DXM trippi

Kertomuksia, pohdintoja ja ajatuksia kokemuksista eri tajunnantiloissa.
Sivustakatsoja
Lepakko

DXM trippi

Post by Sivustakatsoja »

aaahhh DXM......
kädet liikkuu hitaasti ja aika matelee. join eroteltuna 600mg. kirjotan tätäö stoorii vaiikutuksen alaisena ;D. musiikki ois jees. vois laittaa soimaan. 1200 micrograms cling on !! seinät elää, pääs pyörii. makoilen sängyllä tai ilmapatjalla silmät kiinnii tulee etee X ?? miksi ? patja lähtee seinää pitkin nousemaan. huhhuuuu..... pakko käydä röökillä..sätkän kääriminen luonnistuu vielä.. röökille mo.

huhhu rööki maistu hyvältä... parvekkeella ihmisiä käveli pihalla tai yks mut se näytti kahelt. aurinko ei enää paista.. mik se feidas mut? se lämmitti ja toi energiaa. voi vittu mummo ja broidi tulos käymää. not good. mä rakastan deksmiä euforosoivaa vai onko toi ees sana ? nojoo silmä't kii 1200 micrograms africa soimaa....... röyhtäyksis maistuu bensa. hmmmmm.....
huhhu matkailen eri paikoissa ja tyhjissä huoneissa... DXM-Xtrance soimaa...

mä oon nestettä joka lilluu täs patjalla.. haluun boostii. tsekkaan kätköt. en tsekkkaakkaa viel ku laitan pleikan kiinni et voi pelaa need for speed most wantedii. dexmeis iha vitu hyvä peli. kyl tää dexmi viel puhuu.

ei jaksa liikkuu..... eiku kyl mä käärin sätkän nyt. taino en mä jaksa. tää biisi sekottaa mut mä oon vedessä !!!!! lähe röökille nyt. kuulen jotain... onko mummo ja broidi jo ovella?? en jaksa avaa käärin sätkän nyt koska tupakkaa tekee mieli ! 1200 mics ecstasy on euforia biisi. miks en saa mitää aikaseks? nyt pitää rullaa se sätkä! hyvä tuli. voi vittu mummi ja broidi tuli... röökille meen nyt. huhu taas käveli ulkon porukkaa.. emt tuol on tosi synkkäää... mummo ja broidi jotain flippailee tos vai flippaanko mä ? en tiiä

tää alkaa olee aika vaisuu jo tai ei ala emmätiiä huhhu haluun hittii... tää musa vie mut mennessään. CEVit aik kivoi. sulaudun dexmiinnnn.... ajan moottoritietä ihanku need for speedis. ainiijoo pitää väsää pleikka kii. haluun buustiiiiiiii..... hitti ois nannaa kylsitä koht tost natsaa. mä rakastan deeäxämmää sydämiiiiii..

ei tää viel lopukkaa. ainiijoo enn oo muistanu aikoja laittaa. tos 11:30 meni dexmit ja kello on nyt 12:52.

toimiiko vai ei ? en tiiä mut meen verseen mo....joooooooooooooo ajoin autoo ympäri versee se oli hieno vkaupunki ajoin vaa motareit ja driftailin ja sit tuli loputon tunneli joka jatku alaspäin ympyrää pyöri ... musa loppu.. vittuuuu.. uutta kehii infected mushroom release me.. se puhuu mulle.. deeäx äm jumala juttele mulle. liian syvää uppoon vaa vesii kokoajan.. musan vaihto 1200 micrograms japanese experiment... aaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh.

hahahahaa poliisit yrittää nappaa mua mut oon liian nopee :DD miks dexma ilmesty mun verseen ? biletetää dexmankaa ihan vitun dexmeiss :DD ylihyvät euforiat mää kuolen :DDDDDDD. mul on kallionkivi kädes. joo ny pitää rullaa rööki mut en haluu. haluun bailöaa. Dexma on versen jumala joka määrää kaikkien pärinämäärät. Dexma kestää yliluonnollisen paljon dexmiä. ei helevattu nyt pitää kyl rullaa se rööki. kihelmöi ja on pää puutunu.kello on 13.12. vielä natsai8löee kivaasti. ainii rööki piti rullaa..joo. rööki rullattu iha jees huuhhu en kyl tarviikkaa buustii tää toimaa iha hyvi viel :D vittu mä rakastan dexmiiiiiiiii :DD

huhhu mikä stoori jo en jaksa kirjottaa enempäää oon nyt just dexmeis ja oon kirjitellu näit juttui tänne kaiikkii mitä päähä tulee :D Dexma on dxm jumala sanon mä ku se nii paljo sitäå on litkiny . kirjottelen lisää viel varmaa myöhemmi.klo on nyt13.23

viel trippaillaa just juttelin broidinkaa mukavii tää dexmi toimii niin kivasti:D back to verse...makoilen jossain avaruusaluksessa ku kirjotan tätä mun poski palaa. mä tykkään tästä. musa loppu.. tyhjäääääää..... äkkii musaa.. wiz khalifa the thrill joo tiiä n moni varmaa vihaa tätä mut tää kohottaa mielialaa iha pirusti!! joo hengailen khalifankaa vitu letkee jäbä. spliffi palaa ja shampanjaa meenee.. se tarjoo vaa mulle hittii meikä diggaa.. californias chillailee khalifankaa.

joo ny pakko vaihtaa taas trancee...Infected mushroom-Army of mushrooms...
häröö.. seinät kaikuu. lisää porukkaa tulee sisälle. broidi lähtee ja toi mummo ois saatava ulos... en kehtaa sanoo et lähe vetää. no iha sama kai se täöält lähtee koht. röökil vois kylk käydä ny. sätkä kääritty ny röökille ....joo mummo tuli kans röökille senkaa bamlattii jotai paskaa toimiiha tää viel vituu hyvii :D silmät kiinnii..ajelen taas katuja tälläkertaa burnout pelissä. musa vaihtu infected mushroom-stretched. nyt kunnolla dissoilemaan..huuuuhuuu. ajoin ympäri kaupunkia siis need for speed most wantedin kaupunkia ja välillä näin ihmisenä kun auto ajoi tosi lujaa ohi välillä aina pysähdyin ihmiseen ja välillä olin autossa. sitten kaupunki muuttuu gotham cityksi ja ole spider man joka lentää seitillä ympäri kaupunkia. biisi vaihtui taasss.. huuhhuu oon tutkal. Infected mushroom after 1000 years. dissoilemaan..joohohohooo kävin death starissa autolla ja vaivuin syvään uneen tai en oikeesti vaipunu mut tuntu7 siltä.. vielki toimii hyvin. pisin stoori koskaan !!!!!
ainii kello on 14.13. en oo istunu kokoaikaa koneella jos niin luulette tai oon ja dissoillu samal ja laittanu musaa ja kävässy röökillä. musa jatkuu vielki.. telkkari kasvaa koko ajan. musa loppu :(((( biisi vaihtu infected mushroom-dracul. ei jagsa kirjotella enäää kattoo myöhemmi
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
Sivustakatsoja
Lepakko

Re: DXM trippi

Post by Sivustakatsoja »

Vittu miten sekavaa tekstii :D kiva lukee jälkeenpäin joo...
E: hirveetä jankkausta "joo kyl tää viel toimii" :D
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
PahaArkkitehti
Psykonautti

Post by PahaArkkitehti »

Kieltämättä sekavaa tekstiä, mutta toisaalta äärimmäisen kuvaavaa... Tuollastahan se hyvin pitkälti on. Itse tykkäsin lukea.

Se vaan jäi hämmentämään, että oliko se mummo siellä kämpässä oikeasti vai tripissä vaan? :foil: Letkee mummo jos oli kämpässä...
Sivustakatsoja
Lepakko

Post by Sivustakatsoja »

PahaArkkitehti wrote:Kieltämättä sekavaa tekstiä, mutta toisaalta äärimmäisen kuvaavaa... Tuollastahan se hyvin pitkälti on. Itse tykkäsin lukea.

Se vaan jäi hämmentämään, että oliko se mummo siellä kämpässä oikeasti vai tripissä vaan? :foil: Letkee mummo jos oli kämpässä...
Joo kyllähän se mummo oli siellä kämpillä :D joo sekavaa on mutta kirjotin sillee vaikutuksen alasena aina välillä tuntemuksia ym ku oli vaultti koko ajan auki siinä vieressä. Oli jotenki kokoajan helppo laittaa tekstiä. Yleensä jälkikäteen jos yritän dexmitrippiä kirjottaa nii ei oikee muista tarkallee mitä tapahtu nii tollee ne ainaki muistaa ku kirjottaa tripillä :D ja kyl letkee mummo tosiaan 8)