2C-T-4

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
hörhö
Psykonautti

2C-T-4

Post by hörhö »

Ajattelin lisätä tämän tänne kun ei ollut omaa topikkia

Annos:8-20mg ulkomailla puhuivat joku 16mg olisi hyvä suositellaan oraalista käyttöä ,nokassa polttaa nii perkeleesti sama ku ois kaatanu rikkihappoa nenään.

Kesto:wikipedia mukaan 8-16h oma kohtaisen kokemuksen mukaan trippi kesti 8-12h nousut hitaat jossain 3-4h tunnin kohdalla peakki

Vaikutus oli hyvin dissosiaatiivinen tuntui kuin olisi nukke jota ohjataan naruilla.Ajatuksen juoksu oli aika randomia ja huuli lenti hyvästi.Visuaalisuus on jokseenki mietoa tuntuisi että tämä on enemmän fyysinen vaikutuksiltaan äänivääristymiä oli paljon.Mielenkiintoisinta tässä oli tämän outous ja dissomaisuus.Ajantaju hidastuu äärimmäisen paljon

Muilla kokemuksia?
Pitää olla välillä sekaisin jotta saisi ajatukset selkeäksi tai sitten olen enemmän sekaisin selvinpäin.
Basebo
Lepakko

Re: 2C-T-4

Post by Basebo »

Tämä oli oikein mielenkiintoinen ja jännä aine. Nokkaan tätä otin ja voin sanoa, että tuntui kamalalta ja siistiltä. Heti nokittamisen jälkeen tuli sieraimeen valtava paineen tuntu, vähän ajan kuluttua tuntui, kuin joku olisi lyönyt kunnolla nyrkillä nenään. Tämä tunne jatkui koko tripin ajan ja toinen sierain oli tukossa kokoajan. Tunnin kärvistelyn jälkeen alkoivat hienommat vaikutukset: Visuaalit, jotka olivat omalla kohdalla villimmät kuin 4-ho-metin kanssa. Kaikki pinnat alkoivat elämään ja hengittelemään ja samalla suurenivat ja pienenivät ja riehuivat valtoimenaan :D Kaikesta liikkuvasta jäi ilmaan todella pitkä jälki, pidempi kuin olin koskaan nähnyt. Äänivääristymiä en kokenut lainkaan.

Tripin kesto oli suunnilleen tuo 8-12h ja piikki siinä 3-4 h kohdalla.

Määrää en tarkkaan muista, koska tämän ottamisesta on useita kuukausia, mutta olisiko ollut 20mg.

Nokkaan en voi tätä suositella, sillä vielä seuraavanakin päivänä nenä tuntui tukkoiselta ja niistin verta. Kuitenkin kokeilemisen arvoinen aine.
älä kadu tehtyä, kadu tekemätöntä
bUkkA

Post by bUkkA »

Olen kokeillut plugata30mg. Se tuotti jossain 10-15min kohdalla pieniä visuaaleja, jotka jatkuivat 12 tuntia yhtä pieninä. Fyysisesti olo oli kokoajan loistava. Ei mitään negatiivistä fyyisesti. Ei ollenkaan body loadia. Ei vaikuttanut mieleeni/ajatteluun oikeastaan mitenkään. Olin hieman pettynyt kun tuntui vasta threasholdi annokselta.

Olen kokeillut jokaista 2c sarjan tuotetta mitä on ollut kaupallisesti saatavilla, joten minulla on paljon kokemusta eikä vaikutukset nykyään manifestoidu niin vahvasti. Tulee vain hyvä olo. Noh. Päätin kokeilla isommalla dosella.

Tänään joku tunti sitten otin MAM-2201 , metyylifenidaatin ja hasan päälle IV:nä noin 40mg annoksen. (en suosittele, elllei oikeasti tiedä mitä on tekemässä) mutta nytkin vaikutukset tuntuivat jäävän samoihin kun viimeksi. Kiva lauleskella ja hymyillä. Mutta ei visuaaleja olenkaan tjsp. NEVERTHELESS.

SUMMARY: Tosi mukava deeli, mutta jos hakee visuaaleja tai jotain diippejä kelailuja niin se ei minun kokemusten mukaan onnistu tällä aineella. Tosin mulla on outo aivokemia.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Oikein seesteinen ja miellyttävä.. ei stimu, eikä oikeen deelikään, ilman hatsia.
Ihan omanlaisensa mielentila.. jännää sisäistä dialogia tuntemustensa kanssa.
Visuaalit loistavat poissaolollaan, mutta siinä kutkuttavassa seesteisyyden tilassa mikään ei tunnu haittaavan.

huoleton olo.

Doseina syötynä ~20-40mg(eyeball)

Vaikutuksen kestoa on tosi vaikea määritellä, sillä ei vaikuta itselläni oikeestaan mihinkään negatiivisesti,
voi mennä vaikka nukkumaan jos siltä tuntuu.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
container
Karvakuono

Post by container »

Tossa perjantaina tuli maistettua tätä kunnon annoksella.

20:00 heitettiin kaverin kanssa silmämääräset 25-30mg pommit naamaan, hieman reilusti, koska luulin settiä jatketuksi kun aikaisemmin viikolla ~10mg ei potkaissut yhtään.
juotiin siinä vähä bisseä mahdollisia vaikutuksia venaillessa, itse noin kuusi kpl.

21:00 saatin piriä ja kukkaa käsiimme, poltettiin siinä savut, jotka pistivät aika pihalle kahden kuukauden tauon jälkeen. :D

22:30 päätettiin sitten ottaa nokat nopeaa, samoihin aikoihin alkoi 2-c-t-4 tuntumaan jo, kokoajan sekavuustilan lisääntyessä. Nousut jatkuivat varmaan noin kahteen yöllä. Täyttä visuaalitykitystä kesti noin 00-05, aivan järkyttävä sekavuustila suhteellisen kuumottavassa tilanteessa. Oli kyllä helvetin hauska nauraa etupenkin känniselle kaksikolle. humalaisEt ideat ovat helvetin tyhmiä, tuossa tilassa sen huomasi jopa paljon paremmin kuin selvinpäin :D

Illan aikana poltettiin monet paukut, vaikka olotila ei sitä olisi vaatinut :P yö meni valvoen, ja seuraavana päivänäkin oli vielä sekavat olotilat, visuaalit jatkuivat noin aamu yhteentoista

Mielenkiintoinen kokemus, mutta kuumottava ympristö vaikutti matkaan, en silti sanoisi huonoksi tripiksi. :up: