Perkeleen bentsot ( Xanor )

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
karvamatto
Tuppisuu
Location: Osoiteko tähän pitäis laittaa, tai vaikka HeTun loppuosa?

Re: Perkeleen bentsot ( Xanor )

Post by karvamatto »

Kertokaas nyt viisaammat kokemattomalle, että miten xanoria kuuluisi viihdekäyttää? (kuuluisi viihdekäyttää?O_o :mrgreen: ) Eli itse en henk. koht. ole saanut näistä mitään viihdettä irti, kokeillut olen 1mg-10(?)mg. Pienemmillä annoksilla en ole huomannut mitään vaikutusta, ja isommilla on lähtenyt muisti. Eli mikä olisi sopiva annos tolettomalle, ilman muistin menetystä? Entä miten vaikuttaa, rentouttaa käsittääkseni? 2mg depot xanoreita mulla siis olisi.
Viisas Ku Käärme, Viaton Kuin Kyyhkynen
rlsmooth
Apteekki

Post by rlsmooth »

Xanoreita ja viinaa. Hohhoh..olipahan kysymys, josset löydä niistä itsessään viihdettä, kombota tai ole vetämättä.
karvamatto
Tuppisuu
Location: Osoiteko tähän pitäis laittaa, tai vaikka HeTun loppuosa?

Post by karvamatto »

Viinan kanssa käsittääkseni muisti lähtee entistä tehokkaammin, eli sen kanssa en ala kombottamaan jos sitä meinasit. Siksi juuri kysyinkin, että löytääkö noista pelkiltään viihdettä vai pitääkö kombotella. Minkä kanssa näitä sitten kannattaisi lähteä kombottelemaan, ja millaisilla annoksilla? Siihen alunperin vastausta kaipasinkin. Jos nyt ottaisin kodeiinin ja efedriinin päälle 1-2mg murskattuna niin lähteekö tolettomalla muisti tolla dosella helposti?
Viisas Ku Käärme, Viaton Kuin Kyyhkynen
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Kuka ylipäänsä jaksaa pelleillä bentsoilla ja viinalla. En vaan hiffaa sitä. Krapulaan ne on mitä mainioimpia jos niistä pitää alkoholin kanssa puhua samassa lauseessa mutta ryynikännit on ehkä yksi vastuuttomimmista asioista mitä tiedän. Etenkin kun puhutaan näistä 16-18 vuotiaista jotka eivät osaa vielä kontrolloida edes pelkän viinan juomista. Ja menipä saarnaamiseksi, mutta ihan sama koska mulla on bentsoreflat.
Vai toimiiko?
Pen
OD

Post by Pen »

Opiaattien ja lyrican kanssa bentsot menee hyvin, joskin silloinkin suosin bentsona rivatrilia tai temestaa. Xanoria vasta jos noita kahta edellistä ei ole.

Mutta jos meet ottamaan oikeesti oppareiden tai lyrican kaa, niin varsinkin ekan kanssa ole helvetin varovainen. Toleranssiton / substanssille herkkä ihminen helposti saa hengityslaman. Myös jälkimmäisen kanssa sama riski joskaan ei niin suuri joten annokset erittäin pieninä.

Jos et xanorista yksinään saa iloa irti, niin älä ees koita siitä iloa saada. Itse en saa mistään bentsosta yksinään mitään oloja, mutta kyllä xanor tehokas on esim paniikkikohtaukseen ja tenox sekä z-lääkkeet auttaa jotenkuten nukkumiseen.

Noita ahdistukseen tarkotetut bentsot onkin omalta osalta sitten ihan vain comboilutavaraa oppareiden ja lyrsyjen kanssa, enkä niistäkään oikeestaan käytä kuin rivatrilia ja temestaa / lorazepamia. Xanoreita mulla on tallessa vain siksi jos sattuu ikävä trippi jollekin kaverille kun porukalla otetaan deelejä ja hän kaipaa helpotusta, joskin kuulin että temesta on siihen parempi? Noh, joka tapauksessa koitan pitää molempia varastossani rivojen lisäksi.