Mikä teitä kaduttaa eniten doupin suhteen?
-
ddisease
- Tuppisuu
Re: Mikä teitä kaduttaa eniten doupin suhteen?
kaikkein eniten toivon ja haluun sitä et mun broidi ei vana koskaan tuu ottaa isosiskostaan mallia..
-
sxoxyvg
- OD
Se että siitä sai muut tietää.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
maikkum
Se että kesti yli seitsemän vuotta opetella hallitsemaan sen käyttöä, vieläpä typerimpien mahdollisten kantapää-kokemuksien kautta.
Ja se että on joskus ollut asiasta niin haipissa, ettei ole muusta puhunutkaan kuin siitä kuinka paljon ja milloin on mitäkin vetänyt
Ja varmaan se et raha-asiat kusseet aika huolella, mut jälkeenpäin aateltuna mielummin näin, kun se että oisin menettänyt ystäviä asian takia. Raha kun ei tuo onnea.
Ja se että on joskus ollut asiasta niin haipissa, ettei ole muusta puhunutkaan kuin siitä kuinka paljon ja milloin on mitäkin vetänyt
Ja varmaan se et raha-asiat kusseet aika huolella, mut jälkeenpäin aateltuna mielummin näin, kun se että oisin menettänyt ystäviä asian takia. Raha kun ei tuo onnea.
-
fox
- Psykonautti
ne muutamat kerrat kun on tullut sorruttua melkein kymmenen kuukauden kuivilla olon (jos hatsia ei lasketa) jälkeen. nytkin vituttaa, rankasti. myös asiaan liittyvä valehtelu ja salailu.
-
Pen
- OD
Onko outoa että mua ei kaduta mikään?
Jokaiset vedot jotka oon ottanut, ne kaikki psykoosia lähentelevät olotilat ja muut sekoilut, mun mielestä jälkeenpäin on lähinnä hauskaa ja melkein olen niistä "ylpeä". Asenteeni kun sattuu olemaan että kerran sitä vain eletään ja jos mä huomenna vedän OD:t, niin ainakin olin hyvis sillon. Noi vitun häröt olotilat myös on kasvattanut mua ihmisenä, ainakin näin mä haluan uskoa. Mitään tollasta lopullista damagea kuitenkaan en oo koskaan saanut mistään, vaikka onhan mulla masennuksen, sosiofobian, unettomuuden, paniikkihäiriöiden ynnä muun kanssa ongelmia: näitä tosin oli ennen kun edes huumeita olin testannut. Huumeet lähinnä on auttanut mua monissa noissa asioissa, esim nukahtamislääkkeet, ketamiini/MXE tekee elämästä elämisen arvoisen, hyvis mämmeis uskallan puhuu ihmisil ja niin edelleen.
Toisin sanoen, en arvosta elämää niin paljoa, että haluaisin sitä kokea täysin selvinpäin. Toki, raja kaikella - huomannu välillä et jos on kova putki päällä niin ei se enää oo hauskaa: sillon yleesä siirryn eri päihteeseen tai lähen ulkomaille nollailemaan tilannetta, reissussa kun ei edes tee mieli doupata: niin paljon nähtävää ja koettavaa. Jos töissä satun olemaan, niin sillon kuosailen vain viikonloppuisin koska velvollisuudet kutsuu. Mitään fyysistä en mielestäni ole koskaan mistään huumeesta kokenut, paitsi jotku bodyloadit ja kutinat deeleissä/dissoissa. Mutta sellasta oikeesti pahaa ja pysyvää, tarkoitan. Tai vaikkapa jotku bentso/subureflat, ne on kuulemma fyysisesti aika rankkoja.
Ehkä se vois kaduttaa et oon jotku frendit tutustannu huumeisiin. Vaik toisaalta, näil kaikil frendeil menee edelleenki ihan hyvin joten huumeet ei isona osana niiden elämää muuttanut. Myös se, että vanhemmat tietää mun touhuista hieman kaduttaa, koska aiheutan heille turhaa huolta. Vaikka onhan se huolehtiminen ehkä ihan jopa asiallista kun aattelee tätä mun tapaa ottaa douppia.
Toki, järkevänä silti pidän combot ja muut, koska en kuolemaa tässä touhussa kuitenkaan hae. Tuntien googletteluun vietän aina kun on uusi yhistelmä mielessä ja katson että mitenkäs muilla on mennyt saman setin kanssa tai onko muuten tietoa mahollisista hengenvaarallisista ongelmista. Puhelin on aina lähettyvillä et sen lanssin voi tilata jos tarpeen. Kerran ollu hengityslamaa lievää tässä vuosien aikana, muistaakseni ihan perus GBL + ganja combolla, pienillä määrillä vieläpä - en ois koskaan uskonut et tollasta ois tosta setistä voinut käydä. Tipahdin ja n. 30 sec välein heräsin haukkomaan henkeä, en tiedä kuinka pitkään. Noh, aamulla olo oli silti tuore ja hengissä selvittiin.
Ja kiitos vain, en tarvitse huumevalitusta tän postaukseni tiimoilta, menkää mielummin valistamaan vaikka Pandaa mikäli tarpeen, koska en mä kuitenkaan oo läheskään yhtä kova kuosaaja.
Lisätään vielä, että noi kovimmat doset otan aina yksin, koska en halua aiheuttaa kanssaihmisille harmia. Jos oon ihmisten ilmoilla, niin tosi pienillä annoksilla mennään jo ihan kyttäkuumotusten takia ja myös siksi, etten käyttädy sikamaisesti esim. baarissa tai frendien asunnoilla.
Edit: ekal sivul oonki jotain näköjää vastannu ja toi kyl pätee edelleen. Taisin tässäkin postauksessa sen mainita. Elikkä, monet kivat huumeet on ylikäytetty eikä niistä enään saa sitä mitä kaipaa kunnolla irti. Just tän takia psykedeelit, ganja ja MDMA on mulla mennyt sellaseks et tyyliin kerrran kuussa niitä käytän tai harvemmin, paitsi ganjaa ehkä kerran viikossa, vaihtelee aika paljon. Toletauot kaiken A ja O.
Jokaiset vedot jotka oon ottanut, ne kaikki psykoosia lähentelevät olotilat ja muut sekoilut, mun mielestä jälkeenpäin on lähinnä hauskaa ja melkein olen niistä "ylpeä". Asenteeni kun sattuu olemaan että kerran sitä vain eletään ja jos mä huomenna vedän OD:t, niin ainakin olin hyvis sillon. Noi vitun häröt olotilat myös on kasvattanut mua ihmisenä, ainakin näin mä haluan uskoa. Mitään tollasta lopullista damagea kuitenkaan en oo koskaan saanut mistään, vaikka onhan mulla masennuksen, sosiofobian, unettomuuden, paniikkihäiriöiden ynnä muun kanssa ongelmia: näitä tosin oli ennen kun edes huumeita olin testannut. Huumeet lähinnä on auttanut mua monissa noissa asioissa, esim nukahtamislääkkeet, ketamiini/MXE tekee elämästä elämisen arvoisen, hyvis mämmeis uskallan puhuu ihmisil ja niin edelleen.
Toisin sanoen, en arvosta elämää niin paljoa, että haluaisin sitä kokea täysin selvinpäin. Toki, raja kaikella - huomannu välillä et jos on kova putki päällä niin ei se enää oo hauskaa: sillon yleesä siirryn eri päihteeseen tai lähen ulkomaille nollailemaan tilannetta, reissussa kun ei edes tee mieli doupata: niin paljon nähtävää ja koettavaa. Jos töissä satun olemaan, niin sillon kuosailen vain viikonloppuisin koska velvollisuudet kutsuu. Mitään fyysistä en mielestäni ole koskaan mistään huumeesta kokenut, paitsi jotku bodyloadit ja kutinat deeleissä/dissoissa. Mutta sellasta oikeesti pahaa ja pysyvää, tarkoitan. Tai vaikkapa jotku bentso/subureflat, ne on kuulemma fyysisesti aika rankkoja.
Ehkä se vois kaduttaa et oon jotku frendit tutustannu huumeisiin. Vaik toisaalta, näil kaikil frendeil menee edelleenki ihan hyvin joten huumeet ei isona osana niiden elämää muuttanut. Myös se, että vanhemmat tietää mun touhuista hieman kaduttaa, koska aiheutan heille turhaa huolta. Vaikka onhan se huolehtiminen ehkä ihan jopa asiallista kun aattelee tätä mun tapaa ottaa douppia.
Toki, järkevänä silti pidän combot ja muut, koska en kuolemaa tässä touhussa kuitenkaan hae. Tuntien googletteluun vietän aina kun on uusi yhistelmä mielessä ja katson että mitenkäs muilla on mennyt saman setin kanssa tai onko muuten tietoa mahollisista hengenvaarallisista ongelmista. Puhelin on aina lähettyvillä et sen lanssin voi tilata jos tarpeen. Kerran ollu hengityslamaa lievää tässä vuosien aikana, muistaakseni ihan perus GBL + ganja combolla, pienillä määrillä vieläpä - en ois koskaan uskonut et tollasta ois tosta setistä voinut käydä. Tipahdin ja n. 30 sec välein heräsin haukkomaan henkeä, en tiedä kuinka pitkään. Noh, aamulla olo oli silti tuore ja hengissä selvittiin.
Ja kiitos vain, en tarvitse huumevalitusta tän postaukseni tiimoilta, menkää mielummin valistamaan vaikka Pandaa mikäli tarpeen, koska en mä kuitenkaan oo läheskään yhtä kova kuosaaja.
Lisätään vielä, että noi kovimmat doset otan aina yksin, koska en halua aiheuttaa kanssaihmisille harmia. Jos oon ihmisten ilmoilla, niin tosi pienillä annoksilla mennään jo ihan kyttäkuumotusten takia ja myös siksi, etten käyttädy sikamaisesti esim. baarissa tai frendien asunnoilla.
Edit: ekal sivul oonki jotain näköjää vastannu ja toi kyl pätee edelleen. Taisin tässäkin postauksessa sen mainita. Elikkä, monet kivat huumeet on ylikäytetty eikä niistä enään saa sitä mitä kaipaa kunnolla irti. Just tän takia psykedeelit, ganja ja MDMA on mulla mennyt sellaseks et tyyliin kerrran kuussa niitä käytän tai harvemmin, paitsi ganjaa ehkä kerran viikossa, vaihtelee aika paljon. Toletauot kaiken A ja O.
-
gaia
- Kameleontti
-
Vieterivetonen
Se, mihin kuntoon se on pääni sekä osan ihmissuhteistani ajanut. Toisaalta, siltikin elämänlaatuni on todella paljon parempi, mitä se oli ennen tutustumistani päihteisiin. Olen loppujen lopuksi paljon onnellisempi näin. Eikös se, onnellisuus, ole tärkeintä.
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Se että kaikki sai tietää... Ja se että ei pääse irti vaikka yrittäis. Muille ei varmaan oo dexmistä näin pahaa koukkua tullu mut mä oon siitä lähtien ku dexmiin tutustuin (noin 1kk sitten) nii en oo pystyny olee ilman ku max 4pv vaikka aina itelleni lupailen pitäväni taukoo... Täytyy nyt yrittää ihan tosissaan sillä ei varmaan noi 3-4 päivän dexmiputket tee hyvää päälle.
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
No homma hoidettu ja ollu 8pv ilman dexmiä !! Eikä ees tee enää mieli. Toi mun "riippuvuus" tais johtuu sellasta asiasta että en vaa saanu tarpeekseeni tripistä ja teki loputtomiin mieli lisää
onneks ei enää nimittäin varmasti tuhoaa aivoja tollanen. Onneks oon löytäny uuden rakkauden 
Foorumihahmoni on täysin fiktiivinen ja kirjoitukseni/kysymykseni perustuvat kirjaani
-
frapathea
So no Dexma Jr. for us, not this time. Voi voi... Mä jo ehdin toivoa!
-
Olento
- Apteekki
Lueskelin tätä ketjuu alust asti ja huvitti jotenki toi "pieni määrä" pevekkii..Feya wrote:Päädyin lopulta antamaan pevekkiä hänelle pienen määrän, n. 100mg,.
Ite joskus ku muutaman gramman tota psykoosihuumetta vetelin ni ei ois tullu mieleenkään 0,1 ottaa..
Yhenkään huumeen suhteen ei kaduta mikään paitsi muutamat huonot tripit.
Alkoholi on se ainut päihde mistä oon saanu erittäin pahat morkkikset ja vitutukset..
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Haha, not yet, not yet....frapathea wrote:So no Dexma Jr. for us, not this time. Voi voi... Mä jo ehdin toivoa!
-
FlyingH
dexem wrote:Se että kaikki sai tietää... Ja se että ei pääse irti vaikka yrittäis. Muille ei varmaan oo dexmistä näin pahaa koukkua tullu mut mä oon siitä lähtien ku dexmiin tutustuin (noin 1kk sitten) nii en oo pystyny olee ilman ku max 4pv vaikka aina itelleni lupailen pitäväni taukoo... Täytyy nyt yrittää ihan tosissaan sillä ei varmaan noi 3-4 päivän dexmiputket tee hyvää päälle.
-
rebirth
- Apteekki
^ Ite kans oon kattonu että mikä helevetin jonne mutten oo viittiny kommentoida
Itse topiciin
Kaikki se raha mikä on palanu, maineen rippeet aikoinaa meni ja monien mahdollisuuksien hukkaan heittäminen.
Itse topiciin
Kaikki se raha mikä on palanu, maineen rippeet aikoinaa meni ja monien mahdollisuuksien hukkaan heittäminen.
-
wRRa
- Moderator
Tämä topic ei ole muiden arvostelemista varten vaan omien kokemusten kertomista varten.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Jooh jonne... Luulin että tällä foorumilla saa ilmaista asioita vapaasti. Ja ikäähän mulla on se 26 et aika kaukaa haettu toi 13 
-
mauseri
- LD50
Tämä tilanne. Jotenkin koukuttanut ittensä subuun ja bentsoihin. Vittu. Raha-asiat ihan päin vittua (ei tosin täysin oma syy). Pitäs saada uuteen kämppään edes jotain mutta kuunvaihteen rahat meneekin muualle. Ei pääse edes hakemaan vanhasta kämpästä kamoja tänne. Tulispa yllätys ja joku maksas velkojaan tai jotain. Alkaa vituttaa tää ku kämpässä ei oo muuta ku patja ja pc. On kohtuu masennus päällä..
Edit: Yks rotta lupas maksaa velkojaan. Kiitti vielä mahdollisuudesta hoitaa eka arkena vaikka tuplattiin velat..
Edit: Yks rotta lupas maksaa velkojaan. Kiitti vielä mahdollisuudesta hoitaa eka arkena vaikka tuplattiin velat..
Last edited by mauseri on Fri 29 Mar 2013, 21:35, edited 1 time in total.
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
rebirth
- Apteekki
Sori viel tästä pikku offtopicista
Anteeksi että ilmaisin asiani vähän tökerösti, toivottavasti kukaan ny ei pahottanu mieltänsä
.
Anteeksi että ilmaisin asiani vähän tökerösti, toivottavasti kukaan ny ei pahottanu mieltänsä
-
FlyingH
Jees sori jos loukkasin, mutta kuulosti vaan vähän oudolta vetää dxm putkia. Omat kokemukset aineesta on että kerta vuoteen jos sitäkään riittää...Sivustakatsoja wrote:Jooh jonne... Luulin että tällä foorumilla saa ilmaista asioita vapaasti. Ja ikäähän mulla on se 26 et aika kaukaa haettu toi 13
Muistan kun eroteltiin tota litkua ekoja kertoja "Sir Robinin" ohjeilla ja sivustolla oli turvallisuus ohjeet, että ainakin niin monta viikkoa taukoa annosten välissä, mikä oli edellisen annostuksen plateau.
-
wRRa
- Moderator
FlyingH, ei kai tällä foorumilla minkään aineen putkittaminen ole lopulta kovin outoa? Esimerkiksi itse putkittelin happoa omina kuosikausinani, vaikka typeräähän sekin oli. DMT- tai tutkariputket on ehkä deeliputkista olleet pisimpiä. Madman putkittaminen on kanssa ollut tyhmää. Esimerkiks MDMA:ta monet putkittaa vaikka siitä on yleisesti tiedossa, ettei kannattaisi ottaa kuin n. 1-2 krt kuukaudessa maksimissaan.
Pysyäkseni aiheessa niin putkittelu kaduttaa vähän. Varsinkin madman.
Pysyäkseni aiheessa niin putkittelu kaduttaa vähän. Varsinkin madman.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Sivustakatsoja
- Lepakko
Juu ei mitää. Itekki vähä ny jälkeen päin miettii että mitä helvettiä sitä on aivoja syövytetty kunnon putkilla dexmiä. Innostuin ehkä kyseisestä aineesta vähä liikaa siihen tutustuttuani. Ja olihan se ensimmäinen hallusinogeeni kokeilu, ja on edelleen. No nyt oon sen jättäny ku on toi amfe vähä enemmä tullu kuvioihin. Offtopiccii sori, mut ontopic pakko sanoo että kaduttaa kuinka tyhmä sitä on hetki sitte ollut dxm kanssa.FlyingH wrote:Jees sori jos loukkasin, mutta kuulosti vaan vähän oudolta vetää dxm putkia. Omat kokemukset aineesta on että kerta vuoteen jos sitäkään riittää...Sivustakatsoja wrote:Jooh jonne... Luulin että tällä foorumilla saa ilmaista asioita vapaasti. Ja ikäähän mulla on se 26 et aika kaukaa haettu toi 13
Muistan kun eroteltiin tota litkua ekoja kertoja "Sir Robinin" ohjeilla ja sivustolla oli turvallisuus ohjeet, että ainakin niin monta viikkoa taukoa annosten välissä, mikä oli edellisen annostuksen plateau.
-
placebo
- Kameleontti
Kaikkein eniten kaduttaa kyllä se, että se ei sitten kuitenkaan aikoinaan jäänyt pelkästään siihen kannabikseen vaikka siitä niin vaahdottiin. Nyt sitä sitten kuitenkin on avoin ihan kaikille päihteille..Kunhan nyt vaan ei sitte koukuttuisi kuitenkaan mihinkään. 
Periaatteet perustana, totuus selustana.
-
Travel
- Psykonautti
Se että olen joskus ottanut kemikaaleja, joista mulla ei ole mitään hajua ja tuskin koskaan saan edes tietää mitä ne on millään tasolla.
Kaikki mitä kirjoitan, on vain oman pääni sisäistä fiktiota, jossa todellisuus on kaukaa haettua.
-
powergrower
- Kameleontti
Se, että en ole tehnyt enemmän niiden laillistamisen suhteen.Mikä teitä kaduttaa eniten doupin suhteen?
Assumption is the mother of all fuckups.
-
KarstaFari
Se että koskaan sain edes huumeita käsiini.
Toisaalta en kadu mitään, mutta, kadun silti :s
Siis kivaa on toki ollut, mut ihan liikaa huonojakin puolia.
Toisaalta en kadu mitään, mutta, kadun silti :s
Siis kivaa on toki ollut, mut ihan liikaa huonojakin puolia.
-
italypasta
- Karvakuono
Kaksoiselämä ottaa päähän. Ne harvat kaverisuhteet menisi poikki samantien jos saisivat tietää minun käyttävän satunnaisesti muitakin päihteitä kuin alkoholia.
Yksinään on ihan kiva poltella budia ja vastaavaa, mutta olishan se hemmetti mukava jonkun kaverin kanssa naureskella, sekoilla ja höpistä paskaa kuoseissa.
Yksinään on ihan kiva poltella budia ja vastaavaa, mutta olishan se hemmetti mukava jonkun kaverin kanssa naureskella, sekoilla ja höpistä paskaa kuoseissa.
-
KasaKarvaa
Se että kuvittelin vielä puol vuotta sitten että tää homma pysyy hanskassa ja on vaan sitä viihdekäyttöä, ja nauroin niille jotka mulle sano et en tuu pystymään siihen.. nyt on kaukana viihdekäytöstä, hihaan en tosin onneks vedä, oon niin vammanen etten varmaan ees osais ja poikaystävä ei tekis sitä mulle mun puolesta, onneks.
Ja aika moni muukin asia mikä ei nyt tuu mieleen.....
Tää kans.italypasta wrote:Kaksoiselämä ottaa päähän. Ne harvat kaverisuhteet menisi poikki samantien jos saisivat tietää minun käyttävän satunnaisesti muitakin päihteitä kuin alkoholia.
Ja aika moni muukin asia mikä ei nyt tuu mieleen.....
-
Huiko
- LD50
Mua aina vähän kummeksuttaa, kun porukka suree doupin vetoaan... Eikös sitä kannattas surra ennemmin typeriä päätöksiä? -"Viddu, ku oon doupin takia sotkenu KAIKKI mun asiat!" <-Tota kuulee usein.
Koukku on koukku, mutta ihan samalla tavalla oot tehny sen päätökses itse, ja teet joka kerta kun jotain vedät. Jos tuntuu pahalta niin tee parempia päätöksiä.
Just nyt mua kaduttaa etten oo haalinu tarpeeksi monipuolisesti douppeja, jotta voisin olla pienissä enemmän.
Just nyt mua kaduttaa etten oo haalinu tarpeeksi monipuolisesti douppeja, jotta voisin olla pienissä enemmän.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
Dexma
- Moderator
No eniten mua nolottaa nää mun douppisekoiluni välillä... Vittu sitä on ollut urpoja keloja jne. Mut urpohan mä oon.
Hmm. Tasapainoo yritän ettiä tosi paljon. Kyl mun unelmiini elämässä kuului vetää douppia ihan vitusti, ja jäädä koukkuun jokaiseen niistä, sekoilla niissä jne. MUT. Mul on ollut myös muita unelmia (esim tulla seuraavaksi Bruce leeksi, valloittaa mount everest ja öööö samalla tulla neroksi jollain alalla myös jazzosaajaksi) ja keskittymällä douppiin on vähän jäänyt muita juttuja väliin jotenka ehkä siinä on parannettavaa, ehkä pitäis pikkuhiljaa lähtee johonkin vuorikiipeilykurssille sen sijaan, että avaisin ton riva purkin ja menisin nukkumaan, KOSKA IHAN OIKEASTI EI SITÄ ENÄÄN EHDI, kokoajan aika vähenee ja mun aika ainakin on sika kallista, mulle itselle.
Hmm. Tasapainoo yritän ettiä tosi paljon. Kyl mun unelmiini elämässä kuului vetää douppia ihan vitusti, ja jäädä koukkuun jokaiseen niistä, sekoilla niissä jne. MUT. Mul on ollut myös muita unelmia (esim tulla seuraavaksi Bruce leeksi, valloittaa mount everest ja öööö samalla tulla neroksi jollain alalla myös jazzosaajaksi) ja keskittymällä douppiin on vähän jäänyt muita juttuja väliin jotenka ehkä siinä on parannettavaa, ehkä pitäis pikkuhiljaa lähtee johonkin vuorikiipeilykurssille sen sijaan, että avaisin ton riva purkin ja menisin nukkumaan, KOSKA IHAN OIKEASTI EI SITÄ ENÄÄN EHDI, kokoajan aika vähenee ja mun aika ainakin on sika kallista, mulle itselle.
-
gaia
- Kameleontti
mauseri wrote:Tämä tilanne. Jotenkin koukuttanut ittensä subuun ja bentsoihin. Vittu. Raha-asiat ihan päin vittua (ei tosin täysin oma syy). Pitäs saada uuteen kämppään edes jotain mutta kuunvaihteen rahat meneekin muualle. Ei pääse edes hakemaan vanhasta kämpästä kamoja tänne. Tulispa yllätys ja joku maksas velkojaan tai jotain. Alkaa vituttaa tää ku kämpässä ei oo muuta ku patja ja pc. On kohtuu masennus päällä..
Tell me about it. Musalaitteetkin toisella puolella suomea exän luona niin sekin henkireikä kaukana. Pitäis varmaan hakea. Nyt vaan pistelee subua.
Vai toimiiko?