Vaarallista budii liikkeellä

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
Dreamer
Psykonautti

Re: Vaarallista budii liikkeellä

Post by Dreamer »

Tampereella törmänny pari kertaa sellasee budii joka on märkää, haisee lannotteille ja sato on korjattu
ainakin 6 viikkoa ennen valmistumista. Mikä vittu saa ihmiset myymään tuollasta moskaa 20e/g? Kyllähän
se vituttaa hiisata gemmi bongista ja vielä raiskata keuhkot sillä paskalla. aina ahdistaa hengitystä polton
jälkeen. Sit jos saa kuivaa, niin sanotaan "joo siinä ei oo ihan gemmiä, mutta se on ihan kuivaa" perkele
gemmi on gemmi on se kuivaa tai märkää.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Hahah :D

Sama kun myisi piriä gramman sanoen "siinä ei oo ihan grammaa, mutta kun se on aika hyvää".
Vittu että kauppiaat ovat nykyisin typeriä.
psycoma
Lepakko

Post by psycoma »

oisko kuiteki ne typeriä, jotka nitkuissa poistaa tollasilta tyypeiltä, tollasii settei?

kysyntä luo tarjontaa jne, jos ei kukaa ostas ni ei tollasta myytäskä.
Varjo

Post by Varjo »

psycoma wrote:oisko kuiteki ne typeriä, jotka nitkuissa poistaa tollasilta tyypeiltä, tollasii settei?

kysyntä luo tarjontaa jne, jos ei kukaa ostas ni ei tollasta myytäskä.
Paitsi niissä tapauksissa, jossa rahat on annettu etukäteen.
Sitten ei meinaan enää auta itkeä, kun maito on jo maassa.

Eri kysymys on sitte se antaako tollasille tyypeille masseja päälle toista kertaa :down:
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

Nyt sattu semmosta jos on jotain pieniä hituja, heijastavat valoa, muodoltaan enemmän pallo-/kuutiomaisia kuin pitkulaisia, niin kuin hartsi (kai?) on. jättää cd-levyn kuviottomalle puolelle pintaan skraaduja. tuoksuu ihan oikealta, poltettaessa mun mielestä tuhka oli ihan oikeennäköstä, ihan vaaleeta. Kyl mä tota poltinki ennen ku katoin tarkemmin, muistaakseni ei maistunu niin hyvältä ku ois pitäny, mut mitään erityisiä sivuvaikutuksia, esim. päänsärkyy ei tullu. En mä muista rätisikö, saatto vähän rätistä, vaikka ei niin tehnytkään kun poltin pienen palan metallin päältä flekillä tsekkaillakseni tuhkaa. Tota pitäs olla jonku 1.7 g mut mun (melko kokematon tosin, erehdyn näissä usein) silmä väittäs ehkä keilaa.

Mitä tää on?
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
Infitialis
Apteekki

Post by Infitialis »

VanXskua wrote:Nyt sattu semmosta jos on jotain pieniä hituja, heijastavat valoa, muodoltaan enemmän pallo-/kuutiomaisia kuin pitkulaisia, niin kuin hartsi (kai?) on. jättää cd-levyn kuviottomalle puolelle pintaan skraaduja. tuoksuu ihan oikealta, poltettaessa mun mielestä tuhka oli ihan oikeennäköstä, ihan vaaleeta. Kyl mä tota poltinki ennen ku katoin tarkemmin, muistaakseni ei maistunu niin hyvältä ku ois pitäny, mut mitään erityisiä sivuvaikutuksia, esim. päänsärkyy ei tullu. En mä muista rätisikö, saatto vähän rätistä, vaikka ei niin tehnytkään kun poltin pienen palan metallin päältä flekillä tsekkaillakseni tuhkaa. Tota pitäs olla jonku 1.7 g mut mun (melko kokematon tosin, erehdyn näissä usein) silmä väittäs ehkä keilaa.

Mitä tää on?
kuvia, mieluiten mikroskoopin läpi
Parhaat karstat on pohjalla.
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

ei o mikroskooppii, vika kuva on otettu valo+suurennuslasi-vempeleen läpi.

http://aijaa.com/UYEFUJ

http://aijaa.com/XHoYgk

http://aijaa.com/SXJXi2

ja vielä pari huomioo; pientä palaa natustellessa ei tullut mitään makuja kielelle. Ne epäilyttäviksi luokittelemani hileet onki usein vähän enemmän pitkulaisia ku miltä aluks näyttää, ku sillä suurennuslasilla kattelin. Tällä hetkellä eniten epäilyttää kun tekee tosiaan niitä skraaduja cd-levyyn väärälle puolelle, josta mainitaan jo aloitusviestissä, et se ei sit kai ole normaalia jos budi tekee niin? Ja tästä sanottiin mulle sen jälkee ku setit oli haettu että on prässiä mutta ei jatkettua, voisko joku avata tätä prässin käsitettäkin mulle vähän? :D

Ja toi on suhteellisen tehokasta, polteltii keila kahen frendin kaa, ja grammalla sieniä en vältsii edes ois päässy yhtä psykedeelisiin oloihin.

Nii ja kyl mä tost nään et siin on sitä hartsia ainakin ihan ookoosti, et en mä kaikkee kiiltävää sekota jatkeeseen.
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Tiberius
Lepakko

Post by Tiberius »

VanXskua wrote:ei o mikroskooppii, vika kuva on otettu valo+suurennuslasi-vempeleen läpi.

http://aijaa.com/UYEFUJ

http://aijaa.com/XHoYgk

http://aijaa.com/SXJXi2

ja vielä pari huomioo; pientä palaa natustellessa ei tullut mitään makuja kielelle. Ne epäilyttäviksi luokittelemani hileet onki usein vähän enemmän pitkulaisia ku miltä aluks näyttää, ku sillä suurennuslasilla kattelin. Tällä hetkellä eniten epäilyttää kun tekee tosiaan niitä skraaduja cd-levyyn väärälle puolelle, josta mainitaan jo aloitusviestissä, et se ei sit kai ole normaalia jos budi tekee niin? Ja tästä sanottiin mulle sen jälkee ku setit oli haettu että on prässiä mutta ei jatkettua, voisko joku avata tätä prässin käsitettäkin mulle vähän? :D

Ja toi on suhteellisen tehokasta, polteltii keila kahen frendin kaa, ja grammalla sieniä en vältsii edes ois päässy yhtä psykedeelisiin oloihin.

Nii ja kyl mä tost nään et siin on sitä hartsia ainakin ihan ookoosti, et en mä kaikkee kiiltävää sekota jatkeeseen.
melko normaalilta shitiltä toi näyttää.tosin ei mitn a luokkaa mut kuitenki.
-=€ukataforia eis pathoS=-
palez
Karvakuono

Vuosi 2012 ja myrkkybudia taas mahdollisesti liikenteessä

Post by palez »

Kuvauksen mukaista budia liikkeellä PK-seudulla. Ja tietty mustat myy sitä. Olen itsekin tainnut ostaa juuri tätä myrkkybudia. Olen kyllä epäillyt ostamaani budia jo pitkään aikaan, joten olen poistanut sitä viimesen kahden kuukauden aikana vain muutaman kerran tältä ilmeisesti myrkkybudia myyvältä jätkältä. Sitä ennen on tullut tältä samalta kaverilta poistettua välillä ihan viikottain. Itsellä onneksi toinenkin luukku, joten voinen samantien jättää ton jätkän myymään myrkkybudejaan muille.

Jaan vielä sen verran informaatiota, että kun kaverit viimeksi ostivat mainitulta kaverilta budia, latasivat sen bongiin - ja kas, pesä syttyi palamaan rätisten.
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

Joo no kyllä se oli ihan vaan siis prässättyä, mut ei jatkettua. Kokenut kaveri ei mitään huomannu jne. Mä nyt vaan ylireagoin tohon yhteen huomioon että jättää naarmuja CD-levyn väärälle puolelle, josta puhuttiin jo aiemmin tässä topicissa ja lähin kuvittelee kaikkee. Myöhemminhän ku kokeilin ni ihan mikä tahansa kuivattu yrttikasvi jättää samanlaisia naarmuja. :D Eli, jos jättää naarmuja, ni se ei kyllä meinaa vielä yhtään mitään.
niin takuulla pajautat.

palez
Karvakuono

Post by palez »

Kyseessähän on ns. "grit weed", eli paskabudi. Huonoksi on mennyt homma, kun jo kannabistakin pitää jatkaa. Facebookissa on joku tehnyt sivunkin aiheesta: http://www.facebook.com/pages/Auta-pys% ... 51?fref=ts
Image
SpaceTourist
Tuppisuu

Post by SpaceTourist »

Image

Tommosta tuli syksyllä vastaan Tampereelta. En tiedä mitä nuo kuvassa näkyvät värittömät läpikuultavat kiteet olivat mut palautukseen meni samantien. Ensimmäisenä mieleen tuli lasi :left:
STRN
Psykonautti

Post by STRN »

Mulle tuli joltain nistiltä "budia" joka oli todellisuudessa oksien kuoria ja aurinkolehtee tiivistetty köntiks ja siellä oli sisällä tommosia kiteitä ja tajusin sen vasta kun aloin kyhää :/ Ne kiteet maistu sokerilta. Siitä 20e. Tää touhu on menny aivan sairaaks.
edit: selvennys
4:20pm
rebirth
Apteekki

Post by rebirth »

STRN wrote:Mulle tuli joltain nistiltä "budia" joka oli todellisuudessa oksien kuoria ja aurinkolehtee tiivistetty köntiks ja siellä oli sisällä tommosia kiteitä ja tajusin sen vasta kun aloin kyhää :/ Ne kiteet maistu sokerilta. Siitä 20e. Tää touhu on menny aivan sairaaks.
edit: selvennys
Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa ;)
Taitaa nimittäin olla kannabis helpoimpia päihteitä havaita että onko se sitä itteään vai jotain ihan muuta.

Justiin opetin muutama päivä sitten kaverille kuinka valmistetaan trimmilehestä "budi" nugetteja sokeriveden avulla. Parempi sen on mun mielestä rahan tarpeeseensa semmosta myydä kuin sortua lakalla tai lasinsiruilla jatkettua budia kauppaamaan(tietääkseni ei ole kyllä ikään sellasta myynytkään, mutta monet muut sellasta paskaa silti kauppaavat). Tehotkin niissä nugeteissa on vähintään perus katu budin tasoa tai jopa paremmat ilman vaarallisia jatkeaineita. Parastahan tietysti on myydä priimalaatuista gugua halvalla, mutta valitettavasti hyvin harvat tuntuvat tajuavan sen laadun päälle yhtään mitään ja ilosena maksaisivat noista lefanugeteistakin sen 20€/g tajuamatta edes ostaneensa feikkinugetteja. Niin kauan tuollasia myydään kun ihmiset niitä ostavat.
Huolimatta ylläolevasta kirjoituksestani toivon ettei kukaan ikään tuollasta myy tai osta vaan budi myydään budina ja lefat lefana sekä ne kiskurihinnat alaha sillä 20/g priimalaatusestakin budista on aivan liikaa. Ei sitä kannabiksen tasoa muuten paremmaksi saada nostettua.
tiedetään tiedetään toimin itse vastoin periaatteitani opettaessani toista tekemään feikki nugetteja mutta kai sitä ny saa auttaa kaveriaan parantamaan huonoa taloustilannettaan tyhmien wannabe ganstereiden kustannuksella :D
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

Dreamer wrote:Tampereella törmänny pari kertaa sellasee budii joka on märkää, haisee lannotteille ja sato on korjattu
ainakin 6 viikkoa ennen valmistumista. Mikä vittu saa ihmiset myymään tuollasta moskaa 20e/g? Kyllähän
se vituttaa hiisata gemmi bongista ja vielä raiskata keuhkot sillä paskalla. aina ahdistaa hengitystä polton
jälkeen. Sit jos saa kuivaa, niin sanotaan "joo siinä ei oo ihan gemmiä, mutta se on ihan kuivaa" perkele
gemmi on gemmi on se kuivaa tai märkää.
Eniten vituttaa tossa toiminnassa hyvän budin haaskaaminen.
peili
Psykonautti

Post by peili »

desoxy wrote:yli 15e/g jos joku kauppaa kukkaa niin imho. se on vittuilua. kalliista hinnoista ei kyllä voi syyttää myyjiä, vaan idiootteja ketkä suostuvat riistohintaa maksamaan. kaikille teille; haistakaa vittu ja tappakaa itsenne plz.
Mikäs vitun raja toi 15€ on? Miksi 14€ on ok mutta 16€ ei? Kaikille hinta ei tosiaankaan ole tärjein asia. Jokainen ostakoot huumeensa omilla rahoillaan eikä siihen pidä muiden puuttua. Jatkakaa.
Acid
Karvakuono

Post by Acid »

Joo tota on kyllä nihkee polttaa..

Noh onneks Ei tarvi polttaa 8)
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Tästä tulikin mieleeni budi mitä polttelin berliinissä. Hehkutettiin kuulemma sen hetken parhaaksi "Kotikasvatetuksi" mitä Berliinistä löytää. No päätin halvan hinnan takia ostaa kakkosen tuota sielunruokaa, ja kun poltin sitä niin tuntui vain kun vajosin johonkin syvälle, ja kaikkia mitä ympärillä näkyi, valui, vaihtoi muotoaan ja muutenkin yleiskunto oli käytännössä todella huono. Jouduin lähteä puistosta kämpille muiden tavoin koska en kerta kaikkiaan enää pystynyt olemaan ihmisten ilmoilla. Noh, pienen kyselyn jälkeen sain tietooni että kyseinen jamppa oli jäänyt nagettoon, ja budi oli kyllä erittäin vahvaa, mutta lacettu ketamiinilla. Että semmoinen pieni hauska käytännönpila.

Ei siinä, ketamiinihän on mitä mainioin douppi sellaisenaan mutta jos sitä tietämättään ingestaa ja tietämättään kuinka suurissa määrissä niin ei hyvä.
Vai toimiiko?