Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
-
wRRa
- Moderator
- Posts: 2228
- Joined: Sat 29 May 2010, 21:30
- Location: Pääsi sisällä
Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Oletteko kohdanneet henkiolentoja tai ulkopuolista älyä/olentoja tripillänne? Tai vaikkette varsinaisesti olisi kohdanneet, oletteko kuulleet heidän puhettaan tai aistineet vahvasti heidän läsnäoloaan? Minkälaisia kokemukset ovat olleet?
Itse koin ensimmäisen kohtaamiseni ekalla salvia-tripilläni, jolloin kohtasin Salvia-hengen. "Hän" näyttäytyi minulle valkoisena, hohtavana hahmona, repimässä kahden eri todellisuuden välillä olevaa rajaa (löytyy trippistooreista). Muilla salviatripeillä olen aistinut vahvasti Kuningatar Salvian läsnäolon, mutten nähnyt "häntä". Salvia-henki tuntuu oikukkaalta ja voimakkaalta hengeltä, ettei jopa jumalalliselta.
Myös DMT:ssä aistin selvästi henkiolentojen läsnäolon. DMT:ssä henkiä tuntui olevan useampia ja tunsin kuinka ne tulivat sisääni. Tunsin niiden viisauden, rauhan, harmonian ja hyvyyden. En kuitenkaan kuullut/nähnyt noita henkiä, tunne siitä että ne olivat minussa oli kuitenkin vahva. Nämä henget tuntuivat myös vahvoilta, mutta huomattavasti ystävällisemmiltä kuin Salvia. Myös "heissä" oli jotain jumalallista, sellaista että "he" ovat olleet täällä jo aikojen alusta asti ja ehkä sitä ennenkin.
4-ho-met 40mg annoksella taas pääsin päässäni keskustelemaan henkiolentojen kanssa. Koin nämä henget jonain "luonnonhenkinä", hyvin maanläheisinä henkinä siis. Nämä henget olivat jotenkin "pienempiä" kuin Salvian ja DMT:n henkiolennot. "He" olivat jotain sellaisia maaperässä, metsissä ym. asuvia henkiä, jotka vaikuttivat jokainen omalla alueellaan eivätkä olleet yhtä "jumalallisia", mutta henkiolentoja kuitenkin.
On käynyt mielessä että voisko nää "henget" olla jotain osia mun omasta mielestä/minästä? Tai siis varmasti jollain tasol onkin. Mut kiinnostais tietää, onko muilla samankaltasia kokemuksia.
Eli mites te?
Itse koin ensimmäisen kohtaamiseni ekalla salvia-tripilläni, jolloin kohtasin Salvia-hengen. "Hän" näyttäytyi minulle valkoisena, hohtavana hahmona, repimässä kahden eri todellisuuden välillä olevaa rajaa (löytyy trippistooreista). Muilla salviatripeillä olen aistinut vahvasti Kuningatar Salvian läsnäolon, mutten nähnyt "häntä". Salvia-henki tuntuu oikukkaalta ja voimakkaalta hengeltä, ettei jopa jumalalliselta.
Myös DMT:ssä aistin selvästi henkiolentojen läsnäolon. DMT:ssä henkiä tuntui olevan useampia ja tunsin kuinka ne tulivat sisääni. Tunsin niiden viisauden, rauhan, harmonian ja hyvyyden. En kuitenkaan kuullut/nähnyt noita henkiä, tunne siitä että ne olivat minussa oli kuitenkin vahva. Nämä henget tuntuivat myös vahvoilta, mutta huomattavasti ystävällisemmiltä kuin Salvia. Myös "heissä" oli jotain jumalallista, sellaista että "he" ovat olleet täällä jo aikojen alusta asti ja ehkä sitä ennenkin.
4-ho-met 40mg annoksella taas pääsin päässäni keskustelemaan henkiolentojen kanssa. Koin nämä henget jonain "luonnonhenkinä", hyvin maanläheisinä henkinä siis. Nämä henget olivat jotenkin "pienempiä" kuin Salvian ja DMT:n henkiolennot. "He" olivat jotain sellaisia maaperässä, metsissä ym. asuvia henkiä, jotka vaikuttivat jokainen omalla alueellaan eivätkä olleet yhtä "jumalallisia", mutta henkiolentoja kuitenkin.
On käynyt mielessä että voisko nää "henget" olla jotain osia mun omasta mielestä/minästä? Tai siis varmasti jollain tasol onkin. Mut kiinnostais tietää, onko muilla samankaltasia kokemuksia.
Eli mites te?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
ferox
- OD
- Posts: 1070
- Joined: Sun 29 Mar 2009, 01:45
- Location: ?f=7
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Onhan sitä joskus tullut kuultua henkimaailman puhetta, lähinnä pitkään valvoneena ja stimuissa. Mainittakoon eräs kerta suunnilleen vuosi sitten, kun kauppakeskuksen rullaportaissa soiva hissimusakki-iskelmä kuulosti aivan Pensseli-Sedältä. Pensseli-Setä ei tuntunut mainittavan jumalalliselta enkä usko, että hän asuu pääni sisällä. Kummittelee siellä joskus vain. Alitajunta, nähkääs. Minä fanitan enemmän Abdia, animismiin taipuvaisille ihmisille taas on oletettavasti tavallisempaa nähdä noita menninkäisiä.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
King Ink
- LD50
- Posts: 3910
- Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Viime kesällä ayahuascamatkalla yhdessä vaiheessa silmät kiinni upposin johonkin valkoiseen mömmeliin jossa sitten kuulin äänen joka sanoi muutamia lauseita (tottakai semmonen fukin' vahva ja kumiseva ääni, u know..) (jotka vittu sit menin unohtamaan aamuun mennes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!).
Jotain tärkeetä se kai miun elämäntilanteesta höpötteli, mut ihan sama.
Dexmireissuilla on tullut tavattua vaikka minkänäköisiä ja kuuloisia, mut noi oli enemmän ihan for real hallusinaatioita eikä mitään todellisten henkien mahdollisia kohtaamisia, vaik mistäs sitä tietää.
Jotain tärkeetä se kai miun elämäntilanteesta höpötteli, mut ihan sama.
Dexmireissuilla on tullut tavattua vaikka minkänäköisiä ja kuuloisia, mut noi oli enemmän ihan for real hallusinaatioita eikä mitään todellisten henkien mahdollisia kohtaamisia, vaik mistäs sitä tietää.
-
wRRa
- Moderator
- Posts: 2228
- Joined: Sat 29 May 2010, 21:30
- Location: Pääsi sisällä
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Nii, mitä ne "todelliset henget" sit onkaan... Mä oon jotenki ajatellu et henkiolennot on jotain mun psyyken/minuuden syvemmällä tiedostamattomassa olevia osia... ehkä. Tai sit jotai suurempaa, mistäs sitä tietää, kuten iteki sanoit. Mut miksei hallusinaatiotkin olis samaa tavaraa?King Ink wrote:Dexmireissuilla on tullut tavattua vaikka minkänäköisiä ja kuuloisia, mut noi oli enemmän ihan for real hallusinaatioita eikä mitään todellisten henkien mahdollisia kohtaamisia, vaik mistäs sitä tietää.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
King Ink
- LD50
- Posts: 3910
- Joined: Fri 10 Jul 2009, 11:38
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Johtunee kai siitä etten mie oikein pidä dekstrometorfaania (tai dissoja nyt ylipäätään [salviaa (?) lukuunottamatta]) niin ''henkevinä'', tai miksi sitä haluaakaan nimittää, aineina.
Pidän psykedeeleillä saavutettuja henkikokemuksia enemmän aitoina kokemuksina vaikka sitten mun psyyken/minuuden syvemmällä tiedostamattomassa olevista osista ja dexmillä saavutettuja hallusinaatioita vain ihan puhtaasti hallusinaatioina joita näkee kun on vitun sekaisin. Tai sitten ne voi olla henkiolentoja pimeämmältä puolelta omaa psyykettäni ja minuuttani, tai jotain henkimaailmaa tai what ever.
Tää liittyykin siihen että joko dexmi vaan pistää miut sekaisin tai sillä pääsen sinne dekstroversee.... pimeelle puolelle... sinne mistä kaikki reikäpäät nyt jauhaa koko aika. Jossa sit on ton näköstä härdelliä mitä tulee aina tavattua dexmeis, ja tottakai Dexma leijailee siellä messissä, sekun on eri henkilö kuin Lasse.
Muttamutta kuitenkin, psykedeeleillä voisi tavata sitten vaikka valon henkiä ja dissosiatiiveilla pimeyden henkiä. Eiks Salviankin henkeä aika useesti pidetä juuri pimeänä olentona. Nää sanat on tosi puutteellisia ja voi olla hölmöö tehä tollasta vastakkainasettelua pimeyden ja valon välillä. Mut kuideskii.
Nää on kyl mielenkiintosia juttuj.
Pidän psykedeeleillä saavutettuja henkikokemuksia enemmän aitoina kokemuksina vaikka sitten mun psyyken/minuuden syvemmällä tiedostamattomassa olevista osista ja dexmillä saavutettuja hallusinaatioita vain ihan puhtaasti hallusinaatioina joita näkee kun on vitun sekaisin. Tai sitten ne voi olla henkiolentoja pimeämmältä puolelta omaa psyykettäni ja minuuttani, tai jotain henkimaailmaa tai what ever.
Tää liittyykin siihen että joko dexmi vaan pistää miut sekaisin tai sillä pääsen sinne dekstroversee.... pimeelle puolelle... sinne mistä kaikki reikäpäät nyt jauhaa koko aika. Jossa sit on ton näköstä härdelliä mitä tulee aina tavattua dexmeis, ja tottakai Dexma leijailee siellä messissä, sekun on eri henkilö kuin Lasse.
Muttamutta kuitenkin, psykedeeleillä voisi tavata sitten vaikka valon henkiä ja dissosiatiiveilla pimeyden henkiä. Eiks Salviankin henkeä aika useesti pidetä juuri pimeänä olentona. Nää sanat on tosi puutteellisia ja voi olla hölmöö tehä tollasta vastakkainasettelua pimeyden ja valon välillä. Mut kuideskii.
Nää on kyl mielenkiintosia juttuj.
-
Pariah
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Toisinaan tapaa erinäköisiä tyyppejä dextroversessä...
Jossain joskus kerroinkin tästä palavasilmäisestä dxm-jumalasta ja hänen kätyreistään...
viewtopic.php?f=36&t=2903
Jossain joskus kerroinkin tästä palavasilmäisestä dxm-jumalasta ja hänen kätyreistään...
viewtopic.php?f=36&t=2903
-
Jussi
- Apteekki
- Posts: 463
- Joined: Sun 03 Sep 2006, 16:52
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Aika harva tosiaan "kohdannut" mitään henkiä, joista ei ole kuullut aikaisemmin joltain muulta.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
Pariah
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Henkiä, olentoja, miten nämä nyt määrittää?Jussi wrote:Aika harva tosiaan "kohdannut" mitään henkiä, joista ei ole kuullut aikaisemmin joltain muulta.
-
frapathea
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Mä oon salvioissa monasti ollut omituisissa, surrealistisissa tilanteissa, joissa oon odottanut neiti Sallyy saapuvaks (esim. istunut pöllöjen kanssa vanhassa luokkahuoneessa ja odottanyt häntä luokanopettajaksi). Koskaan kuitenkaan ei salvian alaisena ole sitä varrottua näkynyt, ollut vaan suuri odotus päällä.
DMT:tä poltellessa olen kerran revähtänyt johonki henkiulottuvuuteen, joka oli täynnä violetteja puoliympyröitä jotka loi holvikaaria ja ilmassa käveli violetteja ihmisenmuotoisia valo-olentoja. Ja kerran kun poltettiin yhtenä aamuyönä dimitrii (mainittakoon, että Miehein kanssa sangen seksuaalirikkaan päivän jälkeen, satto vaikuttaa) niin hitin jälkeen mut painettiin patjaan kiinni ja joku enkeli rakasteli mun kanssa tosi voimakkaasti ja rajusti. Jäin siitä aika järkyttyneeks. Se oli ihanaa, kaunista, pyhää ja nautinnollista, mutt samal ihan hiton pelottavan syntisen rajua. En oikein osannut arvottaa sitä siinä tilanteessa ihanaksi tai kamalaksi, vaan ennemmin tuntu lähinnä siltä, että joo huhhuh, kylläpä taas tuntu.
LSD:n kanssa on esiintynyt sellasia hiljaisia, taustalla pyöriviä telepaattisia yhteyksiä niin puiden kuin avaruusolentojenkin kanssa. Tai ylipäätään aina, kun on tuntunut tavallsiuudesta poikkeavan voimakasta yhteyttä verkkoon, siis, siihen, no kyl te tiedätte? Kosmiseen universuminkattavaan tietoverkkoon? Siihen? Juttuun? Joka välil tuntuu? Pääs? Siit on välil seuannu tosi laajamittaista käsikspääsemistä koko maailman muistiin. Vituncoolyo
Mielenkiintoisimmilta tapauksilta tuntuu kuitenkin aktiivisimpien maniaviikkojen aikaiset läsnäolot. Herään toisinaan niin, että pystyn tarkastelemaan ympäristöni silmät kiinni ja olen ikään kuin piirun verran irralla ruumiistani, ja ympäristöni on muutoin aivan samanlainen kuin muutenkin, mutta oviaukoilla seisoskelee valo-olentoja. Ne katoo sitten, kun mä asetun takaisin sisälleni ja avaan silmäni. Sit kans heräämistä pimeestä huoneesta jonka takaovelta joku tosi rakkaan ja tutun ja vieraan tuntunen olento käy sisään minuun, ja sit uus herääminen sängystä heti perään. Aaaaaaaaaaaaa. Viivakoodinkarttoja avaruusolennoilta. Jotkut kontaktit ja tapahtumat on just siit jännii, et niit ei tavallisuudest poiketen edes epäile oman mielikuvituksensa tuotoksiks eikä niit tarvii selittää, ku tuntuu jostain selittämättömäst syyst aivan varmalta, et mitä ne on.
Huomaan kyl usein kaipaavani puhe- ja näköyhteyksiä tapahtunutta enemmän, vaik tunto- ja telepatiayhteydet on kyl tuntunu tosi kattavilta, syviltä ja täydentäviltä, mutt jotenki ett.. Symboliseerais ne kokemukset selkeemmin.. Vienoi, hölmöi toiveita HGA:n nimen kuulemisest ja sensellast. Keinotekost skitsofreniaa kehitelles yo.
DMT:tä poltellessa olen kerran revähtänyt johonki henkiulottuvuuteen, joka oli täynnä violetteja puoliympyröitä jotka loi holvikaaria ja ilmassa käveli violetteja ihmisenmuotoisia valo-olentoja. Ja kerran kun poltettiin yhtenä aamuyönä dimitrii (mainittakoon, että Miehein kanssa sangen seksuaalirikkaan päivän jälkeen, satto vaikuttaa) niin hitin jälkeen mut painettiin patjaan kiinni ja joku enkeli rakasteli mun kanssa tosi voimakkaasti ja rajusti. Jäin siitä aika järkyttyneeks. Se oli ihanaa, kaunista, pyhää ja nautinnollista, mutt samal ihan hiton pelottavan syntisen rajua. En oikein osannut arvottaa sitä siinä tilanteessa ihanaksi tai kamalaksi, vaan ennemmin tuntu lähinnä siltä, että joo huhhuh, kylläpä taas tuntu.
LSD:n kanssa on esiintynyt sellasia hiljaisia, taustalla pyöriviä telepaattisia yhteyksiä niin puiden kuin avaruusolentojenkin kanssa. Tai ylipäätään aina, kun on tuntunut tavallsiuudesta poikkeavan voimakasta yhteyttä verkkoon, siis, siihen, no kyl te tiedätte? Kosmiseen universuminkattavaan tietoverkkoon? Siihen? Juttuun? Joka välil tuntuu? Pääs? Siit on välil seuannu tosi laajamittaista käsikspääsemistä koko maailman muistiin. Vituncoolyo
Mielenkiintoisimmilta tapauksilta tuntuu kuitenkin aktiivisimpien maniaviikkojen aikaiset läsnäolot. Herään toisinaan niin, että pystyn tarkastelemaan ympäristöni silmät kiinni ja olen ikään kuin piirun verran irralla ruumiistani, ja ympäristöni on muutoin aivan samanlainen kuin muutenkin, mutta oviaukoilla seisoskelee valo-olentoja. Ne katoo sitten, kun mä asetun takaisin sisälleni ja avaan silmäni. Sit kans heräämistä pimeestä huoneesta jonka takaovelta joku tosi rakkaan ja tutun ja vieraan tuntunen olento käy sisään minuun, ja sit uus herääminen sängystä heti perään. Aaaaaaaaaaaaa. Viivakoodinkarttoja avaruusolennoilta. Jotkut kontaktit ja tapahtumat on just siit jännii, et niit ei tavallisuudest poiketen edes epäile oman mielikuvituksensa tuotoksiks eikä niit tarvii selittää, ku tuntuu jostain selittämättömäst syyst aivan varmalta, et mitä ne on.
Huomaan kyl usein kaipaavani puhe- ja näköyhteyksiä tapahtunutta enemmän, vaik tunto- ja telepatiayhteydet on kyl tuntunu tosi kattavilta, syviltä ja täydentäviltä, mutt jotenki ett.. Symboliseerais ne kokemukset selkeemmin.. Vienoi, hölmöi toiveita HGA:n nimen kuulemisest ja sensellast. Keinotekost skitsofreniaa kehitelles yo.
-
mauseri
- LD50
- Posts: 3674
- Joined: Sat 18 Nov 2006, 18:16
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Ayahuasca tripillä tuli eka sellanen juttu et mulla oli 6h playlisti randomill päällä ja kun purga tuli alkoi soimaan: http://www.youtube.com/watch?v=rPAnKMcm2BM
en usko et se oli sattuma.. huasca on enemmän ku deeli.. Se on PYHÄ.. en osaa selittää mut huascahenki tjs. oli läsnä.. ja puhui mulle..
en usko et se oli sattuma.. huasca on enemmän ku deeli.. Se on PYHÄ.. en osaa selittää mut huascahenki tjs. oli läsnä.. ja puhui mulle..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
SadPanda
- LD50
- Posts: 3183
- Joined: Wed 27 May 2009, 15:26
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Mä söin happoa kerran (ensimmäinen ja ainut kerta) niin tunsin miten mun viereisellä tuolilla ISTU JOTAIN, jokin? koitin saada selvää juttelemalla miksi tai mikä sen tarkotus siinä oli. Tunsin sen niin vahvasti että suutuin ihan kaverilleni joka sitte heitti mua jollain esineellä ja se katosi siitä..
Mistään muusta en ole koskaa ollut niin varma kuin siitä että jotain siinä oli..Ja se koitti lähestyä mua! Mutta en oo vieläkään saanut selville mitä se oli tai mikä se oli. Haluaisin mutta se jokin ei taida koskaan palata =/
Mistään muusta en ole koskaa ollut niin varma kuin siitä että jotain siinä oli..Ja se koitti lähestyä mua! Mutta en oo vieläkään saanut selville mitä se oli tai mikä se oli. Haluaisin mutta se jokin ei taida koskaan palata =/
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
wRRa
- Moderator
- Posts: 2228
- Joined: Sat 29 May 2010, 21:30
- Location: Pääsi sisällä
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
SadPanda, joo mulla myös usein hapoissa näkyy selkeästi että silmäkulmassa ois joku... Tai siis et vieres kävelis joku tms. mut ku kääntyy katsoo ni ei näekään ketään. Pelkän visuaalin lisäksi tähän liittyy myös tunne siitä, että joku on siinä.
Muistan kun otin 2c-e:tä ekaa kertaa 4 hengen porukalla ja sit ihmeteltiin jatkuvasti että "missä se yks on" kunnes tajuttiin että siinähän me kaikki oltiin... silti vahva tunne siitä, että meitä ois oikeasti pitänyt olla 5, säilyi koko ryhmässä. Tääkin oli aika mielenkiintonen ilmiö.
Muistan kun otin 2c-e:tä ekaa kertaa 4 hengen porukalla ja sit ihmeteltiin jatkuvasti että "missä se yks on" kunnes tajuttiin että siinähän me kaikki oltiin... silti vahva tunne siitä, että meitä ois oikeasti pitänyt olla 5, säilyi koko ryhmässä. Tääkin oli aika mielenkiintonen ilmiö.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Jussi
- Apteekki
- Posts: 463
- Joined: Sun 03 Sep 2006, 16:52
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Mulla mun oma varjo näytti ja tuntui jonkun toisen varjolta.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
Asidyyli
- LD50
- Posts: 2143
- Joined: Thu 22 Sep 2005, 15:25
- Location: Hki
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
mua on dexmeissä riivanneet dextroversen harpyiat ja muut avaruus olennot
-
testeri420
- OD
- Posts: 1260
- Joined: Mon 01 Aug 2011, 17:32
- Location: Psychouschwitz
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Kerran tapahtui paljon valvoneena,en muista kauanko mutta kuitenki riittävän kauan. En muista olinko ollut peräti selvinpäin vuorokauden tai kaksi vai suoraan valvonta putkesta,kuitenkin. Aloin nukkuun ja heräsin yöllä justiinsa ku olin nukahtanu,heräsin,avasin silmät niin näin elämäni ilkeimmät vihreät kasvot melkein naamassani kiinni. Olisko ollu sellanen vajaa puol metriä korkeintaa etäisyyttä. Muistan ne vihreät demoniset,irvistävät ja erittäin inhottavan näköiset kasvot,laitoin silmät kiinni. Sitten tunsin erittäin voimakkaasti "pahan" läsnäolon. Ja näin miten sellanen musta jätesäkkimäinen "jokin" leijui sänkyni yläpuolella ja pääni päällä. Leijui siinä pitkän aikaa,oli melkein ikävää yrittää nukkua kun tunsin sen "pahan" läsnäolon. Ja se tuntui todella kauan,puhutaan tunneista.
Sitten tapahtui tämä kun makasin mahallani sängyllä niin koin ruumiista irtautumisen,aloin leijua noin puolen metrin korkeudella lattiasta,menin vessan ovesta läpi ja näin vessaan ja suihkuun. Tätä ei voinut hallita tätä leijumista että se vaan niiku tapahtu,siinä pakitin vessasta pois oven läpi ja aloin leijua kohti toista asuntoa oman asuntoni kautta sänkyni vierestä jolloin näin itseni nukkumassa sängyllä mahallani. Leijuin keittiöön,jossa on ovi,josta pääsee toiseen asuntoon,joka oli saman asunnon yhteydessä muuten erillään mutta yhteydessä asuntooni,siitä en päässyt läpi.
Tätä en muista että tapahtuiko ennen vai jälkeen vihreän naaman.
Oli todellakin realistinen tapahtuma mielestäni,kuulostaa pimeältä ja se oli sitä...
Sitten tapahtui tämä kun makasin mahallani sängyllä niin koin ruumiista irtautumisen,aloin leijua noin puolen metrin korkeudella lattiasta,menin vessan ovesta läpi ja näin vessaan ja suihkuun. Tätä ei voinut hallita tätä leijumista että se vaan niiku tapahtu,siinä pakitin vessasta pois oven läpi ja aloin leijua kohti toista asuntoa oman asuntoni kautta sänkyni vierestä jolloin näin itseni nukkumassa sängyllä mahallani. Leijuin keittiöön,jossa on ovi,josta pääsee toiseen asuntoon,joka oli saman asunnon yhteydessä muuten erillään mutta yhteydessä asuntooni,siitä en päässyt läpi.
Tätä en muista että tapahtuiko ennen vai jälkeen vihreän naaman.
Oli todellakin realistinen tapahtuma mielestäni,kuulostaa pimeältä ja se oli sitä...
En kadu mitään mitä olen tehnyt. Kadun vain sitä mitä en ole vielä kerennyt tekemään.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
onlydeadfishgo with the flow..
"The water bong is so smooth that you dont realize how high youre getting, until its too late..." -Bubbles
Music is a saint.
-
tsundere
- Lepakko
- Posts: 196
- Joined: Mon 11 Jul 2011, 18:40
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
joo, yhden kerran todella selvästi on ollut henkiä/jumalolentoja läsnä. se oli noin vuosi-puolitoista sitten, kun otin aamupäivästä dexmiä 1200 mg ja sitten illalla/yöllä laskutiloihin p.cubensiksia muutaman gramman, en muista tarkkaa annosta. keskiluokan sienimatka kuitenkin. huoneeseeni saapui 4 ruumiitonta olentoa, joiden kanssa keskustelin. kertoivat olevansa sienijumaluuksia. näiltä sain kuulla juurikin, että "elämä on vain peliä, elämä on vain vitsi... kuolemassa se naurattaa sitten."
oli vaikuttava kohtaaminen, ja maailmankatsomukseni muuttui sinä yönä
oli vaikuttava kohtaaminen, ja maailmankatsomukseni muuttui sinä yönä
-
Valaistunut
- Psykonautti
- Posts: 95
- Joined: Fri 29 Aug 2008, 01:32
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Leikkimielinen Trickster tuli tutuksi päivänsinitripillä. Kyseenalaistava, puolelta toiselle kuljettava (aina katsottiin näkökulmat laidasta laitaan), kujeileva ja ajatusta avartava. Ying & Yang.
Jossain vaiheessa tutuksi tuli myös joku Jeesuksen tyyppinen rakkaus, jota pelkäsin ja jota kaikki demonit pelkäsivät. Sellanen opastava, suojeleva ja rakastava valoristin muodossa ilmestynyt "olento".
Sitten ollut jotain arkkienkeleitä ym. arkkityyppejä, mielen luomia kategorioita koetuista asioista ja hengistä...
Viimesin jonka muistan oli joku lapsenmielinen sanoilla leikittelevä henkiopas tai muu sellainen pään sisäinen avustava henki.
Kategoriointi tässä tosin on mielenkiintoista, puhutaanko ulkopuolisista hengistä vai pään sisäisistä mielikuvitusolennoista. Lopulta itse informaatio ja kokemukset ovat tärkeimpiä, ei niinkään se kuka tai mikä sen viestin tuo. Enkä tiedä onko se informaatiokaan niin tärkeää, ehkä eniten tärkeää on se mitä sillä informaatiolla tekee ja miten hyödyntää kokemuksiaan omaan elämäänsä.
Jossain vaiheessa tutuksi tuli myös joku Jeesuksen tyyppinen rakkaus, jota pelkäsin ja jota kaikki demonit pelkäsivät. Sellanen opastava, suojeleva ja rakastava valoristin muodossa ilmestynyt "olento".
Sitten ollut jotain arkkienkeleitä ym. arkkityyppejä, mielen luomia kategorioita koetuista asioista ja hengistä...
Viimesin jonka muistan oli joku lapsenmielinen sanoilla leikittelevä henkiopas tai muu sellainen pään sisäinen avustava henki.
Kategoriointi tässä tosin on mielenkiintoista, puhutaanko ulkopuolisista hengistä vai pään sisäisistä mielikuvitusolennoista. Lopulta itse informaatio ja kokemukset ovat tärkeimpiä, ei niinkään se kuka tai mikä sen viestin tuo. Enkä tiedä onko se informaatiokaan niin tärkeää, ehkä eniten tärkeää on se mitä sillä informaatiolla tekee ja miten hyödyntää kokemuksiaan omaan elämäänsä.
- Kaikki yllämainittu voi olla pelkkää paskaa, lue sopivalla kriittisellä asenteella
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
- Katsot juuri itseäsi peilistä... Olet osa kaikkea jota koet. Me olemme kaikki kaikkeuden tapa kokea itseään.
-
disease
- Psykonautti
- Posts: 119
- Joined: Tue 20 Jul 2010, 11:07
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
en kyllä yhdy tähä ollenkaan. Muistan oman legendaarisen sieni+happo+madma combinaation minkä kokeilemista ennen en ollut kuullut puhuttavan mistään muista olennoista kuin juuri hengistä ja jumalista, mutta tuon kokemuksen aikana kohtasin jotain mitä en olisi ikinä koskaan voinut kuvitella. Ne oli jotain ihan muita, niistoikeesti koki et joo nää jätkät on josta niiiiin aivanihan eri mestast ku me. ne oli sellasii vihertävii ja sit ne liikku sellasel tosi jännäl taval ja niit oli jossai paikas mikä oli jonku tyhjyyden takan ja sit siel oli jotain tosi futuristist ja jotai niin korkeempaa ja erilaist älyy mitä tääl ja sit niil oli yks sellane punanen silmä mil ne lähetti jotai signaalii. sit ne vei mut johonki paikkaa mis oli vitusti kirjaimii ja ne kirjaimet oli jotai maapallon kokosii ja sit ne puhu sillee et ne liikutti niit kirjaimii ja ne koitti saada mua tekee samal taval mut en pystyny ku se oli jotain ihan saatanan helvetin yliöveri käsittämätöntä ja sit ne avas siihe paikkaa jonku portin johonki toisee paikkaa ja loikkas siit sisää ja nauro sellasel ihan vitun sairaal ja ilkikurisel mut samaa aikaa leikkisäl äänel ja koitti houkutella mua kans sinne mut en menny. sit meen johonki toisee paikaa mis oli jotai semmosii robottimaisii jotai rukoilijasirkan näkösii tyyppei ketkä kerto ja opetti ja näytti mulle kaikkee ja siitä se överein ja siistein ja sanoinkuvaamattomin reissu sit alko...Jussi wrote:Aika harva tosiaan "kohdannut" mitään henkiä, joista ei ole kuullut aikaisemmin joltain muulta.
sit joskus monien monien kuukausien kuluttuu lueskelin jotai terence mcKennan kokemuksii ja sit se kerto tollasist olennoist ketkä teki jotai ihan samanlaisii asioit ku ne mitä mä tapasin/koin/näin ja sit se sano niist et "machine elfs from higher space" olin vähä et wwou.
-
disease
- Psykonautti
- Posts: 119
- Joined: Tue 20 Jul 2010, 11:07
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
ja siis pointtin tos mun testis oli et mä oon sitä mielt et on kyl oikeestikki olemas jotai toisii paikkoi vaik kaikkee nyt pystyy kuvittelee mut jotkut asiat on vaa sellasii et niist vaa tajuu et niit ei mitenkään koskaan ois pystyny keksii ite.
-
wRRa
- Moderator
- Posts: 2228
- Joined: Sat 29 May 2010, 21:30
- Location: Pääsi sisällä
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Mielenkiintoista on mun mielestä myös se, miten moni on DMT-tripillä kohdannut nimenomaa hyönteismäisiä olentoja, vaikkei olisi tästä aiemmin kuullutkaan.
Myös oli aika jännä kun Ruotsissa joku aika sitten puhuin erään naisen kanssa ayahuascasta, ja tämä sanoi että ayahuascan henki on nainen. Totesin, että munkin kohtaama ayahuasca-henki oli tosiaan nainen, mutta en oo ikinä kuullut että tää olis joku yleinen juttu... Emt sit miten kaikilla muilla.
Sienihenget taas vaikuttaa enemmän maskuliinisemmilta
Myös oli aika jännä kun Ruotsissa joku aika sitten puhuin erään naisen kanssa ayahuascasta, ja tämä sanoi että ayahuascan henki on nainen. Totesin, että munkin kohtaama ayahuasca-henki oli tosiaan nainen, mutta en oo ikinä kuullut että tää olis joku yleinen juttu... Emt sit miten kaikilla muilla.
Sienihenget taas vaikuttaa enemmän maskuliinisemmilta
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
sadsad
- Karvakuono
- Posts: 30
- Joined: Tue 28 Feb 2012, 19:48
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
En ole kokenut minkäänlaista ulkopuolista älyä tripeillä.
Minua kiinnostaisi, moniko teistä henkiolennon/ulkopuolisen älyn kohdanneista uskoo jumalaan tai vastaavaan?
Kiinnostus johtuu oman tilanteen pohtimisesta, siis sen syistä.
Kävikin mielessä, että voisikohan mulla olla alitajuntaan asti jo mennyt kaikkien jumalien ja joulupukkien satuina pitäminen.
Itsellä suht automaattinen reaktio kaikkeen 'yliluonnolliselta' vaikuttavaan on, että järkeilen luonnollisen selityksen asialle.
Minua kiinnostaisi, moniko teistä henkiolennon/ulkopuolisen älyn kohdanneista uskoo jumalaan tai vastaavaan?
Kiinnostus johtuu oman tilanteen pohtimisesta, siis sen syistä.
Kävikin mielessä, että voisikohan mulla olla alitajuntaan asti jo mennyt kaikkien jumalien ja joulupukkien satuina pitäminen.
Itsellä suht automaattinen reaktio kaikkeen 'yliluonnolliselta' vaikuttavaan on, että järkeilen luonnollisen selityksen asialle.
Inside every cynical person, there is a disappointed idealist. - George Carlin
-
disease
- Psykonautti
- Posts: 119
- Joined: Tue 20 Jul 2010, 11:07
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
hey cool yks kaveri kuka on juonu ayahuascaa kerto jostai hänen kohtaamasta naishengestä : PwRRa wrote:
Myös oli aika jännä kun Ruotsissa joku aika sitten puhuin erään naisen kanssa ayahuascasta, ja tämä sanoi että ayahuascan henki on nainen. Totesin, että munkin kohtaama ayahuasca-henki oli tosiaan nainen, mutta en oo ikinä kuullut että tää olis joku yleinen juttu... Emt sit miten kaikilla muilla.
-
wRRa
- Moderator
- Posts: 2228
- Joined: Sat 29 May 2010, 21:30
- Location: Pääsi sisällä
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
sadsad, mitäs olet käyttänyt? Riippuu varmaan paljon myös siitä. Oletko koskaan juonut esim. Ayahuascaa? Lsd:n, sienien, tutkareiden yms. kanssa ei välttämättä kohtaa henkiä. Se uskonko ite jumalaan riippuu vähän siitä mitä jumalalla tarkoitetaan, noi abstraktiu käsitteet kun harvoin tarkoittaa kaikille samaa (varsinkin jumala tuntuu olevan tällainen termi).
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
- Posts: 770
- Joined: Sun 27 Jun 2010, 21:17
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Itse en LSD:stä isoillakaan annoksilla koe minkään henkien läsnäoloa tai muuta vastaavaa, sienistä sen sijaan aika pienilläkin annoksilla tuntuu kaikenmaailman entiteetit/henget/voimien personifikaatiot putkahtelevan esiin ja jopa kommunikoivan...
Enkä ole mikään kovin uskovainen henkilö vaan laskisin itseni lähinnä ateistiksi tai agnostikoksi. Riippuu tosi paljon oikeasti aineesta että mitä pikku-ukkoja sitä ilmestyy, onko sadsad ikinä käyttänyt esim. DMT:tä? Voi olla aika kova pala DMT-hittien jälkeen jos niitä elffejä käy kieltämään, oli ne sitten mitä tahansa oman mielen tuotosta tai jossain toisessa ulottuvuudessa eläviä entiteettejä... Miksi niitä edes täytyisi kieltää, minulle kaikki ihmiset, eläimet ja kaikki elämä näin jokapäiväisessä kanssakäymisessä on loppupeleissä vain kollektiivisen tajunnan ja maailmankaikkeuden subjektiivisia kokijoita ja ilmenemismuotoja...
Enkä ole mikään kovin uskovainen henkilö vaan laskisin itseni lähinnä ateistiksi tai agnostikoksi. Riippuu tosi paljon oikeasti aineesta että mitä pikku-ukkoja sitä ilmestyy, onko sadsad ikinä käyttänyt esim. DMT:tä? Voi olla aika kova pala DMT-hittien jälkeen jos niitä elffejä käy kieltämään, oli ne sitten mitä tahansa oman mielen tuotosta tai jossain toisessa ulottuvuudessa eläviä entiteettejä... Miksi niitä edes täytyisi kieltää, minulle kaikki ihmiset, eläimet ja kaikki elämä näin jokapäiväisessä kanssakäymisessä on loppupeleissä vain kollektiivisen tajunnan ja maailmankaikkeuden subjektiivisia kokijoita ja ilmenemismuotoja...
-
Dreamer
- Psykonautti
- Posts: 100
- Joined: Thu 23 Jun 2011, 19:06
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Vaikka psykedeelien kanssa on tullu helvetisti leikittyäkin, niin en ole muussa kuin 2C-E huomannut tuon
"läsnäolevan" henkiolennon. Tosi paljon tuntuu naispuoliselta tuo voima. Jos 10-15mg nokittaa 2C-E ja hiisaa reilut paukut päälle,
tuntuu huippujen aikana kun varppailis ulottuvuudesta toiseen ja keskustelis kokoajan telepaattisesti nuide henkiolentojen kanssa.
Välillä tuntuu kun olis ollu tunteja jossain muualla ja muistaa käyneensä jos jonkummoista keskustelua.
Tosi vaikee selittää tai koittaa kuvailla, mutta yhden asian sanon varmaks. Olen rakastunut.
Jotain niin mystistä tossa on. Miten voi rakastua johonkin, jonka olemassaolosta ei voi olla varma?
"läsnäolevan" henkiolennon. Tosi paljon tuntuu naispuoliselta tuo voima. Jos 10-15mg nokittaa 2C-E ja hiisaa reilut paukut päälle,
tuntuu huippujen aikana kun varppailis ulottuvuudesta toiseen ja keskustelis kokoajan telepaattisesti nuide henkiolentojen kanssa.
Välillä tuntuu kun olis ollu tunteja jossain muualla ja muistaa käyneensä jos jonkummoista keskustelua.
Tosi vaikee selittää tai koittaa kuvailla, mutta yhden asian sanon varmaks. Olen rakastunut.
Jotain niin mystistä tossa on. Miten voi rakastua johonkin, jonka olemassaolosta ei voi olla varma?
-
mindtransferral
- Psykonautti
- Posts: 113
- Joined: Sun 09 Sep 2012, 22:28
- Location: Avaruus
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Yhdellä happotripillä käveltiin metsän läpi ja tunsin kuinka monta hahmoa seuraa minua puiden takaa. Aluksi tämä tuntui ahdistavalta ajatukselta, mutta päätin kohdata pelkoni ja vilkaisin taakse, törkeän pimeää ja puissa oli helvetisti silmiä. Aina kun käänsin katseeni toiseen suuntaan, tunsin kuinka nämä hahmot jatkoivat tulemista takanani. Annoin heidän seurata ja päätin olla hiljaa asiasta.
The journey begins...
-
wRRa
- Moderator
- Posts: 2228
- Joined: Sat 29 May 2010, 21:30
- Location: Pääsi sisällä
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Ainiin, 2c-e:tä kun otin ekaa kertaa niin meitä oli neljä. Ihmettelimme koko aika, että "missä se yksi on" kunnes tajusimme, että meitä on vaan neljä, ei viisi
Ihmettelimme tätä monta kertaa ja meillä oli kaikilla koko aika sellainen tunne, että meitä pitäisi olla viisi.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
psilosiili
- Tuppisuu
- Posts: 11
- Joined: Sat 08 Sep 2012, 10:14
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Minulle tapahtui lähes samanlailla! Aluksi varppailu oli todella voimakasta ja oli hieman hankala pysyä mukana kyydissä. Tämän jälkeen tila tasautui ja ikäänkuin laskeutui johonki todella pyhään paikkaan, jossa kommunikointi oli vain epämääräistä ääntelyä ja telepaattista jonkin läsnäolevan olennon/voiman kanssa.. Hetkessä tuntui kuinka rakkaus tätä kohtaan kasvoi mutta ei kuitenkaan saanut käsitystä mikä/mitä se olisi?Dreamer wrote:Vaikka psykedeelien kanssa on tullu helvetisti leikittyäkin, niin en ole muussa kuin 2C-E huomannut tuon
"läsnäolevan" henkiolennon. Tosi paljon tuntuu naispuoliselta tuo voima. Jos 10-15mg nokittaa 2C-E ja hiisaa reilut paukut päälle,
tuntuu huippujen aikana kun varppailis ulottuvuudesta toiseen ja keskustelis kokoajan telepaattisesti nuide henkiolentojen kanssa.
Välillä tuntuu kun olis ollu tunteja jossain muualla ja muistaa käyneensä jos jonkummoista keskustelua.
Tosi vaikee selittää tai koittaa kuvailla, mutta yhden asian sanon varmaks. Olen rakastunut.
Jotain niin mystistä tossa on. Miten voi rakastua johonkin, jonka olemassaolosta ei voi olla varma?
Olen tulkinnut tämän kokemuksen jonkinlaiseksi henkiolennoksi(hiisi), jossain todella syvällä. Samalla matkalla törmäsin oletettavasti myös voimaeläimeen..
-
13360
- Psykonautti
- Posts: 65
- Joined: Sat 05 Apr 2008, 19:06
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
Kyllä.
Sienten kanssa on tuntunut monesti siltä kuin olisi keskustellut Äiti Maan kanssa. Naisellinen henki on läsnä joka kertoo viisauksia ja neuvoja.
Kannabiksen kanssa monesti olen erilaisten intiaani- ja eläinhenkien kanssa kommunikoinut, jopa nähnyt heidät ihan selvästi.
Kerran tuli katon läpi intiaanihenki opettamaan laulua minulle. Kerran näin voimaeläimeni täysin selvästi edessäni, iso kultainen kotka joka katsoi minua suoraan silmiin liitäessäni pyörällä alas mäkiä kannabispäissäni. Monia muita henkiä on myös näissä muuntuneissa mielentiloissa tullut kommunikoimaan.
Kaikki eivät ole olleet ystävällisiä, vaan ovat esim. ehdotelleet että hyppäisin alas parvekkeelta. Ei kannata kuunnella semmoisia henkiä.
Hapot ovat monesti avanneet oven Kosmiseen. Olen nähnyt vierelläni istuvan isopäisiä ET:itä joiden kanssa olen melkein kätellyt, niin fyysisiltä he ovat tuntuneet. Olen myöskin siirtynyt tästä fyysisestä johonkin aivan toiseen maailmaan, jossa on ollut läsnä erilaisia kosmisen tason tietoisuuksia, jotain hyvin viisaita ja vanhoja opettajia tai mestareita, erilaisia avaruustyyppejä tai olioita, sekä teknisiä että biologisia.
Olen katsellut kun pienet avaruustontut tanssivat katossani. Kuinka he hyppivät huonekalujeni päällä. Olen myös keskustellut binääritonttujen kanssa, jotka ovat esittäytyneet aivan samankaltaisina kuin Inkojen vanhoissa maalauksissa, värikkäitä pieniä miehiä tai naisia, vaikea sanoa, veikeitä kavereita jotka tuntuvat omaavan hyvin korkean teknologisen tietoisuuden tason ja joilla tuntuu olevan paljon tekemistä myös meidän nykyisten tietojärjestelmien kanssa.
Eräällä matkalla sohvani rypyt tarjosivat mahdollisuuden näiden ET -tyyppien manifestoida itsensä ajatuksiini. Se on aika jännää kun tiedostaa samalla että katsoo vain nahkasohvaa, mutta samalla tuntee aivan, TÄYSIN TIETOISESTI että kyseessä on vain taajuuksien välistä kommunikoivat korkeamman tietoisuuden omaavat elämänmuodot, jotka laskeutuvat minun tasolleni visuaalisten aistien kautta.
Muistan kuinka katselin sohvaani ja siinä vääntyili kokonainen perhe alieneita nahan alla. Samalla tunsin kuinka minulle opetetaan historiaa, tarinaa heidän menneisyydestään, mistä he olivat tulleet, mitä oli käynyt ja miksi he ovat täällä nyt. He kertoivat minulle telepaattisesti kuinka heidän rotunsa nousi valtaan aikoinaan, mutta sitten tuli joku iso mullistus joka pyyhki heidät pois universumin kartalta. Tämän jälkeen noustiin hyvin hitaasti takaisin nykyiseen teknologiseen pisteeseen, jossa tajuttiin että sota ja tuho ei ole toimiva keino toimia. Tätä he halusivat meillekin ihmisinä painottaa, että sota ja massatuhoaseet eivät ole ratkaisu.
Nämä yo. kokemukset niiltä ajoilta kun käytin psykedeelejä vielä aktiivisemmin. Nyt olen vähentänyt, koska portit aukesivat vähän turhankin paljon ja tuli vaikeaksi tuoda maantasolle näitä kokemuksia. Sen jälkeen onkin oikeastaan todellisesti vasta avautuneet nämä kanavat ja taidot, ilman psykedeelejä, meditaatiotekniikoiden kautta.
Psykedeelien kanssa näiden henkien kanssa kommunikoidessa oli aina se kysymys taustalla "onko tämä totta?". Kun sen tekee ilman psykedeelejä, tämä kysymys katoaa. Kyllä niitä henkiä on täällä joka paikassa, joka tasolla. Luultavammin vain pieni osa ihmisistä kykenee tietoisesti kommunikoimaan näiden eri tietoisuuksien kanssa, mutta jos se onnistuu psykedeelien kanssa, se luultavammin onnistuu myös ilman psykedeelejä. Näin olen vuosia asiaa tutkittuani todennut.
Sienten kanssa on tuntunut monesti siltä kuin olisi keskustellut Äiti Maan kanssa. Naisellinen henki on läsnä joka kertoo viisauksia ja neuvoja.
Kannabiksen kanssa monesti olen erilaisten intiaani- ja eläinhenkien kanssa kommunikoinut, jopa nähnyt heidät ihan selvästi.
Kerran tuli katon läpi intiaanihenki opettamaan laulua minulle. Kerran näin voimaeläimeni täysin selvästi edessäni, iso kultainen kotka joka katsoi minua suoraan silmiin liitäessäni pyörällä alas mäkiä kannabispäissäni. Monia muita henkiä on myös näissä muuntuneissa mielentiloissa tullut kommunikoimaan.
Kaikki eivät ole olleet ystävällisiä, vaan ovat esim. ehdotelleet että hyppäisin alas parvekkeelta. Ei kannata kuunnella semmoisia henkiä.
Hapot ovat monesti avanneet oven Kosmiseen. Olen nähnyt vierelläni istuvan isopäisiä ET:itä joiden kanssa olen melkein kätellyt, niin fyysisiltä he ovat tuntuneet. Olen myöskin siirtynyt tästä fyysisestä johonkin aivan toiseen maailmaan, jossa on ollut läsnä erilaisia kosmisen tason tietoisuuksia, jotain hyvin viisaita ja vanhoja opettajia tai mestareita, erilaisia avaruustyyppejä tai olioita, sekä teknisiä että biologisia.
Olen katsellut kun pienet avaruustontut tanssivat katossani. Kuinka he hyppivät huonekalujeni päällä. Olen myös keskustellut binääritonttujen kanssa, jotka ovat esittäytyneet aivan samankaltaisina kuin Inkojen vanhoissa maalauksissa, värikkäitä pieniä miehiä tai naisia, vaikea sanoa, veikeitä kavereita jotka tuntuvat omaavan hyvin korkean teknologisen tietoisuuden tason ja joilla tuntuu olevan paljon tekemistä myös meidän nykyisten tietojärjestelmien kanssa.
Eräällä matkalla sohvani rypyt tarjosivat mahdollisuuden näiden ET -tyyppien manifestoida itsensä ajatuksiini. Se on aika jännää kun tiedostaa samalla että katsoo vain nahkasohvaa, mutta samalla tuntee aivan, TÄYSIN TIETOISESTI että kyseessä on vain taajuuksien välistä kommunikoivat korkeamman tietoisuuden omaavat elämänmuodot, jotka laskeutuvat minun tasolleni visuaalisten aistien kautta.
Muistan kuinka katselin sohvaani ja siinä vääntyili kokonainen perhe alieneita nahan alla. Samalla tunsin kuinka minulle opetetaan historiaa, tarinaa heidän menneisyydestään, mistä he olivat tulleet, mitä oli käynyt ja miksi he ovat täällä nyt. He kertoivat minulle telepaattisesti kuinka heidän rotunsa nousi valtaan aikoinaan, mutta sitten tuli joku iso mullistus joka pyyhki heidät pois universumin kartalta. Tämän jälkeen noustiin hyvin hitaasti takaisin nykyiseen teknologiseen pisteeseen, jossa tajuttiin että sota ja tuho ei ole toimiva keino toimia. Tätä he halusivat meillekin ihmisinä painottaa, että sota ja massatuhoaseet eivät ole ratkaisu.
Nämä yo. kokemukset niiltä ajoilta kun käytin psykedeelejä vielä aktiivisemmin. Nyt olen vähentänyt, koska portit aukesivat vähän turhankin paljon ja tuli vaikeaksi tuoda maantasolle näitä kokemuksia. Sen jälkeen onkin oikeastaan todellisesti vasta avautuneet nämä kanavat ja taidot, ilman psykedeelejä, meditaatiotekniikoiden kautta.
Psykedeelien kanssa näiden henkien kanssa kommunikoidessa oli aina se kysymys taustalla "onko tämä totta?". Kun sen tekee ilman psykedeelejä, tämä kysymys katoaa. Kyllä niitä henkiä on täällä joka paikassa, joka tasolla. Luultavammin vain pieni osa ihmisistä kykenee tietoisesti kommunikoimaan näiden eri tietoisuuksien kanssa, mutta jos se onnistuu psykedeelien kanssa, se luultavammin onnistuu myös ilman psykedeelejä. Näin olen vuosia asiaa tutkittuani todennut.
-
VXA
- Kameleontti
- Posts: 844
- Joined: Sat 22 Sep 2012, 22:53
Re: Henkiolennot/Ulkopuolinen äly tripillä
25i-nBomea kun otin yöllä ulkona tänä talvena, ni mä käsitin sen päihteen lopulta semmoseks nuoreks, todella kuumaksi luksushuoraksi, joka pukeutui violettiin ja ööö... jostain syystä rastasti kauriilla?
Se oli joka puun takana ja sen näki selkeesti, vähän niinku välähdys, joka ei katoa. Ja kun katoin maahan, se oli sielläkin, eri tavalla vaan.
Rakastelin sitä kyllä pitkään ja hartaasti
Se oli joka puun takana ja sen näki selkeesti, vähän niinku välähdys, joka ei katoa. Ja kun katoin maahan, se oli sielläkin, eri tavalla vaan.
Rakastelin sitä kyllä pitkään ja hartaasti
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.