The DXM topic

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Sivustakatsoja
Lepakko

Re: The DXM topic

Post by Sivustakatsoja »

Hmmm.. Vähän kyllä tekis mieli tätä jännää ainetta taas juua. Mistähän mahto johtua ku parina viime kertana kun on juonu nii olot on jääny siihen että tuntuu aluks että mukava nousu, mut sit blääähh olot jäi sitte siihen, ei muutaku tuntu retardilta. Joko erottelu kussut, tai sitte on vaa tullu immuniteetti tälle aineelle :D onhan sitä joskus ihan huolella tällä yritetty saada niitä "reikiä" päähän ku kittas tätä sen 3-4 krt viikos noin kuukauden ajan :shock: Oli kyllä yksi tyhmimmistä tempuista vetästä neljän päivän putki tällä :oops: :doh:
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
Pen
OD

Post by Pen »

^ mul käy tollee MXE:n kanssa. Joko vajarit tai sit dosesta lähtee muisti. Ei enään oikeen "pärise" niinku pitäs. Toisaalta mä käytin päivittäin ja vähän eri aine kysees vaik dissoi molemmat onkin.

Myös ketkua paljon käyttänyt kaveri kertoi, että häneltäkin katosi se jokin siitä ketkusta ja alko tapahtuu tota samaa ku mulla.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Jep,ihankuin tähän joku katto kehittyis. Itellä kans viimesimmät kerrat oli ettei päässy sinne ''verseen'',vaan jäi jumittamaan
kummalliseen sekavuustilaan,joka ei loppujenlopuks ollut edes niin sekava.

Tiedä sitten olisiko nyt parin vuoden tauon jälkeen toimiva normaalisti. Ei kyl huvita tsiigailla yhtään. :D
Mut sama juttu oli mexen kanssa,kun tarpeeks kisko. Ja vaikka taukoa oli välissä. Pläh!

Käyttäkee harvoin niin ehkä se toimii sit paremmin. :mrgreen:
. . . (--) °
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

Mushru wrote:Jep,ihankuin tähän joku katto kehittyis. Itellä kans viimesimmät kerrat oli ettei päässy sinne ''verseen'',vaan jäi jumittamaan
kummalliseen sekavuustilaan,joka ei loppujenlopuks ollut edes niin sekava.
Tää on just miten mä itekki kuvailisin tän, allmost there, but still not.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

tänään lähtee testiin pitkästä aikaa 300mg saa nähä sanooko mitään. Tolta määrältä nyt lähinnä haen vain pöhinäistä oloa mutta saa nähdä yllättääkö :D

E: Njoo, ei siinä mitään kummosta tullut. Muistutti vaan että minkäs laista oloa se dexmi antaa. Ois suunnitelmissa vetästä tässä parin viikon sisällä 600mg+300mg. Buustaamalla olen aikoinaan tuollaisella doussilla jo nähnyt 2deenä ja putkimaisesti :shock:
Mindy
Karvakuono

Post by Mindy »

Tää nyt on melkoinen OT, mutta pakko jakaa. :D

Kävin tänään apteekissa täydentämässä varastojani, kun ressut pääsivät loppumaan. Tallustelen apteekkiin ja etsin hyllystä ressua. Tiskin takana. Onneksi paikalle ryntää nuori miespuolinen farmaseutti joka kysyy mitä tarvitsen. Pyydän ressua ja sitä saankin. "Joudutaan pitämään täällä tiskin takana, kun on vähän kaikenlaista käyttäjää. Sulle mä uskallan myydä, menee oikeeseen käyttötarkoitukseen!" Tän jälkeen sitten vielä keskustelua väärinkäytöstä jonka aikana mä esitän tyhmää. "Aijaa tuotakin voi väärinkäyttää! Joka päivä oppii uutta. Mä oon aina luullut ettei tolla saa muuta aikaiseksi kuin useita vessareissuja jos tarpeeksi juo." Viattomasta ja kiltistä habituksesta on siis näköjään hyötyä ja mä sain ressuni! Viikon ajan hakenut päivittäin tuosta samasta apteekista, eikä kukaan ole vielä kysellyt yhtään mitään. :mrgreen:
Pen
OD

Post by Pen »

En oo kuullukkaan että ne ois tiskin takana. Aivan uus juttu.

Ite aina ostanut sen nenäsumutteen tukkoselle nenälle tai paketin ibumaxia samalla kun ressua haen. Ja pyydän myös mittakupin. :D

Pitää kyl varmaan ens viikol hakee tätä kun ei tota ketamiinii tunnu saavan mistää, hmm..
miryam

Post by miryam »

Jossain lehdessä oli juttua, että Resilarit on pistetty tiskin taakse koska ihmiset käy muuten varastamassa ne. En kyllä ymmärrä miks, ei se oo kallista. Elkää pöllikö ressua :down:
magiclymagical
Apteekki

Post by magiclymagical »

Tääläpäin ressut pidetään silleen että kaikki varmasti ne näkee ja valtaisa resilarpullo-rekvisiitta mainoskin roikkuu yhdessä paikassa katosta. Mutta vaikka ne on näkösäl ni ne on just siellä työntekijöiden selän takana että joutuu kysymään. :D Yleensä sitä vaa osottaa sitten sinne hyllyyn ja "tuosta vaikka tollasta, 200ml. Nii ja mittakuppi. :D "
Mun ajatukset on vaan mun ajatuksii, sul on vapaus miettii omia.
Mindy
Karvakuono

Post by Mindy »

Nyt on kyllä oikeasti alkanut pelottaa tuon dexmin suhteen. Tässä on nyt ollut sellainen viikon putki järjettömilla käyttömäärillä. Lisäksi vielä kodeiiniä ja pilveä. En tiedä onko tää jotain hypokondriaa, plaseboa tai jotain (mielen yritys pelotella minua, että pysähtyisin viimein?), mutta muisti, keskittymiskyky, älykkyys kaikilla osa-alueilla = mennyttä. Opiskelusta ei tule enää mitään, tunneilla havahdun siihen etten oikein tiedä missä olen, miksi olen tai edes kuka olen. Saati sitten, että tietäisin mitä tunnilla käsitellään. Välillä leijun kehon ulkopuolella, olen varma että olen oikeasti kuollut, välillä taas olen varma siitä että koko maailma on vain mielikuvitukseni tuotetta. En pysty keskittymään mihinkään, tämänkin tekstin kirjoittaminen on mahdotonta kun ei oikein tiedä mitä kirjoittaa, mitä on jo kirjoittanut eikä lauseissa ole mitään järkeä. Vai onko? Sekavuutta siis vielä kaverina.

Nyt todellisuudentajukin on alkanut pettämään. Näen olemattomia asioita, vaikken ole edes päissäni. Lisäksi olen niin paranoidi, että illalla hiippailen kotona veitsi kädessä "jos se mies mun unista on vieläkin täällä". Koko ajan on tunne, että jotain pahaa tapahtuu milloin vain. Nytkin odotan, että tuo makkarin ovi yhtäkkiä lennähtää auki ja sieltä hyökkää juurikin se mies, josta näen koko ajan unta. Oikeastaan olen aivan varma, että tuo ovi kohta aukeaa. Enkä tiedä mitä tehdä, varmaan hyppään tuosta ikkunasta karkuun tai jotain.

Silti ei osaa lopettaa. Nytkin on tuossa kaksi pulloa kerrostumista odottelemassa. Selvin päin olo on ehkä vielä huonompi, saan paniikkikohtauksia, olen levoton ja niin ahdistunut, ettei mistään tule mitään. Kaadun kaiken tekemisen alle, mutta päissään sitä voi paeta. Plus,e ttä noin vartin ajan on tosi hyvä olo. Sitten alkaa taas ahdistaa, "näen pikku-ukkoja" eli siis kaikenlaisia hallusinaatioita (vaikkei niitä dexmistä vissiin edes pitäisi tulla? :o) ja muutenkin sekoilen ihan urakalla. Ehkä tää tästä vielä....
Pen
OD

Post by Pen »

^ Sun ei varmaan kannattais hetkeen käyttää yhtään mitään. Aika rankalta kuulostaa. Jotain depersonalisaatiota/derealisaatiota ja psykoosia?

Ootko käynyt psykiatrilla tai psykologilla?
Kirwa
Psykonautti

Post by Kirwa »

Älä nyt hyvä ihminen vedä lisää.. Kyllä sä iha järkii vielä tuut kuha oot jonkun aikaa selvin päin. Hakeudu hoitoon jos ei muuta, siellä ne ainakin pitää susta huolta sen ajan ettei tapahdu mitää pahempaa.
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Joo. Tosiasiahan se on että kuoseissa on mukavempaa kuin selvinpäin tietyssä tilanteessa,mutta kiskominen vaan pahentaa kaikkia oireita.
Itse kokenut saman lukemattomia kertoja. Vaikka selvinpäin on kestämätöntä,pidemmällä tähtäimellä toivottavasti helpottuu.

Se on vaan pirullinen kierre,kun välttelee sitä oloa mikä on selvinpäin,mutta mä vannon et moni täällä voi sanoa samaa,
että pidemmän päälle olo helpottuu. Älä ihmeessä pitkitä sitä. :) <3

Mutta jos ei tosiaan helpotu,harkitse jotain ratkaisuja. Sulla ilmeisesti oli hoitokontakteja? Hyödynnä niitä. ^^
Varsinkin ennenkuin oikeasti tilanne puhkeaa erittäin vaikeaksi,ja siltä se vähän tuntuisi jo oireilevan.

Voimia vain sinnepäin.
. . . (--) °
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

Tuossa jokunen viikonloppu sitten otin 900mg. aluksi 300mg, sitte tunnin päästä 300mg ja viimeiset 300mg join 3 tunnin kuluttua viimeisestä dosesta. Jäi ihmetyttämään että mistä voi johtua että menetin lähes kokonaan puhekykyni, siis vielä senkin jälkeen kun oli dexmit laskenu. loppuiltana ei oikeen saanu kunnolla sanoja suusta. Sen jälkeen kyllä aamulla oli normiolo, mutta jäin pohtimaan että jättääköhän dexmi tollasta puhevammaa ym kävelyvaikeuksia jos vetää liikaa? ja mikä on liikaa ? toi mindyn stoori kuulostaa aika rankalta kyl, mut sanoisin että toi huono keskittymiskyky ja selvinpäin sekasin olo johtuu dexmistä, itsellä samankaltaisia kokemuksia. Mutta kannattaa lopettaa sen dexmin kanssa läträäminen noin usein, ellet halua päätyä muumilaaksoon tai vammaistenkotiin.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Aika perus, et erityisesti laskuissa puhekyky on lähes olematon. Kaverin kanssa kommunikointi on lähennä ''mtsä sanouit'' ''täh'' ''hääh'' ''mitä?'' Ja sit vammasta naurua päälle. Ei täs oo aikoihin tullu otettuu, kai sitä alkutalvesta vois taas palailla tän pariin, muutama hyvä uus trippilevy odottamassa kuunteluu.

Saisko apteekin myyjä jättää pullon myymättä, koska ostajan ulkomuodon perusteella epäilee sen menevän oik.. siis väärään käyttötarkoitukseen?
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

King Ink wrote:Aika perus, et erityisesti laskuissa puhekyky on lähes olematon. Kaverin kanssa kommunikointi on lähennä ''mtsä sanouit'' ''täh'' ''hääh'' ''mitä?'' Ja sit vammasta naurua päälle.
Tulinen flashback ylä-3-plateu tripiltä :D

En usko, että saisi jättää myymättä, kerran eräs täti kassalla rupesi kyselemään minkälaista yskää on ollut. "Ärsyttävää.". Ja eimuutaku ressut kainaloo ja kokkailee.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
jumalatjalassa
Lepakko

Post by jumalatjalassa »

Mä uskoisin, että saavat jättää myymäti, mikäil epäilevät Ressun menevän päihteilyyn. Ja tätähän on tapahtunutkin.
Lautturi
Lepakko

Post by Lautturi »

Rilono wrote: Pelottavinta oli ehkä se etten osannut käyttää kotiavaimia. Ehdin jo skitsoilla että paskoin pääni ylisuurella(?) deksmiannoksella mutta onneksi aamulla äly oli palannut,
:mrgreen:

Joo siis dexmi dissona sokeuttaa ymmäryksen aikahorisontissa, sen takia ei pysty ymmärtämään että on tilapäisesti kännissä. Koska tilalla ei ole loppua, sen ymmärtää normaalina olotilana, ei poikkeuksellisena pöllynä.

Muutaman kerran jos törmäät samaan niin pystyt (koska muistisi on toiminut riittävästi) nojaamaan aikaisempiin vastaaviin kokemuksiin ja rationalisoimaan pelon merkityksettömäksi aikaisempien kertojen kokemuksella. Ymmärrät miksi et ymmärrä tilaasi (oman tilan käsityskyky =/= kyky käsittää aikaa) ja pystyt tod. näk. muistamaan että vastaavan asian pelko oli edellisillä kerroilla täysin aiheeton.

Trippivahti olis tod.näk. pystynyt helpottamaan _olo_tilaasi ihan vaikka laskemalla sormiasi tai jotain.
Tästä johtuen dexmi toimii joka kerta "huonommin", tästä simppelistä tottumisesta (kyvystä oppia toimimaan päihtyneenä) seuraa se että on viidenkymmenen kerran jälkeen jo yhtä kulunut juttu kuin Särkäniemen planetaario.

Ei sillä että minä tietäisin, naapurin jehova kertoi. Kova tyttö trippailemaan :right:
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

ääppäpäpäp en nytte kuitenkaa sanois että menettää hohtonsa ku oppii kontrolloimaan tai siis tiedostaa tilansa et on dexmeissä. Silloinhan se hauskuus vasta alkaa ja voi tehdä uusia asioita mitä ei ennen dexmeissä ole tehnyt. Mutsiis joo kylhän tää hohtonsa menettää jos vetää useesti kuukaudessa. Siis sillee et ei innosta enää vetää dexmiä. Mut sitte taas vähänaajan päästä ku kokeilee nii aijjai ku yllätti ihanuudellaan :love: mut onhan siis parempiakin douppeja.
Lautturi
Lepakko

Post by Lautturi »

No joo, itse tosin olen niin pöllyssä että taivallus soffalta vessaan on jo kova urakka, joten aktiviteetit on lähinnä läppärin kanssa touhuilua.

Mut sen verran olen onnistunut aktiivisuuttani lisäämään, että pystyn katselemaan leffoja jotka ennen oli mahdottomia.

Kun aloittelin hommaa niin kovin nauhoitus jonka uskalsin katsoa oli Iholla (http://fi.wikipedia.org/wiki/Iholla_%28 ... iosarja%29) tyyppiset jutut, nyt viime viikonloppuna uskalsin katsoa dexmipäissäni Reeffin (http://en.wikipedia.org/wiki/The_Reef_%282010_film%29).
Piti tosin jaksottaa useilla tauoilla välissä ja ihan vaan kuunnella webbiradiota, rupes ahistaa vallan vietävästi :left:

Sinällänsä hassua että atropiinin aiheuttamat hallusinaatiot kimppuun tulevista ameeboista ja koripallon kokoisista hämähäkeistä oli tosi helppo juttu hanskata.
Tämä lienee johtuu siitä että hallu on kuitenkin interaktiivinen tapahtuma, siinä pystyy oikeasti vuorovaikuttamaan, kirjoittamaan tarinaa (yritin lajimäärittää hämppyjä noobelin toivossa, laskin ambeeman ryömintänopeutta parketin saumoista). Jonkun leffan kattelu asettaa täysin passiiviiseen asemaan jossa on pakko ottaa tarina vastaan siinä muotoa kuin se annetaan, mikä tietysti omalla tavalla tarkoittaa jo lähtökohtaista antaumista, alistumista. Puolustusmekanismien tietoista täydellistä tuhoamista median roolituksesta johtuen.
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

Kokeileppa joskus pienillä annoksilla buustimista esim. 300mg+300mg+300mg ja lähde ulos ihmettelemään maailmaa , se on dexmeissä niin omanlaistaan kun kaikki tututkin paikat näyttää niin erilaisilta. Toki jotkut tykkää vaan istuskella kotonaan, ja toisinaan tykkään minäkin isoimmilla annoksilla, mutta dexmi on monikäyttöinen, sitä voi käyttää moneen eri tarkoitukseen :foil:
Illuusio

Post by Illuusio »

Sivustakatsoja wrote: mutta dexmi on monikäyttöinen, sitä voi käyttää moneen eri tarkoitukseen :foil:
Esimerkiksi yskän poistoon!! :twisted:
PastoriOutous
Karvakuono

Post by PastoriOutous »

Jaa-a. Meni ehkä hivenen vituiksi äsken vika vaihe tossa erottelussa kun en ollut tarpeeksi tarkkana minigrip pussin kanssa ja piti laittaa koko paska uudelleen pussiin ja valuttaa toisen kerran. Pitäis muistaa aina, ettei se minigrip-pussi saa olla ihan vaakasuorassa, vaan mielummin silleen just sopivasti vinossa. Tietteks?
Illuusio

Post by Illuusio »

PastoriOutous wrote:Jaa-a. Meni ehkä hivenen vituiksi äsken vika vaihe tossa erottelussa kun en ollut tarpeeksi tarkkana minigrip pussin kanssa ja piti laittaa koko paska uudelleen pussiin ja valuttaa toisen kerran. Pitäis muistaa aina, ettei se minigrip-pussi saa olla ihan vaakasuorassa, vaan mielummin silleen just sopivasti vinossa. Tietteks?
Mul kävi ihan sama eilen! :D tosin se johtu siit et käytin pakastepusseja, ja niist on tosi ikävä tehä toi. Ja viel ekaa kertaa erottelin, sqruittaa käsille kun yrittää valuttaa eri kerrokset nii siihe pussii vaa muodostuu painetta kun painaa sormil reijän kiinni.. Ja sit kävi niin, et ne molemmat kerrokset alko valuu samaanaikaan sielt.. No tein sen sit joku 3-4 kertaa ja sit onnistu. C-vitamiini veden ja bensan erottelu onnistu onneks ykkösel! =D
PastoriOutous
Karvakuono

Post by PastoriOutous »

Illuusio wrote:
PastoriOutous wrote:Jaa-a. Meni ehkä hivenen vituiksi äsken vika vaihe tossa erottelussa kun en ollut tarpeeksi tarkkana minigrip pussin kanssa ja piti laittaa koko paska uudelleen pussiin ja valuttaa toisen kerran. Pitäis muistaa aina, ettei se minigrip-pussi saa olla ihan vaakasuorassa, vaan mielummin silleen just sopivasti vinossa. Tietteks?
Mul kävi ihan sama eilen! :D tosin se johtu siit et käytin pakastepusseja, ja niist on tosi ikävä tehä toi. Ja viel ekaa kertaa erottelin, sqruittaa käsille kun yrittää valuttaa eri kerrokset nii siihe pussii vaa muodostuu painetta kun painaa sormil reijän kiinni.. Ja sit kävi niin, et ne molemmat kerrokset alko valuu samaanaikaan sielt.. No tein sen sit joku 3-4 kertaa ja sit onnistu. C-vitamiini veden ja bensan erottelu onnistu onneks ykkösel! =D

No eipä tartte näin laskuissa ainakaan valittaa :mrgreen: Hymy on edelleen niin leve et sillä tukkis vaikka Niilin tai jotain.
Last edited by PastoriOutous on Sun 20 Oct 2013, 00:07, edited 1 time in total.
IommiSG
Psykonautti

Post by IommiSG »

no oottepa taitavii, multa kyllä onnistuu olipa pussi mikä hyvänsä.
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath
nupari
Karvakuono

Post by nupari »

Tuli pitkästä aikaa kokeiltua tätäkin ainetta. Erottelimme parin kaverin kanssa kolme pulloa ja jaoimme lopputuotteen tasan. Neste ei (alas mennessään) maistunut ollenkaan niin pahalta kuin olin muistanut, mutta puolen tunnin päästä vatsa meni tuttuun tapaan sekaisin. Huomasin nousut paljon aikaisemmin kuin muut ja vaikutuksetkin taisivat olla jonkin verran kovemmat. Puoli tuntia meni oksennellessa ja kirotessa sitruunahapon iljettävää makua, mutta sitten olo parani huomattavasti ja seuraava ikuisuus tulikin viettettyä nojatuoliin liimautuneena ja musiikkia kuunnellen. Myöhemmin poltimme hieman kannabista ja totesimme yhdistelmän varsin toimivaksi.

Trippi tuntui aikaisempiin DXM-kokeiluihini verrattuna huomattavasti psykedeelisemmältä ja ajatuskin kulki huomattavasti paremmin. Oma teoriani on, että LSD ja muut psykedeelit ovat "opettaneet" aivoni nauttimaan hallusinogeeneistä eri tavalla kuin aikaisemmin.
levylaatikko
Psykonautti

Post by levylaatikko »

Itselle tuo DXM tuntuu sopivan aika hyvin.. Ensimmäisillä kerroilla en saanut siitä oikein mitään oloja irti, muutakuin järjetöntä sekavuutta yms p*skafiiliksiä. Nyt vaikutukset ovat viimekerroilla muuttuneet huomattavasti, visuaalit ovat kadonneet ja tilalla on enemmän mystisempi efekti.. Sellainen että tuntee kun siirtyy vaikkapa 3. plateaulta 4. plateulle, sen siirtymisen tuntee jännästi tajunnassa. Sitä vain valuu ikäänkuin nesteenä tuolilta alas ja tuntee todellista, hyvinkin mystistä yhteenkuuluvuutta kaikkien elävien olentojen kanssa. Sellainen dejavu.. jännä aine tuo dexmi, vaikkakaan ei mikään ihmeellinen :)
The mind is everything. What you think, you become. -Buddha :)
PastoriOutous
Karvakuono

Post by PastoriOutous »

Ajattelin tässä ottaa tapojeni vastaisesti 450mg annoksen tavallisen 600mg sijaan. Saa sit kyllä olla viimenen kerta ton kanssa vähään aikaan. Deelit tuntuu pidemmällä tähtäimellä vähän terveellisemmältä vaihtoehdolta. Vaikka ohan ne olot aika vitun nastat ja hinta taloudellisesti kannattava.
Mindy
Karvakuono

Post by Mindy »

DXM kyllä menettää säännöllisessä käytössä viehätyksensä täysin. Ei oikein edes huvita ottaa kun tietää, että saa aikaan ainoastaan sellaisen erittäin paljon humalaa vastaavan tilan, jota tahdittaa tasapainottomuus ja ahdistus. Pitää ehkä jemmata toi pullo ja odotella että saa lisää kerättyä niin voisi saada jotain muutakin kuin pienen pöhnän aikaiseksi.