En oo siis enne kirjotellukkaan trippistooreja minnekkään mutta täs tulee eka ja joskus niitä tulee varmaankin vielä lissää. Tää trippi oli tiedossa jo viikko/puoltoista aikasemmin joten oltii hyvin varusteltu ittemme ekaks lähettii iha hakee kaupasta mässyjä ja muuta paskaa mitä tulis tarviimaan. Ko oltii kassalla nii meijä eessä oli joku selvästi pajoissa oleva nuorimies, oli ilmeisesti ostamas mässyjä itelleen ku oli jotai salmiakkinappeja ja dippii monta pussii ja parit kermaviilit maksamas mutta unohti ilmeisesti sipsit ostaa joten puhui tosi hiljaa kassaneidin kanssa siitä että voiko jättää kesken ja tulla kohta uudestaa ku hakee tuotteensa hyllystä mitä unohti. Kassaneiti ilmotti sille sit että se voi jättää laskun kesken ja onnistuu kyl että käy hakemas tuotteensa ja maksaa sillo ku tulee takasin, no se jätkä meni vähä paniikkiin silimät punasena ja ajatus iha tasasena se näytti melko paniikissa olevan tosiaan ja lähti melkee juoksujalakaa hakemaan niitä sipsejään. Kohta se sit pamahti takasi sinne jonon perälle, ei oikein tienny mitä tekis jote se kassanainen huuti sille kovaan ääneen miten se voi tulla jonon ohi maksaa sen keskeneräisen laskunsa ja ostoksensa, vittu se meni kyl iha lukkoon ku kaikki vaa jonossa katto suoraan sitä kohti. Vähä sääliks kävi kyl poikaparkaa ku oli tullu vaa hakee mässyjä huomaamattomasti mut sitte se vaa meniki iha pielee ja varmasti kaikki huomas sen
Set & settings
Minä ja Kaverini
Minun kämppä jossa ei oltu ennen tämän kaverin kaa trippailtu, vaikkakin tullu melko paljon trippailtua kahestaan
Kaverini otti ensin 4 lappua DOI ja sitten jonkun ajan päästä 1 lapun lisää (1,64mg/blotter)
Itse nautin Cubensiksia (luultavasti golden teacher) kuivattuna ensin 2g ja sitten puolen tunnin päästä 1g lisää
Satunnaista keskustelua ja paskanjauhantaa aiheesta kuin aiheesta nousuja odotellessa
Kaverillani ei toiminut mitenkään ihmeellisesti ainakaan näin aluksi, jotain kuitenkin tuntui
Itsellä alko tulemaan hassu olo ja nauratti vain tyhmätkin asiat ja oloni oli suhteellisen levoton pyörin vain ympäri kämppää ja siirtelin pieniä asioita ympäriinsä.
Alkoi tulla hämärää ulkona
Yhtäkkiä huomasin kuinka olohuone tuntui vitun ahtaalta ja sienet nousivat voimalla ylös
Piti mennä keittiöön istumaan ikkunan ääreen koska tuntui melko hurjalta tämä trippailu
Pyysin kaverini seuraksi keittiöön tuijottelemaan ikkunasta ulos ja huomasin todellakin trippailevani ja kovaa, koko maailma ulkona väreili ja heittelehti asiat sulautuivat toisiinsa kiinni ja vaikuttivat järjettömiltä, joka paikassa näkyi enemmän varjoja kuin aikaisemmin ja ne varjot olivat värikkäitä reunoiltaan
Kaverini otti yhden lapun lisää boostaamaan vaikutuksiaan ja myös pajaa päälle varmaan koska vaikutukset tuntuivat niin laimeilta
Ajatukseni heittelehtivät miljardia asiaa yhtäaikaa ja koitin pähkäillä että mitä minä oikein mietin tässä, mutta siihen en saanut selkoa ollenkaan olin aivan pihalla kaikesta mitä tapahtui ulkopuolella
Istuin vain välillä hiljaa ikkunan ääressä peittoon kääriytyneenä huppu päässä pimeässä keittiössäni, välillä kaverini jutteli jotain ja koitin vastailla takaisin mutta siitä ei tullut oikein mitään.
Trippailuni tuntui kestävän ikuisuuksia ja vaikutukset tulivat aaltoilevina, visuaalinen puoli oli täyttä järjettömyyttä mietin yhdessä vaiheessa pitkään että ”ei ole järkevää miettiä tälläisiä asioita, koska niitä ei ole edes olemassa, vai onko sittenkin? Emmekö vain näe niitä selvinpäin”
Fraktaalipyörteitä ja järjettömiä asioita, linja-autohallin seinä suli ja kasvoi uudelleen kokoon ja yritti päästä pääni sisälle sulautumalla kiinni visuaaleihin jotka olivat sulaneet verkkokalvoilleni, ne ikäänkuin yhdistyivät toisiinsa ja näyttivät milloin miltäkin pilkulliselta ja paljon silmiä omaavalta koiralta ynnä muulta oudolta.
Välillä alkoi heikottamaan kovempaa ja piti mennä vain lattialle nojailemaan keittiön kaappeihin koska tuntui todella heikkopäiseltä
Kaverini poltti tähän väliin bongista pajaa jota myös ilmeisesti meni minunkin keuhkoihini samalla kuin hän puhalti sen pois omista keuhkoistaan, sillä visuaalini voimentuivat ja kirkastuivat ja mieleni lähti taas liitämään jonnekkin helvetin kauas
Suussani tuntui oudolta, ihan kuin siellä olisi ollut karvoja joita en saanut pois, ylähuuleni ja alahuuleni särisivät ja puutuivat ja kohta huomasin kuinka en tuntenut kasvojani ollenkaan, kitalaki tuntui autiomaalta ja hiekkapaperimaiselta oli pakko juoda taas
Olimme istuneet jo pari tuntia keittiössä pällistelemässä maailmaa kun kaverini ilmoitti että sienet alkavat kohta laskeutumaan varmaankin ja minun oloni alkoi tuntua kyllä paremmalta jo, sitten muistin että olin syönyt sienet melko hitaasti ja lopun gramman tauon kanssa, joten tiesin että vaikutukset eivät olleet vielä ohitse läheskään ja se alkoi taas tuntua, ajatukseni lähtivät pyörimään tuhatta ja sataa ympäriinsä ja paikat alkoivat vääntyilemään
Kaverini kasvot näyttivät hurjilta, mieleeni tuli kohta fear and loathing in las vegasista jossa se tyyppi kääntyi katsomaan toista ja sen silmät oli kuin liskolla, samankaltainen efekti mutta kaverini kasvoista paistoi värejä ja varjoja sekä näytti kuin hänellä olisi ollut torahampaat ja sarvia ynnä muuta, todella sairaan näköistä kuitenkin.
Oli suhteellisen hiljaista, taustalla mölysi jokin suomipsyke mutta en tiedä mikä, kappale kuulosti todella rassaavalta ja vittumaiselta eikä olisi kiinnostanut kuunnella sitä ollenkaan, mutta en jaksanut tehdä asialle mitään ja annoin sen vain soida taustalla ja raiskata tajuntaani
En tiedä kauanko olimme istuneet keittiössä, monia tunteja kuitenkin
Oli todella rauhallinen meininki nautimme molemmat tilanteen rauhallisuudesta ja trippailusta ylipäätään, koko tilanne tuntui rennolta ja luonnolliselta, kaverikin mainitsi tämän olevan mahtavaa ja todella nauttivansa tästä illasta
Sienien vaikutus alkoi olemaan laskuun päin huomasin sen koska aloin puhumaan paljon enemmän ja jumittava tunteeni oli hävinnyt ja oloni virkistyi todella iloiseksi.
Siiirryimme olohuoneen sohvalle istumaan ja kuuntelemaan musiikkia ja myös samalla keskustelemaan
Musiikki kuulosti siltä kuin se meinaisi hyökätä päälle ja basson hakkaus vain paransi tilannetta jolloin musiikki oli todella kokonaisvaltaista ja helvetin hyvälle kuulostavaa, katsoimme juutuubista jotain pimeitä videoita jossa soi konemusiikki taustalla, mieleeni jäi elävästi kommentti jostain videosta missä henkilö ilmoitti sen olleen parempi silloin kuin ”se oli oikeinpäin ja värillinen” siis kuka vvittu keksii kääntää jonkun videon ylösalaisin ja tehdä siitä mustavalkoisen ja lisätä soimaan taustalle jotain konemusiikkia, ihmiset on vitun pimeitä
Oloni alkoi olemaan todellakin selvä mutta samalla myös melko outo, joten päätin että otan nyt tähän väliin pommin mämmiä (0,1g kristalli mdma) ja sen nousuja odotellessa menin polttamaan putkellisen pajaa.
Kaverini nauroi kun lappasin budia pesään ja kehotti sen kyllä jo riittävän
Sammutimme valot keittiöstä koska kadulta on suora näkyvyys keittiöön
Oli niin pimeää etten nähnyt millaiset savut olin ottamassa, joten imin vain putken täyteen huoletta
Kun sytytin budit liekittymään ja aloin imemään kaverini hajosi räkänauruun ja kummastelin että miksi vitussa, sitten kun päästin potkulta sormeni pois ymmärsin mitä hän tarkoitti.. koko putki oli tullut täyteen sankkaa keltaista savua ja tiesin että kohta lähtee keulimaan ihan saatanasti tämä trippi taas
Muistan kaverini sanoneen ”otit muuten aika saatanasti tota, että elä hyökkää sitten päälle heh heh..”
Kohta huomasin olevani taas aivan saatanan mutkalla ja solmussa itseni kanssa
Tuli kirkasta ja todella helvetin hämärän näköistä silmät kiinni näin vain suurta maailmankaikkeuden karuselliä höystettynä valopalloilla ja kaikella muulla paskalla mitä vaan voi keksiä, kaikki pallot olivat ketjuttuneina toisiinsa ja näyttivät todella upealta ja ihankuin tämä ilmestys olisi koittanut keskustella minulle, mutta en jaksanut katsella sitä silmät kiinni joten avasin silmäni ja huomasin kuinka vitunmoisen boostin tämä trippini oli saanut.. kaikkialla oli vääntyilyä, silmiä, varjoja ja palloja ja kaikkea geometristä kuviota ja minä en voinut kuin ihmetellä koska en saanut sanaa suustani ulos tai muutenkaan voinut kuin jumittaa peittoon kääriytyneenä.
Autot liukuivat alhaalla ohi ja niiden perässä tulivat hirveät tracerit ja nekin vain liukuivat laiskasti pois näkökentästä
Oloni oli helvetin hyvä vaikkakin olin aivan solmussa itseni kanssa.
Olimme taas yhtäkkiä sohvalla makoilemassa ja kuuntelemassa musiikkia mietiskelin samalla että ”jokohan tämä on sen mämmin huippu” sillä oloni oli todella miellyttävä.
Jalkani hipaisi kaverin reittä ja hän tokaisi järkyttyneen näköisenä ”toi koski saatana” ja minä katsoin silmät pyöreenä häntä semmoisella mitä helvettiä ilmeellä, ja hän alkoi selittämään miten äskeinen tuntui kipeältä jostain syystä, en oikein tajunnut tilannetta kokonaan mutta se meni ohi kyllä
Sitten kaverini alkoi selittämään kuinka hän on kateellinen sille mitä minulla on vielä edessä.. mämmin huiput.. ”Mä oon kateellinen kyl sulle ko sul on viel edessä se mämmin huippu, jos luulet että [onko tämä nyt se kohokohta] niin huomaat mite sillä vielä on tarjottavaa sulle paljon” En oikee ymmärtäny mitä se meinas tolla mutta sitten yhtäkkiä se vaan pamahti.
Kaikki liikkeni olivat yksittäisiä ja katkonaisia mutta vitun nopeita, ja silmäni olivat punaiset ja pyöreät kuin pöllöllä ja tuijottivat vain suoraan eteenpäin, huomasin tracereiden tulleen jotka olivat melko pitkiä, eivät mitään samallaista kuin mitä oli tullut ennen mämmiä ottaessani. Kättä heilauttaessani näin jälkiviivan tulevan vielä puolen metrin päässä ja naureskelin tälle, myös sormeni näyttivät hassuilta.
Musiikki kuulosti aivan tajuttoman hyvältä ja oloni oli todella sekava joten ramppasin keittiössä haukkailemassa happea ja sohvan välillä. Oli pakko mennä sängylle makoilemaan koska alkoi tuntua melko hurjalta, samaan aikaan kaverini istui sohvalla kuuntelemassa musiikkia taisi olla prodigyä sillä hetkellä. Jälleen kerran kappaleet kuulostivat tajuttoman hyvältä ja todella järisyttävän kovaäänisiltä vaikka eivät sitä oikeestaan olleetkaan. Minä vain makailin tyytyväisenä peittoon kääriytyneenä sänkyni päällä kun kaverini oli siirtynyt jo keittiöön haukkailemaan happea ja katselemaan ikkunasta ulos.
Yhtäkkiä kaverini alkoi huutaa minulle että minun pitää tulla keittiöön katsomaan yhtä juttua, puntaroin vaihtoehtoa että en jaksaisi nousta sängyltä ollenkaan, mutta kummiskin nousin ja menin katsomaan mitä hän oikein halusi näyttää. Kuulin englanninkielistä ja jotain muuta ulkomaalaista puhetta kadulta ja näin kun 4-5 kiinalaista miestä käveli ohitse kämpästäni. Kaikilla heillä oli käsissään pitkät koivunoksat tai jotkut vastaavat puiset riu’ut ja naaman edessä huivit ja he huutelivat jotain ”fuck the police” tyylistä paskaa siellä samalla kuin talsivat eteenpäin. Kumpikaan meistä ei voinut käsittää tätä tilannetta sillä emme ole koskaan nähneet mitään vastaavaa (paikkakunta jossa asumme on todella pieni kaupunki) ja tuli pitkä hiljaisuus. Lopulta jompikumpi meistä sanoi jotain tyyliin ”siiis mitä... mitä vittua me just nähtiin” ja kohta räjähdimme nauramaan todella kovaan ääneen. Millä todennäköisyydellä juuri silloin kuin olemme suhteellisen kamoissa näemme jotain tuollaista tapahtuvan. Kuitenkin kun olimme aikamme nauraneet tilanteen outoudelle ja naurettavuudelle siirryin takaisin istumaan pienelle jakkaralle jolla olin illan aikana istunut keittiössä jo monta tuntia ja jatkoimme kaverini kanssa turhanpäiväistä paskanjauhamista.
Olohuoneen puolelta koneeltani soi savolainen electrofunkartistin kappaleet ja oloni oli samankaltainen kuin olisin ollut star warsin siellä baarissa jossa han solo ampui greedon (johtui varmaan sähkösaksofonin saundeista tai jostain muista näistä intergalaktisista funkkiäänistä)... todella letkeä tunnelma mämmi tuntui hyvältä ja paja vain vahvisti tätä tilannetta kaverini kasvot näyttivät vieläkin melkoisen julmilta mutten murehtinut tätä koska musiikki ja aineet saivat oloni tuntumaan niin hyvältä ja luonnolliselta.
Kaverini poltti pajaa taas tässä välissä mutta itse en vielä aikonut poltella koska en halunnut aivan vitun mutkalle taas, vielä.. Hän ilmoitti olonsa olevan todella hyvä ja tämän tripin ehdottomasti todella mukavaa ja leppoisaa, olin aivan samaa mieltä hänen kanssaan.
Siirryimme taas olohuoneeseen jossa huomasin oloni olevan jo melkoisen selvä ja ajatukseni ja juttuni alkoivat luistaa mukavan leppoisasti joten aloin sivistämään kaveriani suomalaisesta räpistä ja sen erilaisista tyylilajeista ja eri artisteista sekä heidän sanomistaan (en todellakaan ole siis mikään suomiräbäguru tai vastaava) mutta niin, kertoilin ja soitin hänelle eri artisteja ja kerroin asioita suomiräbän sanomista ja tyylistä yms paskasta mitä niis nyt on erilaista toisiinsa kohti.
Hannibal & joku roti mafian pari kappaletta iski kaverilleni hyvinkin ja hän piti niistä (otti jopa osan muistiin
Mulla alko taas olemaa sellaset meiningit että nyt taas pajaa perkele päälle ko näi hyvä meno kerrankin on. Mentii taas keittiöö porisuttaa bongii iha huolella ja kohta sitä taas oltii nii vitun jumissa ja huomasin jopa pienien ja lievien visuaalienkin tulleen takaisin ja näin kävi myös kaverillenikin. Homma oli vitun OK ja jauhettii vaa paskaa sillo ku sai sanoja ulos suustaan, kaveri huomauttiki mulle mite ties että mul alko pilivi toimii ko menin melko hiljaseks ja jumittavaks. Samal täs mietittiin vaa elämän menoo ja sitä miten vitun samanlaisii ollaa tavallaan kaverin kaa ja mite meil menee melko samal tavalla järkevästi kaikki vaikka ollaa silti jotenki nii erilaisii, tuli puhuttuu kaikkee syvällistä shittii laidasta laitaan, lähettiin puhumaa jossai vaiheessa jostai meijä kaverijutuista ja kohta (vittu 6h myöhemmin) huomattii puhuvamme jostain vyölaukuista ja paskasta. Huomattiin tosiaan miten 6h oli vaa menny siitä ku tultii istumaan sieltä sohvalta keittiöön ja polttelee budia. Kiitettiin luojaa siitä miten meille ei tullu perille vielä se paska piri mitä piti postissa tulla parit päivät sitten, kuumoteltii tosi montaa vaihtoehtoo että mitä vittuu sillo olis käyny oikeen. Oltas varmaa jatkettu sitä ”iltaa” jonnekkin tulevaan sunnuntaihin asti ja huomattu miten hävinny vaa kaikki aika johonki turhuuksiin. Luultavasti oltais päädytty vaan norjaan kalastelemaan ku elämä olis menny iha päi vittua sen jälkeen hahha... Nojoo ei liia vakavasti tollasii mietitty mut ollaa molemmat kaverin kaa iha kokemattomii tosta ”piristä” jote ei tiiä mitä olis voinu tapahtuu jote mietittii vaa niitä worst case scenaarioita ja naurettii sille mite paskoja juttuja meil alko oikeesti olemaan.
Siirryttiin siitä sitten taas vaihteeks sohvalle miettimää että mitä helvettii me nyt tehää oikein, päädyttiin sitte kattomaa youtubesta ”how its made” videoita jostai nakeista ja sipseistä ja hajoiltiin kokoajan sille miten niitte juontajien aksentti oli niin vitun englantilaista ku vaa voi ollakkaan. Ja sille että niitte videoitte taustalla soi kokoaja joku hemmetin psykedeelinen electrofunkki, ei se voi vaa olla sattumaa ne videot on tarkotettu katottavaks iha vitun soosissa ei oo muuta vaihtoehtoo.
Siihenhän se meidän iltama sitten loppuikin, ilta oli alkanu 17,08 ku kaveri otti sen ekat laput DOI:ta ja ite otin sen 2gemmii sieniä <=> ja päättyi siihen kello 11 seuraavana aamuna ku molemmat koitti nukkumaa poistuu iha vitun pajoissa. Kaveril oli viel jatkunut unettomuus pitkän aikaa illalle asti ja oli ollu kuulemma tosi paska olo. Ite sain helposti unta sen parit tunnit eikä toi unettomuus mitää haitannu mut harmitti vähä kaverin puolesta se mite sitä oli ahistanu.
Kokemusta rikkaampi olo taas, ehottomasti paras trippi ikinä mitä oon vetäny olo oli todella puhistunut ja valaistunut sekä helvetin rento ja hyvä. Puhuttiin paljo diippii paskaa kaverin kanssa ja huomattii palajo samankaltaisuuksii toisistamme ja ehkä tää myös tavallaa yhisti meitä vitun hyvin. Regratss!!