Miksi käytät?
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
-
enkelipöly
- Tuppisuu
Huvikseen! Oon heti ekoista kännikokeiluista joskus ala-asteella ollu sitä mieltä, et on hauskaa ja rentouttavaa sekoilla ja relailla, ja näillä kamoillahan -laillisilla ja laittomilla- se syntyy. Käyttöhistoriaa yli 20 vuotta, eikä ikinä oo ollut mitään riippuvuus-, raha-, virkavalta- tai terveysongelmia. No, ollakseni tarkempi, nii katkenneita luitani yms. lasarettireissuja en siis laske varsinaisiksi ongelmiksi/haitoiksi... 
Jinsei hima nashi!!!
-
Delirium Tremens
- Kameleontti
Heh, tarkkaan ottaen se ei ole kategorisesti kielletty, mutta tässä ei vissiin haeta nyt sitä käyttöä joka on jopa laillista.h.s.t. wrote:Oiskohan se?Johannes V. wrote:(lue: viinan käyttäminen alle 16v:nä pitäisi tehdä laittomaksi)
Kaipa nuorisojuoppoudella on suurikin merkitys kolhujen saamiseen pienenä. Kokemusperäisesti en pysty vahvistamaan, koska en käyttänyt alkoholia vaikutteille altteimmassa iässä.
AD_HD @ synirc
-
Kalavale
- Apteekki
-
Maor
- Kameleontti
-
Usoda
- LD50
Viihteily, Rentoutuminen, Sekoilu tai välillä jopa itsestään uusien puolien löytäminen.
Päihteily itselläni myös ainakin jopa poistaa masennusta ja tuo elämään sitä jotain.
Päihteily itselläni myös ainakin jopa poistaa masennusta ja tuo elämään sitä jotain.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
joviaali
- Psykonautti
-
Asidyyli
- LD50
-
Tyhmä Kansalainen
- Lepakko
sanottakot, että käyttäminen johtuu ihan johtavasta aivonpuoliskostani.
sitähän sanotaan, että vasen puolisko kontrolloi matemaattista lahjakkuutta ym järkeilyä kun oikea puolisko taas taiteellista lahjakkuutta ja enemmän tunnepuolta.. niin sitä sanotaan, että vasenkätisillä on tuo oikea aivonpuolisko johtava ja taas oikeakätisillä tuo vasen... ristiin menevät.
Se on ikään kuin loogisempaa, että vasenkätiset pohtivat asioita, tekevät taidetta, ovat musikaallisesti lahjakkaita ja myös jokin tutkimus kertoo, että vasenkätiset sanovat koulussa helpommin opettajalle vastaan kuin oikeakätiset...
Niin ja jos listaa jatketaan niin ameriikanmaissahan monet murhaajat olivat vasenkätisiä jne jne...
Eli siis sanottakoot suoraan, että johtava aivonpuoliskoni pistää miettimään asioiat tunteella eikä järkevästi... niinpä teen mikä tuntuu parhaimmalta kuin mikä kuulostaisi järkevältä.
Niin ja tietenkin kun itseäni ihan sairauksiin lääkitsen kasveilla niin miten tällaiselle reppanalle voisi sanoa ettei aina silloi tällöin saisikaan ottaa vähän eri kasvia tai suurempaa määrää?
sitähän sanotaan, että vasen puolisko kontrolloi matemaattista lahjakkuutta ym järkeilyä kun oikea puolisko taas taiteellista lahjakkuutta ja enemmän tunnepuolta.. niin sitä sanotaan, että vasenkätisillä on tuo oikea aivonpuolisko johtava ja taas oikeakätisillä tuo vasen... ristiin menevät.
Se on ikään kuin loogisempaa, että vasenkätiset pohtivat asioita, tekevät taidetta, ovat musikaallisesti lahjakkaita ja myös jokin tutkimus kertoo, että vasenkätiset sanovat koulussa helpommin opettajalle vastaan kuin oikeakätiset...
Niin ja jos listaa jatketaan niin ameriikanmaissahan monet murhaajat olivat vasenkätisiä jne jne...
Niin ja tietenkin kun itseäni ihan sairauksiin lääkitsen kasveilla niin miten tällaiselle reppanalle voisi sanoa ettei aina silloi tällöin saisikaan ottaa vähän eri kasvia tai suurempaa määrää?
-
Jeshu
- OD
Heh, mitä salatietoa?Asidyyli wrote:Aikoinaan uskoin saavani salatietoa huumeiden avulla. Mielenterveytyeni hieman horjui niihin aikoihin... en vieläkään oikein tiedä uskoinko itsekään niihin juttuihin vai en.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Jeshu
- OD
Samat.Lasipallo wrote:En tiedä.
Todellisuuden pako ei tunnu oikealta syyltä, ei hedonismikaan oikein tunnu selittävän tarpeeksi. En mä tiedä miksi mä juon lakkaa ja istun koneella...
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
-
frapathea
Entä minkun olen molempikätinen ja sekä matemaattisesti että taiteellisesti löytyy tasapuolisesti lahjoja ja minä sovellan järki/tunteet-shittiä tilanteen mukaan, olenko urheillessani alttiimpi käyttämään päihteitä kun käytän silloin vasenta, mutta taas syödessäni hiukan enemmän vähemmän alttiimpi? En ymmärrä! Onksmun aivopuoliskot sillai tasoissa vaiTyhmä Kansalainen wrote:sanottakot, että käyttäminen johtuu ihan johtavasta aivonpuoliskostani.![]()
Niin ja jos listaa jatketaan niin ameriikanmaissahan monet murhaajat olivat vasenkätisiä jne jne...Eli siis sanottakoot suoraan, että johtava aivonpuoliskoni pistää miettimään asioiat tunteella eikä järkevästi... niinpä teen mikä tuntuu parhaimmalta kuin mikä kuulostaisi järkevältä.
-
Tyhmä Kansalainen
- Lepakko
Sitä on joskus sanottu että molempikätiset ovat enemmän verrattavissa oikeakätisiin...
Että sen mukaan taidetaan mennä sun tapauksessa?
Itse olen niin vasenkätinen kuin olla ja voi omine outouksineen... se on vain luonollinen kehitys että kun ekan kerran kuulin kaverini käyttävän hamppua enkä edes tuolloin tiennyt mitä koko sana tarkoittaa, että suhtauduin siihen vain naureskellen ja suvaiten...
Itse olen niin vasenkätinen kuin olla ja voi omine outouksineen... se on vain luonollinen kehitys että kun ekan kerran kuulin kaverini käyttävän hamppua enkä edes tuolloin tiennyt mitä koko sana tarkoittaa, että suhtauduin siihen vain naureskellen ja suvaiten...
-
Asidyyli
- LD50
Lähinnä tietoa Calsutmoranista ja hänen vaarallisista kätyreistään Tantalideista. Myös beatlesit olivat usein vieraanani ja joskus bongoja soittava neekeri myös. Olo oli kuin Prisoner-sarjassa; usein dexmeillessä toistelin vain mantraa "I want information"... se, missä määrin tämän kaiken sitten selvinpäin otin vakavasti on minulle yhä epäselvää. Hankala jotenkin vuosien takaa alkaa muistella että missä määrin sitä on silloin joihinkin juttuihin uskonut ja missä määrin ollut todellisuudessa kiinni.jesuiitta wrote:Heh, mitä salatietoa?Asidyyli wrote:Aikoinaan uskoin saavani salatietoa huumeiden avulla. Mielenterveytyeni hieman horjui niihin aikoihin... en vieläkään oikein tiedä uskoinko itsekään niihin juttuihin vai en.
Skeptikkohan aina olen ollut, mutta skeptikollakin on sitä "entä jos" -ajatuskulkua toteutettava, joskus liian pitkälle. :?
-
Lymykonna
- Kameleontti
-
LD50
- Apteekki
-
Asidyyli
- LD50
-
growy
- Kameleontti
-
sublime
- Rotta
En mä tiedä. Koska se on hauskaa? Perus vastaus... Mutta oon vahvasti sitä mieltä, että kun nyt täällä planeetalla syystä tai toisesta tai syyttä ollaan, niin pitää sitten ottaa kaikki irti. Oi oi klisee. Mutta oikeesti - whatever makes you happy, eiks je?
Lisäksi siinä saa kokemuksia ja oppii usein kaikesta kaikkea.
Ja, kirsikkana pohjalle, joskus selväpäisyys on tuskaa.
Lisäksi siinä saa kokemuksia ja oppii usein kaikesta kaikkea.
Ja, kirsikkana pohjalle, joskus selväpäisyys on tuskaa.
-
sublime
- Rotta
Tuli tässä mieleen, että joskus teen näin siksi, että ajan sais kulumaan. Juuri vähänniinku nukkuminen. Äh, hitto, äsken mulla oli päässä kokonainen, hyvä ajatus, mutta nyt se katos jonnekin... Mutta pointti siis on, että aina ei vaan jaksa olla, pitää nukkua tai tehdä edes jotain millä sais häirittyä mieltään sen verran, ettei olis niin valveillaoleva olo. Joskus on toki toisinpäin - ei millään tahdo mennä nukkumaan kun aika menee niin lepposasti, viilettää vaan ohi. Ei aina jaksa nukkua, eikä aina jaksa päihtyäkään. Joskus on hyvä olla ihan rehdisti selvinpäin.
-
frapathea
-
downstair
- Psykonautti
-
frapathea
-
Hampputukka
- Lepakko
Hahah! Tää oli kyllä paras tähän mennessä. "Kannattaa kuule sitten varoa, oon nimittäin kovemman luokan nisti, hahaa!"downstair wrote:Se tekee minusta kovemman jätkän. On hyvä heittää uusille tuttavuuksille lista aineista joita olen kokeillut ja sen jälkeen ehkä vielä oikean käden keskisormi. Mulle ei vittuilla
On näyttäny vaultti tänään jotenki helvetin hauskalta
-
Fungus
- Psykonautti
Re: Miksi käytät?
Olin ennen absolutisti... sitten koko elämän kestänyt viehätys aineisiin vei voiton.
Alkoholia en edelleenkään ota, ja psykedeelit ovat vielä kokematta, mutta ne kiinnostavat erittäin paljon. Olen kiinnostunut enemmän henkisistä kuin visuaalisista tripeistä. Kai minussa jotain shamaanin vikaa on. Haluan ymmärtää itseäni ja universumia etsimättä kuitenkaan absoluuttisia totuuksia. Enemmänkin kyse on erilaisista näkökulmista...
EDIT: Tulipa kliseistä juttua.
Alkoholia en edelleenkään ota, ja psykedeelit ovat vielä kokematta, mutta ne kiinnostavat erittäin paljon. Olen kiinnostunut enemmän henkisistä kuin visuaalisista tripeistä. Kai minussa jotain shamaanin vikaa on. Haluan ymmärtää itseäni ja universumia etsimättä kuitenkaan absoluuttisia totuuksia. Enemmänkin kyse on erilaisista näkökulmista...
EDIT: Tulipa kliseistä juttua.
-
wRRa
- Moderator
Mä meinasin tehdä saman topicin, mutta näköjään täällä olikin jo tällainen, 6 vuotta sitten tipahtanut ketju.
Mua myös kiinnostaa kuulla tän päivän vaulttilaisilta, miksi he käyttävät.
Mulla oli paljon syitä käytölle, mutta isoin oli varmaan jännityksen hakeminen. Eipä ainakaan tuntunut elämä tylsältä kun oli koko aika jotain jännitystä pelissä. Jännitystä tuli poliisi- ja yliannostuspelkojen lisäksi tietysti myös uusista ihmisistä ja ylipäätään uusista kokemuksista kun testasi uusia aineita
Sitten tietysti kans sellanen "ihan sama" -mentaliteetti, eli kun tarpeeks vitutti niin "millään ei ollu enää mitään väliä".
Mua myös kiinnostaa kuulla tän päivän vaulttilaisilta, miksi he käyttävät.
Mulla oli paljon syitä käytölle, mutta isoin oli varmaan jännityksen hakeminen. Eipä ainakaan tuntunut elämä tylsältä kun oli koko aika jotain jännitystä pelissä. Jännitystä tuli poliisi- ja yliannostuspelkojen lisäksi tietysti myös uusista ihmisistä ja ylipäätään uusista kokemuksista kun testasi uusia aineita
Sitten tietysti kans sellanen "ihan sama" -mentaliteetti, eli kun tarpeeks vitutti niin "millään ei ollu enää mitään väliä".
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
LeFairylette
- OD
Hyvä kysymys...
Aiemmin sumentaakseni elämän paskamaisuuden..
Nykyään suurin osa käytöstä on vaan reflojen poissa pitämistä ja joskus pitääkseni hauskaa..
Aiemmin sumentaakseni elämän paskamaisuuden..
Nykyään suurin osa käytöstä on vaan reflojen poissa pitämistä ja joskus pitääkseni hauskaa..
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
Huiko
- LD50
Enitenhän mulla menee opateetä nykyään, kun oon reseptilääkkeeni lopettanut. Tuota juon siksi että saan kivuilta rauhan hetkeksi. En siis joka päivä, tosin yleensä kolmisen päivää putkeen yhden kupillisen. En nyt hae teellä oloja.
Kaikkea muuta mikä nyt sattuu miellyttämään, käytän irtautuakseni arjesta ja nauttiakseni olosta. En unohtaakseni mitään. Joskus on hienoa olla niin kujalla, että kaikkeutta ei sido enää normaalit lainalaisuudet. Käsityskykyni on yleensä maailma jossa elän.
Se mitä teen arkena voisi saada monet kyynistymään ja/tai vetäytymään itseensä. Vaikka vietänkin paljon aikaa myös omissa oloissani, uskon etten vielä ole kummassakaan tilassa, kun olen perustilassani. Voiko siis sanoa että terapioin itseäni noilla sessioilla?
Joskus, harvoin, suon itselleni myös muunlaisia douppeja. esim. Piristeitä. Niiden suoma tila onkin sitten tuo kenties valheellinenkin selkeytyminen. Niiden jälkioloista en vaan pidä lainkaan. Kestän ne mutten pidä niistä.
Aiemmin olen saanut eri päihteillä vahinkoa aikaiseksi, joten tilanteen hallinta ja itsekuri kuuluvat nykyään sanavarastooni.
Tämä siis on minun tieni tällä hetkellä. Jokainen taiteilkoon omansa.
Kaikkea muuta mikä nyt sattuu miellyttämään, käytän irtautuakseni arjesta ja nauttiakseni olosta. En unohtaakseni mitään. Joskus on hienoa olla niin kujalla, että kaikkeutta ei sido enää normaalit lainalaisuudet. Käsityskykyni on yleensä maailma jossa elän.
Se mitä teen arkena voisi saada monet kyynistymään ja/tai vetäytymään itseensä. Vaikka vietänkin paljon aikaa myös omissa oloissani, uskon etten vielä ole kummassakaan tilassa, kun olen perustilassani. Voiko siis sanoa että terapioin itseäni noilla sessioilla?
Joskus, harvoin, suon itselleni myös muunlaisia douppeja. esim. Piristeitä. Niiden suoma tila onkin sitten tuo kenties valheellinenkin selkeytyminen. Niiden jälkioloista en vaan pidä lainkaan. Kestän ne mutten pidä niistä.
Aiemmin olen saanut eri päihteillä vahinkoa aikaiseksi, joten tilanteen hallinta ja itsekuri kuuluvat nykyään sanavarastooni.
Tämä siis on minun tieni tällä hetkellä. Jokainen taiteilkoon omansa.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
jumalatjalassa
- Lepakko
Koska mä voin. Mulla on ihan pienestä asti ollut taipumus pyrkiä saamaan itseni olemisen äärirajoille. Milläpä se paremmin sujuisi kuin doupilla...