Kävelimme naiseni kanssa kaupungilla hakemaan lappuja, ja heitimme heti kielen alle ne saatuamme. Olin etukäteen hommannut läjän bentsoja varmuuden vuoksi, laskuihin hiukan tsubuu ja savua oli toki mukana. Muijaani hiukan jännitti mitä tuleman piti, itse olin täysin rentona ja jonkin verran tiesin mitä odottaa ja koitin selittää, ettei kannata odottaa mitään vaan antaa sen tulla
Itse reissuun; Emme olleet suunnitelleet juurikaan päivän/illan kulkua, joka osottautui hyväksi, koska nyt teimme mitä juuri sillä hetkellä halusimme. Kävelimme yhdelle rannalle, jossa n.15 kaveria oli viettämässä normikesäpäivää juodessa. Mietin millaista seuraa känniset ihmiset ovat hapoissa. Siitä ei kuintekaan haittaa ollut ja kukaan minua lukuunottamatta ei ollut juurikaan sekaisin
Tultuamme rannalle en mitenkään pysynyt paikallaan kauaa, vaan juoksin ympäri rantaa puhuen jokaiselle vastaantulijalle, koska jokainen/kaikki vaikutt tai näytti niin mielenkiintoiselta. Tuntui kuin olisin löytänyt jokaisesta jotain uusia puolia, positiivisia sellaisia. Kehuin avoimesta oloani, löytämiäni 'uusia puolia', luontoa, ääniä, Kaikkea. Värien loisto oli uskomatonta. Visuualit eivät kuitenkaan vielä olleet huipussaan.
Tähän väliin, Tuolloinen elämäntilanteeni oli erittäin hyvä. Olin tyttöystävän myötä päässyt irti ahdistuksesta, masennuksesta, paniikkioireilusta, kaikesta vaikesta. Tällä oli varmasti vaikutusta tripille. Molemmille.
Muistan ajatelleeni alkuvaiheessa, että ansaitsen parempaa elämältä, kuin mitä tämän tyttöystäväni kanssa oli mahdollista saada. Sen kuintenkin unohdin hetkeksi piakkoin. Minua ei kiinnostanut yhtään mitä muijani teki, enkä ajatellut häntä yhtään.
Ajatukseni ei missään vaiheessa edes käynyt negatiivisilla keloilla. Kaikki oli positiivista. Tripin elävin muisto sattui tässä välissä, kun kävelin rannan poikki järveen, kunnes olin siellä reisiä myöten, nostaen kädet ilmaan ja katsoen taivaalla olevaa pilveä huutaen "Rakastan kaik..." Ja näin naiseni keskeytti elämäni hienoimman kokemuksen ja tunteen
Vaikuksen alkamisesta oli noin 2 tuntia tässä vaiheessa. Yleensä savulla on minulle tapana aiheuttaa noita negatiivisia keloja, ja palauttaa itseni maanpinnalle. Näin ei kuitenkaan nyt käynyt, mutta jälkikäteen mietittyä huomaa pientä eroa ajatuksissa. Halusin ainakin olla rauhallisemmassa paikassa, kahdestaan tyttöystäväni kanssa. Savut myös poistivat jonkinverran sitä hyperaktiivisuutta, joka minulla oli aiemmin. Nyt tuntui hyvältä vain istua, kuunnella musiikkia, nauraa, jutella, Ajatella.
Nyt viimeistään siirryin ihmisten, ja itseni ajattelusta, luontoon keskittymiseen. Kaikki näytti uskomattomalta. Muistan puhuneeni puille, tuntevani niiden kanssa kosmista yhteyttä, halaten niitä. Vietin aikaa jonkinverran yksin ollessa, metsän keskellä. Tässä vaiheessa trippiä oli takana noin 4h, ja se muuttui intensiivisemmäksi pikkuhiljaa savujen myötä.
Vuorotelutani metsässä oleskelelun ja kaveriporussa olemisen välillä, halusin nyt lähteä lähistöllä asuvalle kaverilleni, jotta pystyisimme olemaan kahden.
Kello oli 22-24 välissä saavuttuamme perille. Ja tähän väliin Seksi Deeleissä; Uskomatonta ! Tulee kylmät väreet kun vain miettii tätä iltaa
Näin lopetimme elämäni Hienoimman kokemuksen ottamalla muutamat pamit, linjat teksiä ja käyden nukkumaan
Avot sainpahan valmiiks, kun kerkesin jo kirjottaa tän aikasemmi niin tietysti tää hävis kun painoin et esikatselu...
Luomuhappo - Haapaneitty & piiiiis änd rakkautta kaikille !