Temgesic vs OxyContin
-
opioidirocks
- Karvakuono
Temgesic vs OxyContin
Kumpi parempaa viihteilyyn ja miksi?
-
Petri6
- OD
Re: Temgesic vs OxyContin
Jos ei oteta huomioon hintaa, niin Oxycontin tietysti. Tuottaa paljon euforisemman olon, joskin lyhytkestoisemman. Tosin harvoin tulee kuitenkaan nautittua korkean hinnan ja heikon saatavuuden vuoksi. Tosin en minä niistä teemuistakaan maksaisi, kun nokittamalla samat olot saa xonesta paljon halvemmalla.opioidirocks wrote:Kumpi parempaa viihteilyyn ja miksi?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
gaia
- Kameleontti
No contti ihan kevyesti vaikka kalliimpaa onkin, mutta onneksi on apteekki.
Vai toimiiko?
-
ag00
- Psykonautti
conttti totta kai nousut. täällä päin vähän liian kalllista touhua tuo conttien veto mut mukavaa se on..
-
Velho
- LD50
Riippuu hieman raha tilanteesta ja fiiliksestä oxy kun ei kovinkaan kauaa kestä i.v.:nä toisin kun temgesic joka on myös helpommin saatavilla mutta oxy vie temgesicit mennen tullen parempi opioidi ja eufoorisempi. Joutuu nykyisin turvautumaan temgesicceihin kun ei ole enää oxycontti reseptiä ja muutenkin täälläpäin ei kauheammin oxyja ole poistossa tai jos on niin erittäin kalliita. Sairaalassa kun olin lantion murtuman takia niin oxycontit+oxanestit+oxynormit oli kyllä piristys päivään 2,5kk jouduin olemaan vitutti vain kun päihde ylilääkäri otti mun oxycontit sun muut pois kun pääsin kotiin sairaalasta 
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag