Deeleistä...

Psilocybe Cubensis, Amanita Muscaria...
RCLeonard
Karvakuono

Deeleistä...

Post by RCLeonard »

Joo pojat. Elikkäs puhutaan hieman deeleistä.

Heräsin tänään kolmen aikaan aamuyöstä. Syy, miksi heräsin, on hieman epäselvää edelleen. Ei sillä kai väliä.

Herättyäni ja kammettuani itseni ylös, olin ensimmäinen elävä olento maan päällä. En ymmärtänyt siinä vaiheessa mitään mistään. Juoksin vessaan.

Hetken vessassa kiemurreltuani tajusin, että olin syönyt tuntemattoman annoksen kasvattamiani sieniä. Tajusin olevani huolella tripillä. Ja hieman huonoon aikaan, koska muistin nauraessani ja huutaessani vessassa, että olin aikaisemmin ollut juomassa karaokebaarissa, ja ilta oli mennyt siihen että random prätkäjengiläinen sylkee päälleni ja päädyn parkumaan kadulle pussikaljaa juoden. Jokatapauksessa hieman huono hetki syödä tatteja kait.

Oksensin sieniä ja olin alasti vessassa. Itkin ja huusin ja laitoin suihkun päälle maaten alasti siellä ja litkien kuumaa vettä ja välillä oksentaen. Tajusin, että jos haukon happea ja juon vettä ja oksennan, pysyn hengissä. Tämän jälkeen päädyin olohuoneeseen, jossa olin hajottanut yhden tuolin. Olin alasti ja valuin vettä. Seinälleni päätyi seuraava teksti:

"3:5 (Raamatusta)

ALL HAIL
FOR I AM ONE TRUE
GOD
SIENET=KIELLETTY HEDELMÄ
SIENET=PEILI
IHMISMIELI EI OLE TEHTY
YMMÄRTÄMÄÄN SIENIÄ
SIENET OLET SINÄ, JUMALA
YMMÄRRÄ NYT VITTU JO!"

Onneksi tein tekstin vesiliukoisella tussilla.

Tässä pähkäillessäni pienissä sienilaskuissa, olen varma siitä etten enää ole varma mistään. Pöydällä on pussi mimosa hostilista, ja sienikakut on vedessä. Raamatun olen tunkenut taskuuni ja lupaavani itselleni alkamaan saarnaamaan deelejen vaikutuksista mieleen lapsille, mutta tässä istun.

Ja mietin.

Ja sienet laskee :roll:

edit: meni dissosiatiivien puolelle vahingossa. Juamalat ohjatkoon tämän viestin oikean aihealueen alle :cheers:
King Ink
LD50

Re: Deeleistä...

Post by King Ink »

Siirsin sienitrippistooreihin. :)
placebo
Kameleontti

Re: Deeleistä...

Post by placebo »

Kuulostaa kyllä melko rankalta tripiltä :D Itte en kyllä ehkä välttämättä olisi tolla set&settingillä kiskaseen ollenkaan mitään deeliä. Mutta hei tää on valintojen maailma ! :D
Periaatteet perustana, totuus selustana.