilla tekeen osamaksu sopimuksia sun muuta, vieläkin tutkinta kesken siitä.

Todellisuus ylipäätänsä tuntunut väärältä jotain vuosia mut suht äkkiä siihen tottuu, hyvä vaan kehittää semmonen asenne että oma ja jaettu todellisuus ei täsmää mutta silti pystyy ymmärtämään mikä on ns. defensiibiliä(?). Oma filosofiani on että ei kannata huolehtia totuudesta sen enempää kuin mitä oikeudessa päätetään, eli keskittyä käytännön todellisuuteen. Sit oman pään sisällä voi matkailla fantasiamaailmoihin rauhaussa kun vaan musitaa yhteiskunnan pelin säännöt ja itse ainakin tähtään ennemmin pronoiaan kuin paranoiaan, vaikka paranoiastakin saa tiettyä jännittävyyttä. On kyllä ollut raskaita pitkäaikaisia psykooseja ja ne johdan pääasiassa stressin aiheuttamiksi. Skitsotypaalina tarvitsen paljon omaa rauhaa ja tilaa muuten alkaa käymään ylikierroksilla.

Yleensä kyseessä on ajatukset jotka tunnen jo tulevan jostain kaukaa mutta en pysty niitä pysäyttämään ja sitten vaikka kuinka hullu ajatus se olisi niin kokemukseni vastaa että "katso, tässä on todiste että tuossa ajatuksessa on perää!", todellisuus perimmiltään tunnetaan ruumilla ja siihen ei järkeily paljoa auta. Asian voi aina ottaa huumorilla kuitenkin, itse kyllä tuhlaan energiaa siihen että heitän takas jotain väittelyä itseeni vastaan ja yritän ottaa huomioon kaikki te muut jotka kuuntelette ajatuksiani ( :D ). Neuroleptejä kyllä vedän suunnilleen säännöllisesti mutta tätä "telepatiaa" eivät ole poistaneet ja olen taukoamatta elänyt sen kanssa joitain vuosia, siitä voin ehkä kiittää tietynlaista rentoutunutta asennetta maailmaa kohtaan, ei minua haittaa se että kaikki tietää kaiken niin kauan kun telepatia ei käy todisteeksi oikeussalissa xD

Mut joo, ihan normi elämää vietän ja olen suhteellisen tyytyväinen psykoosieni kanssa, monilla on paljon pahempia. Mutta toi viimesin DOC seikkailu meni kyllä yli, ensimmäinen kerta kun en flippauksessa saanut hallittua ittseäni niin että makaisin itseni selväksi ja ryhdyin vielä väkivaltaiseksi. Mutta puolustukseni olin juuri sitä ennen joutunut kusetetuksi, trollatuksi, ryöstetyksi moneen otteeseen. Kärsin ehkä hieman liiasta luottamuksesta ja uskomisesta...
Times are tough, huh, bud?