Lopettaminen (ja vähentäminen)

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Skilla
Lepakko

Re: Lopettaminen (ja vähentäminen)

Post by Skilla »

On taas vaihteeks menny oma päihteidenkäyttö ihan lekkeriks.. lähinnä opiaatit. Tossa kesällä sain lopetettua kuukaudeks, mikä oli yllättävän pliisu homma. Oli kaikkivoipanen pumppi ja deadline. Noh, ne hommat mitä varten skarppasin sitte sukels 6 viikon jälkeen ja taas nappia lohkomassa.. Nyt pari päivää sitten tuli poistettua 100ugh fenttis laastari ja sitä sitten kokkailin. Siinä supernami vetojen nousuissa kun tulee se "kuristumisen tunne" tuli ihan mieleen vanhat heroiinin vetelyt... Vaikka nyt subua on pääasiassa tullut vedettyä (koska pari kk tulottomana..) niin se ei koskaan oo saanu mua feidaamaan toivoa ja lopettamaan yrittämistä. Parit töötit kunnon täysagonistia ja oon valmis jättää kaiken että sais ees parit fiksit.. Tosin oon ylpee etten oo sitä herskaa vetänyt melkeen vuoteen. Siitä pitäs pitää kiinni...

En väitä olevani pahassa jamassa, päinvastoin. Veikkaisin että teillä monilla on suuremmat ongelmat kun mulla. Nyt täytyis vaan hommata pari listaa lyricaa ja muutama diapami niin voisin potkia koko tavan (ees hetkeks, että vois jouluna olla puhdas) Absoluuttinen tulottomuus vaan tekee siit' pirun vaikeeta... Perus ruoka, kessu, vessapaperi kysymykset. :roll: Onneks tästä on suunta vaan ylöspäin :)
Neste
OD

Post by Neste »

Skilla wrote:On taas vaihteeks menny oma päihteidenkäyttö ihan lekkeriks..
Sama homma. Jostain syystä myös itsekuri mennyt ihan totaalisesti sen vetämisen suhteen niin on tullut pariin otteeseen kiskoattua stimuilla todella ikävän tuntuiset överit :roll: Kait sitä pitää sitten vaan olla täysin ilman jos kohtuu käyttö ei onnistu. Toki sillä on varmasti vaikutusta että olen joutunut muutaman viime viikon aikana stressaamaan pahiten koko elämäni aikana. Nyt onneksi helpottaa :)
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Scarlett
Lepakko

Post by Scarlett »

Tässä alkaa olemaan neljä kuukautta raittutta kohta takana. Ohhoh. Melkein.

Nyt tuntuu tosi pikkumaiselta vinetä taas tästä samasta asiasta mutta luoja mua ahdistaa kuinka oon tässä kuivillaolon aikana pullahtanut. Joo, normaalipainoinen edelleen mutta esimerkiksi housut, jotka olivat mulle auttamattoman isot elokuussa ovat mulle nyt tiukat. Vatsa hyllyy kun kävelen ja tunnen jopa jonkun hyllyvän leukani alla, vaikka peili ei kaksoisleukaa näytäkkään.

Ekat kaks kuukautta oli ihan pohjaton ruokahalu kun lopetin, joka on normaalia. Nyt se on tasaantunut ja silti tuntuu että perse se vaan levahtaa liikunnasta huolimatta. Kestää varmaan elimistölläkin tietty vielä palautua. Arghh silti.

Totuin liikaa narkatessa siihen että luut kolisee vaikka syön kuinka paljon karkkia. Totuin olemaan laiha, en normaalipainoinen. No en mää toki paljon muuta sen karkin lisäksi syönytkään, join vaan bisseä. Jaksoin urheillakkin silti.

Tiedän kuinka vammasta tästä on ulista kaiken sen taistelun jälkeen , etenkin kun tiedän etten ole edellenkään paksu. Mutta reilusti paksumpi kuin kesällä.

Menin vielä tossa katselemaan vanhoja kuvia ja ei, en mä enää sellaiseksi tikkujalaksikaan halua mutta en halua turvotakkaan tästä enää. Joten se olis tehtävä jotain. Kunhan flunssa on taltutettu tuplaan liikunnan määrän.

Joo ja kaikki lopettajat saa lopetuskiloja ja se on vaan tervettä. Näytän nyt terveeltä. En narkkarilta jonka rintaranka kuultaa valkoisen paperi-ihon läpi ja polvet on isot luupatit keskellä riisitikkuja.

Kai päälläkin vaan kestää tottua tähän, ei pysy mukana kehon muutoksissa sillä äkkiähän kaikki on käynyt.

Muuten olo on tän kuivillaolon kanssa tyyni ja rauhallinen, kaikki on ihan ookoo.

Kyllä mä just tossa eilen mietin että oon aika kova muija kun sain kaiken lopetettua seinään, yksin, ilman kenenkään apua :roll:

Ja jokainen päivä on edelleen aika ihmeellinen kun huomaa itsestään uusia asioita ja oppii, aivan erilailla tiedostaen ne kuin siinä ikuisessa pöhnässä !
In my world everyone is a pony and they all eat rainbows and poop butterflys
JOHNSSON
Lepakko

Post by JOHNSSON »

itekkin lihonu saatana 7 kiloa heinäkuusta kun lopetin päivittäisen (enää vedän ehkä muutaman kuurin kuussa max. 2 vko/kk ehkä) pirin narkkaamisen ja aloitin päivittäisen subutexin vetämisen. Housut ei mahdu jalkaan, kaljamaha, viitoisleuka, no jospa se tästä.
Neste
OD

Post by Neste »

Lihoin kanssa tuon 1kk oppari putken jälkeen 6-7kg about kuukauden sisällä. Mulla on ollut sama paino vaikka kuinka pitkään niin oli melkoisen huomattava muutos. Vatsa turvotti myös ihan helvetisti, nyt on onneksi alkanut pikkuhiljaa helpottaa ja joogan aloitan taas ihan kohta.

Ihmettelin kyllä sitä etten laihtunut melkein yhtään putken aikana vaikka söin ihan miten sattuu, hidasti vissiin aineenvaihduntaan niin radikaalisti.

Eniten kuitenkin harmittaa kun rahaa meni tuohon turhuuteen ihan älyttömästi.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
Scarlett
Lepakko

Post by Scarlett »

Jotenkin lohdullista tietää että muitakin vituttaa painonnousu. Vaikka onhan se että saa muutaman kilon lisää ja bonuksena terveemmän ulkonäön noin muutenkin aika pieni hinta siitä että on päässyt irti. :roll:

On tää vähän ensimmäisen maailman ongelma kuitenkin.

Ja se nyt ainakin on ihan jees että voin taas istua kovalla pinnalla ilman että keikun tyyliin ilmassa häntäluuni päällä. Se meinaan ei tunnu kivalta. Nyt on kivan pehmee perse :D Ja nykyään on aika hyvät tissitkin!
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

^Läskit! Tissien kasvust kyl plussaa.

11pv ilman bupree, suht ok olo alkaa olemaan. Vähän ehkä mennyt holismiks tää viikko, viskii, rommii, votkaa... Mut vittu!! Tajusin just et tuli tos nukuttua ekaa kertaa kunnon yöunet. Yleensä mennyt joko sängyssä riuhtomiseksi tai sit tunnin pätkissä koisimiseks, mut nyt täydet seittemän tuntii ilman katkoo. Jumaliste ku tuntuu hyvältä.

Kai tää taas täst, jos sitä toisen putken jälkeen ymmärtäs pysyy eros. Menis duunii, leikkais tukan ja perustas perhee. Jeps.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Scarlett
Lepakko

Post by Scarlett »

Addikti on näköjään aina addikti. Huomasin tossa että oon alkanut suhtautumaan liian pakkomielteisesti liikuntaan. Kai tää on jotain korvaamista. Täytyy tarkkailla tilannetta. Se on petollista kun liikunnasta saa sen välittömän hyvän fiiliksen ja niitä kiksejä oon aina metsästänyt milloin mistäkin aineista.

En näköjään osaa pitää kohtuutta missään.

Toki on pienempi paha olla liikuntaan koukussa mutta kylläpä senkin voi överiksi vetää ja saada itsensä hyvän kunnon sijaan paskaan kuntoon.

sxoxyvg, miten on mennyt buprettomuus ?
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Pari viikkoa sitten retkahdin puolikkaan kiekon tuhoamaan, sen jälkeen ollut kiltisti. Päässä viskoo tällä hetkellä niin rajusti että narkkaamaan ryhtyminen tuntuu hyvältä idealta. Ja niinkuin sanoit, addikti on addikti, kaljanjuontihommissa oon ruvennu aktivoitumaan turhan kovasti. Huono olo, itkuvinku nyyh, en tiiä.
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

sxoxyvg wrote: Tissien kasvust kyl plussaa.
OUJEE.

No se nyt oli eka ajatus mikä mieleen tuli sori.

hmm. Taitaa olla 21 päivää viimesistä bupreista eroo sitä ennen tais olla joku 6 päivänen putki ja sitä ennen tosi pitkään meni aika hyvin. Ei kyl reflata paljoo, mut motivaatio on aika kadoksissa, ehkä myös se, että sais jostain jotain irti on aika pientä.

Vittu oon jumissa. Oikeasti. Ei niinkuin mikään kiinnosta enään paskaakaan. Mä totuin subupäissäni ihmiseen joka oli ihan supermuurahainen ja nyt... Täl hetkellä en saa edes päivääni kuluun kauheen tehokkaasti. Oikeastaan tunnit menee toooosi hitaasti. Oikeastaan ainutta tekemistä on edelleen sellainen puolivillainen puuhastelu nettipokeri, orgasmit, urheilu, koulussa käynti (se pari tuntii mitä nyt viikossa on), mut ennen olin helpommin motivoituva ja nyt on aika jumissa.

No muita huumeita vain kehoon niin kait tääkin paranee :doh: Tai oikeastaan sekään ei tunnut kauheen kivalta idealta, välillä tulee ihan jees fiilis jostain asiasta, mut jotenkin on aika sellainen ettei vain pysty tekeen mitään oikeasti hyvin tai paneutua mihinkään. Täytyy myöntää, että tätä mielentilaa, kun kattoo niin subuLasse on tosi omituinen persoona ollut mulle NYT oikeasti mä olin tosi erilainen, kun vedin subua, kuin mitä oon tänään tai sitä ennen. Tietyllä tapaa mun mielestä parempi, mut taas samalla haavoittuvainen tietyllä tapaa.

Aika paljon tulee kysymyksiä nostettua, mitä sitä oikeasti haluaa taas elämältä ja minkälainen ihminen sitä on kaikkine vahvuuksineen ja heikkouksineen.
sxoxyvg wrote:Menis duunii, leikkais tukan ja perustas perhee. Jeps.
Mä oon ihan salee, että tää on addiktio siinä missä bupren kiskominen. Jos on noi kaikki niin on paljon hankalempi narkata. Mun oikeasti tarttee varmaan alkaa laskuvarjohyppääjäksi tai joksikin sit mä oisin sellaisis adrealiini pärinöis vain ja oisin sikamagee jäbä. :P
Travel
Psykonautti

Post by Travel »

Vuosihan tossa meni kuoseissa, enemmä tai vähemmä mutta joka päivä oikeestaan jotakin. Syksyllä sitte riistäyty swimban kanssa ihan täysin ja valvottua kyllä tuli ja se näky psyykkeessä. Kuukauden tauon pidin tässä, joista melkee 3 viikkoa ilman hatsiakin! Huh, en olis uskonut että saan itteeni niskasta kiinni ja pidettyä noinkin "pitkän" tauon. Hatsi jäi vähän niinkuin huomaamatta pois, kun vetäydyin vähän syrjempään taukoilemaan ja hakeuduin tietentahtoen ihmisten seuraan jotka ei dopettanut!

No nytten kuukauden "kunniaksi" tässä vähän vauhteilua, kokkailua ja jottain muuta muksaa. En voi sanoa etten ikinä enään aloita jokapäivästä seka kuosausta, vaan olo on sen verran hyvä että lähiaikoina en ainakaan sitä tule tekemään. Mulla oo ollut koko vuoden aikana niin hyvä olo ku n. 2 viikon selväpäisyyden jälkeen, jakso tehä asioita ja nautti niistä oikeesti! Muisti jopa mitä oli tehnyt toissapäivänä kun ennen sitä piti miettiä ja silloinkaan ei välttämättä muistunut mieleen. Kyllä kelailin että miksi vitussa mää oon maksanut siittä että mulla olis mukamas hyvä olo ja onkin ollut, en sitä kiellä mutta se olo kun oli niinkin vähän aikaa kuin kuukauden selvänä, en osaa verrata mihinkään!! :love: Joka on mielestäni todella, todella surullista koska sellainen olo suunnilleen pitäisi ollakkin jos kuosaaminen ei ole jokapäiväistä.

Tiesin alunalkaen tämän olevan tauko, eikä lopetus koska alkoholista en edelleenkään pidä mitenkään erityisesti ja haluan viihdekäyttönä ottaa esim sen esson tai vähän swimb tai jotain muuta, mutta tosiaankin vain viihdekäyttönä.. Jospa saisin tämän tästä alkamaan pelkäksi viihteilyksi ja pidettyä itseäni niskasta kiinni, peukut on kovasti pystyssä! :) Mutta nyt, tämän viikonlopun aattelin juhulia ja katsoa sitten taas milloin tekee ehkä mieli jotain, toivottavasti ei vähään aikaan. :)
Kaikki mitä kirjoitan, on vain oman pääni sisäistä fiktiota, jossa todellisuus on kaukaa haettua.
jumalatjalassa
Lepakko

Post by jumalatjalassa »

Travel, onnea tauon johdosta! (: Selvänä oleminen voi todellakin olla hurjan palkitsevaa.
mimi
Karvakuono

Post by mimi »

Kysymys entisille spiguttajille: Oletteko havainneet jotain fyysisiä tuntemuksia (vihlontaa, pistelyä tms.) entisissä pistokohdissa lopettamisen jälkeen? Mulla on nyt puoli vuotta viimesestä piikistä ja taipeita vihloo välillä edelleen todella häiritsevän paljon. Mulla ei koskaan ole tietääkseni tapahtunut mitään erityisiä vaurioita suonissa, eikä missään näy edes jälkiä. Pohdiskelen että onkohan tää kuitenkin enemmän päänsisäisistä jutuista aiheutuvaa "oireilua"...
Higher than the soul can hope or mind can hide.
frapathea

Post by frapathea »

mimi wrote:Kysymys entisille spiguttajille: Oletteko havainneet jotain fyysisiä tuntemuksia (vihlontaa, pistelyä tms.) entisissä pistokohdissa lopettamisen jälkeen?
Mulla ei oo vuosiin pistetty suoneen mitään muita neuloja ku parissa verikokeessa, ja silti välillä vihloo edelleen, et veikkaisin olevan normaalia. Toivotaan näin. :D
Hippisaukko
Apteekki

Post by Hippisaukko »

Mä tein tänään päätöksen että mä vähennän. Ja lopulta lopetan. Mä tein tänään päätöksen että mä kirjotan äidilleni kirjeen jossa kerron kaikki tekoni, kerron rehellisesti mihi ne lainatut massit on menny. Miks mulla on outoja jälkiä käsissä. Miks mun kämppä haisee hassulta.

Mä tajusin täs vähitelle et mun sisällä ollu valo, ilo ja nauru vähitelle himmeni ja vähä aikaa sitte sammu kokonaan. Mä tajusin että mä oon vaan tyhjä kuori. Ettei päihteidenkäyttö oo mulle enää vapautta mitä se aluks oli, vaan nimenomaan uus asia johon oon kahlittuna.

adoptio,
Koulukiusaus,
seksuaalinen hyväksikäyttö,
viiltely,
syömishäiriö,
huumeet,
piikitys.

Nyt ois tarkotus startata vähitelle elämää ilma noita kaikkia. Mä oon huomenna varaamassa kiireajan lääkärille sekä ajan a-klinikalle.

Tää muutos tuntuu hullulta. Kuukaus sitte tää elämä oli siisteintä ikinä. Nyt mä tajuan mistä mua tääl vaultissaki varoteltiin.
Mä vihaan mun käsiä. Mustelmat, arvet, ei yhtään naiselliset ja kauniit. Kun mä katon itteeni peilistä niin mä en nää siel enää pikkupeikkoo vaan mörön. Ilo ja tuike on mun silmistä poissa. Hymyt on vaivaantuneita ja väkinäisiä. Mä en tunne aidosti. Mä oon varjo. Aineet tekee musta varjon. Opiaatit tekee musta varjon.

Mua pelottaa. Mut mä oon silti toiveikas. Kyl must viel kunnon Saukko tulee, kunhan annan itelleni aikaa. :)

Anteeksi sekava tajunnanvirtateksti. Mä en jaksa just nyt vittuakaan välittää pilkkusäännöistä tai muusta. Mä en saa mun tunnetilaa ja ajatusta muulla tavalla kirjoitettuna ilmaistua
[12:51] AlbertFish sä oot vaan nuori know-it-all tyttönen
[12:51] AlbertFish vaikka kissa luuleeki saaneensa tiikerin raidat ni kaukana oot
psychiCNoob
Kameleontti

Post by psychiCNoob »

Hippisaukko wrote:Mä tein tänään päätöksen että mä vähennän. Ja lopulta lopetan. Mä tein tänään päätöksen että mä kirjotan äidilleni kirjeen jossa kerron kaikki tekoni, kerron rehellisesti mihi ne lainatut massit on menny. Miks mulla on outoja jälkiä käsissä. Miks mun kämppä haisee hassulta.

Mä tajusin täs vähitelle et mun sisällä ollu valo, ilo ja nauru vähitelle himmeni ja vähä aikaa sitte sammu kokonaan. Mä tajusin että mä oon vaan tyhjä kuori. Ettei päihteidenkäyttö oo mulle enää vapautta mitä se aluks oli, vaan nimenomaan uus asia johon oon kahlittuna.

adoptio,
Koulukiusaus,
seksuaalinen hyväksikäyttö,
viiltely,
syömishäiriö,
huumeet,
piikitys.

Nyt ois tarkotus startata vähitelle elämää ilma noita kaikkia. Mä oon huomenna varaamassa kiireajan lääkärille sekä ajan a-klinikalle.

Tää muutos tuntuu hullulta. Kuukaus sitte tää elämä oli siisteintä ikinä. Nyt mä tajuan mistä mua tääl vaultissaki varoteltiin.
Mä vihaan mun käsiä. Mustelmat, arvet, ei yhtään naiselliset ja kauniit. Kun mä katon itteeni peilistä niin mä en nää siel enää pikkupeikkoo vaan mörön. Ilo ja tuike on mun silmistä poissa. Hymyt on vaivaantuneita ja väkinäisiä. Mä en tunne aidosti. Mä oon varjo. Aineet tekee musta varjon. Opiaatit tekee musta varjon.

Mua pelottaa. Mut mä oon silti toiveikas. Kyl must viel kunnon Saukko tulee, kunhan annan itelleni aikaa. :)

Anteeksi sekava tajunnanvirtateksti. Mä en jaksa just nyt vittuakaan välittää pilkkusäännöistä tai muusta. Mä en saa mun tunnetilaa ja ajatusta muulla tavalla kirjoitettuna ilmaistua
Mahtava päätös. Täältä tulee ainakin täysi tuki. Kärsivällisyyttä se vaatii ja tahdon voimaa, joista molempia näyttäisi sinulta löytyvän. Voimia. :up:

Tuossahan jo luettelit ne syyt joiden takia kannattaa ehdottomasti tehdä mitä lupasitkin. Eka askel on antaa itelles anteeks. Meillä jokasella on se puoli meissä itessämme, joka rupeaa syyttelemään ja kuiskailee korvaan, et " ei susta oo mihkää, oot vaa luuseri, turha edes yrittää" jne kaikki varmaan tietää. Hiljennät tämän vain ja sanot et "Saukkoa ei kiinnosta, saukko pystyy mihin vain !"

We are limittless. Peace and love :love:
Life = The Trip
Neste
OD

Post by Neste »

Nyt tässä viime kuukauden aikana tuli vihdoinkin sellainen oikea halu lopettaa kun aikaisemmin se on ollut enemmän pitäisi lopettaa tyyppistä. Muutamien pore + känni kombojen jälkeen kun raahautui kotiin joskus aamu kuuden tienoilla ja ei tietenkään millään saanut unta seuraavana päivänäkään, alkoi aina kelailemaan että ei tää vittu oo kovin normaalia saatika tervettä elämää! Ehkä mä vaan tarvitsin sen laskuhumalan herkistämän tilan ymmärtääkseni tämän asian. Jännästi samanlailla laskuhumalaisessa tilassa vuonna 2009 päätin aloittaa pajautuksen - ympyrä sulkeutuu.

Tuntuu että nyt samaan aikaan on alkanut saada elämän tosi hyvin hallintaan kun vertaa minkälaista kaaosta se oli syksyllä koulun ja harrastusprojektien takia joista kummastakin otin ihan älyttömästi turhaa stressiä.

Alan nyt pitää ns. lukujärjestystä jokaiselle päivälle johon merkkaan jotain tärkeää/mieluista tekemistä. Tulee taas sitä kontrollia ja tietenkin odotuksen iloa. Pitkästä aikaa odotan innolla huomista! :D

Pääsin muuttamaan pois (ilmeisesti) homeisesta kämpästä ja fiilis on senkin puolesta tosi mahtava :)
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Hippisaukko wrote:Mä tein tänään päätöksen että mä vähennän. Ja lopulta lopetan. Mä tein tänään päätöksen että mä kirjotan äidilleni kirjeen jossa kerron kaikki tekoni, kerron rehellisesti mihi ne lainatut massit on menny. Miks mulla on outoja jälkiä käsissä. Miks mun kämppä haisee hassulta.

Paljon tsemppiä sulle. Irkin kautta "vierestä seuranneena" voin sanoa, että teet ihan oikean päätöksen. Huumeiden kanssa käy helposti niin, että tulee samanlainen alkuhuuma kuin vaikka seurustelusuhteessakin. Silloin se on ihan sama, mitä muut ympärillä tajuaa: omilla silmillä on ne vaaleanpunaiset lasit, jotka estävät näkemästä todellisuutta. Kaikki tuntuu niin siistiltä, kunnes uutuudenviehätys katoaa ja tajuaa, minkälaiseen suohon on juossut. Muistaakseni mäkin varottelin sua tästä joskus, mutta samahan se on kaikkien tätä vaihetta käyvien kanssa yleensä, että ne varoitukset tajuaa oikeasti vasta kun tää huumavaihe on ohi. Silleen se oli mullakin aikoinaan.

Aineet myös muuttaa ihmisiä. Ne tekee ihmisistä aika itsekeskeisiä ja jopa usein välinpitämättömiä muita ihmisiä kohtaan. En tiedä koetko, että meillä oli jotain riitaa (vai suutahdinko yksipuolisesti sulle aikoinaan), mutta omasta puolestani voin tehdä kanssas sovinnon jos sä vaan haluat. Mun silloinen ärsyyntyminen liittyi sun käytökseen, joka oletettavasti johtui aika pitkälti kamanvetämisestä. Mut tsemppii anyways.
Neste wrote:Alan nyt pitää ns. lukujärjestystä jokaiselle päivälle johon merkkaan jotain tärkeää/mieluista tekemistä. Tulee taas sitä kontrollia ja tietenkin odotuksen iloa. Pitkästä aikaa odotan innolla huomista! :D

Pääsin muuttamaan pois (ilmeisesti) homeisesta kämpästä ja fiilis on senkin puolesta tosi mahtava :)
Toi lukujärjestys kuulostaa kyl hyvält idealt!

Hyvä et pääsit homeisest kämpäst pois. Siitä voi aika pitkäksikin aikaa tulla ongelmia, jos joutu kauan homeisessa tilassa olemaan.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
kytkinlevy
Karvakuono

Post by kytkinlevy »

Tuntuu tää elämä niin pirun vaikealta ilman mitään päihteitä. Vittu mä oon rimpuillu jo pitkään, että vois olla ihan selvinpäin, mutta ei.
Meni tuossa yhteensä yli vuosi ilman, mutta johtui pitkälti siitä, että heitin linnareissun.

Aamulla, kun herään, niin heti alkaa kelaamaan, että mitäs tänään. Siis yleensä ja mieluiten budi, mutta korvaan sitä bentsoilla ja opiaateilla. Buprea menee kanssa nasaalisesti aika paljon. Alkoholia en juo, koska siinä hirttää putki päälle. Kuukausi menee, että heilahtaa. Se on raskas laji.

Olen kuitenkin aikuinen mies, naimisissa ja muutenkin asiat on ihan jees, mutta en jaksa olla selvinpäin. Mikään ei myöskään kiinnosta, aloitekyky puuttu kokonaan. Jotenkin pelottavaa, ettei kestä todellisuutta. Addikti olen ollut aina, mihin, se vaan vaihtuu.

No joo, pakko oli jotain kirjoittaa ihmisille, jotka ymmärtää tästä genrestä.

Peace.
Kotona ja matkoilla.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

kytkinlevy, oletko yrittänyt saada elämääsi sisältöä jostain muusta? Jos esimerkiksi jatkuvasti tekisit asioita, jotka vaativat keskittymistäsi, et välttämättä ehtisi ajatella, miten paskaa on olla selvinpäin.

Oletko kokeillut taiteita? Musiikin tekemistä, kirjoittamista, valokuvaamista, maalaamista, piirtämistä yms?

Jooga ja meditaatio voisivat kans auttaa aika paljonkin.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
feenikslintu
Tuppisuu

Post by feenikslintu »

Lopetin koska pää ei enään kestänyt. Viikko valvomista, 1-2pv unta, 1-2pv jarruja tai viinaa ja sama ralli uudestaan. Ei vaan jaksanut, hävetti ja oksetti se kundi joka peilistä tuijotti. Menin töihin, ja kaksi vuotta istuin kaiken vapaa-ajan himassa selvinpäin. Halu päihtyä ei kadonnut, ja aloinkin jossain vaiheessa kuosittamaan viikonloppuisin. Tällä on menty jo hyvin pitkään.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Neste wrote: Alan nyt pitää ns. lukujärjestystä jokaiselle päivälle johon merkkaan jotain tärkeää/mieluista tekemistä. Tulee taas sitä kontrollia ja tietenkin odotuksen iloa. Pitkästä aikaa odotan innolla huomista! :D
En usko, että sulle tulee tätä, mutta oma kokemus meni jännäksi.

Olin ollut noin varmaan 3 viikkoa silloin ilman subua ja refloista se pahin oli lusittu osin sit yhtäkkiä hoidin itelleni, kun hieman edes virkosi olo niin työharjoittelu paikan (joka kyl alkaa vasta kuukauden päästä), yritin pariin bändiin päästä ja aloitin myös taistelulajin. Olin muutenkin täyttänyt aika kunnolla koko aikatauluni ja ajattelin, että kuhan vain on tekemistä niin en ajattele sillai douppia ja toinen virhe oli iteltäni odottaa samanlaista maanista kykeneväisyyttä mihin onnistun subuissa silloin, kun olin vain kolme viikkoa ilman. Meni aika överiksi.

Saanut viimeaikoina puhuttua tosi paljon sosiaaliterapeutin kanssa a-klinikalla omasta subun käytöstä ja mikä johtaa siihen. Huomannut kuinka mun pää koppa ruokki subuissa mun työnarkoottista mieltäni ja teki sen ylipäätään maholliseksi. Oon kärsinyt stressistä eritavoin tosi ja pitkään poistanut sen huumeilla ja ruokkinut sitä osaa itessäni joka on valmis tekeen ittensä nopeesti loppuun. Huumeet antaa halun toteuttaa itseään paljon enemmän, mut ne ei kysy multa jaksanko mää ihan oikeasti. Huumeiden avulla vain en tunne sitä loppuun tulemista ja jos sen tunnen huomaankin olevani jo refloissa eikä mulla ole settiä jäljellä joka pitää teräsmies lasse illuusion päällä.

Oli tosi opettavaista ennen joulua polttaa pilvee päivisin ja opetella olemaanvähän passiivisempi ja sitten joulun jälkeen, kun ei ole ollut niin paljon edes pilvessä ja napsinut vain pari äsidii niin herännyt tietyllä tapaa taas pikkaisen elämään. Musta on tosi hienoo täl hetkellä, etten koe mitään pakottavaa halua tehä mitään suuri suunnitelmia mihinkään vain elän paremmin yhtä päivää. Mulla ei oo pakko harjoitella kitaran soittoa, opetella pokeria, lukee jotain tiede kirjaa ja pärjätä koulussa jos ei mulla oo just sellaista fiilistä vain teen vähän sitä sun tätä aika randomisti ja oon pitkästä aikaa tyytyväinen, vaikken suorita kokoajan jotain.

Nyt seuraava haaste itellä on löytää pikkaisen jotain tekemistä josta iloita joka tuntuu harrastukselta ja joka rentouttaa samalla on tarpeeksi "kehittävän" oloista niin, että edes vähän olisi onnistumisen tunnetta. Tasapainoon pitää myös ettiä pientä arkista ruoskinta rutiinia ettei jää sohvalle myöskään makaan ja jätä kaikkia "nihkeitä pakollisia" hommia tekemättä niinkuin kouluhommia ja siivoomista. Jonkun verran pitää pakottaa itteensä johonkin, että sais sellaisen kivan arkisen tahdin päälle vielä eikä jäis vain sohvaan odottaan, että koska mä piristyn, koska tuskin tän enempää ja sit se äkkiä johtais vain liialliseen bupren kiskomiseen taas. Yritän itekkin alkaa taas ehkä pitään pientä lukujärjestystä. Enemmän sellaista, että teen vaik vain yhen nihkeemmän jutun päivässä ja sit jaksaisin urheilla illasta sit muuten odotan vain muita asioita jotka inspiroi ja puuhastelen niitä. Oikeasti pitkästä aikaa voi sanoa, että on hieman jopa miellyttävän tuntuista välillä olla selvinpäin, eikä tunnu siltä että odotan seuraavaa subulainia vain tehdäkseni yksinkertaisimpia asioita. Vaik siis aina mä oon valmis muuttumaan Dexmasta SUPERSUBU DEXMAKSI pienellä lainilla. höhöhöö.
kytkinlevy
Karvakuono

Post by kytkinlevy »

wRRa wrote:kytkinlevy, oletko yrittänyt saada elämääsi sisältöä jostain muusta? Jos esimerkiksi jatkuvasti tekisit asioita, jotka vaativat keskittymistäsi, et välttämättä ehtisi ajatella, miten paskaa on olla selvinpäin.

Oletko kokeillut taiteita? Musiikin tekemistä, kirjoittamista, valokuvaamista, maalaamista, piirtämistä yms?

Jooga ja meditaatio voisivat kans auttaa aika paljonkin.
En ole ja tiedän, että tuo on totta. Ei vain ole tarpeeksi halua, eikä voimia, elän kuin jossain välitilassa.
Hulluinta tässä on se, että olen tehnyt tämän aikaisemminkin. Join vuosia tuurijuoppona useiden kuukausien putkia. Myös bentsoista olen ollut riippuvainen. Nyt en ole kiinni fyysisesti missään kamassa (vielä).

Itsekin sen ymmärrän, että elämään pitää tehdä sisältöä ja tekemistä. Tästä ei tule mitään.

Kiitos sinulle asiallisesta vastauksesta. :up:
Kotona ja matkoilla.
Neste
OD

Post by Neste »

Dexma wrote:En usko, että sulle tulee tätä, mutta oma kokemus meni jännäksi.

Olin ollut noin varmaan 3 viikkoa silloin ilman subua ja refloista se pahin oli lusittu osin sit yhtäkkiä hoidin itelleni, kun hieman edes virkosi olo niin työharjoittelu paikan (joka kyl alkaa vasta kuukauden päästä), yritin pariin bändiin päästä ja aloitin myös taistelulajin. Olin muutenkin täyttänyt aika kunnolla koko aikatauluni ja ajattelin, että kuhan vain on tekemistä niin en ajattele sillai douppia ja toinen virhe oli iteltäni odottaa samanlaista maanista kykeneväisyyttä mihin onnistun subuissa silloin, kun olin vain kolme viikkoa ilman. Meni aika överiksi.
Mulla oli syksyllä just toi ongelma että otti ihan liikaa tekemistä. Nyt oon vaan karusti jättänyt kaiken turhan, keskityn vaan olennaiseen ja suunnittelen ajankäytön realistisesti.

kytkinlevy: koita ihmeessä keksiä jotain tekemistä. Urheilu on ehkä sieltä helpoimmasta päästä löytää jotain tekemistä ja ehkä siitä löytäisit sen uuden riippuvuuden, addiktoituva persoonallisuus sulla varmaan kuitenkin on niin parempi suunnata se johonkin positiiviseen juttuun. Jossain ryhmässä keskustelu voisi varmaan auttaa myös.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Neste wrote:Urheilu on ehkä sieltä helpoimmasta päästä löytää jotain tekemistä ja ehkä siitä löytäisit sen uuden riippuvuuden,
Hitto mä inhoon ajatella korvata addiktioo jollain paremmalla addiktiolla. Urheilu ADDIKTIO on ihan tarpeeksi paha juttu, mutta on hyvä kehittää itelle jotain muuta elämään.

Itelle urheilu on monessa mielessä ollut hyvä. Ensinnäkin silloin, kun puhutaan refloista ja sellaisista. Urheilu jeesaa kehitystä kehossa ja ylipäätään olemista. Myös urheilu on tosi hyvää tekemistä eikä se vaadi paljon panostusta, että saa vain aikansa kulumaan nopeemmin. Itellä bupren lopetuksessa kyl tietokonepelit ja urheilu on jeesannut hitosti, kumpaankin saa aikaansa hyvin kuluun.

Jos oikeasti haluan lähtee pois douppi elämästä ylipäätään niin kysyn iteltäni onko mulla oikeasti niin tylsää, että HALUAN jumittaa himassa kuosaten, kun voisin tehä jotain muuta? Toikin vähän on väärällä tavalla kysytty eikä kenenkään elämän tilanne ole niin helppo, että vois vain noin kysyä. Itelle on ainakin suuri motivaatio subun lopetuksessa ollut se, että tajuan kuinka paljon se jumittaa mua tekemästä muita asioita elämässä. Esim oon pitkään halunnut matkustaa ja sen sellaista. Ei sitä oikein pysty mahollisten reflojen uhalla tekeen ja moni asia oikeasti kandee jää tietyllä tapaa väliin, kun elämässä on vähän se, että reflat kolkuttelee aina ovella ja aikaa ylipäätään menee hitosti siihen, että niitä refloja ei tuu.

Tietyllä tapaa on oikeasti pakko saada edes joku makee unelma sen nistaamisen sijalle, että löytyy tosi paljon sitä motivaatioo "parantua" ja ohan sitä hitosti helpompi, kun on joku suunta edes elämässä mihin mennä. Mun hoitaja tos sanoi, että kun hänellä käy monia nuoria jotka on sillain, en mä tiiä mitä mä haluun elämässä, en mä tiiä missä oon hyvä ja mitä tekisin vapaa ajalla. Silloin on loppupeleissä tosi huono tilanne lähtee kehittään täytyy aika hakuammunnalla yrittää löytää asioita ja varmasti helpompi ratkaisu on vain jäädä himaan ja "retkahtaa".

Mä ite unelmoin kokoajan siitä, että pääsis nyt töihin ja sit sais rahaa ja sen jälkeen voisin tehä elämässä jotain siistiä taas vaihteeksi. Helvetin pitkä suunnitelma menee varmasti parin vuoden päähän, mut oikeasti kandee kysyä: Mitä mä haluun elämältä parin vuoden päästä? Haluunks mä oikeasti olla kuosit vielä silloinkin himassa? En vitus on nykyään mun vastaus jo suorilta käsin. Toivottovasti mä pääsisin parin vuoden päästä pitkälle vaellusreissulle lappiin mieluiten talvella hiihtään moneksi päiväksi tunturiin jossa ei oo paljon ihmisiä tai kiipeen johonkin vuorelle. Siinä on mun simppeli unelma joka antaa hitosti voimaa siinä, kun yritän parantuu. Se on hiton pitkän matkan suunnitelma, mutta se tulee vaatiin multa aika ison elämänmuutoksen jo sitä ennen ja sitä mä oikeasti taidan tarvita. Taidan oikeasti tarvita nyt niitä suuria hullumpia unelmia, että mulla on oikeasti tarpeeksi iso tavoite joka pystyy oleen tasapainossa tavoitteen huumeiden lopetuksen kanssa. Mä oikeasti tartten hiton ison vaihtoehdon mun nykyiselle ja monta vuotta kestäneelle elämän tyylille jotta mä pystyn tekeen isoja muutoksia. Se on hiton stressaavaa ja varmasti hiton pitkäjänteistä ja tulee varmasti kaatuun vielä pari kertaa, mutta sentään joku maali edes niin oikeasti helpottaa.

Kysy tänään jo itseltäsi (kuka ikinä oletkaan) ja lopettajat/vähentäjät vastatkaa missä haluutte olla vuoden päästä tai parin vuoden päästä? Mikä ois sellainen tosi siisti ja mahollinen juttu toteuttaa ja miten sitä toteuttaa? Tosta helposti ottaa paineet, mutta tuntuu jotenkin siltä, että en mä ainakaan voi kuvitellakkaan lopettaa huumeita joka on käytännössä yksi isoimpia juttuja mun elämässä ollut jos en mä keksi siihen tilalle jotain yhtä siistiä.
PinballWizard
Psykonautti

Post by PinballWizard »

Mulla on ollu itellä kans suurinongelma toi et mitä löytää korvaavaks tekemiseks sen douppaamisen ja päihdekulttuurin tilalle - aikoinaa se oli elämän siistein juttu mut sit ku sairaistuin psykoosiin mulla ei ollu muita vaihtoehtoja ku lopettaa tai arkun kautta ulos - valitsin lopettamisen. Nyt ollu 9kk ilman - rauhottavia tulee syötyy lääkkeeks ja joskus huviks ja bissee menee sillon tällön. Mut tärkeintä on just et löytää jotai korvaavaa tekemistä, ite alotin uudestaan kerää sarjakuvii ja lukemaan kirjoja, pelaamaan (en uhkapelejä) eri netti ym roolipelejä.

Sit tietenki ulkoilu ym auttaa ja itellä on kissa ja sen kanssa saa aikaa kulumaan kivasti et yleensä menee kuukausia ilma et tekee ees mieli douppii. Joskus syön temestoi rentoutumisee mut siin se aika pitkälle onkin, jatkossa tuun varmaan syömään niitä edelleen ja mahd. jtn xanoreita ym jos saan käsiin. Mutta kuitenkin sillee että se kuosaus ei oo se elämän keskipiste enää vaa se et oikeesti tekee muitaki asioita kesäl vaik kiertelee vaa kaupungilla ja kuuntelee musaa mikä on omasta mielestä ainaki perkeleen hauskaa ja rentouttavaa ja täysin ilmasta.
"Kaaos teorialla voidaan mahdollisesti selittää monimutkaisten järjestelmien käyttäytymistä, kuten lajien sukupuuttoon kuolemista - Ian Malcolm"
porter

Post by porter »

Dexma wrote:
Neste wrote:Urheilu on ehkä sieltä helpoimmasta päästä löytää jotain tekemistä ja ehkä siitä löytäisit sen uuden riippuvuuden,
Hitto mä inhoon ajatella korvata addiktioo jollain paremmalla addiktiolla. Urheilu ADDIKTIO on ihan tarpeeksi paha juttu, mutta on hyvä kehittää itelle jotain muuta elämään.

Itelle urheilu on monessa mielessä ollut hyvä. Ensinnäkin silloin, kun puhutaan refloista ja sellaisista. Urheilu jeesaa kehitystä kehossa ja ylipäätään olemista. Myös urheilu on tosi hyvää tekemistä eikä se vaadi paljon panostusta, että saa vain aikansa kulumaan nopeemmin. Itellä bupren lopetuksessa kyl tietokonepelit ja urheilu on jeesannut hitosti, kumpaankin saa aikaansa hyvin kuluun.

Jos oikeasti haluan lähtee pois douppi elämästä ylipäätään niin kysyn iteltäni onko mulla oikeasti niin tylsää, että HALUAN jumittaa himassa kuosaten, kun voisin tehä jotain muuta? Toikin vähän on väärällä tavalla kysytty eikä kenenkään elämän tilanne ole niin helppo, että vois vain noin kysyä. Itelle on ainakin suuri motivaatio subun lopetuksessa ollut se, että tajuan kuinka paljon se jumittaa mua tekemästä muita asioita elämässä. Esim oon pitkään halunnut matkustaa ja sen sellaista. Ei sitä oikein pysty mahollisten reflojen uhalla tekeen ja moni asia oikeasti kandee jää tietyllä tapaa väliin, kun elämässä on vähän se, että reflat kolkuttelee aina ovella ja aikaa ylipäätään menee hitosti siihen, että niitä refloja ei tuu.

Tietyllä tapaa on oikeasti pakko saada edes joku makee unelma sen nistaamisen sijalle, että löytyy tosi paljon sitä motivaatioo "parantua" ja ohan sitä hitosti helpompi, kun on joku suunta edes elämässä mihin mennä. Mun hoitaja tos sanoi, että kun hänellä käy monia nuoria jotka on sillain, en mä tiiä mitä mä haluun elämässä, en mä tiiä missä oon hyvä ja mitä tekisin vapaa ajalla. Silloin on loppupeleissä tosi huono tilanne lähtee kehittään täytyy aika hakuammunnalla yrittää löytää asioita ja varmasti helpompi ratkaisu on vain jäädä himaan ja "retkahtaa".

Mä ite unelmoin kokoajan siitä, että pääsis nyt töihin ja sit sais rahaa ja sen jälkeen voisin tehä elämässä jotain siistiä taas vaihteeksi. Helvetin pitkä suunnitelma menee varmasti parin vuoden päähän, mut oikeasti kandee kysyä: Mitä mä haluun elämältä parin vuoden päästä? Haluunks mä oikeasti olla kuosit vielä silloinkin himassa? En vitus on nykyään mun vastaus jo suorilta käsin. Toivottovasti mä pääsisin parin vuoden päästä pitkälle vaellusreissulle lappiin mieluiten talvella hiihtään moneksi päiväksi tunturiin jossa ei oo paljon ihmisiä tai kiipeen johonkin vuorelle. Siinä on mun simppeli unelma joka antaa hitosti voimaa siinä, kun yritän parantuu. Se on hiton pitkän matkan suunnitelma, mutta se tulee vaatiin multa aika ison elämänmuutoksen jo sitä ennen ja sitä mä oikeasti taidan tarvita. Taidan oikeasti tarvita nyt niitä suuria hullumpia unelmia, että mulla on oikeasti tarpeeksi iso tavoite joka pystyy oleen tasapainossa tavoitteen huumeiden lopetuksen kanssa. Mä oikeasti tartten hiton ison vaihtoehdon mun nykyiselle ja monta vuotta kestäneelle elämän tyylille jotta mä pystyn tekeen isoja muutoksia. Se on hiton stressaavaa ja varmasti hiton pitkäjänteistä ja tulee varmasti kaatuun vielä pari kertaa, mutta sentään joku maali edes niin oikeasti helpottaa.

Kysy tänään jo itseltäsi (kuka ikinä oletkaan) ja lopettajat/vähentäjät vastatkaa missä haluutte olla vuoden päästä tai parin vuoden päästä? Mikä ois sellainen tosi siisti ja mahollinen juttu toteuttaa ja miten sitä toteuttaa? Tosta helposti ottaa paineet, mutta tuntuu jotenkin siltä, että en mä ainakaan voi kuvitellakkaan lopettaa huumeita joka on käytännössä yksi isoimpia juttuja mun elämässä ollut jos en mä keksi siihen tilalle jotain yhtä siistiä.

Itsellä on kyllä kokemusta HUIPPUVITUNURHEILU addiktiosta ja siitä miltä tuntuu kun mikään oikeeesti mikään edes se että päihität teiniikäsenä miehet omassa lajissas ei tunnu miltään ja silmät pyöreenä vaan sitä kovinta tulosta ikinä haet , se päätty HUUMEADDIKTIOON :mrgreen: Koska ei jaksa ei vaan hyvänen aika jaksa! sitä vetää jarruja ku on niin kovis testohöyryis ettei oikee saa unta muuten ja tramaleita/subua että jaksaa rentoutau välillä kovasta burnoutista huolimatta. Sitten bileisiin ei vittu selvipäi mennä se on saletti ku maalaispojan tajunta :mrgreen:

Nyt yritän ettiä jotain keskipolkua huumeaddiktion ja huippuvitunurheiluaddiktion välillä.... hmmm... kummatkin on lähellä sydäntä, enempi toi urheilu ( se todellinen luontainen minä).
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

porter wrote:
Itsellä on kyllä kokemusta HUIPPUVITUNURHEILU addiktiosta
Sul on kyllä hyvä esimerkki varmasti siitä, että just addiktioo ei pidä korvata addiktiolla. Sitä ite varon, vaik esim asia kuin urheilu kuulostais hiton terveeltä.

Oikeasti pitäis ymmärtää sitä addiktioo ja jotenkin päästä tasapainoon about kaiken kanssa. Jos mä sanon, että oikeasti haluisin huumeiden rinnalle jotain lähes yhtä päräyttävää kuin huumeet niin oikeasti kylhän siinä kohtaa ois menossa aika lujaa äkkiä myös väärään suuntaan elämässä ihan samoin kuin huumeilla.

Tietenkin Porterin kohalla oli aika hiton stressaavampi treenaus, kuin lenkkeily joka päivä ja omalla tapaa Porterin laji on vielä aika hiton raskas fyysisesti, psyykkisesti ja farmakologisesti :D Mitä voisin siis kuvitella... Vähän sama silti, kuin lopettais huumeet ja yrittäis tulla huippu taiteilijaksi tai tutkijaksi. Yleensä silloin, kun käsi korottaa kohti huippuja niin eletään aika hiton hektistä ja rajalla kulkevaa elämää. Tietyllä tapaa voin ymmärtää monia huumeHEMMOJA tässä, että kuosaaminenkin on vähän samaa. Yritetään vain saada enemmän kuin moni muu saa ja se yritetään vetää aika maksimiin, kun ei vain riitä mennä varastolle töihin saada pientä palkkaa vain oikeasti tarttis saada jotain OIKEAA. Tai siis jotain joka oikeasti TUNTUU ees vittu jossain.

Veikkaan, että monesti huumeisiin kusahtaa monii lahjakkaita ihmisii. Ihmisiä joille niiden lahjat on selvästi näkyvillä tai niille jotka oikeasti haluis olla lahjakkaita. Lahjakkuus on vasta sitten olemassa, kun on onnistunut jossain toisaalta. Ainakin ihmisiin jotka oikeasti haluis näyttää lahjojaan ja voittaa itsensä jotenkin. Mun kohalla ainakin tuntuu siltä, että en mä vain oo mitään ennen kuin teen OIKEASTI JOTAIN mitä muut ei pystyis. En ees oo kovin kummoinen ihminen, mutta musta tuntuu siltä, että mun on pakko ees jotain pystyy tekeen tunteekseni olevani erityinen tai ees sellainen, että oon itseäni haastanut ees vähäsen elämässä. Tähän saakka en oo ees kovinkaan paljon ikinä joutunut yrittään tosissaan missään, kaikki asiat hoitanut juosten kusemalla.... Ehkä mun haaste ois onnistuu lopettaan douppi, mut kun tosi moni ihminen pystyy esim oleen ilman douppia niin kyl mun siitäkin pitäis parempaan päästä. Oikeasti pitäis varmaan kiivetä sinne Mount Everestille :D :D

"Alkoholi on niille jolle elämä on liikaa ja huumeet niille jolle elämä liian vähän" Pöysti
porter

Post by porter »

Nyt olis niinkun 6? päivä ilman buprea, eikä oo edes mikään katkasuyritys.. Ei vaan yksinekrtasesti ole rahaa ja tarjontakin aika huono nytten ja kallista. Mies kun olis niin vetäsis tästä läpite, tänään tuntuu ihan kun olis semisti tää olokin helpottunut. Mulla yleensä alkaa ne reflat jo sillain että jos aamulla saa vaan pienet niin illalla on jo kylmäkuuma odotettavissa ( isot tolet ollut viimeaikoina n 3-4mg pv) .
Apuna ollut 2 pahimpana päivänä hiukan kodeiinia, mut nytten ei oo sitäkään.

Luin että korkee proteiinimäärä refloissa auttais radikaalisti? Toinen juttu vaan että miten saa ruuan alas refloissa.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

porter wrote: Luin että korkee proteiinimäärä refloissa auttais radikaalisti? Toinen juttu vaan että miten saa ruuan alas refloissa.
Mä ite juon välilä proteiini juomia. Sellainen 20 g protskuu on ihan jees vielä juoda, kun se on helposti saatavilla alas, mutta joku 30 g alkaa tuntuu jo vitun karseelta ja tuntuu, että kun protskuu kittaa niin alkaa ne reflat.

Monesti syöminen oikeastaan aloitaa reflat päälle, kun keho alkaa sitä ruokaa veteleen läpi tai jotain.

Yleensä ite teen sillain, että ennen refloja yritän tankata niin paljon kuin lähtee ruokaa, että jaksaa pari päivää olla pienillä safkoilla.

Tollasista perustuotteista niin magnesium pitäis jeesata kuulemma, toisaalta eipä ne jeesaa sit KUN SE ALKAA. Silloin ei auta mikään muu kuin muut huumeet :D :D

Hitto itellä kyllä vähän lipsunut taas hyvä lopetus, pitääpi aloittaa huomenna uusi tauko...

Hmm. William Burroughs mainitsi "Nisti" kirjassaan seuraavan vieroitustekniikan: Hän sekoitti morfiinia nesteeseen ja aina, kun otti sitä nestettä tietyn annoksen niin pisti vettä siihen nesteeseen sisään. Näin ollen jokapäiväset annokset väheni pikkuhiljaa. Tätä pystyi jatkamaan vaikka kuinka kauan siihen saakka, että ei enään tuntunut reflat missään. Ois jännä kokeilla moista tekniikkaa. Teoriassahan toi vois jopa vähän jeesata. Käytännöstä sit en tiiä :D